Здравейте, от две седмици съм собственик на VW Passat B8 Comfortline 2.0TDI.
Колата е произведена на 14.09.2016 и първа регистрация 19.10.2016г.Взех я от платформата DasWeltAuto и представителство – AutoChoice Велико Търново. Представиха ми пълна сервизна история с всички дейности извършвани по колата, това беше много важно за мен.
Още при разходката ми до Велико Търново, за да вида колата на живо останах приятно изненадан, много добре изглеждаше и нямаше почни никакви забележки. Единствено се установи едно леко свирене след като поработи известно време двигателят. Първоначално хората AutoChoice изразиха мнение, че това е пистов ремък.
Остана да мисля какво да правя. Минаха почти две седмици да стигна до решението, че това ще е колата. Притесняваха ме няколко неща - DCC адаптивното окачване и панорамния покрив, но реших поне като се взима нещо ново да има повече екстри. Предишната ми кола беше Toyota Auris 1.33 без почти нищо Не ме питайте как се събирахме с двете деца.
След като потвърдих, че ще взема колата настоях да я прегледат основно. Леко свирене след преглед в AutoChoice се оказа, че идва от сълзене на водната помпа, смениха ангренаж и водна помпа за тяхна сметка, което ми направи много добро впечатление. Имам и валчер за следваща смяна на масло и маслен филтър. Колата е с оригинални напречни греди. Всички тези фактори оправдаха малко по високата цена.
Ще имам много въпроси, но първо да почна с това, че нямам резервна гума и крик. В олх има разни обяви, гума тип патерица за около 120 лева и крикове по 50лева.
Моят VW Passat B8 Comfortline 2.0TDI
- Dviktor2021
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 05 апр 2021 9:27
- Автомобил: VW Passat B8 Comfortline
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: Сря 10 юли 2019 8:12
- Автомобил: Passat B6 4motion
- Двигател: AXZ 2009
Re: Моят VW Passat B8 Comfortline 2.0TDI
Честито за осмицата! Не си написал нищо за екстрите, нито си снимал интериора, нито на каква цена я взе /това е по твое усмотрение/, за да я видим в целия й блясък.
П.С. Тия напречни греди за какво ти са? Пък и си платил по- висока цена заради тях. Трябва да е някаква крайно необходима екстра, която за мен е крайно ненужна, но това е мое мнение.
Поздрави и много десетки хиляди безаварийни километри!
П.С. Тия напречни греди за какво ти са? Пък и си платил по- висока цена заради тях. Трябва да е някаква крайно необходима екстра, която за мен е крайно ненужна, но това е мое мнение.
Поздрави и много десетки хиляди безаварийни километри!
Re: Моят VW Passat B8 Comfortline 2.0TDI
Честито! В Търново изпадат интересните оферти :) Ако е същия, за който си мисля, цената му беше доста разумна! И за да не ме яд, този пасат има ли теглич?
Гредите са само +, в обявата ги нямаше :)
Защо ти е патерица, сложи си някоя нормална гума, място има достатъчно. Ако взимаш зимни с отделни джанти, може да возиш едната като резервна.
Гредите са само +, в обявата ги нямаше :)
Защо ти е патерица, сложи си някоя нормална гума, място има достатъчно. Ако взимаш зимни с отделни джанти, може да возиш едната като резервна.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9889
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Моят VW Passat B8 Comfortline 2.0TDI
И тук ще честитя - със здраве, най-вече!
Тая история с гумата е двуяка, ако има буфер.
Аз много го мислих и накрая се отказах от резервна гума.
Едно, че не искам да си скапвам звука.
Второ - слагаш гума, буфера и за крика магяриш ... Не ме кефи!
Ако е патерица и всичко е OEM може, ама не ми се занимава, а и е рядкост.
Отделно, искат бесни цифри, които съм решил, ако се спука гума и е толкова зле та не може с комплекта да избутам, ще си платя едната пътна помощ или 'обади се на приятел'.
