Gigabyte написа:Как какъв :) Като искаш да бръмчиш ,бам клапата и будиш гугутките
Хехех мн точно казано.Идеята е като цяло когато се кара колата нормално без да се мачка мн да седи затворена въпросната клапа, отработените газове от двигателя минават през гърнетата (в моя случай през крайното).
Така колата е сравнително тиха.
Когато клапата е отворена няма гърнета които да затапват газове и все едно караш без гърне/та.
Предимства:
1 Можеш да си я управляваш както си искаш да бъде колата шумна или тиха.
2 Сравнително по-евтин вариант от цялостна генерация:г/д като цена излиза около 100/120 лв според аспухджията.
3 Нямаш проблеми с органите на реда (когато е затворена).
4 Разтоварване на двигателя от гърнета +++ някакво умряло магаре.
Недостатъци:
1 Мн е шумно
2 Забива/клеясва някой път