Моят fresh MK2 military green
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Моят fresh MK2 military green
Аз противно на всеобщото схващане мисля, че барабаните отзад на фв могат да се направят да спират много по хубаво от дискове, пък ръчната на барабаните става брутална, каквато на дискове никога не става
- vank0o
- Мнения: 45
- Регистриран на: Сря 05 сеп 2012 21:55
- Автомобил: Golf Mk2
- Двигател: 1.6 D
- Местоположение: Севлиево
Re: Моят fresh MK2 military green
К.Одаджийски написа:пък ръчната на барабаните става брутална, каквато на дискове никога не става
Недей така, с апарати от голф 4 съм и ръчната е ненормална! Нищо общо с барабаните..
Иначе тройковите и двойковите апарати ще са били хубави като нови..
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Моят fresh MK2 military green
Каква е разликата между тройков и четворков апарат?
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2 military green
В момента все още съм с барабаните и кове на 2 зъба още.Не знам с какви накладки е дори,но държи много добре.
Иначе разликата между 3-ков и 4-ков е първо материала алуминиеви са,предполагам и вътре имат разлики.
Аз поне съм раздвижвал на две 4-ки ръчната със спрей за ръжда и лост,може би понеже бяха внос от Германия и от долу бяха леш.
Иначе разликата между 3-ков и 4-ков е първо материала алуминиеви са,предполагам и вътре имат разлики.
Аз поне съм раздвижвал на две 4-ки ръчната със спрей за ръжда и лост,може би понеже бяха внос от Германия и от долу бяха леш.
- S.Stefanov
- Мнения: 137
- Регистриран на: Чет 05 сеп 2013 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Моят fresh MK2 military green
При барабаните контакта е двойно, че ако не е и отгоре. Всичко е до колата иначе 8 години карах 3-ка гти с лукас 38-ца отзаде никакъв дерт нито с ръчна нито с задържане нито с губене на течност. Барабана има само една лоша страна спрямо диска по-бързо загрява и доста трудно охлажда. Апаратите на практика са идентични между 3-ка и 4-ка.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Моят fresh MK2 military green
vank0o написа:К.Одаджийски написа:пък ръчната на барабаните става брутална, каквато на дискове никога не става
Недей така, с апарати от голф 4 съм и ръчната е ненормална! Нищо общо с барабаните..
Иначе тройковите и двойковите апарати ще са били хубави като нови..
Съжалявам че спамиме в темата, но аз също съм с апарати от голф 4, ремонтирани преди 2 години то Настев, нови дискове тогва и накладки и нови жила на ръчната, преди това колата си беше с нейните чугунени апарати. Никога не успях да докарам ръчната да завлече на скорост, докато с барабани редовно става и то при скорост от 50-60 км/ч
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Моят fresh MK2 military green
Аз на скорост не съм пробвал дали може да завлече с дисковите. Но иначе си държат порядъчно - с апарати Лукас 38 съм, слагат ги на Пасат най-вече, сигурно ги има и при други модели. При барабаните челюстта е с доста по-голяма площ, наистина, то тя не ляга на 100% на барабана, понеже като дръпнеш ръчната, жилото отваря само долния край.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Моят fresh MK2 military green
Затова е механизма в средата между накладките, та ги отваря и двете, освен това е саморегулиращ се и държи накладките много близо до барабана
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
- Автомобил: MK2
- Двигател: RP
- Местоположение: Варна
Re: Моят fresh MK2 military green
При голф 3 апаратите са 2 вида - преди 96 някъде и след. Едните са като 2ковите с цялата карантия извън апарата. Другите като 4ковите с карантията в апарата. Разликта между късните и тези на голф 4, е че 4ковите са от халумин. Вярно е чч късните спичат много по-рядко.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2 military green
От донора който беше голф 3 92-ра с 2Е свалих тези.Всичко им е вътре.
За тях знам,че са по-безпроблемни от тия с външната пружина.Не знам от кой модел се водят обаче...като на голф 2 ли са?
Другия вид са от тези,не съм сигурен,но на 3-ката ми която е от 95-та май е с тези и ръчната не държи както преди.
За тях знам,че са по-безпроблемни от тия с външната пружина.Не знам от кой модел се водят обаче...като на голф 2 ли са?
Другия вид са от тези,не съм сигурен,но на 3-ката ми която е от 95-та май е с тези и ръчната не държи както преди.
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Моят fresh MK2 military green
И двата приличат на Гирлинг - т.е. да са еднакви? То и моят единият Лукас имаше добавена пружина, но след изчетеното и видяното, как му работи ръчната - пружината е напълно излишна, когато апаратът е профилактиран и със сменени гумички. На голф мк2 са гирлинг 36.
- Presli82
- Мнения: 508
- Регистриран на: Чет 04 ное 2010 22:46
- Автомобил: Volkswagen Passat b2
- Двигател: diesel
- Местоположение: Svoge
- Контакти:
Re: Моят fresh MK2 military green
Подкрепям всички мнения на Калин Одаджийски. Имам 4 ВАГ коли с барабани отзад и никога не съм имал какъвто и да е проблем нито с ръчна нито с крачна . Не мога да кажа същото за дисковата ръчна.
Голфа на Бай Сандо е страхотен .
Голфа на Бай Сандо е страхотен .
- S.Stefanov
- Мнения: 137
- Регистриран на: Чет 05 сеп 2013 18:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Моят fresh MK2 military green
Стига говорехме така че ще вземе Сандо да върне барабаните и тях да ги напрай жълти.
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Моят fresh MK2 military green
S.Stefanov написа:Стига говорехме така че ще вземе Сандо да върне барабаните и тях да ги напрай жълти.
Хахахахахахаха
Баш. Аз съм си доволен от ръчната на дисковете и не виждам причина да се върна повече на барабани. Няколко пъти им сменях, какво ли не, кантарът ми работеше и така и не успях да ги подкарам тия шибани барабани да спират. Само цилиндърчета не бях сменил, кантарът ми се оказа, че работи, като слагахме дисковете го видях с очите си. Сега хем имам спирачки, хем си имам и хубава ръчна.
- Bai Sando
- Мнения: 8114
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят fresh MK2 military green
За мен поне барабаните имат 2 недостатъка.
1-во са грозни
2-ро трудно се охлаждат
Но пък и имат предимства,ако са добре регулирани спират супер,по-безпроблемни са от към ръчна спрямо дисковите.
Аз и сега съм доволен как спира с тях,но гоня що годе някаква визия и ще ги разкарам щом изсъхне боята по апаратите
1-во са грозни
2-ро трудно се охлаждат
Но пък и имат предимства,ако са добре регулирани спират супер,по-безпроблемни са от към ръчна спрямо дисковите.
Аз и сега съм доволен как спира с тях,но гоня що годе някаква визия и ще ги разкарам щом изсъхне боята по апаратите
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 202 госта