





Първоначално колата беше на сестра ми,но след като тя замина да учи,реших че й голфа има нужда от по-добър собственик.От малък съм мечтал за хубаво мк2 :)След като стана моя веднага се почна с промените.Първото нещо което промених, след като колата беше напълно обслужена, беше да разкарам ужасните 14-ки и да ги заменя с 15" BBS от годините на колата.
Намерих 15" BBS RJ 4X100 ET35,в не особено добро състояние.Най -ценното в тях обаче бяха капачките - а именно от BBS RM,джантата която търсех от самото начало:




Разбира се BBS-a нямаше да се кара в това състояние и беше освежен с полиране:


Друга хубава промяна беше монтирането на оригинални накрайници от GTI и полирането им:


Имах останал резервен километраж до 260 от Джетата и веднага му намерих място,хубавото беше че километрите бяха почти същите като на стария:

Дойде ред и на стоповете.Фабричните оранжеви бяха заменени с черно-червени Fifft:



Eдин ден изведнъж ми се сбъдна една голяма мечта - да се сдобия с разглобяем BBS RM.Toва беше джантата която исках от самото начало - най-добрата джанта монтирана фабрично на Golf мк2.Teзи който купи пък се оказаха модел 002 White Edition,идентични с заводските 012,но произведени само в 5000 броя във всичките си размери с бели среди и полирано чело.Толкова се радвах че ги монтирах в дъжда :




Червено-черните стопове Fifft се оказаха с по тъмен червен сектор от оригинално монтираните и разбира се бяха заменени с Hella:





Дойде ред и на интериора,намерих "плитко рекаро" от GTI 16V в доста добро състояние и след изпирането му беше монтирано в колата:


Новия салон обаче беше без кори за вратите.След дълго търсене намерих и кори в същия цвят и сравнително добро състояние:





Много държа на добрия вид на двигателния отсек и екипирах колата и с кора под мотора,към която залепих и звуко изолация,любезно предоставена от колегата и скъп приятел Александър Александров- Sashobas:



Двигателния отсек беше леко освежен с прахово боядисване на капака на клапаните и намиране на една от корите до кулера,другата над акумулатора все още се търсеше.


Фаровете за мъгла бяха свалени и почистени:


Реших да си оставя стария BBS за зимни джанти и му намерих четири добри зимни гуми Michelin Alpin.Минаването на 15" през зимата позволяваше и по-добър спирачен ъпгрейт по нататък:



Тавана беше зле и се заех да го претапицирам,исках черен цвят като на всички GTI и GTD Special:




Първото показване на колата пред форумното общество беше на националния VW събор на писта "Дракон" 2009:








Малко снимки преди зимата::






Следва продължение....