Накратко...
Преди да имам въпросния голф имах за малко Волво,от което не останах очарован и определено смятам за грешка това че се опитах да изневеря на VW,защото преди това съм имал два голфа от второ поколение и три голфа от трето които направо си ги обичах - всичките!(Огромен фен съм на голф две )
Та така лятото продадох въпросното шведско возило и започнах да търся голф 4,определено знаех че искам да е 110 коня с 4 врати,рекаро,трилъчев волан и тъмен стоп,както и да е с климатоник.
Намерих колата тук в Плевен и отидох на оглед,след което доста се запалих а помежду другото се оказа че със собствениците сме познати.
Следващите няколко дни не спирах да мисля за този голф и накрая го купих като преди това мина основен преглед в сервиза на приятел.
Голфчето ми е 2001 година по талон 110 коня с код на мотора ASV, лайстни на праговете GOLF и добавка V6 отпред, също така надписче на топката на скоростния лост 25 years Golf.
Автомобила е доста стегнат и приятен за шофиране,изненада ме с вървежа си защото съм карал и друг голф 110 коня ...после се оказа че има чип но незнам какъв и колко мощност вдига,единственото което знам със сигурност е че е монтиран в Италия откъдето е колата.
Ето снимки на колата от когато я взех:
Снимките са гадни но с това разполгам сега а по късно ще пусна още от както го взех.
Малко след като го купих ми припаднаха 4бр фланци 20мм със болтовете от ударен голф 4 и естествено ги купих без да се замисля.
Джантите 16" застанаха много добре но все още ми беше малко
![Mr Green Fun :Mr Green Fun](./images/smilies/Mr Green Fun.gif)
И се започна едно търсене на джанти 17-ки от Ауди ТТ,не след дълго намерих и ги взех.
Това е със 17-ките а по нататък още :)
Колата ще търпи и по нататъшно развитие,защото имам доста идеи за нея пък и супер много ми допада като автомобил :)
така че темата смятам да стане дълга и интересна heavy metal zork