С оглед целия ми стаж зад волана и колко пъти ми се е наложило, ще ми излезе по-евтино (да не дърпам дявола...), а и няма да мъкна едни килограми.
Сега си го ползвам това пространство, което още един плюс.
Всеки си решава. Просто давам моите 2 стИнки
Тая история с гумата е двуяка, ако има буфер.
Аз много го мислих и накрая се отказах от резервна гума.
Едно, че не искам да си скапвам звука.
Второ - слагаш гума, буфера и за крика магяриш ... Не ме кефи!
Ако е патерица и всичко е OEM може, ама не ми се занимава, а и е рядкост.
Отделно, искат бесни цифри, които съм решил, ако се спука гума и е толкова зле та не може с комплекта да избутам, ще си платя едната пътна помощ или 'обади се на приятел'.
С оглед целия ми стаж зад волана и колко пъти ми се е наложило, ще ми излезе по-евтино (да не дърпам дявола...), а и няма да мъкна едни килограми.
Сега си го ползвам това пространство, което още един плюс.
Всеки си решава. Просто давам моите 2 стИнки
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1259
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: Моят VW Passat B8 Comfortline 2.0TDI
Честито
Пусни снимки и от интериора
А за резервната гума ... Мисля, че е по-разумно да си вземеш карта на СБА.
Пусни снимки и от интериора
А за резервната гума ... Мисля, че е по-разумно да си вземеш карта на СБА.
- fur1ous
- Мнения: 1364
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Моят VW Passat B8 Comfortline 2.0TDI
Честито. На какви километри е колата?
- Dviktor2021
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пон 05 апр 2021 9:27
- Автомобил: VW Passat B8 Comfortline
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Моят VW Passat B8 Comfortline 2.0TDI
Благодаря за пожеланията.
Колата има почти всички необходими асистенти - ACC, lane assist, мъртва зона, излизане от паркинг на заден, камера, бутонът за отваряне на задния капак - все полезни неща в ежедневието. Има и вграден инвертор на 220 волта между предните седалки, но няма теглич. Няма App Connect, но до колкото разбрах може да бъде активиран срещу съответната сума.
Напречните греди не бяха обявени в обявата, вървяха си с колата.
Приятно бях изненадан като ги видях, защото карам планинско колело и ще ми свършат много работа. Имам и останал куфар от старата кола.
Миналата седмица взех тази гумена стелка за багажника.
netizen Благодаря за идеята за карта на СБА
Колата има почти всички необходими асистенти - ACC, lane assist, мъртва зона, излизане от паркинг на заден, камера, бутонът за отваряне на задния капак - все полезни неща в ежедневието. Има и вграден инвертор на 220 волта между предните седалки, но няма теглич. Няма App Connect, но до колкото разбрах може да бъде активиран срещу съответната сума.
Напречните греди не бяха обявени в обявата, вървяха си с колата.
Приятно бях изненадан като ги видях, защото карам планинско колело и ще ми свършат много работа. Имам и останал куфар от старата кола.
Миналата седмица взех тази гумена стелка за багажника.
netizen Благодаря за идеята за карта на СБА
- Sarafov_03
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Моят VW Passat B8 Comfortline 2.0TDI
Ако си дал под 30 000 е добра сделка.
- steich
- Мнения: 146
- Регистриран на: Съб 09 юли 2005 23:49
- Автомобил: Passat B8 2 TDI 190hp DSG 2017
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Моят VW Passat B8 Comfortline 2.0TDI
Честито! Много безаварийни км, и само консумативи да сменяш.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9889
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Моят VW Passat B8 Comfortline 2.0TDI
Sarafov_03 написа:Ако си дал под 30 000 е добра сделка.
Добре де, не ти ли става нещо ... тъпо, да напишеш такъв коментар в темата на колега, който се радва на колата си и споделя?!
