Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
IvoGiev
Мнения: 37
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Съб 10 мар 2018 21:15


Колата я записах за участие на ВАГ феста сега на 17-18.Март и я одобриха.
Нямам време и не мисля да я пудря, който иска ще може да я види на живо.
Ще гледам да опиша подробно промените по нея, за да знаят хората какво могат да си купят.




IvoGiev
Мнения: 37
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Пет 29 юни 2018 19:39


Ако не е ясно, колата се продава. Има обява тук и в cars.bg . Трябва ми мястото , което Поло-то заема - отворен съм на предложения откъм цена. Бартер за KZ картинг или иначе казано шифтър също ме интересува, както може би и мотоциклет/скутер.


IvoGiev
Мнения: 37
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Пет 27 юли 2018 21:10


Картинг вече си купих, но съм склонен на бартер за Голф 4 хетч или Бора седан без ръжди, за предпочитане дизел и с климатроник.


IvoGiev
Мнения: 37
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Вто 12 ное 2019 21:37


И без това колата се кара 1 път в годината, даже 2019-та не е карана - с пътна помощ отиде до сервиз че спря да пали от седене, така ми я и върнаха :biggrin
Вече е с редукторен стартер, сменени двете релета които бяха позеленяли и затова не палеше.
Но пък добре й дойде измиването преди прибиране в гаража. Отново ме чопли ентусиазма за тая кола и мисля да си я оставя и да й дооправя дребните забележки догодина.
IMG_20191109_140139.jpg


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 3757
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот bbboiko2004 » Вто 26 ное 2019 16:57


Едни 300лв -350 лв на година струва и винаги можеш да и я сръчкаш като ти е кеф. Първо няма да можеш да я продадеш цяла за добри пари, на части пак трудно...


IvoGiev
Мнения: 37
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Нед 15 мар 2020 20:15


Колата е в движение, даже с добавка в талона - газ/бензин.
Още преди да я пусна в движение започнах с план за годината - рошави валове с лифт 11 монтирани в резервна глава с конверсия към механични повдигачи, за да могат 4-те карбуратора да дадат желан резултат. После ще има настройка,а може и карбовете да се превърнат в дросели-ще преценя като навъртя километри, регулируемо Кони отзад.
За момента съм подсигурил главата и валовете. До месец се очаква да е готова за монтаж заедно с окачването отзад.
IMG_20200302_165601_resize.jpg

IMG_20200302_165535.jpg

IMG-d6914087c21ed15a372a2c25008ae88a-V.jpg


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11149
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот Zdravko Zankov » Съб 21 мар 2020 15:55


:bowdown


IvoGiev
Мнения: 37
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Пет 03 апр 2020 12:43


Здравко, то сме аз и ти дето си играем сигурно с такива дърти кошници.
Ето малко материал за плакнене на окото, макар че не е довършен - има още една паста да се изкара.
received_306212087042212.jpeg
received_306212087042212.jpeg (58.89 KиБ) Видяна 2551 пъти

received_524829641772839.jpeg
received_524829641772839.jpeg (70.17 KиБ) Видяна 2551 пъти

received_634248990474355.jpeg
received_634248990474355.jpeg (56.23 KиБ) Видяна 2551 пъти

received_837530643423714.jpeg
received_837530643423714.jpeg (69.87 KиБ) Видяна 2551 пъти

Не успявам да предвижа монтажа на новия чарколяк, че едни чички в Пловдив не работят и моя човек няма откъде да вземе закален материал за конверсията от хидравлични към механични повдигачи в Пловдив.
Другата седмица уж ще бачкат, та ще видим.....


IvoGiev
Мнения: 37
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Нед 12 апр 2020 23:19


От вчера :
на Газ 1 -https://youtu.be/mhaQcd6YDyg
на газ 2 - https://youtu.be/YgH-gPjwZyE
на бензин - https://youtu.be/tGyMYrHq1cU

Оператора ми е нисък и няма за какво да се хване, но по-добре от хич :)
Да не си помислите че е засилена вече - още не сме я почнали ама я развижвам.


