Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Peugeot 508 RXH HYbrid 4
Двигател: hdi 2012
Контакти:

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот betaserk » Съб 06 май 2017 19:55


Такааа, турбото се чува леко и на свободен ход, усеща се като ново и като звук и като вървеж, много добре върви и дори и да не успях да го отворя се почисти с тая газ за горене, НО проблема си остана, значи не е от турбото. Да ви опиша проблема... Паля първо палене, чакам 1-2 мин и излизам от гаража, тръгвам, колата лети, не дава да я пипнеш, отиваме с жената до парка на около 2 км да се разкараме и я спирам, качваме се след 15 мин и тръгвам, ГРЕДААААА, прекъсва, приритва и уж си работи, започвам да давам газ и прекъсва, пуф паф като жигула, след 1-2-3 мин колата се променя и става отново ракета и се държи от там нататак все така добре. Паля и карам от студена до загряване, проблеми няма, колата е ракета, запаля ли я, повърви ли малко и я спра някъде и :screwy :gruebel :newsm66 :no :horror :censored2 :18b :scare3




Потребителски аватар
borri
Мнения: 437
Регистриран на: Съб 26 фев 2011 19:57
Автомобил: VW PASSAT CC
Двигател: CBAB 2.0tdi 140kc
Местоположение: Червен бряг

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот borri » Пон 08 май 2017 19:35


колега огледай маркучите на вакумите,може някои да се е цепнал,някъде.


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Peugeot 508 RXH HYbrid 4
Двигател: hdi 2012
Контакти:

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот betaserk » Пон 08 май 2017 21:06


Утре ще ги огледам, малкия ще е на градинка и ще имам време. Ще огледам маркучите и ще проверя тая помпа в резервоара как е, че я смених с нова като преди това имах подобен проблем, пак така на студено прекъсваше и после се оправяше, само че тогава като отворих горивния филтър нямаше дизел там, беше на дъното, днес го отворих и беше до горе и също така видях, че филтъра е адски мръсен, станал е черен, а не беше такъв, беше бял. Да не би заради него да прави мизерии, но пък защо да е само като е карана без да загрее и тогава :screwy Днес след като направи така усетих много гаден мирис на дизел, да не би някоя дюза да умря, утре ще ги видя с VCDS да видим и там какво става. Вчера след като развих оста на актуатора с един оборот, днес беше още по зле, този път повече време се задържа проблема, странна работа :banghead След като го навих с един оборот проблема се задържа за 1 мин точно, чудя се дали да не го навия 2 оборота.


mitice
Мнения: 379
Регистриран на: Вто 04 окт 2016 19:59
Автомобил: Golf 3 Europe
Двигател: ABU

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот mitice » Пон 08 май 2017 21:53


Колко ти излиза да поддържаш тоя пасат ? годишно ,че като ти чета проблемите понякога ми се струва ,че си трябват бая $$$$


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Peugeot 508 RXH HYbrid 4
Двигател: hdi 2012
Контакти:

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот betaserk » Вто 09 май 2017 7:54


Всяка кола си иска своето, колега! От както я имам за 8 месеца съм сменил подкачващата помпа в резервоара 104 лв, шайбата на генератора 65лв и шестостен със зегерката 13 лв, и един носач с тампон от които използвах само носача 65 лв, според мен е доста малко в сравнение с някой други колеги дали милиони по колите си, ако пък си от тези дето не искат и 5 лв да дадат по колата си, значи си още един убиец по пътищата, поддържам си колата в блестящо състояние, парите не ме интересуват, моя живот и живота на другите е по важен! Ето тук може да следите какво съм правил и колко дизел съм заредил и всичко... https://www.spritmonitor.de/en/detail/784005.html


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот DaDiablo » Вто 09 май 2017 10:45


Не са ли множко ремонтите за 3000 км? Макар и изминати за 8 месеца. Според графиките в spritmonitor си дал повече за ремонти, отколкото за гориво.
На мен също ми се струва, че постоянно правиш нещо по нея.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7554
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Arteon R-Line 2020
Двигател: TSI DKZA
Местоположение: София

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот hooligan_sk » Вто 09 май 2017 10:48


Спасява те това че не плащаш за труд, а си чоплиш сам... макарче колко време си потрошил и колко ти струва то, само ти си знаеш. Като цяло темата е нагледна илюстрация защо такъв Пасат по-добре да не ти е вкъщи. :confused


z_chakarov
Мнения: 195
Регистриран на: Нед 05 дек 2010 10:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот z_chakarov » Вто 09 май 2017 11:15


Комшията преди месец продаде неговия и почерпи :mhihi Били са хубави като нови до към 3-5 години от там нагоре вече всичко почва да се обажда.Просто така ги правят по-новите коли. Както каза колегата, добре че сам си я правиш , но като сметнеш колко часа си отделил за това.... Всяка седмица да разглобяваш нещо.... Като съм говорил с комшията за 2 години е дал около 2000-2500 за ремонти.


mitice
Мнения: 379
Регистриран на: Вто 04 окт 2016 19:59
Автомобил: Golf 3 Europe
Двигател: ABU

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот mitice » Вто 09 май 2017 11:18


betaserk написа:Всяка кола си иска своето, колега! От както я имам за 8 месеца съм сменил подкачващата помпа в резервоара 104 лв, шайбата на генератора 65лв и шестостен със зегерката 13 лв, и един носач с тампон от които използвах само носача 65 лв, според мен е доста малко в сравнение с някой други колеги дали милиони по колите си, ако пък си от тези дето не искат и 5 лв да дадат по колата си, значи си още един убиец по пътищата, поддържам си колата в блестящо състояние, парите не ме интересуват, моя живот и живота на другите е по важен! Ето тук може да следите какво съм правил и колко дизел съм заредил и всичко... https://www.spritmonitor.de/en/detail/784005.html

Разбирам да ги имаш да ги даваш и все пак доста неща са си за ремонт били за има няма и година .Аз лично ако бях едвали щях да имам възможност да давам много пари ако така редовно нещо се чупи ,аз затова съм си фен на голф 2 :D върви,бетон и рядко се чупи а ако се счупи ремонта със сигурност ще му доста евтин .


z_chakarov
Мнения: 195
Регистриран на: Нед 05 дек 2010 10:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Хасково

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот z_chakarov » Вто 09 май 2017 11:39


Всеки според възможностите си.Аз винаги съм избирал колата да е такава , че да мога да я поддържам.Не да купя по-скъпа кола и като се развали нещо да се чудя как и с какво да я правя и да седи със седмици без да се движи...


