Добавих още една екстра, взех си два сгъваеми ключа с дистанционно от 2-рата употреба и излъгах комфорт модула да работи с тях. Важно е да се избира ключ според комфорт модула, моя е от старите 1J0 с дистанционно на 433MHz.
Скоро ще кача видео как става цялата процедура. Трябва само да ми нареждат нови вложки за ключа да мога и да паля с тях.
Отделно трябва и да си оправя бравите, че микроключетата правят мизерии.
Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Настъпи момента, в който приключих с двумасовите маховици.
Минавам на едномасов маховик, взех готов кит на Valeo
Минавам на едномасов маховик, взех готов кит на Valeo
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
След като втора турбина плювна масло през топлата част търсим проблем по маслените магистрали или по-точно по оттичането на маслото.
И както казват хората когато нещо се счупи и така, и така трябва да го ремонтираш по-добре да го ъпгрейднеш
GT1752VB хибридче
И както казват хората когато нещо се счупи и така, и така трябва да го ремонтираш по-добре да го ъпгрейднеш
GT1752VB хибридче
Последна промяна от radi_nrj на Чет 04 мар 2021 12:10, променено общо 1 път.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Преди да я засилим е редно да спира като хората. Малко обслужване на задни спирачни апарати и смяна на спирачна течност:
За отпред вече сме минали на шенкел с делящ супорт и апарати АТЕ 54 с дискове 288, но имам налични ATE 57 и мисля да взема едни дискове и супорти на 312mm тъй като колата се кара с зимни 16 и летни 17 цола.
За отпред вече сме минали на шенкел с делящ супорт и апарати АТЕ 54 с дискове 288, но имам налични ATE 57 и мисля да взема едни дискове и супорти на 312mm тъй като колата се кара с зимни 16 и летни 17 цола.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Няма да си доволен от тоя хибрид, а причината да плюе масло е повишено картерно налягане, вентилация или сегменти, ако не сте слагали силикон по тръбичката за оттичане там отвора е поне 8-10мм невъзможно е да се запуши от нагар/кокс. Интересно ми е как обезвъздуши спирачките, щото скоро и аз ще ги обезвъздушавам
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Сменихме превантивно клапана за вентилация на картерни газове. Хибрида е със step gap сегмент и дори и при повишено картерно много по-трудно ще плювне масло.
Обезвъдушаването е накрая на първия клип, шише с маркуч с подходящо сечение (борда на пробката е 8mm а маркуча е 6mm вътрешно, като се разчекне на пробката уплътнява идеално). Отхлабваш пробката и помпаш, въздуха ще излезе през маркуча, даже след няколко напомпвания в него остава само спирачна течност и нама как да засмуче въздух обратно.
Междувременно ми изпадна едни колектор от ARL на цена подарък и се заех да го почистя и подхотвя за монтаж на моята.
Като го взех изглеждаше почти като този като само нагаре може би беше 1mm по-тънък
Последва бой с любимия ми препарат за фурни и парострйката
Ето и резултата:
Взех и EGR за този колектор тъй-като смятам да си запазя клапата за меко гасене и него минах на съшата процедура с малко по-тежка химия
Със същата химия минах повторно колектора
Набавих маркуч от 131 коня който е на бърза връзка само от едната страна, купих нови оригинални болтчета и гарнитури, чакам да дойдат тапите за EGR-а и монтираме
Обезвъдушаването е накрая на първия клип, шише с маркуч с подходящо сечение (борда на пробката е 8mm а маркуча е 6mm вътрешно, като се разчекне на пробката уплътнява идеално). Отхлабваш пробката и помпаш, въздуха ще излезе през маркуча, даже след няколко напомпвания в него остава само спирачна течност и нама как да засмуче въздух обратно.
Междувременно ми изпадна едни колектор от ARL на цена подарък и се заех да го почистя и подхотвя за монтаж на моята.
Като го взех изглеждаше почти като този като само нагаре може би беше 1mm по-тънък
Последва бой с любимия ми препарат за фурни и парострйката
Ето и резултата:
Взех и EGR за този колектор тъй-като смятам да си запазя клапата за меко гасене и него минах на съшата процедура с малко по-тежка химия
Със същата химия минах повторно колектора
Набавих маркуч от 131 коня който е на бърза връзка само от едната страна, купих нови оригинални болтчета и гарнитури, чакам да дойдат тапите за EGR-а и монтираме
- Stoyanov_Vw
- Мнения: 528
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: 1.9 TDI AHF
- Местоположение: Bourgas
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
От къде купи тапите за запушването на EGR и същите ли са като за AHF?
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
От Ауто+ се копуват тапи за ЕГР оригинални.
Ради знам за кои сегменти говориш, те масово такива слагат на хибридите.
Имах предвид че трябваше да си намериш охлюв от 2052v и с него да си сглоби хибрид, щото виж колко е малка дупката на VB-то.
Сега ти трябва кутия за въздушен филтър поне от ПД130/150 с нейния дебитомер който е 80мм и интейка.
Най добре да се сложи Р32 Дсг въздушна кутия с шнорхела и дебитомера в комбинация с ПД150 интейка само че излизат малко скъпо частите. Маркуча го нагрявам във вряла вода и го нанизвам на Р32 дебитомера.
Ради знам за кои сегменти говориш, те масово такива слагат на хибридите.
Имах предвид че трябваше да си намериш охлюв от 2052v и с него да си сглоби хибрид, щото виж колко е малка дупката на VB-то.
Сега ти трябва кутия за въздушен филтър поне от ПД130/150 с нейния дебитомер който е 80мм и интейка.
Най добре да се сложи Р32 Дсг въздушна кутия с шнорхела и дебитомера в комбинация с ПД150 интейка само че излизат малко скъпо частите. Маркуча го нагрявам във вряла вода и го нанизвам на Р32 дебитомера.
-
- Low rider
- Мнения: 5546
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Купуваха се преди години.Вече не може.За да си купиш от VW искат рамата на колата и ако заводско има такива тапи само тогава могат да се поръчат.Разкрили са ни че в BG правим глупости.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Колата ще се кара с дюзи от бус 151 коня 216um и най-вероятно няма да изкара повече от 180 коня, иначе разликата между ново ядро 1749VB и хибрид 1752 беше 100-150лв и реших направо да мина на 52. По-нататък мисля да сложа и целия интейк от ARL.
Тапите вече са налични, поръчах от един агент от Генерал Тошево 8mm осидирани, писа ми от тоя профил https://www.facebook.com/nedka.hristova.3
Оказа, се че съм забрави да взема металната гарнитура дето ще е под тапата на изпускателния колектор, но я има налична. Ако не ми мине котка път тоя уикенд монтирам.
Тапите вече са налични, поръчах от един агент от Генерал Тошево 8mm осидирани, писа ми от тоя профил https://www.facebook.com/nedka.hristova.3
Оказа, се че съм забрави да взема металната гарнитура дето ще е под тапата на изпускателния колектор, но я има налична. Ако не ми мине котка път тоя уикенд монтирам.
Последна промяна от radi_nrj на Чет 04 мар 2021 12:07, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Браво, видеото за спирачките е подробно. Само не знам как мислиш да свържеш ПД150 ЕГР клапана към маркуча който идва от интеркулера както виждаш е с бърза връзка. Предполагам и не мислиш да махаш клапата за меко гасене, аз днес си я свързах с нови вакум маркучета, е няма такова меко гасене с разбит демпфер и двигателя спира плавно
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Взел съм и маркуч, който откъм ЕГР-а е на бърза връзка, а откъм пластмасовата тръба към кулера е на скоба.
Междувременно намалихме светещите лампи на таблото с една, беше починал контролния модул на въздушните възглавници.
Междувременно намалихме светещите лампи на таблото с една, беше починал контролния модул на въздушните възглавници.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Оправихме и ABS-а, видеото със смяната на ABS модула може да е полезно и на други защото е често срещан проблем.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Имат известна разлика двата колектора:
Затапихме EGR-а и долу
И посадих новия колектор
Остана да пооправя малко вакуумите, мисля да слагам стойка за N239 и N75 от 131-ца
Затапихме EGR-а и долу
И посадих новия колектор
Остана да пооправя малко вакуумите, мисля да слагам стойка за N239 и N75 от 131-ца
Последна промяна от radi_nrj на Чет 04 мар 2021 12:09, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта