Синята Jetta Mk2 US 1.8GX from automatic to manual gearbox BBS RX214
- mitko_belata
- Мнения: 284
- Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
- Автомобил: JETTA MK2
- Двигател: GX
- Местоположение: Пловдив
Re: Синята Jetta Mk2 1.8GX Automatic
В Пловдив взе да става страшно всеки спира където и както може и задръствания има в час пик и със тия умни ли модерни ли светофари държат по 5мин червено и 30секънди зелено ужас а атносно климатика намери си оригинален и го монтирай
- Иван.В.
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 07 мар 2018 7:54
- Автомобил: VW Passat B4 - Audi A4 B5
- Двигател: ABS 1993 - AJL 1999
- Контакти:
Re: Синята Jetta Mk2 1.8GX Automatic
Няма смисъл, то ще ми излезне колкото още един Пасат... И без това, сигурно догодина ще го сменя с един седан, с по-мощен двигател, а този най-вероятно ще го пусна за 1000лв. и ако някой му се навие, навие.. Като не го иска никой, на части и останалото за стар метал.
- mitko_belata
- Мнения: 284
- Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
- Автомобил: JETTA MK2
- Двигател: GX
- Местоположение: Пловдив
Re: Синята Jetta Mk2 1.8GX Automatic
И така след много мъки се стигна до тук вчера вентилаторчето на вътрешното отопление спря помислих че изгоря вентилаторчето но проблема беше в буксите но и без това се бях решил да го свалям за да мога да почистя питата на изпарителя на климатика като свалих вентилаторчето като бръкнах вътре какви ли не ла:censored2на нямаше вътре утре чакам да пристигне едно спрейче за почистване на климатици та ето няколко снимки като ще се опитам да обясня кое как се сваля
1.Свалят се барчето (етажерка) под жабката след това се сваля мекото което е под вътрешното тяло на климатика и гледката става ето такава
След което се сваля жабката отстрани има две щивчета който се махат внимателно с права тънка отверка като се внимава да несе счупят ушетата и се отвиват винтове който държат тялото на жабката (СЪЩО ТАКА ЗА ТЕЗИ КОЙТО СА С КЛИМАТИК СЕ РАЗХЛАБВА И ТАБЛОТО ЗА ДА МОЖЕ ДА СЕ ИЗБУТА ВЕНТИЛАТОРЧЕТО) след като се свали вентилаторчето се открива и гледка към питата на изпарителя
Ето я и питата която се вижда колко е задръстена
Ето и какво излиза като се бръкне навътре
1.Свалят се барчето (етажерка) под жабката след това се сваля мекото което е под вътрешното тяло на климатика и гледката става ето такава
След което се сваля жабката отстрани има две щивчета който се махат внимателно с права тънка отверка като се внимава да несе счупят ушетата и се отвиват винтове който държат тялото на жабката (СЪЩО ТАКА ЗА ТЕЗИ КОЙТО СА С КЛИМАТИК СЕ РАЗХЛАБВА И ТАБЛОТО ЗА ДА МОЖЕ ДА СЕ ИЗБУТА ВЕНТИЛАТОРЧЕТО) след като се свали вентилаторчето се открива и гледка към питата на изпарителя
Ето я и питата която се вижда колко е задръстена
Ето и какво излиза като се бръкне навътре
- kazakstaneca
- Мнения: 179
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Синята Jetta Mk2 1.8GX Automatic
Ла**а и помия... дано успееш да я почистиш тая пита, без да я сваляш, на мен ми се струва малко вероятно...
- mitko_belata
- Мнения: 284
- Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
- Автомобил: JETTA MK2
- Двигател: GX
- Местоположение: Пловдив
Re: Синята Jetta Mk2 1.8GX Automatic
Комшията чисти на неговия опел питата която беше по задръстена и от моята със спрей за климатици пръсна на питата малко от спрея остави я за около 10мин да подеиства препарата запали я запуши всички духалки и пусна да духа на вътрешно само гледам отдолу какви боклуци започнаха да излизат и като погледнеш след това питата беше като нова
- mitko_belata
- Мнения: 284
- Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
- Автомобил: JETTA MK2
- Двигател: GX
- Местоположение: Пловдив
Re: Синята Jetta Mk2 1.8GX Automatic
Питата се изчисти много добре със сорей за климатици на мотип има дооста разлика спрямо преди с духането само че ми направи впечатление че на 2ра степен компресора изключва а като е на 3-4степен няма проблем около 10-15мин работи на място компресора не изключи взех да щракам степените и оп на 1-2ра степен компресора изключва и вече започва много да ме дразни някакви идей от какво може да е имам съмнение за преостата за високото налягане
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Синята Jetta Mk2 1.8GX Automatic
Обледява се вътрешното тяло?