Потребителски аватар
Xaxy
Мнения: 1568
Регистриран на: Вто 03 мар 2015 16:57
Автомобил: Passat B5 1999
Двигател: AFN 1.9 TDI 110

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот Xaxy » Вто 09 май 2017 13:30


Всеки си има глава на раменете си, щом колегата Ангел е решил да си взема такава, значи има възможността да я поддържа.


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Peugeot 508 RXH HYbrid 4
Двигател: hdi 2012
Контакти:

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот betaserk » Сря 10 май 2017 12:18


Точно! Според мен като купиш кола на старо трябва да си я стягаш, то иначе трябва да ги хвърлим и да купуваме нови само и като се счупят пак нови, а дано някой ден можем така, но дотогава ще е така, купил съм я и си я ремонтирам когато нещо се развали, ако сега някой ми каже, че си е купил рено или опел или каквато и да е друга кола на старо и нищо не е правил по нея, такива хора ги знам какви са и как изглеждат колите им. Всичкото е в поддръжката! Според мен е супер колата и върви супер и изглежда супер, а който няма гъз за панаир да си седи в къщи и да си мисли, че като купи опел няма да прави нищо :icon_lol Да взех по-скъпа, но си я правя сам и не давам милиони за майстори и след 5 дни да е същата :Mr Green Fun Та всеки с мерака си, то ако ми каже някой, че има голф 3-ка да кажем и не е правил нищо по нея, това е като мита за 6 на 100 в града :mhihi :mhihi Знаем ги тези неща, не сме от вчера! Българска работа, цял ден си под колата и като идеш при приятели се започва, кой аз ли ве, моята само я карам, не съм я пипнал, много ме дразнят такива приказки :no Здраве да има само колеги, другото е временно! Не съжалявам за колата и за секунда, колата е супер и като дизайн и като всичко и не се оплаквам чул недочул от бабите, а гледам от първа ръка. Ако си мислите, че като си купите нова кола до там свършва всичко и вече само ще карате 5 години се лъжете ама много много жестоко. Там цифрите за всичко са умножени по 5. Колите са си супер, но искат гледане, а не само каране като българина и после да реве, че колите били боклуци. За да имаш кола трябва да имаш и възможност да я гледаш и като се развали нещо да го направиш и да продължиш, както вече казаха колеги, аз мога за сега, живот и здраве и Audi A6 C6 240 коня ще взимам :c020 комби :a045 :c020


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 7829
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие Golf 4 TDI AHF 110кс

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот Stivi » Сря 10 май 2017 22:08


betaserk написа:Ако си мислите, че като си купите нова кола до там свършва всичко и вече само ще карате 5 години се лъжете ама много много жестоко. Там цифрите за всичко са умножени по 5.

Ами верно е,не е само като да караш,трябва и веднъж в годината да дадеш 280лв за обслужване,всичко останалото което правиш е да сипваш нафта и течност за чистачки :a045 Пожелавам ти някой ден да можеш да си позволиш нова кола и да разбереш за какво иде реч :th_up


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7554
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Arteon R-Line 2020
Двигател: TSI DKZA
Местоположение: София

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот hooligan_sk » Чет 11 май 2017 9:55


И да ти се счупи нещо по новата кола, тя е в гаранция поне първите 4г, такаче да - само караш. :deal


Потребителски аватар
N_F_B
Мнения: 101
Регистриран на: Сря 15 мар 2017 17:27
Автомобил: Passat B5 5
Двигател: AMX 2003
Местоположение: София
Контакти:

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот N_F_B » Чет 11 май 2017 13:39


betaserk написа:мита за 6 на 100 в града :mhihi :mhihi Знаем ги тези неща, не сме от вчера!


аа, чшт! :beat_butt2
Последния месец с 50л (+/- 5-6) минах 900км предимно градско, та недей ти :a045 :icon_lol

Иначе да, съдейки и по себе си тия дето викат "аа аз на тая кола само гориво и масло и сипвам" - или капе и пуши отвсякъде, или и те киснат пред блока по 5-6 часа, ама се правят :Mr Green Fun

Чара на тия машини е точно, че ако малко от малко ти иде отръки - можеш сам да се справиш с повечето консумативи и по-леки ремонти, та реално даваш пари само за части :love.vwclub (които не са чак пък толкова скъпи)

И ако, верно, почнеш да обясняваш какво и как си сменял - всеки те гледа " :eek ма ти колко пари наливаш в тая кола"
Та явно верно някой път е по-лесно да кажеш "бе върви си и не я барам" от колкото да се обясняваш, че тези неща реално са ти стрували стотици левове и си потрошил десетки часове месечно от безценното си време в нещо, което реално ти доставя удоволствие :Mr Green Fun

От мен - евалата, че имаш време и желание да се занимаваш, да си правиш всичко сам, вместо да хвърляш още по 3 пъти повече пари и за "майстори" :beer



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта