Здравейте, бая време се чудих дали да пускам тема за моята кола и ето я днес...Та добрият старец е в нашето семейство от 12 години и повече май като се замисля - от 2 е изцяло мой като заплатих 1500 долара (бях в Щатите на бригада и скътах някой друг Бенджамин... ) на баща ми за да знам, че не карам на "тати колата" и че ключа е мой , 1,8 mi, РП, газова и изпарител Renzo Landi, напълно стандартен засега, освен няколко интериорни подобрения и ме прави щастлив собственик на VW...
Колеги от форума ми помогнаха да си представя как може да изглежда:
Тази е мое дело след като видях темата за HDR ефектите...
Но нека да започна историята по етапи:
Та когато го купихме беше на 63,000 (и нещо де) километра, нов внос от наш семеен приятел, който ни накара да чакаме 6 месеца и нещо за да докара нещо хубаво и дори не знаехме какво да очакваме...Та няма да забравя деня в, който баща ми се прибра с „голямото черно” и го паркира пред нас... Тогава имахме Голф 2 Synchro и на фона му беше доста по-голяма, плавни линии на таблото, абе различна, не че не обичах Голф-а де, но тогава много му се радвахме цялото семейство на Пасата! Преди в семейството ни се подвизаваха Лада 7-ца (нея дори само на снимка съм я виждал и е била първата кола на баща ми), 123-ка 300 D комби и още една 123-ка 200 D седан, 316i е30 седан купе и после VW застъпи доста дълга смяна...
След като навърших 18 и взех книжка с 3 грешки на листовките , почнах да го взимам и да излизаме с приятели вечер и много си заобичах старото куче, беше докаран с CD Pioneer, но му се прецака бутона за увеличаване на звука и баща ми (тъй като все още нямах доходи - ученик) ме зарадва с CD Panasonic с MP3 – невероятната гъзарийка за времето си! Такива моменти съм имал като зелен шофьор с колата – приятели ме бутат на ръчна и се чудя защо не помръдва, свършва ми газта и се панирвам, паркирам го и забравям да дръпна ръната и ....тичай да го спрееееш, абе все интересни емоции!
Нямаше ел. стъкла, имаше само една аларма с централно, плюшен салон и...това беше то - сложихме му „модерни” стъкла! Бая години служеше вярно и за мен си стана член на семейството (по-голямата ми част от съзнателния ми живот е с тази кола, кандидатстване за университет – близо 3000 километра, опирали са ми пистолет в прозореца...всякакви случки!) – сега е на 165,000 километра и как да се изразя....попадна на човек, който да го гледа и глези! Последва и подлакътник.
Влязох студент и си го дръпнах при мен, защото бащата си взе Терано II 2,7 TDI SE и вече се радваше на друго...не на неугледната стара кола...За съжаление не бях много добре с доходите тогава – студент все пак и идеалният ми вариант беше да отида на бригада и да си събера пари за идеята ми! Речено-сторено, стисках зъби 4 месеца на 2 работи и си събрах нужната сума, но след като се върнах в БГ, като си видях колата мръсна, не е била палена поне от месец, прашна си викам, айде ще я оправя и почистя, но като влязох и завъртях ключа ми идеше да ревна...никой! Нищо по таблото не светеше, айде за нов акумулатор от моя джоб! Ама беше нужно! Усетих какво е да вадиш пари от джоба, след смяната на бензинова помпа и два предни газови амортесьора, ама имало да се сменя...Но преди да замина на бригада и да започна да сменям неща имаше период на безпаричие от моя страна...ето колко мръсен е бил на моменти.
Ето и моето място пред общежитията...
P.S. Ето какво стана с гърнетата, когато работеше на бензин и реших да я натисна малко, средното гърне се откачи и не ме питайте как съм се прибрал в квартала през нощта с този звук...
Дойде зимата и нещо колата ми почна да прави проблеми, и колата седя 2 седмици на паркинга без да може да запали, в последствие разбрах, че са ме прецакали като зареждах газ на една гадна бензиностанция...и угасна бая преди изминаването на очакваните километри! Поне имах време и си ринех сняг, почиствах си я...
Това се случва когато гаден вятър навява зимата и нямам кора под двигателя
Предполагам, че студентите могат да ме разберат – от времето, когато пътувахме максимален брой хора и деляхме горивото...6 човека, багажника знете колко е голям и вътре беше такава тъпканица
След като се прибрах вече, върнах парите на родителите ми, платих си колата на баща ми и бях невероятно горд, останаха още малко ресурси за други неща...нов ключ, бяло диодно осветление в купето и на задния номер и малка подмяна на колоните...
Занималня с Passat B3 1990, GT Look, Hella Lippstadt, Borbet
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Занималня с Passat B3 1990, GT Look, Hella Lippstadt, Borbet
Последна промяна от nokiangage на Пон 24 авг 2015 18:19, променено общо 19 пъти.
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Моят Б3 1990
Един ден, аз и най добрият ми приятел (хлопелджия ) и един съсед (все трябва да има някой да дава акъл ...) и една Turtle Wax опаковка, но майка ми е толкова добър фотограф, че нищо не се вижда от моята кола, а само онази червена болест...
Ефекта беше задоволителен...
После някой ми беше счупил огледалото на паркинга пред общежитията, страното е, че след една седмица на един друг Пасат Б3 и неговото огледало беше “инцидентно” счупено през средата...за да не платят 10 лева хората колко мизерия могат да ни направят, ужас! Ново стъкло за 8,50 лева от познат с магазин и отстъпка и доста здрави ленти по цялата площ оправиха проблема.
И до морето ни закара...и ни върна де! Ама пък какъв кеф е лятото на 40 градуса да се пътува без Климатик/троник...и то в черна кола...
И последната снимка (във Враца е тази) преди да започна с промените...
След като за пръв път аз си свалих маската при родителите на приятелката ми, огледах и реших да премахна емблемата:
(само да споделя, че бая хора ме питат за премахването на емблемата – въздуха, който едно време се е дърпал от дупката от емблемата е за въздушния филтър, не за охлаждането и в следствие на това не загрява колата повече от обикновеното, а и преди когато сме слагали газовата самият отвод към кутията за филтъра на въздуха е бил премахнат...)
Тук е в Плевен при Ицо Спойлера за премахване на емблемата
Колко страно гледаха хората колата като се движеше, не е истина..Бе грозна си е така!
Не можах да я оставя за боядисване с оргиналната боя LB7V/1 и карах малко време така...
Закупих от форума и оригинален черен спойлер, толкова му се радвах и ето първи пробни снимки...Най-дългите 10 дена докато се намери време и човек да го постави...
Ефекта беше задоволителен...
После някой ми беше счупил огледалото на паркинга пред общежитията, страното е, че след една седмица на един друг Пасат Б3 и неговото огледало беше “инцидентно” счупено през средата...за да не платят 10 лева хората колко мизерия могат да ни направят, ужас! Ново стъкло за 8,50 лева от познат с магазин и отстъпка и доста здрави ленти по цялата площ оправиха проблема.
И до морето ни закара...и ни върна де! Ама пък какъв кеф е лятото на 40 градуса да се пътува без Климатик/троник...и то в черна кола...
И последната снимка (във Враца е тази) преди да започна с промените...
След като за пръв път аз си свалих маската при родителите на приятелката ми, огледах и реших да премахна емблемата:
(само да споделя, че бая хора ме питат за премахването на емблемата – въздуха, който едно време се е дърпал от дупката от емблемата е за въздушния филтър, не за охлаждането и в следствие на това не загрява колата повече от обикновеното, а и преди когато сме слагали газовата самият отвод към кутията за филтъра на въздуха е бил премахнат...)
Тук е в Плевен при Ицо Спойлера за премахване на емблемата
Колко страно гледаха хората колата като се движеше, не е истина..Бе грозна си е така!
Не можах да я оставя за боядисване с оргиналната боя LB7V/1 и карах малко време така...
Закупих от форума и оригинален черен спойлер, толкова му се радвах и ето първи пробни снимки...Най-дългите 10 дена докато се намери време и човек да го постави...
Последна промяна от nokiangage на Сря 30 мар 2011 11:14, променено общо 2 пъти.
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Моят Б3 1990
Почваше да придобива по-друга форма
Купих си и подходяща табелка:
Тук се вижда в горната част и предишната лепенка на задния прозорец...
Последва и подмяната на стария увиснал на места бежов таван с нов черен и премахване на сенниците...
Монтирането на спойлета, а толкова не исках да гледам как „лошият човек” пробива багажника...но се почистиха дупките обстойно и се сложи силикон. Важно беше да мине на автомивка след това за да се отмият стружките, че на места почнаха да ръждясват и да се провери дали тече от дупките. Всичко беше наред!
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Моят Б3 1990
Ето и приятелката ми, която толкова ме подкрепя (идейно и финансово с някоя друга глезотия) и разбира „болестта” ми...за което и Благодаря от сърце!
После гледах едни джанти, но нещо приятелката ми ме разубеди (грам идея нямам как стана това...)
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Моят Б3 1990
Приятно Пасатче се получава
- murder
- Мнения: 1151
- Регистриран на: Чет 16 авг 2007 12:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моят Б3 1990
Браво, успех за напред
- nosex
- Вечен БАН
- Мнения: 2416
- Регистриран на: Пон 08 яну 2007 11:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София (Волуяк/Бояна)
Re: Моят Б3 1990
Увлекателно разказваш колега, имаш дарба!
Успехи с колицата и още много много безаварийни км.
Поздрави!
Успехи с колицата и още много много безаварийни км.
Поздрави!
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Моят Б3 1990
И тъй като бях на вълна джанти, намерих си нещо, което много ме радва и до ден днешен...Първите ми купени от мен джанти с мои пари – BBS 14’ RZ май е модела, в идеално състояние и за съжаление само 3 оригинални капачки.
Четвърта се издирва...
Четвърта се издирва...
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Моят Б3 1990
И накрая боядисаната маска
На самият фар е счупено едно от ушите за закрепяне на очиларката и затова седи леко надолу, приемам идеи за оправяне без сменяне на фара ако е възможно...
След което започнах да вися бая във форума и намерих още облъчени, които се събирали в определени дни и в различни градове...представяте ли си??? И последва смяната на старата лепенка с клубна такава.
А на тази снимка се вижда един много точен колега, който бая пъти съм го притеснявал вечер по телефона с въпроси, за което му благодаря!!!
Естествно и клубните лайсни за номера
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Моят Б3 1990
И клубния стикер, но е нова снимката, нямам след като беше поставен
Колата стана на тези километри
И една снимка на Garmin-a ми на 5800 XM, забележете макс скорост...и то на газ само !
Колата стана на тези километри
И една снимка на Garmin-a ми на 5800 XM, забележете макс скорост...и то на газ само !
Последна промяна от nokiangage на Вто 29 мар 2011 12:49, променено общо 1 път.
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Моят Б3 1990
Купих и от безшарнирните чистачки, един ден обикалях в Плевен, докато намеря тези които искам, и познайте – нямаше в наличност от моя размер и трябваше да се поръчат с доставка след една седмица - късмет!
Радиатора ми течеше леко и се наложи смяната му, бащата на приятелката ми ми прати втора ръка от Б4, но както винаги не ставаше – трябваше да се смени гредата за да влезе, и резултата е – чисто нов радиатор, антифриз замести кафеникавата течност (бяха сипвали едни майстори една добавка за лепене на радиатори и беше ужас в казанчето) и гледката на нещо прозрачно и зелено беше нова за мен, а и чисто нова водна помпа SKF.
Получих като подарък и тези крушки от най-добрия ми приятел, но бледнееха пред сегашните китайци...което е ненормална работа, но кво да се прави...
Дойде Коледа и приятелката ми подари широките лайсни, прагове и вежди, които скоро ще бъдат монтирани...
Радиатора ми течеше леко и се наложи смяната му, бащата на приятелката ми ми прати втора ръка от Б4, но както винаги не ставаше – трябваше да се смени гредата за да влезе, и резултата е – чисто нов радиатор, антифриз замести кафеникавата течност (бяха сипвали едни майстори една добавка за лепене на радиатори и беше ужас в казанчето) и гледката на нещо прозрачно и зелено беше нова за мен, а и чисто нова водна помпа SKF.
Получих като подарък и тези крушки от най-добрия ми приятел, но бледнееха пред сегашните китайци...което е ненормална работа, но кво да се прави...
Дойде Коледа и приятелката ми подари широките лайсни, прагове и вежди, които скоро ще бъдат монтирани...
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Моят Б3 1990
Закупих от форума пак оригинален VW калъф за акумулатора, който още не е поставен, така е като нямам време и инструменти, но за лятото ще бъде поставен...
Дойде за съжаление зимата и трябваше да се сложат железарките със зимните, задните ми амортесьори почнаха да замръзват, дръжките и те, абе лудница, поне колата си палеше на газ на минус 10-15 и нямах проблеми с това...
Ходехме си на мивка преди всяко пътуване, че с тая замръзнала задница не беше много комфортно
Изгоря ми осветлението на „врътките” на парното и карах сигурно около 2 седмици без осветление, пак с помощта на форума разбрах, че се издърпвала средната и се сменя сако крушката...Вечерта бях толкова щастлив, че сам съм си оправил нещо, благодарение на Форума естествено и толкова се радвах, че конзолата „живна”. Ето и как изглеждаше старата крушка
Дойде хубавото време и започнах да се занимавам пак с нея в свободното си време
Дойде за съжаление зимата и трябваше да се сложат железарките със зимните, задните ми амортесьори почнаха да замръзват, дръжките и те, абе лудница, поне колата си палеше на газ на минус 10-15 и нямах проблеми с това...
Ходехме си на мивка преди всяко пътуване, че с тая замръзнала задница не беше много комфортно
Изгоря ми осветлението на „врътките” на парното и карах сигурно около 2 седмици без осветление, пак с помощта на форума разбрах, че се издърпвала средната и се сменя сако крушката...Вечерта бях толкова щастлив, че сам съм си оправил нещо, благодарение на Форума естествено и толкова се радвах, че конзолата „живна”. Ето и как изглеждаше старата крушка
Дойде хубавото време и започнах да се занимавам пак с нея в свободното си време
Последна промяна от nokiangage на Вто 29 мар 2011 12:50, променено общо 1 път.
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Моят Б3 1990
Ето я сега, с летите джанти, но не съм слагал капачките, че ме е страх да не си сменят собственика през нощта
Тази седмица ще се смени и задната (единствената де) емблема с нова от Б4 хромирана, че моята е бая изтъркана
Следва продължение...
Засега предстоят:
- Почистване на казанчето за охладителната течност
- Почистване на казанчето с течността за чистачките
- Сменяне на преден капак (3 градушки ме биха, едно време една цигла падна на него, една тухла...абе няма късмет капака, но баща ми ще ми подари нов, а в замяна аз ще му купя 42-ка LED за техният апартамент, че една вече не е достатъчна…колко добра оферта, нали? (за него де)
- Монтиране на прагове, широки лайсни и вежди
- Подменяне на страничните оранжеви мигачи с бели такива
- Поставяне на колони и във задните врати
- Подлакътник от Б4 (харесва ми оригиналния изглед, но не е много удобен...)
- Освежаване на зеленото осветление по копчета и табло
- Боядисване на спирачните апарати и барабани в цвят – дайте идеи, аз май съм за жълт?
- Евентуално нови по-големи джанти
- Преправяне на стоповете за мъгла – да светят с габаритите (знам за смяната на крушката, знам, че е спорна тази интервенция, но ако се направи както трябва няма да пречи на останалите шофьори, видал съм доста Б3-ки направени така, както искам)
- Премахване на задните колони от кората и поставяне на „едни отвори” – забравих им имената, за да може да циркулира въздуха спокойно от багажника в купето
- Релета за фаровете
- Киче под капака и кора под двигателя
Тази седмица ще се смени и задната (единствената де) емблема с нова от Б4 хромирана, че моята е бая изтъркана
Следва продължение...
Засега предстоят:
- Почистване на казанчето за охладителната течност
- Почистване на казанчето с течността за чистачките
- Сменяне на преден капак (3 градушки ме биха, едно време една цигла падна на него, една тухла...абе няма късмет капака, но баща ми ще ми подари нов, а в замяна аз ще му купя 42-ка LED за техният апартамент, че една вече не е достатъчна…колко добра оферта, нали? (за него де)
- Монтиране на прагове, широки лайсни и вежди
- Подменяне на страничните оранжеви мигачи с бели такива
- Поставяне на колони и във задните врати
- Подлакътник от Б4 (харесва ми оригиналния изглед, но не е много удобен...)
- Освежаване на зеленото осветление по копчета и табло
- Боядисване на спирачните апарати и барабани в цвят – дайте идеи, аз май съм за жълт?
- Евентуално нови по-големи джанти
- Преправяне на стоповете за мъгла – да светят с габаритите (знам за смяната на крушката, знам, че е спорна тази интервенция, но ако се направи както трябва няма да пречи на останалите шофьори, видал съм доста Б3-ки направени така, както искам)
- Премахване на задните колони от кората и поставяне на „едни отвори” – забравих им имената, за да може да циркулира въздуха спокойно от багажника в купето
- Релета за фаровете
- Киче под капака и кора под двигателя
- Pacho B
- Мнения: 720
- Регистриран на: Съб 24 юли 2010 16:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Шумен
Re: Моят Б3 1990
Голям мерак имаш - личи си!
Браво
Браво
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта