Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Peugeot 508 RXH HYbrid 4
Двигател: hdi 2012
Контакти:

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот betaserk » Нед 28 май 2017 20:28


Благодаря ви, колеги! :wink
Точно за това снимам всичко и споделям, искам да помогна на някой който се мъчи и не знае какво да прави, и на един човек да помогне всичко което пиша пак ще се радвам че съм свършил нещо полезно и че този един човек се радва. Да, печеля и някой лев от канала в тубата покрай всичко и не, не го правя за парите, с парите от канала купувам и правя и други неща пак за да помогна на някой. Винаги през живота си съм се стремял да съм добър и да помагам на всеки в нужда, на никой не съм обръщал гръб, а на мен много са ми обръщали, но няма значение, нямам намерение да съм като тях! Не казвам, че и аз знам всичко, напротив, но се стремя да се уча и усъвършенствам. Има една приказка, че човек се учи докато е жив :th_up




Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Peugeot 508 RXH HYbrid 4
Двигател: hdi 2012
Контакти:

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот betaserk » Пет 09 юни 2017 10:25


Здравейте, колеги! Най-накрая намерих виновника за проблема ми на студен старт за около 1 мин. Проблема се оказа ЕГР клапана :banghead След почистване и слагане колата тръгва като нова, след известно време и замърсяването му пак става така. Вчера го очистих от-до без да оставя и капка мръсотия, купих спрей на бай Манол :mhihi за почистване на карбуратори и хубаво ама хубаво го изчистих, търках и с четка и стана като нов, колата поне вчера вървеше много добре. От мръсотия не уплътняваше добре и стоеше леко отворен, симптомите за това са точно като моите! Изчистих си и МАФ сензора/дебитомера/ и оборотите на свободен ход се нормализираха и колата върви една идея по-добре, изчистих и МАП сензора също, почистването става със специален спрей за почистване на дебитомер, НЕ СЕ ПРАВИ С НИЩО ДРУГО! Преди да разбера, че ЕГР прави мизерии мислих, че дебитомера ми е за коша, проверих го и се оказа че не е ок, но според мен не е от него, пък може и от двете заедно да е. Как се проверява, много лесно... както върви колата на свободен ход се дърпа буксата на дебитомера, ако колата продължи да работи точно както е работила преди да откачите буксата или се подобри работата значи дебитомера ви е за смяна/само оригинал се слага, OEM дето му казват/ друго там не се слага!!! Ако заработи по-лошо с откачен МАФ значи е ок! На някой коли като се откачи буксата колата гасне/не знам това какво означава/ по логиката би трябвало да значи, че е ок, но не съм сигурен за тази опция! МАП сензора също се чисти със спрея за дебитомер, на моята кола се намира долу на изходящата тръба на кулера, която отива към ЕГР, отдолу се сваля! За сега проблема ми е решен на 1000% тоест за вчера :icon_lol Днес не съм я палил още, но с VCDS на 01-Engine / Measuring Blocks / Basic Settings / Group 003 на третото поле, там където пише (actual) моето беше 340-440 на свободен ход, а трябва да не надхвърля 320, след хубавото почистване на ЕГР падна на 290-300 mg/str и колата вече/вчера/ върви както трябва! Ето едно мое видео/нямах време за повече/ как съм почистил ЕГР и как се разглобява...

П.П. След чистенето трябва да се направи адаптация на ЕГР с VCDS!


Последна промяна от betaserk на Сря 26 юли 2017 21:58, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Peugeot 508 RXH HYbrid 4
Двигател: hdi 2012
Контакти:

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот betaserk » Сря 21 юни 2017 20:52


Хайде пак да ви светна на някой тънкости в занаята :a045 За метода на стягане мога да ви кажа, че е супер супер ефективен и не си купувате смачкани динамометрични боклуци за 20 лв, който хвърляте в коша след 1 път ползване. Метода е страхотен и мога да ви кажа само положителни неща за него, не забрявяйте, че за всяко нещо, било то болт, гайка, свещ и т.н. си има точно колко трябва да се стегне, а не тип бай ганьо от Свиленград да ви го превърти без да иска :Mr Green Fun :mrgreen :newsm66



Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Peugeot 508 RXH HYbrid 4
Двигател: hdi 2012
Контакти:

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот betaserk » Сря 16 авг 2017 21:44


Здравейте, колеги!
Пасатко за сега е ок :th_up
Проблема със студения старт го излекувах временно като затапих ЕГР, по мое скромно мнение МАФ-а ми е за смяна и затапянето на ЕГР донякъде компенсира това и от 10-15 % не вървене на студено сега е може би 1-2%, което е поносимо за сега! Събирам пари и смятам да инвестирам в един МАФ и да видим какво ще стане, всичко сочи, че именно той е виновника. микрограмите на МАФ-а са извън нормата и след почистване няма промяна. Та следва купуването и слагането и ще пиша какво е станало.
Друг проблем имах на скоро, а именно климатроника, симптомите бяха, че мното трудно включваше да духа студено, натисках всевъзможни копчета на климатроника за да сработи и сработваше с голям зор докато един ден умря напълно, бях се уплашил, че ще си бъркам в джоба :Mr Green Fun , но се разминах :a045 Отначало помислих, че клапите са виновни и след като имах и грешка на моторчетата :a045 /две са/ на клапите :a045 /две са/, които пускат въздуха от вън в купето, си мислех че е от тях, едното прескачаше и клапите стояха притворени, не, не го смених с ново за което да дам една торба с пари, отворих го и с времето от лекото износване на червяка имаше малко луфт и от там прескачаше, чудите се как съм го направил ли :mrgreen сложих му една хартийка, която като затворя кутийката да го натиска към зъбчатката/ с една дума, бута моторчето и червяка към зъбчатката/ и проблема, грешката и всичко с това проклето миторче е в миналото :bowdown Ех пък такъв майстор съм, че не мога да се понясам :11 Да но греда, не тръгна климатроника, отидох на един майстор, който след проверка дозареди само 100 грама фреон и ми взе само 10 лв, да но пак греда, не тръгва! Днес вече много се разсърдих, че нямам климатик, отидох отвих капачката на единия от вентилите и цъкнах игличката, изненада фреон на квадрат, такова налягане имаше, че от струята щях да падна :Mr Green Fun Викам си на акъла, б.х майка ти мръсна :beat_butt2 Ядосан и зареден с торксове започнах да свалям панела на климатроника, знам че това му е мозъкът, развих един милион винта отзад и го отворих като кутия с бира, базикам се, внимателно :a045 Гледам, барам, мърдам всичко и викам, тука вече се насрах, нищо не мога да направя, да ама не, гледам, че от самите винчета дава маса и се ядосах, завих всичко обратно и започнах яко да ги стягам, колкото ми държи ръката, е внимавах да не ги счупя де. Затварям всичко, пускам климатроника и о рай, о хладилник :beer Климатроника заработи на бургия! Беше хлабава връзка някъде по тези платки вътре, естесвенно и оправеното вече моторче на входящата клапа. Та историята има хубав край, вече си имам работеш на 100% климатроник за 10 лв само за фреон. Дано да ви е било интересно, но като гледам колко много коментари оставяте, едва ли. Лека вечер от мен :beer


Потребителски аватар
DanZki
Мнения: 199
Регистриран на: Пон 11 юни 2007 14:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот DanZki » Чет 17 авг 2017 0:14


От коментарите тук не падат центове. Пък и поне аз се чудя,защо още не си я продал тази кола. Нямаш кой знае какъв пробег,а постоянно има някакви проблеми,дори и дребни.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7554
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Arteon R-Line 2020
Двигател: TSI DKZA
Местоположение: София

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот hooligan_sk » Чет 17 авг 2017 7:48


Доста проблеми имаш и доста съмнителни решения намираш. Звучи ми сякаш че основно закърпваш положението с "тиксо и дъвка" по един много уморен автомобил. :gruebel


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Peugeot 508 RXH HYbrid 4
Двигател: hdi 2012
Контакти:

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот betaserk » Чет 17 авг 2017 9:09


Каквото си искате мислете, не ми пука! Аз спестих пари и си го направих сам пък вие му мислете :beer
Стари коли, вие какво искате, само недейте да казвате, че на опел или бмб нищо не им се разваля, да карани коли са, да развалят се, но като си я стегнеш ше стане. Вие какво искате, взимате я на старо, давате 5 лв за колата и ви върви цял живот без да барате и болтче, няма такава кола :a045
Ето заради тези мисли колите са такива, някой е мислил като вас, с една дума го казвате на себе си, искате да не барате нищо по тях и после ги продавате на някой глупак той да се оправя, българска работа!
До сега се развалят дребни неща, който си оправям сам, това че съм сложил една хартийка и съм спестил 100 лв е добре, а не дето ви лъжат, че не можели да се ремонтират тези моторчета и ви взимат две торби с пари си е ваша грижа! Ако беше някой друг щеше да си кара така и да не му пука, но аз искам всичко да е както трябва. Аз се грижа за колата си за разлика от някой хора!

Мога да ви дам пресен истински пример, мой приятел взе чисто нов мерцедес/не му знам точно модела/ 2015 модел, AMG и всичките му там екстри! Возихме се и много му се радваше и след 4 месеца проблемите започнаха/повтарям, че колата е чисто нова/, нещо по диференциала започна да трака и му го смениха с нов, колко нерви и колко пари даде няма да ви казвам, защото може да има хора със слаби сърца тук. След още толко месеца колата умря, двигателя блокира! Не не я е въртял на бургия, караше нормално без да я насилва, все пак е нова, казаха му че нов мотор е 5 цифрена сума, естествено ще му я сменят сега с нова, има каскота и всички там работи. Та поуката каква е, може и 100 бона да дадеш и да се развалят на кило работи! Много ме е яд така като някой те сочи с пръст, а той е дал милиони за ремонти :no
Та не е гаранция колеги, да всичко го сменят с ново като е нова, но пак даваш парички и то много! И не става дума за сменянето с ново, става дума, че всички коли се развалят, просто е на късмет работата! Колата ми върви на 6, на който не му харесва да не чете моята тема, тя е за спестяване на пари от скъпи ремонти и от това да не дадем 1000 лв за нещо което може да стане с една хартийка, за това става дума и това се опитвам да кажа и да помогна на някой, който има същия проблем.

Аз не пиша тук за да падат центове, колега! Пиша за да помогн на някой с такъв проблем или проблем по тези моторчета за които искат да ви ги сменят, а не да ги ремонтират и как спестих хиляди да ходя по майсторите, които щяха да измислят хиляда проблема и да ме доят като крава.


Потребителски аватар
DaDiablo
Мнения: 676
Регистриран на: Пет 22 фев 2013 22:50
Автомобил: Passat
Двигател:

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот DaDiablo » Чет 17 авг 2017 11:02


Човек колкото и да се опитва да подминава някви ей такива изказвания .. понякога няма как.
Особено като видя чисто нова кола за "няма да ви казвам колко пари" и си плаща сам ремонтите човека. От къде я е купил тази чисто нова кола? От някой плод и зеленчук, където не предлагат последващ съпорт за покупка на стойност "няма да ви казвам колко пари, защото може да има хора със слаби сърца тук"?
Струва ми се, че си мислиш, че има канарчета тук. Или теб са те взели за такова.

Колкото до пасата. Пожелавам ти да не ти се налага да го ремонтираш занапред. Дори и ремонти с ножица и хартийка! Но защо всеки твой пост го започваш с "Пасатко е ОК" или "Пасатко върви като самолет" и после се започва... То има проблем като е студен притриса, а като загрее става нещо си друго. Турбото понякога не работи ... и така 10 неща. Затова всеки тук ти казва да не закърпваш нещата по начина, по който го правиш. Защото ще се случи нещо на по-дълго пътуване и тогава ще бръкнеш до там, до където си спестил. Поне.


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Peugeot 508 RXH HYbrid 4
Двигател: hdi 2012
Контакти:

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот betaserk » Чет 17 авг 2017 11:51


Както и да е, така става в България когато се опиташ да помогнеш! Случая е съвсем истински, да сменят му го, но баш без пукната пара не става! Не казвах в цифри, защото не е моята кола и не знам до стотинка колко точно е дал, не съм му в джоба, само знам че бяха доста, щото физиономията му клюмна като му казаха! А разходи да отиде до представителството и колко пъти трябва да отиде, оффф какво ли се обеснявам, карайте си колите които не се развалят и така :mhihi Колата си ми върви супер и изглежда супер, това че аз го правя на въпрос не значи, че е нещо супер сериозно и голямо, просто аз съм придирчив и искам всичко да е на 6 и го мисля до най-малкото детайлче! Както виждаш си я карам всеки ден и си поправих климатика за 1 ден! На хейтърите мога само да кажа, честити ви не развалящи се коли, да си ги карате със здраве :beer Всичко ви дрънчи и бръмчи и пуши и давате акъли на другите как всичко се разваляло :mrgreen Като пуснате климатика хиляда мотора хъркат и ви искат колко лв за ремонта на всичко? 10 моторчета по 100 лв, честито! :mhihi
Приятен ден на всички на които съм помогнал поне малко за да спестят някой лев, а не да хранят дебелите грозни "майстори" дето си нямат представа какво правят.
На хейтърите... :censored2


