Caddy MK1-Caddy-llac
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
След не малкото години престой някъде затрихме рейката... Хубавото е че днес дойде нова :)
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Така се прави кола, браво
- kazakstaneca
- Мнения: 179
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Така се прави, браво
Каква е греста за водачите ??
Каква е греста за водачите ??
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Силиконова грес идва с тях, аз тази не я ползвам по принцип, имам си тубичка Plastilube на ATE.
Mакар че сега тук с едни колеги водиме спор на темата. Твърдят, че водачи с гумени втулки не трябвало изобщо да се гресират.
Mакар че сега тук с едни колеги водиме спор на темата. Твърдят, че водачи с гумени втулки не трябвало изобщо да се гресират.
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Определено трябва да се смазват гумените втулки.Аз бях ги пръснал с някъв спрей и ми задържаха леко апаратите.След това ги мазнах със грес за спирачки и всичко си дойде на мястото.
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Ами аз винаги ги мажа с тънък слой грес, прави защитен филм и пази от влага, намалява триенето. Какви са доводите на колегите ти , които отричат греста ? Предполагам се опасяват от спичане на греста и задържане от сухата грес ?
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Така пишело в сервизното, do not apply any grease.
Принципно по гумени детайли не се слага петролна грес щото гумата се раздува, но със силиконовата тоя проблем го няма. Вероятно сервизното в писано преди силиконовите греси да бъдат широко разпространени.
Принципно по гумени детайли не се слага петролна грес щото гумата се раздува, но със силиконовата тоя проблем го няма. Вероятно сервизното в писано преди силиконовите греси да бъдат широко разпространени.
-
- Мнения: 1045
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Да не осираме темата на колегата, но в сервизните много неща пишат, ама ... В на доста коли пишат LIFETIME масло в ръчните скорости, но не е лошо да се сменя чат пат. Иначе тълкуването е правилно и няма лъжа, щото реално като се строши кутията, тя е приключила живота си, и е била с едно масло през цялото време. Така че не трябва сляпо да вярваме на написаното, било то и от производителя. Масово болтове на джанти не се смазват, аз винаги ги гресирам, досега отвит болт от самосебе си не съм имал за над 200000 км. (но пък лесно си се отвиват като се наложи, а не като гламав да се катеря по ключа или да мъкна метрови тръби).
Има ли движение, слагам грес или смазка някаква (освен на накладките и гумите :) ).
Има ли движение, слагам грес или смазка някаква (освен на накладките и гумите :) ).
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Caddy MK1-Caddy-llac
Греста заради гумичките не се слага, всякаква грес, щото се раздуват и после задържат водача. Но с правилната грес няма проблем.
Относно тръбичките, защо не отидеш да ти изработят метални с тефлонирана тръба? Просто тези медните много лесно им се скапват върховете, много по бързо правят патина при металния щуцер и се съсипват много бързо.
Относно тръбичките, защо не отидеш да ти изработят метални с тефлонирана тръба? Просто тези медните много лесно им се скапват върховете, много по бързо правят патина при металния щуцер и се съсипват много бързо.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта