




Имайки предвид, че е едва от 2 месеца при мен няма кой знае колко промяна, но не е и като да съм седял със скръстени ръце.Първоначално разкарах черната лепенка под левия стоп понеже доста ме дразнеше, закарах да оплетат волана с естествена кожа и се погрижих да има нещо да свири в колата...

След това махнах оригиналните джанти и сложих тези,които ми бяха останали от предишния проект с vw lupo (rial rs815 8J et18 с гуми 195/45/15) и ги потъркалях известно време тях докато посъбера някой лев...

Междувременно смених мап сензор, изчистих ЕГР-а,дросела,смених си свещите с оригинални NGK R каквито ги дават по каталог заедно с нови кабели и други дреболии, понеже обичам да знам, че всичко е перфектно по мотора. След около месец само каране най-накрая успях да събера някой лев и да продам и двата комплекта джанти, които ми бяхя под ръка и да си сбъдна една дълговремешна мечта или по-точно schmidt modern line 15х8J ет25 за около седмица джантите бяха при мен качих си гумите 195/45/15 и трудно бе да се опише какво беше усещането след като ги сложих...





Мислех за момент да се спра понеже доста пари излетяха по джантите, но по ирония на съдбата винаги като си кажеш спирам и излиза нещо.. :D крайното гърне си отиде и понеже имах планове за генерация, но мислех да се осъществят по към лятото, сега като нямах избор си казах, че е време да изфорсираме нещата и отново се обърнах към чичко EBAY и си поръчах гърне на TA-Technix като подмених и средното гърне с чисто ново оригинално от polo 1.6 16v и около метър тръби покрай всичко останало :D


За сега е това като те първа ще се поръчват койловъри на TA-Technix, ще се преправя стабилизираща щанга ще следва цялостно пастиране и още, но смятам да го задържа за момента останалото, за да е по-интересно...Поздрави
