Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот radi_nrj » Чет 20 фев 2020 10:03


Добавих още една екстра, взех си два сгъваеми ключа с дистанционно от 2-рата употреба и излъгах комфорт модула да работи с тях. Важно е да се избира ключ според комфорт модула, моя е от старите 1J0 с дистанционно на 433MHz.



Скоро ще кача видео как става цялата процедура. Трябва само да ми нареждат нови вложки за ключа да мога и да паля с тях.

Отделно трябва и да си оправя бравите, че микроключетата правят мизерии.




Потребителски аватар
sezgin.salihov
Мнения: 10
Регистриран на: Нед 19 юни 2016 13:22
Автомобил:
Двигател:

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот sezgin.salihov » Нед 23 фев 2020 2:39


:th_up :th_up :th_up :th_up


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот radi_nrj » Нед 08 мар 2020 21:01


Настъпи момента, в който приключих с двумасовите маховици.


Минавам на едномасов маховик, взех готов кит на Valeo
Изображение


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот radi_nrj » Вто 10 мар 2020 9:40


След като втора турбина плювна масло през топлата част търсим проблем по маслените магистрали или по-точно по оттичането на маслото.

Изображение

И както казват хората когато нещо се счупи и така, и така трябва да го ремонтираш по-добре да го ъпгрейднеш

GT1752VB хибридче
Изображение
Прикачени файлове
d5ef1b0c7f25036d[1].jpg
d5ef1b0c7f25036d[1].jpg (63.49 KиБ) Видяна 1285 пъти
cee1d6bff3e4f662[1].jpg

Последна промяна от radi_nrj на Чет 04 мар 2021 12:10, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот radi_nrj » Вто 12 май 2020 10:06


Преди да я засилим е редно да спира като хората. Малко обслужване на задни спирачни апарати и смяна на спирачна течност:




За отпред вече сме минали на шенкел с делящ супорт и апарати АТЕ 54 с дискове 288, но имам налични ATE 57 и мисля да взема едни дискове и супорти на 312mm тъй като колата се кара с зимни 16 и летни 17 цола.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот valiosport » Вто 12 май 2020 20:46


Няма да си доволен от тоя хибрид, а причината да плюе масло е повишено картерно налягане, вентилация или сегменти, ако не сте слагали силикон по тръбичката за оттичане там отвора е поне 8-10мм невъзможно е да се запуши от нагар/кокс. Интересно ми е как обезвъздуши спирачките, щото скоро и аз ще ги обезвъздушавам


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот radi_nrj » Сря 13 май 2020 16:50


Сменихме превантивно клапана за вентилация на картерни газове. Хибрида е със step gap сегмент и дори и при повишено картерно много по-трудно ще плювне масло.
Обезвъдушаването е накрая на първия клип, шише с маркуч с подходящо сечение (борда на пробката е 8mm а маркуча е 6mm вътрешно, като се разчекне на пробката уплътнява идеално). Отхлабваш пробката и помпаш, въздуха ще излезе през маркуча, даже след няколко напомпвания в него остава само спирачна течност и нама как да засмуче въздух обратно.

Междувременно ми изпадна едни колектор от ARL на цена подарък и се заех да го почистя и подхотвя за монтаж на моята.
Като го взех изглеждаше почти като този като само нагаре може би беше 1mm по-тънък
Изображение
Изображение

Последва бой с любимия ми препарат за фурни и парострйката
Изображение

Ето и резултата:
Изображение
Изображение

Взех и EGR за този колектор тъй-като смятам да си запазя клапата за меко гасене и него минах на съшата процедура с малко по-тежка химия
Изображение
Изображение
Със същата химия минах повторно колектора
Изображение

Набавих маркуч от 131 коня който е на бърза връзка само от едната страна, купих нови оригинални болтчета и гарнитури, чакам да дойдат тапите за EGR-а и монтираме
Изображение
Изображение
Изображение


Потребителски аватар
Stoyanov_Vw
Мнения: 528
Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: 1.9 TDI AHF
Местоположение: Bourgas

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот Stoyanov_Vw » Сря 13 май 2020 20:48


От къде купи тапите за запушването на EGR и същите ли са като за AHF?


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот valiosport » Чет 14 май 2020 10:03


От Ауто+ се копуват тапи за ЕГР оригинални.
Ради знам за кои сегменти говориш, те масово такива слагат на хибридите.
Имах предвид че трябваше да си намериш охлюв от 2052v и с него да си сглоби хибрид, щото виж колко е малка дупката на VB-то.
Сега ти трябва кутия за въздушен филтър поне от ПД130/150 с нейния дебитомер който е 80мм и интейка.
Най добре да се сложи Р32 Дсг въздушна кутия с шнорхела и дебитомера в комбинация с ПД150 интейка само че излизат малко скъпо частите. Маркуча го нагрявам във вряла вода и го нанизвам на Р32 дебитомера.


golfmk1
Low rider
Мнения: 5546
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот golfmk1 » Чет 14 май 2020 10:54


Купуваха се преди години.Вече не може.За да си купиш от VW искат рамата на колата и ако заводско има такива тапи само тогава могат да се поръчат.Разкрили са ни че в BG правим глупости.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот radi_nrj » Чет 14 май 2020 12:04


Колата ще се кара с дюзи от бус 151 коня 216um и най-вероятно няма да изкара повече от 180 коня, иначе разликата между ново ядро 1749VB и хибрид 1752 беше 100-150лв и реших направо да мина на 52. По-нататък мисля да сложа и целия интейк от ARL.

Тапите вече са налични, поръчах от един агент от Генерал Тошево 8mm осидирани, писа ми от тоя профил https://www.facebook.com/nedka.hristova.3
Оказа, се че съм забрави да взема металната гарнитура дето ще е под тапата на изпускателния колектор, но я има налична. Ако не ми мине котка път тоя уикенд монтирам.
Изображение
Прикачени файлове
232d40324e591741[1].jpg

Последна промяна от radi_nrj на Чет 04 мар 2021 12:07, променено общо 1 път.


valiosport
Мнения: 2145
Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
Двигател:
Местоположение: България

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот valiosport » Чет 14 май 2020 19:57


Браво, видеото за спирачките е подробно. Само не знам как мислиш да свържеш ПД150 ЕГР клапана към маркуча който идва от интеркулера както виждаш е с бърза връзка. Предполагам и не мислиш да махаш клапата за меко гасене, аз днес си я свързах с нови вакум маркучета, е няма такова меко гасене с разбит демпфер и двигателя спира плавно


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот radi_nrj » Чет 14 май 2020 21:44


Взел съм и маркуч, който откъм ЕГР-а е на бърза връзка, а откъм пластмасовата тръба към кулера е на скоба.

Междувременно намалихме светещите лампи на таблото с една, беше починал контролния модул на въздушните възглавници.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот radi_nrj » Вто 26 май 2020 10:40


Оправихме и ABS-а, видеото със смяната на ABS модула може да е полезно и на други защото е често срещан проблем.


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI

Мнениеот radi_nrj » Пон 01 юни 2020 10:49


Имат известна разлика двата колектора:

Изображение

Затапихме EGR-а и долу

Изображение

И посадих новия колектор

Изображение

Остана да пооправя малко вакуумите, мисля да слагам стойка за N239 и N75 от 131-ца
Прикачени файлове
36398eeb7a7548a7[1].jpg
40adccaa55aab470[1].jpg
548a1a394eb995fa[1].jpg

Последна промяна от radi_nrj на Чет 04 мар 2021 12:09, променено общо 1 път.



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта