Привет съфорумци. Искам да ви запозная с един по - различен "проект" за сега в кавички...
Колата е Volkswagen Caddy mk2 произведена преди 2000г. Оригинално с 1.9SDI двигател, но някой ентусиаст е монтирал 1.9Turbo Dizel от Golf mk3 с код AAZ. Мотор който не се монтира в Кади.
Колата сама по себе си не е кой знае какво, но е грабваща окото и отличаваща от 80% от Кадитата с това, че е пътническа
След като веднъж имах такава но товарна, толкова бях свикнал с нея, че макар и за краткия и престой не слизах от нея, супер удобна и привлекателна,реших,че трябва да си купя такава но в максимално добро състояние. Гледах много, следях обявите всеки ден на всеки час. И точно когато се бях отказал и решил, че няма да намеря такава която пода да не е Флинстоун и цената да не е 4хил. лева и изведнъж се появи този екземпляр.
Колата беше на фалираща фирма със запори и т. н. както и да е..
И след 300 зора и хиляди разговори със собственика защото все някой беше преди мен и все някой щеше да я купува и пътувал с пари на края дойде и моя ред, отидох огледах колата, видях, че няма точка ръжда и никакви проблеми по дъното и праговете попитах за цената. Стартовата цена беше 1200 лева бях готов да платя на мига сумата без да се пазаря до момента в който собственика не каза "хайде да се пазарим и да решаваме" след преговори собственика отново сам предложи цената и каза, че за 800 лева е готов да се раздели с нея... От тук нататък всичко Ви е ясно. Колата беше мигновенно натоварена на пътна помощ защото нямаше нищо платено. И така започна голямата зарибявка с колата.
Вида в който я взех в ето този.
Работата по колата започна веднага. Основно почистване и измиване след 6г. престой.
И основните и важни неща. Масла, филтри, ремъци,свещи. Подмяна на половината генерация. Колата е на реални 266 хил км. доказуеми по много начини.
Разбира се не се разминахме с неприятности. Подкарах по интензивно колата и леко по леко започнаха проблемите.Като начало протече хидравличната рейка, проявиха се проблеми с датчици и разни електрически проблеми които все още не са изчистени на 100% но най - големия проблем беше, че в следствие на спукана тапа на блока колата изхвърли охладителната течност прегря и мотора беше закован безмилостно
Дни по - късно бе намерен същия двигател, монтиран в рамките на деня и колата отново излезе на пътя. Да чукна на дърво до момента всичко е наред и се возя.
Пипнах някои неща като салона който подмених с плитко рекаро от Голф 3,табло с бели уреди също от Голф 3,черно арматурно табло, 16" джанти събиращи прахта в гаража и ъпдейт на предните спирачки с нови 280мм от Голф 2, огледала от Ibiza и други. До момента това е което мога да Ви предоставя надявам се съм ви грабнал малко поне.Ето и малко снимки на колата в момента леко по леко ще се работи в движение по нея пък кой знае.
ТЕМАТА Е ЗА ТРИЕНЕ!!!
- GTI1.8
- Мнения: 760
- Регистриран на: Съб 13 мар 2010 23:44
- Автомобил: Golf mk2 GTI
- Двигател: PB 1990
- Местоположение: Банкя
ТЕМАТА Е ЗА ТРИЕНЕ!!!
Последна промяна от GTI1.8 на Нед 20 фев 2022 21:45, променено общо 1 път.
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Volkswagen Caddy-Lac (Turbo Дръгел)
Супер е.
А за двигателя,AAZ не се монтира на пътническите версии,или по принцип? Защото съм почти сигурен,че товарно Кади беше точно с 1.9/75кс двигател.
А за двигателя,AAZ не се монтира на пътническите версии,или по принцип? Защото съм почти сигурен,че товарно Кади беше точно с 1.9/75кс двигател.
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Volkswagen Caddy-Lac (Turbo Дръгел)
Май така бяха. Имат 1.9 предкамерен без турбо, СДИ и тди 90 коня.
С къси огледала от Ибиза ще се вижда само в краищата на огледалото
С къси огледала от Ибиза ще се вижда само в краищата на огледалото
- GTI1.8
- Мнения: 760
- Регистриран на: Съб 13 мар 2010 23:44
- Автомобил: Golf mk2 GTI
- Двигател: PB 1990
- Местоположение: Банкя
Re: Volkswagen Caddy-Lac (Turbo Дръгел)
Където и да проверя АутоДата или когато търся части в каталозите на който и да е магазин, няма Кади от 1995 до 2004г. на което да се монтира ТурбоДизел. Без значение товарно или пътническо. От дизеловите мотори 1.9Sdi 60 и 64 коня.
В интерес на истината видимоста не е ограничена, просто се вижда форгона.
110afn написа:Май така бяха. Имат 1.9 предкамерен без турбо, СДИ и тди 90 коня.
С къси огледала от Ибиза ще се вижда само в краищата на огледалото
В интерес на истината видимоста не е ограничена, просто се вижда форгона.
- IvanMan
- джедай
- Мнения: 10401
- Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
- Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
- Двигател: CRLB
- Местоположение: София
Re: Volkswagen Caddy-Lac (Turbo Дръгел)
GTI1.8 написа:Където и да проверя АутоДата или когато търся части в каталозите на който и да е магазин, няма Кади от 1995 до 2004г. на което да се монтира ТурбоДизел. Без значение товарно или пътническо. От дизеловите мотори 1.9Sdi 60 и 64 коня.
- Прикачени файлове
-
- Untitled.png (58.66 KиБ) Видяна 1306 пъти
- GTI1.8
- Мнения: 760
- Регистриран на: Съб 13 мар 2010 23:44
- Автомобил: Golf mk2 GTI
- Двигател: PB 1990
- Местоположение: Банкя
Re: Volkswagen Caddy-Lac (Turbo Дръгел)
Съгласен съм, не успорвам, но все пак и тук няма TD има TDI.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 142 госта