Здравейте. Реших да направя една тема за моят голф 2. Следя темите във форума с интерес, та реших да покажа и моя. Развитието няма да е бързо, но малко-помалко.
Дълго време търся Голф 2 ГТИ който ще ми е нещо като проект и инвестиране на свободно време и пари с цел да докарам максимално оригинален вид.
Един ден докато се возя при един приятел, излиза обява във фейсбук за този Голф, веднага звъня на телефона и се уговаряме на следващия ден сутринта да го гледам. По думите на собственика колата е добра, няма ръжди, в движение е но нее карана известно време.
Отивам на сутринта на мястото и започнах огледа, в началото ми се видя добра кола, интериора сравнително запазен, мотора работи отлично, външно доста добро състояние, всичко работи, недостатъците - изгорели гърнета, малко ръжда на местата където се подпира на подемник в предната част(зад магарето), и правен ляв рог, явно е имала удар там, но изглежда добре направено. Изкарах го да го пробвам, динамика никаква, няма сила да удуши глист, вкарвам втора - хърка, не тропа окачването, вози стегнато и учудващо не дрънчи и не скърца нищо в купето. Та започнах да си говоря със собственика, обясних му за мойте разкрития и най вече за ударът, които ме замисляше дали това е моята кола, обаче той каза, че няма как да коментираме цената, и че и други чакат да го видят. Помислих си и му казах добре, ако не го вземат обади ми се ще се договорим. След няколко дни ми се обади, дадох му моето предложение обаче не му хареса, казах си добре и така оставих нещата. Излезе друга обява за голф гти, ходих да го гледам цената беше близка, обаче там състоянието беше доста по зле, доста тръгнала ръжда по прагове и под, много забележки и го отказах. Реших да звънна на човека за голфа, и да му дам малко по добро предложение, звъннах говорихме 10минути и накрая се договорихме - той свали от цената, аз дадох малко повече от мен и направо се разбрахме за нотариус за следващият ден. Отидохме на нотариус, платих я, прехвърлихме я, оставих моята кола в сервиза на един приятел и човекът ме закара да си взема голфа. Както ни беше уговорката, даде ми друга скоростна кутия, хидравлична рейка, основа за задната броня и други дреболии, освен това беше сменил маслото и пистовите ремъци, платил гражданска и преглед. Всичко точно. Тръгнах си, понеже бях на окловръстното, реших да пробвам колко ще направи - едвам 120. Не вървеше грам, но чувството да карам Голф 2 ГТИ беше уникално. Хареса ми.
Снимки от обявата:
Снимки след покупката:
1990 VW Golf GTI 8v PB
- stefan4o
- Мнения: 19141
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
Честита придобивка. Добре дошъл при консервативната група, каращи дъртаняни. Колата не иска много, за да извади хубав вид, но и не блести с нещо уникално. С време, търпение и средства ще успееш да си я направиш, както ти харесва. С кой мотор е? Ще помагаме с каквото можем в реставрацията. Само ми се стори от снимката или отзад е с барабани?
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
А какво стана със старият, червеният? Честита машина и успех с предизвикателството
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
Като гледам, май не е много удачно газта да му се подава преди дебитомера...
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
Моторът е 1.8 ПБ 112коня, газовата я махнах, вече си върви както трябва, но за това ще обясня по късно. Работи си отлично няма шумове, не пуши на масло, има разни течове дето ще оправям.
Отзад също си е с дискове, обаче апаратите имат нужда от ревизия - и 4те леко задържат, кантарът на спирачките е махнат, та тръгва по малко ако пипнеш спирачка в завой, хубавото е, че имам читав кантар.
Оригинален ГТИ си е и е почти без майсторски изпълнения, всичко което беше слагано допълнително вече съм го махнал. И на фона на доста голф 2 ки състоянието му е много добро.
Той ми е малко болна тема, след доста опити така и не успях да го прехвърля, и накрая се откаах и го продадох, колкото и да не ми се искаше.
Бях взел още един червен, обаче и при него се получи проблем с прехвърлянето, а накрая биелата се показа през картера, и понеже беше позагнил се разпродаде на части Поне го бях взел евтино та изкарах известна сума от частите, и доста части си оставих за мен. Той беше също ГТИ ПБ
Отзад също си е с дискове, обаче апаратите имат нужда от ревизия - и 4те леко задържат, кантарът на спирачките е махнат, та тръгва по малко ако пипнеш спирачка в завой, хубавото е, че имам читав кантар.
Оригинален ГТИ си е и е почти без майсторски изпълнения, всичко което беше слагано допълнително вече съм го махнал. И на фона на доста голф 2 ки състоянието му е много добро.
GLI написа:А какво стана със старият, червеният? Честита машина и успех с предизвикателството
Той ми е малко болна тема, след доста опити така и не успях да го прехвърля, и накрая се откаах и го продадох, колкото и да не ми се искаше.
Бях взел още един червен, обаче и при него се получи проблем с прехвърлянето, а накрая биелата се показа през картера, и понеже беше позагнил се разпродаде на части Поне го бях взел евтино та изкарах известна сума от частите, и доста части си оставих за мен. Той беше също ГТИ ПБ
-
- Мнения: 250
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2017 23:32
- Автомобил: Vw Golf 2
- Двигател: 1 3 nz
- Местоположение: Габрово
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
Гледам вътре има решетка с 4 фара ще му я слагаш ли?
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
Никола.Б написа:Гледам вътре има решетка с 4 фара ще му я слагаш ли?
за съжаление е много счупена тази, непоправимо.
А този червен голф от тези снимки е друга тема, такава си му беше съдбата освен, че и него не можах да прехвърля, беше доста загнил, по натам ще кача няколко снимки и от него.
- Курт Деликуртев
- предупреждение за БАН
- Мнения: 2116
- Регистриран на: Нед 17 сеп 2017 12:40
- Автомобил: Passat Variant 2001
- Двигател: AWT
- Местоположение: Филибето майна/ Щурград
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
Мишо, какви са тези проблеми с прехвърлянето? Ако си купил колите нормално чрез нотариус?
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
Веднага след като го взех, първата ми работа беше да махна спортния филтър и да сложа филтърна кутия, но преди това реших да го пробвам как ще върви без плочката. Когато го гледах собственикът каза, че си работи и на бензин и на газ дори ми показа, че работи на бензин.
Махнах плочката и оставих само на дебитомер, обаче колата не запали, пробвах няколко пъти и не, тогава видях че + на бензиновите дюзи е прекъснат и изолиран, извадих кабелите на клапана на изпарителя, вързах плюса на дюзите и колата запали но не работеше добре, минах около 100 метра в страшни мъки и угасна, трябваше някак си да се върна та само подпрях плочката на дебитомера и вързах газовия клапан. успях да се върна до сервиза, сложих филтърната кутия с плочката и го оставих така, че си имах други задачи.
Вечерта сипах бензин и я пуснах на бензин, учудващо, ЗАПАЛИ и заработи доста добре, направих едно кръгче, беше малко по жива, но пак никаква мощност, успя да направи 130. Прибрах се към вкъщи и реших само да бутна делкото, дадох му аванс на слух, и чудо колата завървя сравнително повече, дори 180 успях да направя. Понеже бутиката беше над половината и трябваше да се изгори за да я махна вързах пак газта и си се возих няколко пъти. Дойде време да заминавам в командировка и оставих голфа в двора на един приятел.
Прибрах се след 3 седмици и отидох да си взимам голфа, запали от раз и го оставих да работи докато разместиме другите коли, за да изляза и през това време той угасна, паля го работи 2 секунди и гасне, вързах бензина обаче пак същото. Добутах го до моя гараж - 10метра и го вкарах вътре, понеже беше вечерта късно и беше студено навън. Проверих всичко бобина комутатор свещи, искра има, смърди на неизгоряло гориво, проверих и зацепването на ангренажа, тогава видях че е избягал един зъб и ми стана ясно защо нее вървял преди да бутна делкото. Накрая открих проблема, оказа се нагорял кабел към газовия клапан, а бензина явно е бил свършил. Кримпих на бързо 2 кабелни обувки на един кабел и го вързах от + на бобината към газовия клапан, колата запали и заработи както трябва. Отидох и сипах бензин и на бензин заработи.
Ето един клип как вървеше в началото, сниман е веднага щом я купих:
На другия ден имаше свободно място на подемника в сервиза на моя приятел и реших да свърша малко работа по голфа.
Първо обърнах внимание на генерацията - тръбите бяха много изгнии и изпускаха доста, имах добро първото гърне, тръба на мястото на средното и крайно гърне със здрава тръба, та сложих тях и разликата във звука беше огромна, пак има още какво да се желае, но това ще го дооправя като взема нови първото и средното гърне.
Снимки на старите.
Няколко дни по-късно пак дойде време за голфа на подемника.
Газта в бутилката почти беше свършила, та започнах да я свалям, стана ми лошо като видях как е слагана. Тръбата минава над термощитовете на генерацията и няма никаква изолация, не е укрепена никъде, няма клапан преди изпарителя, нито евросонда, и цялото налягане на газта се спира от клапана на изпарителя, бутилката беше хваната на самонарезки...
Съшо така презацепих ангренажа, колянов вал, разпределителен вал и делко, всичко си дойде на белези.Смених горивен и въздушен филтър. И когато изкарах колата неможах да повярвам какво се случва, завървя много спрямо преди, пълни си без проблем оборотомера, върнаха и се 112те коня.
Така заприлича коша без газта, маркучът е затапен по този начин, че забравих да си взема от нас не рязан маркуч, а имам, та по натам ще го сменя, капакът на ангренажа също си е в нас, но мисля да го сложа след като сменя ангренажа и оправя течовете.
Въпрос: Някой знае ли каква е разликата между двете гърнета - защо на еднто двата накрайника излизат от него, а на другото изходът е един и се разделя към двата накрайника.
Махнах плочката и оставих само на дебитомер, обаче колата не запали, пробвах няколко пъти и не, тогава видях че + на бензиновите дюзи е прекъснат и изолиран, извадих кабелите на клапана на изпарителя, вързах плюса на дюзите и колата запали но не работеше добре, минах около 100 метра в страшни мъки и угасна, трябваше някак си да се върна та само подпрях плочката на дебитомера и вързах газовия клапан. успях да се върна до сервиза, сложих филтърната кутия с плочката и го оставих така, че си имах други задачи.
Вечерта сипах бензин и я пуснах на бензин, учудващо, ЗАПАЛИ и заработи доста добре, направих едно кръгче, беше малко по жива, но пак никаква мощност, успя да направи 130. Прибрах се към вкъщи и реших само да бутна делкото, дадох му аванс на слух, и чудо колата завървя сравнително повече, дори 180 успях да направя. Понеже бутиката беше над половината и трябваше да се изгори за да я махна вързах пак газта и си се возих няколко пъти. Дойде време да заминавам в командировка и оставих голфа в двора на един приятел.
Прибрах се след 3 седмици и отидох да си взимам голфа, запали от раз и го оставих да работи докато разместиме другите коли, за да изляза и през това време той угасна, паля го работи 2 секунди и гасне, вързах бензина обаче пак същото. Добутах го до моя гараж - 10метра и го вкарах вътре, понеже беше вечерта късно и беше студено навън. Проверих всичко бобина комутатор свещи, искра има, смърди на неизгоряло гориво, проверих и зацепването на ангренажа, тогава видях че е избягал един зъб и ми стана ясно защо нее вървял преди да бутна делкото. Накрая открих проблема, оказа се нагорял кабел към газовия клапан, а бензина явно е бил свършил. Кримпих на бързо 2 кабелни обувки на един кабел и го вързах от + на бобината към газовия клапан, колата запали и заработи както трябва. Отидох и сипах бензин и на бензин заработи.
Ето един клип как вървеше в началото, сниман е веднага щом я купих:
На другия ден имаше свободно място на подемника в сервиза на моя приятел и реших да свърша малко работа по голфа.
Първо обърнах внимание на генерацията - тръбите бяха много изгнии и изпускаха доста, имах добро първото гърне, тръба на мястото на средното и крайно гърне със здрава тръба, та сложих тях и разликата във звука беше огромна, пак има още какво да се желае, но това ще го дооправя като взема нови първото и средното гърне.
Снимки на старите.
Няколко дни по-късно пак дойде време за голфа на подемника.
Газта в бутилката почти беше свършила, та започнах да я свалям, стана ми лошо като видях как е слагана. Тръбата минава над термощитовете на генерацията и няма никаква изолация, не е укрепена никъде, няма клапан преди изпарителя, нито евросонда, и цялото налягане на газта се спира от клапана на изпарителя, бутилката беше хваната на самонарезки...
Съшо така презацепих ангренажа, колянов вал, разпределителен вал и делко, всичко си дойде на белези.Смених горивен и въздушен филтър. И когато изкарах колата неможах да повярвам какво се случва, завървя много спрямо преди, пълни си без проблем оборотомера, върнаха и се 112те коня.
Така заприлича коша без газта, маркучът е затапен по този начин, че забравих да си взема от нас не рязан маркуч, а имам, та по натам ще го сменя, капакът на ангренажа също си е в нас, но мисля да го сложа след като сменя ангренажа и оправя течовете.
Въпрос: Някой знае ли каква е разликата между двете гърнета - защо на еднто двата накрайника излизат от него, а на другото изходът е един и се разделя към двата накрайника.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
Браво,късмет е извадил тоя голф при теб
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
Отвори ми се свободно време и я вкарах в моя гараж, махнах теглича и сложих нормална основа за броня, махнах и лепенките от задният капак, след това се занимавах със инсталацията, махнах алармата която беше слагана, махнах ненужни кабели за да си е всичко в прилежен вид, на левият дълъг фар беше изгорял бушона, и явно предишния собственик не е знаел че има бушон, та беше пуснат кабел от другия фар.
Лепенката в багажника, в не добро състояние, но все пак е оцеляла.
В жабката намерих и дръжката за накланяне предната седалка, липсва само рамката около нея, и съм в процес на търсене.
Лепенката в багажника, в не добро състояние, но все пак е оцеляла.
В жабката намерих и дръжката за накланяне предната седалка, липсва само рамката около нея, и съм в процес на търсене.
- habibis
- Мнения: 364
- Регистриран на: Чет 03 апр 2008 10:15
- Автомобил: Golf 1988
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
Ти си с новия модел дръжка, пасва и от голф 3, ще ти е по-лесно да намериш визуално е същата.
- kazakstaneca
- Мнения: 179
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
Мисля, че двата отделни изхода са за 16V.
-
- Мнения: 1987
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2007 11:29
- Автомобил: 1990 Golf GTI + 1991 Country
- Двигател: PB 112 + 1P 98
- Местоположение: София
Re: 1990 VW Golf GTI 8v PB
quote="habibis"]...[/quote] Това определено улеснява нещата при търсенето
И на мен такива мисни ми се въртяха в главата. Имам ги и двете от снимката, когато взема двете гърнета преди това ще видя кое е в по-добро състояние и ще го сложа.
А някой правил ли е опит без първото или без средното как е звука? В момента съм без средното и колата нее шумна, обаче леко пърди защото изпуска от една скоба.
kazakstaneca написа:...
И на мен такива мисни ми се въртяха в главата. Имам ги и двете от снимката, когато взема двете гърнета преди това ще видя кое е в по-добро състояние и ще го сложа.
А някой правил ли е опит без първото или без средното как е звука? В момента съм без средното и колата нее шумна, обаче леко пърди защото изпуска от една скоба.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: rossko088 и 37 госта