Поздрави от нов колега с Passat B4 от Стара Загора
- ivailo_georgiev
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 16 ное 2011 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Поздрави от нов колега с Passat B4 от Стара Загора
Здравейте, колеги!
След доста четене във форума, след няколко питания, малко размишления и труден избор най-накрая си закупих Passat B4 GL Variant '95 1.8 mono. Идвам от японския отбор и след дълги години, в които ми служеше вярно моята стара Маздичка, дойде моментът да я сменя, защото доста поизгни, а и отдавна ми трябва по-голям автомобил, предимно за работа. Спрях се на този модел, защото търсех прост, здрав, надежден и евтин за поддръжка автомобил, който лесно да подлежи на газификация. В момента той е с АГУ, което ще заменя с метановата си уредба от Маздата.
Въпреки че слизам от японски автомобил и определено част от нещата в Пасата ми се виждат груби и ръбати, всъщност съм много приятно изненадан от возията и комфорта на колата. Има доста прилични екстри и по мое мнение е гледан автомобил. Тепърва ми предстои да го разучавам и опознавам, макар че вече го карам от месец и първите 1000 км са факт. Доволен съм! Като цяло съм забелязал 2 проблема, за които предният собственик още ме предупреди преди покупката: спирачката – изключително ненормално голям ход на педала и по мои впечатление прекалено твърда. Колата била гледана в няколко сервиза, с нови накладки била, но така си била от време оно. Действително спира, но чак като натисна до дъно, което може да доведе до ситуация при натоварен трафик. ABS-а работи когато си иска, най-често не работи, понякога свети датчика на таблото. Вторият проблем го забелязах, че при каране на по-високи обороти, над 2-3К, понякога колата сама се форсира. Пример, карах извънградско с 3000 оборота, изключих от скорост и не само ги задържа, но и ги вдигна до 4000. Припомпих газта два пъти и се оправи. Такова нещо ми се е случва и на скорост и на свободна. Както споменах за по-горния проблем със спирачката, направи ми и впечатление, че при спускане на лек наклон на 1-ва над 2к обороти, като натисна спирачката ми се включва ABS почти веднага. Може би двата проблема имат връзка.
Та, не ми е въпроса как да си реша проблемите, а по-скоро ме интересува, къде в Стара Загора можете да ми препоръчате читави сервизи, от които сте останали доволни и да ми решат проблемите. С Маздата в редките случаи, когато ми се е налагало, почти винаги съм оставал недоволен. Надявам се Пасата, като масов автомобил да не е така, но все пак ще съм благодарен на мнения.
Поздрави!
След доста четене във форума, след няколко питания, малко размишления и труден избор най-накрая си закупих Passat B4 GL Variant '95 1.8 mono. Идвам от японския отбор и след дълги години, в които ми служеше вярно моята стара Маздичка, дойде моментът да я сменя, защото доста поизгни, а и отдавна ми трябва по-голям автомобил, предимно за работа. Спрях се на този модел, защото търсех прост, здрав, надежден и евтин за поддръжка автомобил, който лесно да подлежи на газификация. В момента той е с АГУ, което ще заменя с метановата си уредба от Маздата.
Въпреки че слизам от японски автомобил и определено част от нещата в Пасата ми се виждат груби и ръбати, всъщност съм много приятно изненадан от возията и комфорта на колата. Има доста прилични екстри и по мое мнение е гледан автомобил. Тепърва ми предстои да го разучавам и опознавам, макар че вече го карам от месец и първите 1000 км са факт. Доволен съм! Като цяло съм забелязал 2 проблема, за които предният собственик още ме предупреди преди покупката: спирачката – изключително ненормално голям ход на педала и по мои впечатление прекалено твърда. Колата била гледана в няколко сервиза, с нови накладки била, но така си била от време оно. Действително спира, но чак като натисна до дъно, което може да доведе до ситуация при натоварен трафик. ABS-а работи когато си иска, най-често не работи, понякога свети датчика на таблото. Вторият проблем го забелязах, че при каране на по-високи обороти, над 2-3К, понякога колата сама се форсира. Пример, карах извънградско с 3000 оборота, изключих от скорост и не само ги задържа, но и ги вдигна до 4000. Припомпих газта два пъти и се оправи. Такова нещо ми се е случва и на скорост и на свободна. Както споменах за по-горния проблем със спирачката, направи ми и впечатление, че при спускане на лек наклон на 1-ва над 2к обороти, като натисна спирачката ми се включва ABS почти веднага. Може би двата проблема имат връзка.
Та, не ми е въпроса как да си реша проблемите, а по-скоро ме интересува, къде в Стара Загора можете да ми препоръчате читави сервизи, от които сте останали доволни и да ми решат проблемите. С Маздата в редките случаи, когато ми се е налагало, почти винаги съм оставал недоволен. Надявам се Пасата, като масов автомобил да не е така, но все пак ще съм благодарен на мнения.
Поздрави!
- Voluminer
- Мнения: 342
- Регистриран на: Сря 03 авг 2016 14:00
- Автомобил: Vw Passat B3
- Двигател: 2e
- Местоположение: Ловеч
Re: Поздрави от нов колега с Passat B4 от Стара Загора
Добре дошъл в отбора!
Дай снимчици да видим колата. Каквито и да са проблемите ще са лесно и евтино решими
Дай снимчици да видим колата. Каквито и да са проблемите ще са лесно и евтино решими
- krraynov
- Мнения: 969
- Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
- Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
- Двигател: CFGB 2012
- Контакти:
Re: Поздрави от нов колега с Passat B4 от Стара Загора
За спирачките и ABS може би трябва да се започне с подмяна на спирачната течност, ако не е. А преди подмяната, може би е добре да се прегледа първо спирачната помпа. В Ст.Загора - има и официален сервиз там, освен другите...
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Поздрави от нов колега с Passat B4 от Стара Загора
Тази кола спокойно може да прескочи официален сервиз. Работещи в такива не разбират от тези коли.
ABS-а, диагностика правена ли е?
Пуснете и една диагностика, публикувай грешките тук.
Имам нещо в предвид.
ABS-а, диагностика правена ли е?
Пуснете и една диагностика, публикувай грешките тук.
Имам нещо в предвид.
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Поздрави от нов колега с Passat B4 от Стара Загора
Относно самофорсирането, ако кодът на двигателя е ADZ, тоест като моят, да си знаеш, че на газ го прави - бъг е. На бензин това нещо го няма, нали?
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Поздрави от нов колега с Passat B4 от Стара Загора
Трябва малко диагностика....
Общото между спирачки,твърд педал и вдигане на оборотите е единствено вакуума и клапана с тръбата към сервото.Е,и самото серво...
Друга причина за форсиране е неизправен ст.мотор,като датчика му за натиснат педал се мери много лесно,понеже е просто една отворена/затворена верига на съответните 2 пина на моторчето.
Възможен е и изтрит ТПС...на газ се хващат лесно нещата и по метода на изключването/от буксите/.
Такъв бъг не съм чувал,но да коментирам варианти при газифицирана кола,без да знам как точно е изпълнено газифицирането е неправилно.Ако всичко е както трябва,ЕКУ на газ може да вдига оборотите само чрез ст.мотор,но не може да е без причина.
Общото между спирачки,твърд педал и вдигане на оборотите е единствено вакуума и клапана с тръбата към сервото.Е,и самото серво...
Друга причина за форсиране е неизправен ст.мотор,като датчика му за натиснат педал се мери много лесно,понеже е просто една отворена/затворена верига на съответните 2 пина на моторчето.
Възможен е и изтрит ТПС...на газ се хващат лесно нещата и по метода на изключването/от буксите/.
Такъв бъг не съм чувал,но да коментирам варианти при газифицирана кола,без да знам как точно е изпълнено газифицирането е неправилно.Ако всичко е както трябва,ЕКУ на газ може да вдига оборотите само чрез ст.мотор,но не може да е без причина.
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Поздрави от нов колега с Passat B4 от Стара Загора
Градски, това го прави само на газ при мен. На бензин си е както трябва. Преди време бях говорил с Цецо -pas1.8mi по този повод. Та той ми каза, че при този мотор е така. Изобщо не съм се главоболил да търся проблема откъде е. Не ми пречи, пък и го прави рядко.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Поздрави от нов колега с Passat B4 от Стара Загора
Той мотора е различен само с буквите си от моя,да не говорим за периферията му.Както казах,не коментирам без да съм информиран какво е изпълнението на АГУ.
Само отбелязвам,понеже дълги години давах пари по майстори за подобен проблем,да не говорим туширането му към онзи момент до каква ужасна динамика ме доведе и то за дълго време.Кой да му хрумне да изключи нещо от уравнението,или да смени пък цялото моно/иначе се сетиха да сменят ЕКУ за проба,да се чудиш/.
Само отбелязвам,понеже дълги години давах пари по майстори за подобен проблем,да не говорим туширането му към онзи момент до каква ужасна динамика ме доведе и то за дълго време.Кой да му хрумне да изключи нещо от уравнението,или да смени пък цялото моно/иначе се сетиха да сменят ЕКУ за проба,да се чудиш/.
- ivailo_georgiev
- Мнения: 11
- Регистриран на: Сря 16 ное 2011 11:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Поздрави от нов колега с Passat B4 от Стара Загора
Благодаря за приема и мненията. Прикачвам снимки на количката. Не съм правил диагностика на колата, не съм я водил на сервиз дори, вероятно следващата седмица ще го направя. Все пак искам да я огледа човек, който е наясно с особеностите на модела, да знам какви са и слабостите и да си оправя проблемите, най-вече този със спирачките. Кодът на мотора е ADZ. Като цяло за един месец впечатленията ми са повече от приятни.
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Поздрави от нов колега с Passat B4 от Стара Загора
Буксата за диагностика е на таблото, под едно капаче, което прилича на отвор за малко говорителче. Лесно се маха, ще го видиш. На диагностика ще си каже за болките в ABS-а.
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Поздрави от нов колега с Passat B4 от Стара Загора
Тия с кой модел ABS са?
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Поздрави от нов колега с Passat B4 от Стара Загора
Май беше Тевес, но не съм сигурен. Грешка, в каталога пише Марк 4.
http://www.auto-parts.spb.ru/webcat/au/ ... XYU7JKNq4=
http://www.auto-parts.spb.ru/webcat/au/ ... XYU7JKNq4=
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Поздрави от нов колега с Passat B4 от Стара Загора
Добре дошъл в клуба, колега. Ти не беше ли, дето ме беше питал за плочката на газовото преди години? Ако не бъркам де
-
- VW експерт
- Мнения: 12790
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Поздрави от нов колега с Passat B4 от Стара Загора
Pet_rov написа:Май беше Тевес, но не съм сигурен. Грешка, в каталога пише Марк 4.
http://www.auto-parts.spb.ru/webcat/au/ ... XYU7JKNq4=
Ммм, да но този на схемата е ITT 20.
Иначе ако е Тевес Мк4, казах че имам нещо в предвид.
- Iezekil
- Мнения: 6170
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: RP 94
- Местоположение: Шумен
Re: Поздрави от нов колега с Passat B4 от Стара Загора
Видяхте ли котката на задната гума?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 173 госта