 (Поради БЪГ в компа ми всички снимки на колата бяха загубени.
 (Поради БЪГ в компа ми всички снимки на колата бяха загубени. )
 )Колата беше закарана за обслужване
 (ремъци,ролки,масла,филтри)и не след дълго се даваше ГАЗ.
 (ремъци,ролки,масла,филтри)и не след дълго се даваше ГАЗ.  Но от много настъпване и  лапешки изгъзици се стигна до смяна на съединителя:
 Но от много настъпване и  лапешки изгъзици се стигна до смяна на съединителя:А не след дълго и до смяна на скорости:(счупен синхронизатор 2-ра скорост)
Кутията беше подменена с друга от Skoda Octavia RS 1.8t 180ps.
След каране на колата около година и половина и традиционните обслужвания,се наложи да сменя тампоните по предницата.
 
			   
 След щателна проверка на всичко възможно,колата запали.Но не за дълго,след няколко км. пак изгасна.
 След щателна проверка на всичко възможно,колата запали.Но не за дълго,след няколко км. пак изгасна. 
 

 Кутията беше за Ground Zero но се насади Boschmann (тфа беше под ръка),но с добра настройка оправда очакванията ми.
 Кутията беше за Ground Zero но се насади Boschmann (тфа беше под ръка),но с добра настройка оправда очакванията ми.




 даже в нашия град има 2-ма 3-ма....
 даже в нашия град има 2-ма 3-ма....