Стария кокал passat 35i
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Стария кокал passat 35i
Дълго време не съм писал в тая тема, малко да я поизтупам от пепеляка.
Един приятел си взе пасат от едно села, стоял 2-3 години под едно дърво. На него му трябваше двигателя, мен ме попита, трябва ли ми нещо и докато го углеждах забелязах, че климатикът е пълен комплект и естествено влязох във филма. За един следобед измъкнах всичко, което трябваше да се смъкне. Кутията с клапите, жабката и поличката над нея. Цялата ел инсталация, тръбите, компресора, радиатора, дехидратора, стойката за компресора и шайбите за коляновия вал и водната помпа, перките на радиатора, клапана за управление на клапата за рециркулация, вакумния резервоар в подкалника за нея. Запечатих всичко да не влиза влага и след седмица се заех с монтажа. Няма да обяснявам много, че почва ГП на Унгария, но ето снимки от процеса на монтирането.
Един приятел си взе пасат от едно села, стоял 2-3 години под едно дърво. На него му трябваше двигателя, мен ме попита, трябва ли ми нещо и докато го углеждах забелязах, че климатикът е пълен комплект и естествено влязох във филма. За един следобед измъкнах всичко, което трябваше да се смъкне. Кутията с клапите, жабката и поличката над нея. Цялата ел инсталация, тръбите, компресора, радиатора, дехидратора, стойката за компресора и шайбите за коляновия вал и водната помпа, перките на радиатора, клапана за управление на клапата за рециркулация, вакумния резервоар в подкалника за нея. Запечатих всичко да не влиза влага и след седмица се заех с монтажа. Няма да обяснявам много, че почва ГП на Унгария, но ето снимки от процеса на монтирането.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Стария кокал passat 35i
Ето това е резачката, която ползвах за пробиване на отворите през щита към мотора
И самите отвори
Големия охладителен радиатор си го купих нов, защото не ми се слагаше стария и ръждив радиатор
И самите отвори
Големия охладителен радиатор си го купих нов, защото не ми се слагаше стария и ръждив радиатор
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Стария кокал passat 35i
И така, за два дни успях да наредя всичко в колата, но не успях да се справя нещо с инсталацията, която е отделна за климатика.
В резултат климатика тръгваше, но не пускаше перките и докато правих опити с клапата за рециркулация от високото налягане при работа на място без перки, гръмна един маркуч близо до компресора.
Смених маркуча и зачаках да се освободи майстор да навърже кабелите, явно за мен се оказаха проблем.
Отвори се почивен ден неделя, звъннах на Малин, той също беше свободен и на мен толкова ми трябваше. Запалих сутринта и газ към Русе
Малин и Петко ме посрещнаха на входа на града, навързаха ми момчетата инсталацията, почерпиха ме обяд и ме изпроводиха по живо, по здраво.
Огромни благодарности приятели за посрещането и свършената работа
Прибрах се в София, напълних системата и вече се радвам на студ в колата
В резултат климатика тръгваше, но не пускаше перките и докато правих опити с клапата за рециркулация от високото налягане при работа на място без перки, гръмна един маркуч близо до компресора.
Смених маркуча и зачаках да се освободи майстор да навърже кабелите, явно за мен се оказаха проблем.
Отвори се почивен ден неделя, звъннах на Малин, той също беше свободен и на мен толкова ми трябваше. Запалих сутринта и газ към Русе
Малин и Петко ме посрещнаха на входа на града, навързаха ми момчетата инсталацията, почерпиха ме обяд и ме изпроводиха по живо, по здраво.
Огромни благодарности приятели за посрещането и свършената работа
Прибрах се в София, напълних системата и вече се радвам на студ в колата
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Стария кокал passat 35i
Знаех,че секса е голям и направо се отказах от него вече. Иначе евала за труда.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Стария кокал passat 35i
Ами не е малък, но пък хората го правят. На мен ми изпадна шанс и се възползвах. Ако не беше подарък, едва ли бих се захванал
- stefan4o
- Мнения: 19159
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Стария кокал passat 35i
Ода, честито. Още един фен на блъскотията по старите коли.
Това е най-добрата инвестиция в една кола с такава себестойност, според мен.
Може ли информация на кои пинове на компира и какво им се подава, за да си вдигне колата оборотите, когато се пусне компресорът? Питам за един приятел с Пасат, като твоят, че се интересува.
Това е най-добрата инвестиция в една кола с такава себестойност, според мен.
Може ли информация на кои пинове на компира и какво им се подава, за да си вдигне колата оборотите, когато се пусне компресорът? Питам за един приятел с Пасат, като твоят, че се интересува.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Стария кокал passat 35i
То зависи какъв е компютърът. На моя ги нямаше заложени пиновете в инсталацията, но Малин ги прекара. Ще проверя кои точно са пиновете за ABS мотор и ще пиша. Иначе в инсталацията на климатика където се разделя зад бушониерата има един зелен и един син кабел, които са за оборотите.
- stefan4o
- Мнения: 19159
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Стария кокал passat 35i
Моят човек, за когото питам е с някакво странно италианско изпълнение RP с ЕКУ като на ABS 35-пиново моно-мотроник. Ако можеш да питаш човека какво е подал и към кои пинове на ЕКУ ще съм ти благодарен.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Стария кокал passat 35i
Ами днес не ми остана време да проверя в аутодатата в сервиза. Утре обещавам да намеря малко време и да проверя
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Стария кокал passat 35i
Ето Стефчо 3 е 4 пин
Зелен и син кабел трябва да тръгват напред от климатичната инсталация, някъде там където се разделя зад бушониерата. Тях двата кабела на 3 и 4 пин
Зелен и син кабел трябва да тръгват напред от климатичната инсталация, някъде там където се разделя зад бушониерата. Тях двата кабела на 3 и 4 пин
- stefan4o
- Мнения: 19159
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Стария кокал passat 35i
Ама съединяват се накъсо двата или се подава 12В по двата?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Стария кокал passat 35i
Не се съединяват на късо и не се пускат по 12 волта. Това е някакъв сигнал от климатика, сега, дали е 12 волта или е сигнал или са маса, не знам. Просто трябва тия два кабела да си ги има в инсталацията на самия климатик, ако е оригинална де. Ако е наставяна диавия, трябва някой от колегите дето разбират ел инсталацията да каже какво да пуснете на тия два пина
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Стария кокал passat 35i
След 19 години вярна и не толкова вярна служба тази кола се бракува и отива за скрап. Последните 3 години я караше синът ми, но няколко пъти ходих да го прибирам от пътищата заради счупен алтернатор, скъсани ремъци, изпаднали гърнета, скъсани планки на тампоните, няколко ремонта на стартер, нови акумулатори и т.н.т миналата седмица се предаде съединителят и с оглед на разбитите вътрешни карета и ръждясала и разтропана рейка реших, че вече му е време да се бракува.
Чакам внук и решихме, че това не е колата в която да се вози бебе, купихме друга и тази вече не е нужна. Ще е при мен още 2-3 седмици, някой ако иска нещо да свирка на лчни съобщения.
Темата е за катинар
Чакам внук и решихме, че това не е колата в която да се вози бебе, купихме друга и тази вече не е нужна. Ще е при мен още 2-3 седмици, някой ако иска нещо да свирка на лчни съобщения.
Темата е за катинар
- matri19
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 14 ное 2013 18:51
- Автомобил: Vw Golf Mk2 g60
- Двигател: PG 16v G60
- Местоположение: Плевен
Re: Стария кокал passat 35i
Колега ако пазиш g60 себринг джантите мога да ги взема
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Стария кокал passat 35i
Много отдавна ги нямам, не си спомням дали на Сашо от Търговище за неговото Г60 ги дадох или само капачките на него, но ги нямам. Пуснах тема в раздел Продава, не останаха много части от него
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 14 госта