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7554
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Arteon R-Line 2020
Двигател: TSI DKZA
Местоположение: София

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот hooligan_sk » Чет 17 авг 2017 16:07


Хубаво е че искаш да помогнеш на хората да си правят колите сами, но до тук просто не се получава. Няколко поста по-нагоре си обяснил че мотра ти не работи като хората, но само на 2-3%... страшна аритметика, "почти" решен проблем, броим го за решен. Уплътняването на износени оси с хартиика ли ти е качествената поддръжка? Отбиваш номера със всичко до тук. Налага ти се, защото когато си купиш Пасат Б6 за 8000лв., това е екземпляр който винаги е в серия. 2 неща оправяш, 3 се чупят и така.

Колкото до чисто новия гаранционен AMG за който си плащаш да ти го ремонтират... чисто абсурден коментар - чул недочул. :no


krisaliks
Мнения: 75
Регистриран на: Пон 27 май 2013 16:13
Автомобил: Range Rover
Двигател: m51
Местоположение: Варна

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот krisaliks » Чет 17 авг 2017 16:10


betaserk написа:...За метода на стягане мога да ви кажа, че е супер супер ефективен и не си купувате смачкани динамометрични боклуци за 20 лв.


Динамометричните ключове се калиблират за 2мин на менгеме. И ключ от 30лв става точен.


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Peugeot 508 RXH HYbrid 4
Двигател: hdi 2012
Контакти:

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот betaserk » Съб 19 авг 2017 8:10


За някой е помощ колега, за теб може да не е, не всички искаме да даваме 100 лв за ново моторче, когато една хартийка му оправя проблема, а за това колко време ще издържи така ще видим. Колата си ми върви много добре, ако искаш ела да те повозя да видиш, както казах по горе, аз съм придирчив и гледам всяко нещо да е 100% точно, все едно да меря с шублер нещо, на мен ще ми трябва микрометър. Нито ми пуши, нито нищо, върви си идеално, просто аз съм такъв и искам всичко да е абсолютно точно. Не мога да разбера защо се драскаш с мен, добре нямаме твоите пари, добре ти си богаташ, ти си най най най, доволен ли си! Ето виждаш ли, ти имаш пари и се държиш като идиот, а другите нямат и се държат добре, значи на теб парите са ти размътили мозъка човек! Познавам богаташи и има много гадни и долни хора, но има и много добри и свестни готови да помогнат на всеки и възпитани и добри, за разлика от теб! Добре ти не правиш с хартийка, ти направо ги купуваш с килата тези моторчета, но тук не става дума за това. Потърси си други теми за милионерски коли и от твоята величина хора, аз не съм от тях и като те гледам, не искам и да бъда! За разлика от теб аз не се тупам в гърдите да ме видят какво имам и какво купувам, гледам да спестя, защо ми е да давам 100 лв като стана за без пари! Ако се развали винаги мога да го сваля/поне аз, за разлика от теб/ и мога да си го сменя за 5 мин, а ти ходи при "майсторите" да те друсат! Точно преди два дни банята ни, която я прави "майстор" се запуши, дадохме му 5000 лв и така е омотал тръбите, че сега да не казвам какво връща и каква свиншина е направил, а при брат ми навремето си сложихме плочките сами и цялата баня я направихме сами/имаме умения, за разлика от теб/и не е мръднала до ден днешен, нито се е запушило нещо, нито плочка е паднала. Та ти си ходи по "майсторите" пък ние невежите и бедните ще си правим което можем сами и ще е в пъти по-добре от дебелите "майстори"!

Да знам, че се калибрират, и все пак не всички имат динамометрични ключове, а е добре тези болтове да се стегнат така вместо хамалската! Който има възможност, да си купи, аз лично стягам рядко такива неща и предпочитам така, метода ми свърши идеална работа и нямам проблеми с тази гарнитура за сега!


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7554
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Arteon R-Line 2020
Двигател: TSI DKZA
Местоположение: София

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот hooligan_sk » Съб 19 авг 2017 9:22


Хубаво е че знаеш какво мога и какво не, какъв богаташ съм и до къде стига възпитанието ми. Изключителни аналитични умения, поздравявам те. Добре е че отвръщаш разумно на мойте "обиди", пишеш грамотно, синтезирано и последователно. (NOT) Но до тук не си показал как се решава нито един от характерните проблеми на Passat b6 3c 2.0 TDI BKP и концепцията ти за взаимопомощ нещо не върви. Показваш само как се поддържа автомобил среден клас от 21 век с методи подходящи за Голф2.


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1244
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Peugeot 508 RXH HYbrid 4
Двигател: hdi 2012
Контакти:

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот betaserk » Съб 19 авг 2017 14:29


Това е мотора който най-много издържа, на скоро колеги от Румъния споделяха във Фейсбук колко много километра са изминали без да сменят нещо сериозно. Всяка кола си има такива проблеми и нито една до сега не е минавала без! На всички това са им болестите, ЕГР, ДПФ които имат/моята няма от завода :bowdown /, клапи, ключалки, моторчета и т.н. Нито имам проблеми с клапите/пеперудките/ като нови са, шестостена беше оригинален и не беше много изхабен, с верига е маслената помпа, "С" ми е последната буква на мотора, моторчетата се развалят на всички VW-ни и аз намерих най-евтиното и лесно решение, само за тези с този проблем, не на всички ще стане само с хартийка, на някой им се разваля тази графитена писта вътре и няма оправия! Сам си оправих хлабината на дюзите, нещо за което повечето хора дори не знаят че съществува! Смених си сам шестостена, единия носач и много други неща за които не се сещам в момента. Ако го сметна в пари това което съм спестил сигурно ще е към 2-3к най-малко и то само за труда! Няма да се хваля, но се справям сам за сега, всичко си го сменям сам, сам си я обслужвам, сам си вградих таблет, който стана все едно е от завода и много други неща. Помпата в резервоара си смених сам, това е едно от болестите на тези коли, пеперудите заминават, ЕГР заминава, с дюзи за сега нямам грижи, пукат глави и така нататак, но моята е с буква "С" и нямам грижа и с това за сега, МАФ-а също доколкото знам е болест на всички коли, не само VW, на еди колко км иска смяна, но в България си ги карат така и после ги продават на някой, който да плюе марката после защо се разваляло всичко. Не казвам че знам всичко, НЕ не знам, но мисля че се справям доста добре и спестих доста голяма сума за ремонти, затова и мога да си позволя такава кола, защото ако всичко това го прави майстор :horror ! На много хора помагам, обаждат ми се по телефона и не съм отпратил никой, каквото знам го споделям с всеки, който иска да знае, на всеки помогнам стига да иска! Обаждам се и аз за акъл, колеги като мен, който не са отказали да ми кажат каквото знаят, много им благодаря като стана дума, да са живи и здрави и дано да има повече хора като тях, те правят света едно по-добро място за живеене, поне за мен! Поправката с хартийка не е лоша според мен, стига да върши работа, в тоя случай свърши, какво да сложа, парче платка от телефон ли, тогава достатъчно модерно ли ще е, или парче злато :Mr Green Fun за да е достатъчно скъпо. Старая се в писането, е не минава без грешки, сигурно имам много, но както казах се старая! По-принцип не обичам да се заяждат с мен и заяде ли се някой ми кипва канчето, ако съм те обидил с нещо ти се извинявам! Хайде лек ден и ми омръзнаха споровете, моля те, ако не ти харесва колата ми, методите ми или аз самия, да не пишеш в темата ми! Благодаря!


Потребителски аватар
ssssl
Мнения: 743
Регистриран на: Вто 12 май 2009 17:47
Автомобил:
Двигател: CJXC
Местоположение: Sofia

Re: Passat b6 3c 2.0 TDI BKP 140 hp, DSG

Мнениеот ssssl » Нед 20 авг 2017 18:23


Нема се кОсиш :th_up



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: damebra и 5 госта