- mitko_belata
- Мнения: 284
- Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
- Автомобил: JETTA MK2
- Двигател: GX
- Местоположение: Пловдив
Re: Синята Jetta Mk2 1.8GX Automatic
От какво се обледява какво трябва да се оправи смени за да не прави така от одеве само си мисля от какво може да и все стигам да реостат да не позвлоява на вентилаторчето да духа като хората другото което си мисля е за преостата за високото налягане незнам дали има датичик за вътрешната температура да не прави той мизерй
- mitko_belata
- Мнения: 284
- Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
- Автомобил: JETTA MK2
- Двигател: GX
- Местоположение: Пловдив
Re: Синята Jetta Mk2 1.8GX Automatic
Аа забравих да спомена че като изключи компресора се чува цъкане от към жабката което ме навежда на мисълта че най вероятно е датчика за вътрешната температура
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Синята Jetta Mk2 1.8GX Automatic
Това е датчика за обледяване на изпарителя, той спира компресора. На 1-2 позиция при тези външни температури е нормално да обледява. Когато навън мине 40 градуса, няма да обледява и да изключва.
- mitko_belata
- Мнения: 284
- Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
- Автомобил: JETTA MK2
- Двигател: GX
- Местоположение: Пловдив
Re: Синята Jetta Mk2 1.8GX Automatic
Значи да не търся проблем по системата а си е нормално да изключва на 1-2степен
- anrus
- Мнения: 909
- Регистриран на: Вто 13 ное 2007 18:08
- Автомобил: Golf2 10Millionen и Golf2 Country
- Двигател: RF-1988 и 1P-1991
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Синята Jetta Mk2 1.8GX Automatic
Затвори купето и пусни климатика на вътрешна циркулация. След като охлади вътрешността, ще започне да ти изключва дори на позиция 4 на вентилатора. Нормално е.
- mitko_belata
- Мнения: 284
- Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
- Автомобил: JETTA MK2
- Двигател: GX
- Местоположение: Пловдив
Re: Синята Jetta Mk2 1.8GX Automatic
Да като е на вътршрна циркулация пак изключва значи всичко е наред да несе притеснявям
- mitko_belata
- Мнения: 284
- Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
- Автомобил: JETTA MK2
- Двигател: GX
- Местоположение: Пловдив
Re: Синята Jetta Mk2 1.8GX Automatic
Преди малко в най-голямата жега обикаляхме из града с колата и за време около 40-50мин колата седя на слънце а климатика се представи перфектно без никакви проблеми на вътрешна циркулация и на 4степен след 15км в града показа 8градуса в колата което мисля че е перфектно
Е така една снимка да има
Е така една снимка да има
- mitko_belata
- Мнения: 284
- Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
- Автомобил: JETTA MK2
- Двигател: GX
- Местоположение: Пловдив
Re: Синята Jetta Mk2 US 1.8GX Automatic
И така взех лека полека да се стягам за наближаващия събор на Узана онзи ден си полирах бордовете на джантите че бяха доста помътнели вчера си поисчистих и поиспрах интериора че беше се доста позацапал яд ме е само че няма да мога да боядисам пластмасовите вежди на калниците както и горната част на броните исках да ги боядиса бояджия защото със тия спрейове неможа и 6месеца да искарат и взеха да се люпят общо взето това от към подготовката на колата само и трябва една хубава баня и от вънка и сме готови
Ето няколко снимчици
Ето крайния резултат на джантите трябваше да ги тръкна и със водна шкурка защото на места останаха малко матирани но са подобре отколкото бяха
Ето тази паста ползвах исках да взема на 3м но така и неможах да намеря
Седалките препрани
Ето колко грозно се олюпиха броните
Ето няколко снимчици
Ето крайния резултат на джантите трябваше да ги тръкна и със водна шкурка защото на места останаха малко матирани но са подобре отколкото бяха
Ето тази паста ползвах исках да взема на 3м но така и неможах да намеря
Седалките препрани
Ето колко грозно се олюпиха броните
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 142 госта