- Sarafov_03
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Моят VW Passat B8 Comfortline 2.0TDI
И аз с радвам, колата е добра, защо мислиш, че коментара е обиден? По- горе някой попита колко струва колата, затова просто изразих мнение. Ако трябва, официално ще се извиня. Слава богу, че не е в твоя тема, занапред ще се въздържам, да не те дразня.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9889
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: Моят VW Passat B8 Comfortline 2.0TDI
Какво става, ако колегата е взел колата за 35000лв и чете твоя коментар? Дали няма да му стане тъпо?
Изобщо, защо трябва да оценяваш чужда кола, която не се продава и никой не е искал това?
Аз също не съм споделял за колко съм си взел моята и нямам намерение. Повечето колеги не споделят.
А ти все едно задължаваш колегата да каже 'не съм се преебал' или 'преебал съм се' по твоите стандарти и оценки?!
Изобщо, защо трябва да оценяваш чужда кола, която не се продава и никой не е искал това?
Аз също не съм споделял за колко съм си взел моята и нямам намерение. Повечето колеги не споделят.
А ти все едно задължаваш колегата да каже 'не съм се преебал' или 'преебал съм се' по твоите стандарти и оценки?!
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19718
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Моят VW Passat B8 Comfortline 2.0TDI
Много е лесно да се каже "за тия пари e шеесе".
Колата си е според мен отлична, както и цената, особено с изброените добавки Убеден съм че за тия пари няма да се намери по-хубава, с повече екстри и на по-малко километри с обслужен ангренаж в официален сервиз и гаранция 6 месеца, независимо кой какво казва.
Предполагам, че с ангренажа е сменен и антифриза, съответно остава спирачната течност, която се сменя за първи път на 3, а после на 2 години. Маслото препоръчвам да се сменя на 1 година или 15 000 км, независимо, че производителят е записал 2 години или 30 000 км. Другото е нафта и да подаваш смес по пътищата!
Ако нямаш гумени стелки - препоръчвам тези на Rezaw Plast - за мен са по-добри от оригиналните, защото са по-дълбоки и през зимата пазят по-добре колата. Цената им по спомен беше 80 лв.
Колата си е според мен отлична, както и цената, особено с изброените добавки Убеден съм че за тия пари няма да се намери по-хубава, с повече екстри и на по-малко километри с обслужен ангренаж в официален сервиз и гаранция 6 месеца, независимо кой какво казва.
Предполагам, че с ангренажа е сменен и антифриза, съответно остава спирачната течност, която се сменя за първи път на 3, а после на 2 години. Маслото препоръчвам да се сменя на 1 година или 15 000 км, независимо, че производителят е записал 2 години или 30 000 км. Другото е нафта и да подаваш смес по пътищата!
Ако нямаш гумени стелки - препоръчвам тези на Rezaw Plast - за мен са по-добри от оригиналните, защото са по-дълбоки и през зимата пазят по-добре колата. Цената им по спомен беше 80 лв.
Re: Моят VW Passat B8 Comfortline 2.0TDI
Понеже и аз я гледах тази кола, мога да кажа, че беше на много добра оферта. Колегата няма никаква причина да се съмнява в избора си, и да си я кара с кеф!
- fur1ous
- Мнения: 1364
- Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
- Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
- Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
- Местоположение: София
Re: Моят VW Passat B8 Comfortline 2.0TDI
group® написа:Какво става, ако колегата е взел колата за 35000лв и чете твоя коментар? Дали няма да му стане тъпо?
Изобщо, защо трябва да оценяваш чужда кола, която не се продава и никой не е искал това?
Аз също не съм споделял за колко съм си взел моята и нямам намерение. Повечето колеги не споделят.
А ти все едно задължаваш колегата да каже 'не съм се преебал' или 'преебал съм се' по твоите стандарти и оценки?!
Теб ако ти става тъпо от това,че ще ти кажа,че си се прее*ал като си си купил колата, говори зле само за теб
Кво значение има колко пари си дал? Не е ли по важно да си купил кола която става нещо от нея.
Да си купиш евтин гробник за мен пак си е прее*авка, да си купиш скъп също.
Важното е колата да е читава,а това ще каже собственика, на снимки изглежда супер.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта