Всичко започна преди доста време, а именно почти година...
Бях споменавал на niksi, че искам да се сдобия с кожен салон и климатроник за моята Б3-ка. Един хубав ден той ми звънна и ме попита дали все още имам подобно желание - аз потвърдих. Оказа се, че негов съсед е оженил едно Г60 и го продава на части. Веднага се амбицирах и отидох при него да го разпитам. Идея си нямах как вървят цените на тези части, затова се посъветвах с него преди да отида да видя колата. Взех номера на собственика, обадих се и си уговорихме среща. Когато пристигнах на мястото заварих Дзверо в този му вид:
Както се вижда от снимките, ударът не ми изглеждаше прекалено силен и непоправим. Коженият салон беше много запазен, климатроника работещ, имаше всички екстри за модела, без най-големите глезотии, като например подгряване на седалките. Та го попитах колко пара ще поиска за цялата кола. Цената, която обяви не беше много по-голяма от сумата, за която ме подготви niksi само за салона и климатроника, така че си стиснахме ръцете. Колата стигна до niksi, където бе проверен двигателя, компресора и като цяло състоянието на автомобила, той ме увери, че си струва да бъде поправен. Поседя известно време при него като междувременно вече беше с нов интеркулер, след което с репатрак бе откаран при уж познат тенекиджия. Ето там започна и голямото приключение... След около 5 месеца чакане и ежедневно ходене до сервиза и телефонен тероризъм, колата достигна следното състояние:
Както се вижда, вече беше паднал сняг, та взех в двора на сервиза, да се уверя и за работещото синхро.
Междувременно, първата маска, която бях купил й били счупени ушите и не ставала. Купих чисто нова, тя пък била виетнамска и също не ставала за нищо, та най-накрая открих при италианеца оригиналдЪ като нова. С броните също имах приключения, но виетнамската някак си стана... Купона беше пълен. Тенекиджията се разболя, лежа в болница, после с кръста го закъса и разгеле след около месец дойде време за боя:
Е, след няма и седмица най-накрая си взех звяра. Бях му купил 4 чисто нови зимни гуми и от тенекиджията, отидох директно при гумаджията. Обух го, купих му касетофонче, което на следващият ден монтирахме и така и го подкарах:
Голям кеф беше по снега. Една буца лед от камион реши че е точно сега момента да се отлепи и да падне пред мен, та и новата броня понесе доста поражение, но слава Богу нямаше други щети. Дойде и края на зимата. Снега се стопи и се отвориха красивите софийски кратерчета. Колата отиде на цялостно почистване, пране на мокет и таван, освежаване на коженият салон и пастиране. Грейна отвсякъде. Е нещеш ли едно кратерче ме изненада излизайки изпод един Голф 2-ка и една от хубавите ми зимни гуми на няма и 2000 км. замина. Има си балон, изкривих джанта... Чудесно беше... Вече се бях сдобил и с нови джанти 16-ки, които веднага след закупуването им, отидоха на пясъкоструй и прахово боядисване. Реших да купя 4 нови летни гуми за 16-ките, пък балонестата зимна и джантата да ги оправям преди новият зимен сезон. Е така и стана:
Към новите джанти имаше нови болтове, втулки и т.н. премеждия...
Следва продължение...
Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Честито за добрата придобивка Ники, да разбирам ли че вече си с 2 Б3-ки?
- Wrofeel_VR6
- Мнения: 1670
- Регистриран на: Съб 14 апр 2012 20:39
- Автомобил: Passat 3B2 1.8T 20V
- Двигател: AEB
- Местоположение: Видин
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Гледам че много се грижиш за него ,то така и трябва.
- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Dpop, точно така разбирай брат... Две Б3-ки и една Б5-ца... Тия дни ще карам 2-рата Б3-ка на вилата, да се уча да боядсвам на нея...
Wrofeel_VR6, така е приятелю. Всички ми се смеят че набивам пари в дърти гробници, ама съм си влюбен в тия катафалки, кво да направя. Има и още подобрения, ще има и още много живот и здраве. Чакам син да ми се роди след два месеца, ще стягам Звяра за подарък за 18-тата му годишнина...
Wrofeel_VR6, така е приятелю. Всички ми се смеят че набивам пари в дърти гробници, ама съм си влюбен в тия катафалки, кво да направя. Има и още подобрения, ще има и още много живот и здраве. Чакам син да ми се роди след два месеца, ще стягам Звяра за подарък за 18-тата му годишнина...
- Ник никишето
- Мнения: 750
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: Golf G60
- Двигател: Pg 1990
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Коле най накрая темата ти ти си за пример как се правят нещата. Гошо 60 е много маняшка машина и си заслужава да се инвестира в такъв автомобил , много се радвам че имах възможността да му се порадвам на снежец с новите ти гуми и работещо синхро . Това ме накара да си накупя частите за моят кокал и да се хвърля в джаза с безкрайният ремонт на един крайно изтормозен и уморен голф синхро .
- silven-VW FOREVER
- Мнения: 671
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 22:31
- Автомобил: Audi A6 Audi A1
- Двигател: FSI TFSI
- Местоположение: Козлодуй
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Евала ! Продължавай все така
p.s едно време и ние имахме такъв звяр ... Само дето беше бял и седан
p.s едно време и ние имахме такъв звяр ... Само дето беше бял и седан
- Special mk3
- Мнения: 702
- Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
- Автомобил: Vw Golf Mk3
- Двигател: TDI
- Местоположение: Видин.
- Контакти:
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
евала на такива хора като теб подържат на топ ниво.
Г60 и синхро добро попадение си взел с майстори работа да нямаш.
Успех.
Г60 и синхро добро попадение си взел с майстори работа да нямаш.
Успех.
- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Малко да възродя темата. Малкият звяр се роди и нямах почти никакво време да действам по колата. Вече малко се поокопити, та започвам песента с нов глас.
Ето го изписването на малчо, качен в столчето на задната седалка, мислейки си "Ех какъв добър тати, с какъв звяр ме взима да си ме прибере..."
Eто и последната модификация преди раждането:
Както се вижда от снимките, на тъмно стрелките не се виждат. Четох доста из форумите, спрягаха се фосфорни бои. Е след дълго търсене открих, и ги боядисах. Ефекта е до 10 минути след стъмване, след това отново мрак. Сега открих китове за светещи стрелки. Малко множко парички са, но ще се разделя с такава сума. Днес ми дойде и дългоочакваното озвучаване, което ще се монтира в понеделник плюс още няколко екстри-изненади. Очаквайте във вторник да се похваля и със снимков материал...
Ето го изписването на малчо, качен в столчето на задната седалка, мислейки си "Ех какъв добър тати, с какъв звяр ме взима да си ме прибере..."
Eто и последната модификация преди раждането:
Както се вижда от снимките, на тъмно стрелките не се виждат. Четох доста из форумите, спрягаха се фосфорни бои. Е след дълго търсене открих, и ги боядисах. Ефекта е до 10 минути след стъмване, след това отново мрак. Сега открих китове за светещи стрелки. Малко множко парички са, но ще се разделя с такава сума. Днес ми дойде и дългоочакваното озвучаване, което ще се монтира в понеделник плюс още няколко екстри-изненади. Очаквайте във вторник да се похваля и със снимков материал...
- vasstop
- Гадфадъ'
- Мнения: 17178
- Регистриран на: Сря 11 авг 2004 6:15
- Автомобил: Golf 2 syncro
- Двигател: 1P 1990
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Може да пробваш със светлопроводящи стрелки от Ауди
Даже имаше някъде тема във форума за това, май беше в Направи си сам...
Даже имаше някъде тема във форума за това, май беше в Направи си сам...
- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Мерси, Васе. Намерих темата, вече си намерих и стрелки, скоро ще бъдат при мен и ще ги монтирам...
- dj_beat_boxer
- Мнения: 216
- Регистриран на: Нед 28 фев 2010 17:15
- Автомобил: GOLF MK4 2.3 V5
- Двигател: AGZ
- Местоположение: ihtiman
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
много добър пасат, колега може ли да постнеш темата за стрелките
- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
dj_beat_boxer написа:много добър пасат, колега може ли да постнеш темата за стрелките
Заповядай, колега: ЦЪК
- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
Ето ме отново. След двудневна работа по колата имаме задоволителни резултати. Започнахме със смяната на фаровете. Благодарение на колега от форума се сдобих с двусекционна Хелла на добра цена плюс поставяне на ксенонче:
Докато чичо Мишо се занимаваше с фаровете, аз се опитах да поставя светещи стрелки на километража. Е да знаете хора, стрелки от Г4 не стават за Б3. Така и така бях разколачил километража, та поне си обърнах поляризацията на дисплеите:
След това дойде ред на озвучението:
През това време, докато чичо Мишо се бореше с кабели и говорители, аз реших да свърша полезно дело. На предната емблема почти й беше паднала боята и стоеше доста грозно. Задната пък, бившият собственик я беше боядисал с четка:
Та хванах един спрей черен мат и се хванах на работа, същевременно реших да реновирам и раменете на чистачките, че и те се бяха поналюпили:
Ето и емблемите по местата им:
След това реших да затъмня задните стопове с фолио. Доста порових из немският ибей, но предлаганата там черна хелла е все за седан. Ще пада търсене, но така или иначе бюджета засега ми свърши. Смятам, че не стана чак толкова зле:
Междувременно, чичо Мишо успя да монтира и ДРЛ-а. Приключихме с работата и стана време да си тръгвам. Паля колата, ДРЛ не тръгва. оказа се че ми е доста слаб акумулатора. Сега ще трябва да купувам нов, защото трябва да е 72 ампер часа, а пък моят е 55. Пуснах поне да се порадвам на музиката - КАЛЪЧ! Яко брум, пълна симфония. Оказа се че чинчовите кабели, на които пишеше "Профешънъл", "Стоп нойз" и т.н. са пълно менте. Хайде пак разкачай табло, връзвай колонките директно към цд-то, с уговорката да намеря читави чинчови кабели и да пуснем в действие и усилвателя. Просто вече нямахме нито време, нито желание да се занимаваме повече и си тръгнах. Поне ксенончето свети читаво, с новите фарове с лупи е съвсем различно. Ето и как свети таблото на тъмно:
Ами засега толкова, ще следва продължение...
Ще извинявате за "чистата" кола, но все пак бяха дъждовни дни...
Докато чичо Мишо се занимаваше с фаровете, аз се опитах да поставя светещи стрелки на километража. Е да знаете хора, стрелки от Г4 не стават за Б3. Така и така бях разколачил километража, та поне си обърнах поляризацията на дисплеите:
След това дойде ред на озвучението:
През това време, докато чичо Мишо се бореше с кабели и говорители, аз реших да свърша полезно дело. На предната емблема почти й беше паднала боята и стоеше доста грозно. Задната пък, бившият собственик я беше боядисал с четка:
Та хванах един спрей черен мат и се хванах на работа, същевременно реших да реновирам и раменете на чистачките, че и те се бяха поналюпили:
Ето и емблемите по местата им:
След това реших да затъмня задните стопове с фолио. Доста порових из немският ибей, но предлаганата там черна хелла е все за седан. Ще пада търсене, но така или иначе бюджета засега ми свърши. Смятам, че не стана чак толкова зле:
Междувременно, чичо Мишо успя да монтира и ДРЛ-а. Приключихме с работата и стана време да си тръгвам. Паля колата, ДРЛ не тръгва. оказа се че ми е доста слаб акумулатора. Сега ще трябва да купувам нов, защото трябва да е 72 ампер часа, а пък моят е 55. Пуснах поне да се порадвам на музиката - КАЛЪЧ! Яко брум, пълна симфония. Оказа се че чинчовите кабели, на които пишеше "Профешънъл", "Стоп нойз" и т.н. са пълно менте. Хайде пак разкачай табло, връзвай колонките директно към цд-то, с уговорката да намеря читави чинчови кабели и да пуснем в действие и усилвателя. Просто вече нямахме нито време, нито желание да се занимаваме повече и си тръгнах. Поне ксенончето свети читаво, с новите фарове с лупи е съвсем различно. Ето и как свети таблото на тъмно:
Ами засега толкова, ще следва продължение...
Ще извинявате за "чистата" кола, но все пак бяха дъждовни дни...
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Черният звяр или сдобиването с Б3 Г60ка
О, честита придобивка и да се запиша за темата, задължително ще я следя колега и при развитие очакваме снимки !
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 49 госта