IvoGiev
Мнения: 37
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Сря 22 апр 2020 13:18


Тия дни си играя със спирачките, защото се оказва че моите 256мм от седене са сдали багажа. Има омасляване откъм буталото, диска се износва неравномерно ( повече откъм буталото) и колата като цяло не спира. Купих си директно комплект предни шенкели с дискове и апарати от поло 6N - 16v. В момента на колата апаратите са Гирлинг 54, но са с малките пробки май което ги прави различни от нормалните Гирлинг 54 доколкото успях да се информирам. Апаратите които дойдоха от 6N-16v-то са Лукас 54, което е на практика еквивалент. Обаче като са седели в моргата без дискове и накладки, някой явно е натиснал спирачката и буталото от едната страна е излезнало на 1/3-та и има лека корозия.
С целия си акъл , вместо да сменя с новите части - реших да пробвам да сложа супорта, диска и ате 57 апарата , който имам от дейли Октавията си ( 288х25мм).
Нещата са на ръба да станат, но понеже тоя диск тежи колкото джантата ми на полото ( иначе ще се събере в джантата, карах същата на Октавията) и ще ми убие вървежа, си поръчах 280х22 пак за Октавия ( от тези дето са с неделим шенкел/супорт) и днес ще ги взема. Височината на 280х22 диска е по-голяма от 288х25 диска, което е добре защото на шенкела на полото си иска да влезне навътре.
Довечера ще разбера дали тази разлика е достатъчна или ще доработя супорта леко, или ще му подложа някакъв минимален спейсър.
Странното е че междуцентровото на болтовете на шенкелите на двете спирачни системи е еднакво - АТЕ и Гирлинг/Лукас.
Защо тогава никъде в нета не намирам някой да минава на АТЕ спирачната система?
Нито Голф 2-ки, никой , а според мен АТЕ-то е по-добрата система, на всичкото отгоре отключва доста повече варианти за големи спирачки.
Дайте акъл малко хората дето сте в час с ВАГ, защо старите Гирлинг/Лукас не се обръщат към АТЕ, а ентусиастите се мъчат с някакви 256мм дискове или 280мм, говорят за някакви супер рядки и ценни апарати от Г60 , плащат майка си и баща си за тотално смазани и корозирали Гирлинг 60-ки и т.н., като в същото време всяка втора кола е с АТЕ 57-ца в моргата?


Потребителски аватар
S.Stefanov
Мнения: 133
Регистриран на: Чет 05 сеп 2013 18:04
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот S.Stefanov » Сря 22 апр 2020 16:06


280мм на голф 4 или още FS3 апарат са проблемни, слагаш нови дискове и накладки и след някой друг километър диска е крив, затова повечето минават на 288 или 312 там имаш отделен съпорт, апарата е АТЕ 57 или АТЕ 54, да кажа АТЕ 54 и Гирлинг/Лукас 54 нямат нищо общо. По-добре си рециклирай Лукас 54 апаратите и слагай тях с отделния съпорт и няма да имаш ядове. Колкото до Гирлинг 60 това как тежи не е истина, а за 288мм диска с АТЕ 54 апарата си прав тежи и няма смисъл, ако колата няма 180 коня и нагоре или повече от 1200кг. 280мм с Лукас 54 и отзад ако си с 226мм стандартно+АБС АТЕ МК20 ако сложиш ще имаш спирачки да си е*е мамата.


Потребителски аватар
Garchev
Мнения: 284
Регистриран на: Съб 28 юни 2008 10:37
Автомобил:
Двигател:

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот Garchev » Сря 22 апр 2020 20:20


Повечето хора искат просто да направят просто болт он подобрения. Това според мен е причината , иначе варианти има! Аз лично на голф 3 преминах на АТЕ 57 с 312мм предни дискове , задни апарати от S3 с 280 мм вентилиран, накладки ATE ceramic отпред и отзад. МНОГО ДОВОЛЕН!


IvoGiev
Мнения: 37
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Пет 24 апр 2020 12:15


S.Stefanov написа:280мм на голф 4 или още FS3 апарат са проблемни, слагаш нови дискове и накладки и след някой друг километър диска е крив, затова повечето минават на 288 или 312 там имаш отделен съпорт, апарата е АТЕ 57 или АТЕ 54, да кажа АТЕ 54 и Гирлинг/Лукас 54 нямат нищо общо. По-добре си рециклирай Лукас 54 апаратите и слагай тях с отделния съпорт и няма да имаш ядове. Колкото до Гирлинг 60 това как тежи не е истина, а за 288мм диска с АТЕ 54 апарата си прав тежи и няма смисъл, ако колата няма 180 коня и нагоре или повече от 1200кг. 280мм с Лукас 54 и отзад ако си с 226мм стандартно+АБС АТЕ МК20 ако сложиш ще имаш спирачки да си е*е мамата.


Здравей, готин аватар между другото.
FS3 са неделимите шенкели , а аз реално съм с делими от поло 6N и 256мм вентилирани Гирлинг 54.
Сега ще кача снимките , но реално имам останали сток спирачките ми от Октавия 1 - 288х25мм с АТЕ 57.
Реших да пробвам да монтирам супорта от АТЕ 57-цата и пасна на отворите на шенкела от Поло 6N.
За да ми дойде изнасянето, а и за да не убия вървежа - купих 280х22 дискове и фрезовах супортите 3мм, за да центрирам.
Реално довечера ще монтирам за да потвърдя 100% успеха, но не очаквам изненади.

Garchev написа:Повечето хора искат просто да направят просто болт он подобрения. Това според мен е причината , иначе варианти има! Аз лично на голф 3 преминах на АТЕ 57 с 312мм предни дискове , задни апарати от S3 с 280 мм вентилиран, накладки ATE ceramic отпред и отзад. МНОГО ДОВОЛЕН!


Отзад трябва да са 256мм вентлирани, на Шкодата съм с комплект от S3 навсякъде. За момента съм с плътни дискове отзад от Поло 6N2 или 9N, не знам - като направя предните ще тествам и ако трябва ще чопля и там.
Попаднах на уж изчерпателната тема за спирачките в този форум тук - http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=52&t=245479&start=675 , обаче нямам толкова време и нерви да чета всичко. Мисля да напиша и постна и там какво съм направил, за да е полезно на някой.
IMG_20200422_190553.jpg
IMG_20200422_190553.jpg (92.69 KиБ) Видяна 1466 пъти

IMG_20200422_190756.jpg
IMG_20200422_190756.jpg (79.71 KиБ) Видяна 1466 пъти

IMG_20200422_190948.jpg
IMG_20200422_190948.jpg (39.62 KиБ) Видяна 1466 пъти

IMG_20200422_191006.jpg
IMG_20200422_191006.jpg (39.44 KиБ) Видяна 1466 пъти

IMG_20200422_192333.jpg
IMG_20200422_192333.jpg (43.03 KиБ) Видяна 1466 пъти


IvoGiev
Мнения: 37
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Пет 24 апр 2020 12:21


Oще малко снимки:
Фрезова се супорта 3мм, за да се разпределят общо 6-те мм двустранно
IMG_20200423_102456.jpg
IMG_20200423_102456.jpg (64.4 KиБ) Видяна 1465 пъти

IMG_20200423_103319.jpg
IMG_20200423_103319.jpg (84.63 KиБ) Видяна 1465 пъти

IMG_20200423_103643.jpg
IMG_20200423_103643.jpg (58.45 KиБ) Видяна 1465 пъти

Специален грунд, мислих така да ги оставя:
IMG_20200423_133255.jpg
IMG_20200423_133255.jpg (40.18 KиБ) Видяна 1465 пъти

Но ме хлъзнаха и ги довърших с една специална боя, която е невероятно здрава и никакъв хиимкал не може да я бутне:
IMG_20200424_090633.jpg

Довечера или когато там накича колата ще добавя снимки.


IvoGiev
Мнения: 37
Регистриран на: Чет 21 юли 2011 18:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Polo mk.2F Econoshitbox on steroids

Мнениеот IvoGiev » Пет 24 апр 2020 12:28


Още малко снимки, това са спирачните маркучи които мисля да станат от Поло 6N - номер 6Т46763, че не се чете тук:
IMG_20200423_183543.jpg

А това ми е готовия капак на клапаните с леките забележки които ще преживея :)
FB_IMG_15875668705872590.jpg
FB_IMG_15875668705872590.jpg (72.05 KиБ) Видяна 1464 пъти

FB_IMG_15875668762881482.jpg
FB_IMG_15875668762881482.jpg (76.36 KиБ) Видяна 1464 пъти

FB_IMG_15875668811403873.jpg
FB_IMG_15875668811403873.jpg (69.55 KиБ) Видяна 1464 пъти



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dzrasd и 4 госта