Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Бронята е счупена отдолу и щипките не държат, като го натиснеш да се прибере плътно идва точно.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Клипа по подмяната на спирачките е готов.
- ilia_d008
- Мнения: 249
- Регистриран на: Пон 01 окт 2007 17:29
- Автомобил: VW Golf III GTI
- Двигател: ABF 1995
- Местоположение: Панагюрище
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Каква помпа мислиш да слагаш,предполагам някаква с 25,4мм бутало или по голяма?
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Като сложа отзад 256-ци ще видя как е спирането и тогава юе я мъдря помпата, може да си останаи със сегашната.
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Аз лично не усетих кой знае каква разлика със задните.Най вероятно има но така и не съм спирал чак толкова екстремно.Според мен няма нужда от друга помпа.Чак изтребител едва ли ще я правиш.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Изпадна една черна хела на цена близка до подарък
Последна промяна от radi_nrj на Чет 04 мар 2021 11:58, променено общо 1 път.
-
- Low rider
- Мнения: 5548
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Как ти се струва спирането с новите спирачки?Първи впечатления
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Имам усещане, че при по рязко спиране олеква задницата.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Как е хибрида доволен ли си
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Засега го карам на някакво смешно налягане от 1,1Bar, имам други драми на главата и останалите неща се бавят. Като сложа по-големите пръскалки и го напънем тогава мога да кажа.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
При мен не се получиха нещата и даже бях с цял охлюв от 2052 и перката му.. Ако потдържам зареждането с гориво докрай след 3700 оборота усилването излиза извън контрола на геометрията, геометрията отваря докрай а налягането се катери и трябва да пусна газта или да се намали горивото от софтуера с което пада и максималната мощност
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
То дори и със стоково VB на стария ми сетъп на 4000 бууста тръгва нагоре, ама успява да разтовари, а това VB е настройвано на стенд.
Предполагам иска доста играчка за да не пренадува. При хибрида я имам същата гърбица, но пак си разтоварва, при теб вероятно нещо не е как трбява или турбинката иде малка за горивото дето искаш да изгориш.
Предполагам иска доста играчка за да не пренадува. При хибрида я имам същата гърбица, но пак си разтоварва, при теб вероятно нещо не е как трбява или турбинката иде малка за горивото дето искаш да изгориш.
Последна промяна от radi_nrj на Чет 04 мар 2021 11:58, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Точно турбината е малка, дори за стоковия 49мм компресор, актуатора съм го развил докрай, дори хода му е по дълъг от хода на геометрията, при максимално отворена геометрия лоста на актуатора го свивам малко за да влезе, само така успях да я докарам да потдържа 1,55-1,6 бара с 68мг гориво с което съм на около 190к.с, дори мапера не поиска да я настройва на флоу бенча че разбираш ли аз съм я правил и почна да ми обеснява колко трудно се настройвала тая турбина.
За това те попитах имаш ли проблем с хибрида и да не прекаляваш с мощността гледай да си около и малко под 200к.с за да нямаш проблем
За това те попитах имаш ли проблем с хибрида и да не прекаляваш с мощността гледай да си около и малко под 200к.с за да нямаш проблем
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Аз с тия 216ки ако изкарам 180 коня на мотор ще бия капата в земята. Таргета е 170 и нещо, искам да си остане улична колица с ранен спуул.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Междувременно изскочиха едни 256-ци за отзад. Продавача прояви изобретателност и ми ги изпрати в кофа
Последна промяна от radi_nrj на Чет 04 мар 2021 11:59, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 111 госта