Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
-
- Low rider
- Мнения: 5546
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Супер е че си намерил от кола на предно
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
От 4motion са, ама и те стават. Слагат се 6mm подложки на супорта и по-дълги болтове.
-
- Low rider
- Мнения: 5546
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Като гледам предпазните ламарини са от кола на предно Моите задни са от куатро и знам за подлагането.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Счупих си и двата 8mm шестограми и не мога да премеря, чакам да ми дойдат едни ударни вложки на квадрат 1/2 и ще пробвам тия дни. Номера на супорта гледах 3232 7728-1 и излиза да е от 4motion
-
- Low rider
- Мнения: 5546
- Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
- Автомобил: OLD
- Двигател: OTO
- Местоположение: СТАРА ЗАГОРА
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
За 4*4 ламарините нямат нищо общо с тези независимо дали е 4MOTION или QUATTRO .
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Ламаринки, лостчета, болтчета, гайки заминаха за цинк
Междувременно апаратите са мацнати и съхнат
Междувременно апаратите са мацнати и съхнат
Последна промяна от radi_nrj на Сря 07 окт 2020 0:16, променено общо 1 път.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Малко лирично отклонение на тема задни спирачки на Голф 4. На снимката за супорти за заден апарат за 256х20 вентилиран диск. Единия е от предно, другия е от 4motion, във форумите пише, че може да се ползва супорт от 4motion на преднячка, само иска 6mm подложка и по-дълги болтове, аз реших да видя откъде идват тия 6mm и как може да се познае чисто визуално от каква кола е супорта. Ето, на снимката много добре се вижда червения, който е от преднячка каква чупка в кръста прави, а този вдясно от 4motion е прав на дъска.
Веднъж и аз да купя нещо на сляпо и да се окаже, че съм уцелил
Дисковете дойдоха
Ламаринките минаха галванично поцинковане, прахово цинк + черен мат, човек ще каже, че не са на 20 години
Веднъж и аз да купя нещо на сляпо и да се окаже, че съм уцелил
Дисковете дойдоха
Ламаринките минаха галванично поцинковане, прахово цинк + черен мат, човек ще каже, че не са на 20 години
Последна промяна от radi_nrj на Чет 04 мар 2021 11:56, променено общо 1 път.
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Имахме и интересен казус със предните спирачки, дисковете се изкривиха и почна едно биене на волана ужасно. Реших аз да видя колко пък да са криви тия дискове и помолих Вальо (ventoman) да им тегли един часовник. Тук идва интересната част, левия диск е прав на струна, стрелката на часовника не мърда дори и да мериш по най-външния край. Десния обаче на външния край на диска частовника прави почти пълен оборот, премерено по външния край на лицето на главината мърдаша четвърт оборот.
В такава ситуация не е изключено биенето да идва само от лагера, но аз предпочетох да не рискувам и сменихме и главината. Иначе старата трябваше да я носим на стругар да я качим на универсала на струга и там евентуално да я мерим пак, време, с което не разполагах.
С новия лагер и главина дисковете бяха минати на ProCut машина и сега като спирам воална спи.
В такава ситуация не е изключено биенето да идва само от лагера, но аз предпочетох да не рискувам и сменихме и главината. Иначе старата трябваше да я носим на стругар да я качим на универсала на струга и там евентуално да я мерим пак, време, с което не разполагах.
С новия лагер и главина дисковете бяха минати на ProCut машина и сега като спирам воална спи.
- Прикачени файлове
-
- 0dd9343d09c0b427[1].jpg (74.11 KиБ) Видяна 1580 пъти
-
- 6d1a16bd5b130cdd[1].jpg (70.7 KиБ) Видяна 1580 пъти
Последна промяна от radi_nrj на Чет 04 мар 2021 11:48, променено общо 2 пъти.
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
много я обичам тази тема , жив и здрав да си и да продължаваш с проектите :)
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Едно бързо обслужване на задните апарати докато си изпия кафето. Станаха като от магазина:
Всичко вървеше добре докато не свалих старите спурачки и не завъртях главините, лагерите ромоляха доволно и се взе решение да се сменят. Поръчах две нови лагер главини, но за късмет при ваденето на старите лагерите се разцепиха и вътрешните черупки останаха на осите. Реших да сваля шенкелите и да ги качвам на ментгемето да видим дали ше разберат от бой със секач, греене и други такива грубости, но се сйъса единия болт на датчика на ABS-а и реших, че да ги оправя тия шенкели ще време и труд ще струва повече от цената на нови.
Поръчах и нови болтове за шенкела и супорта, междувременно си купих пълно сервизно упътване на Golf 4/Bora и всичко ще се прави по книга
Всичко вървеше добре докато не свалих старите спурачки и не завъртях главините, лагерите ромоляха доволно и се взе решение да се сменят. Поръчах две нови лагер главини, но за късмет при ваденето на старите лагерите се разцепиха и вътрешните черупки останаха на осите. Реших да сваля шенкелите и да ги качвам на ментгемето да видим дали ше разберат от бой със секач, греене и други такива грубости, но се сйъса единия болт на датчика на ABS-а и реших, че да ги оправя тия шенкели ще време и труд ще струва повече от цената на нови.
Поръчах и нови болтове за шенкела и супорта, междувременно си купих пълно сервизно упътване на Golf 4/Bora и всичко ще се прави по книга
Последна промяна от radi_nrj на Чет 04 мар 2021 11:53, променено общо 1 път.
- Stoyanov_Vw
- Мнения: 528
- Регистриран на: Вто 06 дек 2011 1:31
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: 1.9 TDI AHF
- Местоположение: Bourgas
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Не успявам да видя снимките. Само при мен ли е този проблем?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7820
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Ради хоства на store.picbg.net, което е блокирано от много офисни файъруоли, антивирусни и подобни крадци на радост... и аз често не ги виждам
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Аз се чудех защо толкова малко хора го правят тоя пъпгрейт, ми то си е цял мини сериал.
Сложихме ги, тествахме ги и въпреки това не са готови. За сведение на тези, които са решили да си докарат това главоболие на главата освен всичко останало се сменят и жилата на ръчната.
➡️При 230mm диск жилото е 1691mm с тесен накрайник 1J0609721E
➡️При 256mm диск жилото е 1700mm с широк накрайник 1J0609721AP
Бях поръчал всички болтове за шенкелите и супортите нови оригинални. Тия за шенкелите поне дойдоха, ама тия за супортите... Буса дето ги кара от склад ав Румъния аварирал
Сложих си старите болтове на супортите като от 8 избрах 4-те най-читави и таман да сложа накладките и греда... Пластинките в комплекта са за плътен диск
Полирах супорта там дето ляга накладката и временно сглобих без тия ламаринки
Обезвъздуших задните - педала мек, не знам как беше стигнал въздух до предните, ама се наложи и тях да обезвъздушавам.
След няколко километра като се напаснаха дискове и накладки стана страшно, на тангентата на 120 като натиснеш спирачката се закопчава колана...
Сложихме ги, тествахме ги и въпреки това не са готови. За сведение на тези, които са решили да си докарат това главоболие на главата освен всичко останало се сменят и жилата на ръчната.
➡️При 230mm диск жилото е 1691mm с тесен накрайник 1J0609721E
➡️При 256mm диск жилото е 1700mm с широк накрайник 1J0609721AP
Бях поръчал всички болтове за шенкелите и супортите нови оригинални. Тия за шенкелите поне дойдоха, ама тия за супортите... Буса дето ги кара от склад ав Румъния аварирал
Сложих си старите болтове на супортите като от 8 избрах 4-те най-читави и таман да сложа накладките и греда... Пластинките в комплекта са за плътен диск
Полирах супорта там дето ляга накладката и временно сглобих без тия ламаринки
Обезвъздуших задните - педала мек, не знам как беше стигнал въздух до предните, ама се наложи и тях да обезвъздушавам.
След няколко километра като се напаснаха дискове и накладки стана страшно, на тангентата на 120 като натиснеш спирачката се закопчава колана...
Последна промяна от radi_nrj на Чет 04 мар 2021 11:54, променено общо 1 път.
- Tipsy
- Мнения: 1073
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Нашия Golf MK4 Jazz blue TDI
Както неведнъж съм казал - много от написаното в нета се отдалечава от действителността и когато си подготвен за едно, а се окаже друго е мното тегаво.
По-дългото жило за 2.8 ли е?
По-дългото жило за 2.8 ли е?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 31 госта