Здравейте,колеги от онзи ден влезнах и във VW family. Колата по километраж е 289 хил. Има неща,който лично мен много ме дразнят,но може да се движи и така. Имам и питане за някои неща към запознатите и сблъсквалите се с подобни ремонти.
1.Колата има централно,но продавача каза,че не работи,но ми го даде. Лошото в случая,е че няма как да го проверя дали работи. Ръкохватката на врата на шофьора е сменявана с нова, но не е издържала дълго време. Не съм пробвал през дясната врата, мисля че имам ключ за нея.
2.Има проблем с паленето,които от приятел имащ такъв пасат, разбрах че това им е болното място и се чудя как освен с бутон да го отремонтирам, за да бъде колата в приличен вид,а не с бутони и разни побългарявания. Мислех си от друга кола да взема ключалката с ключа и да сменя и самата букса, в случай че намеря стегната втора ръка. В момента колата я паля с ключ от Ауди и съм решил - намеря ли същия цвят кола с електрически прозорци на предните две врати директно да сменя двете врати и от същата кола да сваля и ключа за запалването и всички ключалки да са на един ключ /най-вероятно ще трябва и тази от багажника да взема/. Вратите искам да сменя, защото около ръкохватките и на двете е ръчкано с отвертка и стои много грозно.
3.Относно ел.стъклата се чудя дали е трудно да се направи от ръчка на ел. ?! Трябва да разгледам от колата донор инсталацията как върви и дали няма да ми се наложи да сложа допълнителен бушон в гнездото./всъщност още не съм стигнал да видя къде се намират бушоните/
4.Видях темата на един колега слагал теглич преди 10-тина години и там е упоменато,че производителите да няколко на оригиналните тегличи. Въпроса ми е трябва ли да търся оригинален теглич от определено купе и година за да ми бъде по - леко монтирането.
Колата няма да я карам колкото да си върша селската работа и да я дам на някой,за да си "избия" парите,а си остава при мен во веки.
Новото попълнение Passat B3 GL
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11926
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Новото попълнение Passat B3 GL
Тоя пасат го видях преди 2-3 дни някъде около балканстар
Имам някъде тука направена тема как да си ремонтираш ключа, ще я потърся и ще ти дам линк. За ел стъклата също има теми, трябва да се сменят машинките, да се прекара инсталация щото няма и комфорт модул също или да се направи силова с релета.
Бушоните са под волана в ляво, има един джоб, отвиваш му на четвърт квадратното копче и се отваря капачето. Тегличи има май няколко модела, моя вървеше заедно сбронята, той все още върви де, но го отрязах миналата година, отказах се да тегля вече.
За централното, купи си и монтирай един модул за централно, нещо подобно https://www.olx.bg/ad/modul-za-tsentral ... 69c334a2b1
Свързва се лесно и си отключваш и заключваш с него, при положение, че е наред останалата част, т.е компресорчето и маркучите на вакумното централно
Ето ти една тема за клеморед и неговата смяна, viewtopic.php?f=6&t=25895&p=4454080&hilit=%D0%BA%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%B4#p4454080 но може и клеморедът да си е здрав, а да се е прецакала другата джаджа на кллюча, за нея линк като я намеря
Ето в тая тема отдолу съм обяснил къде се пробива и какво се прави viewtopic.php?f=11&t=422599&p=4162088&hilit=%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82+%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D1%87#p4162088
Имам някъде тука направена тема как да си ремонтираш ключа, ще я потърся и ще ти дам линк. За ел стъклата също има теми, трябва да се сменят машинките, да се прекара инсталация щото няма и комфорт модул също или да се направи силова с релета.
Бушоните са под волана в ляво, има един джоб, отвиваш му на четвърт квадратното копче и се отваря капачето. Тегличи има май няколко модела, моя вървеше заедно сбронята, той все още върви де, но го отрязах миналата година, отказах се да тегля вече.
За централното, купи си и монтирай един модул за централно, нещо подобно https://www.olx.bg/ad/modul-za-tsentral ... 69c334a2b1
Свързва се лесно и си отключваш и заключваш с него, при положение, че е наред останалата част, т.е компресорчето и маркучите на вакумното централно
Ето ти една тема за клеморед и неговата смяна, viewtopic.php?f=6&t=25895&p=4454080&hilit=%D0%BA%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%B4#p4454080 но може и клеморедът да си е здрав, а да се е прецакала другата джаджа на кллюча, за нея линк като я намеря
Ето в тая тема отдолу съм обяснил къде се пробива и какво се прави viewtopic.php?f=11&t=422599&p=4162088&hilit=%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D1%82+%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D1%87#p4162088
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Новото попълнение Passat B3 GL
Към ел.стъкла се минава лесно, когато имаш инсталация и комфорт модул. Захравнащите кабела са 3 бр, които влизат при бушоните. Механизмите се сменяват лесно. Всичко е на букси.. аз от ръчки минах на 4 ел стъкла. за 4 часа всичко беше на колата.
Re: Новото попълнение Passat B3 GL
Тегаво е положението с вратите. Ръкохватки не намирам особено качествени и отивам на вариант цели врати с ел.стъкла
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11926
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Новото попълнение Passat B3 GL
Аз карам още с оригиналните на колата, шофьорската само я смених миналата година с китайска, щото на оригинала и се прецака пъпката за реглаж на отварянето и заяждаше. Китайската си е екстра. Тия дръжки са вечни, само трябва вратите да се отварят с акъл
Re: Новото попълнение Passat B3 GL
Не знам как са ги отваряли преди мен, обаче няма врата, която да се отваря нормално. Всяка е пострадала.
Днес ми се случи нещо, което не можах да си обясня. Докато карах по Цариградско ми замириса на феродо и спрях да си проверя спирачките. Предните два диска бяха много топли, а на единия успях да се изгоря. Колата не съм я спирал рязко, мисля че е възможно да е била някоя друга барака около мен. Но си мисля, че не е нормално да ми греят толкова дисковете при положение, че не съм ползвал много спирачките. Като вдигнах всяка гума поотделно установих, че лявата малко задържа, но нищо плашещо.
До Самоков карах на отворени прозорци и не ми замириса на феродо. Единствено разхода ми се стори с литър по-висок имайки предвид, че си карам с едно темпо. Започва да ми се върти в главата, че като направя джипа колата ще е наред в бокса за ревизия на спирачките.
Днес ми се случи нещо, което не можах да си обясня. Докато карах по Цариградско ми замириса на феродо и спрях да си проверя спирачките. Предните два диска бяха много топли, а на единия успях да се изгоря. Колата не съм я спирал рязко, мисля че е възможно да е била някоя друга барака около мен. Но си мисля, че не е нормално да ми греят толкова дисковете при положение, че не съм ползвал много спирачките. Като вдигнах всяка гума поотделно установих, че лявата малко задържа, но нищо плашещо.
До Самоков карах на отворени прозорци и не ми замириса на феродо. Единствено разхода ми се стори с литър по-висок имайки предвид, че си карам с едно темпо. Започва да ми се върти в главата, че като направя джипа колата ще е наред в бокса за ревизия на спирачките.
Re: Новото попълнение Passat B3 GL
Имам и форумно знаменце, но се чудя как да го закрепя за задното стъкло на мястото на щорите.
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новото попълнение Passat B3 GL
Като за начало му вземи хубави гуми.
Re: Новото попълнение Passat B3 GL
Искам да му сложа 15' джанти с нови гуми, но към момента нямам възможност. Ще го кача на почти нови зимни, когато стане време, ако го карам зимата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта