Отдавна чета теми за пасати във форума и се престраших най-накрая да се включа и аз. Това е първата ми кола, но любовта е вече голяма и не можем да се разделим с нея
![mhihi :mhihi](./images/smilies/mhihi.gif)
И така колата е закупена от мен и жена ми през 2011 от съседите ни, които решиха да се разделят с нея.
Пасаторът е 1.6 чист карбуратор с код на двигателя 1F, ако не се лъжа, 72 к. с. с обикновена газова уредба BRC, монтирана в Италия през 1998 година. Нивото на оборудване е CL и единствените "екстри", които колта има са халогените в предната броня. Няма климатик, няма ел. огледала, ел. стъкла, няма централно на задните врати и НЯМА хидравлика на волана
![11 :11](./images/smilies/11.gif)
Когато я взехме, беше на 153 000 км. Нямам представа реални или не, но вече аз съм и навъртял 75 000. Разбира се, имаше много проблеми, които постепенно взехме да оправяме - нов радиатор, нова спирачна помпа и редовно взимахме разстоянието Варна - София - Варна с любимата количка.
![h020 :h020](./images/smilies/h020.gif)
Дори през април 2012 отидохме и се върнахме до Будапеща с нея. Най-смешният момент беше, че на унгарската граница я задавихме след проверката и я избутахме през границата.
![mhihi :mhihi](./images/smilies/mhihi.gif)
Тази година реших сериозно да започна да се грижа за колата и след прегряване на главата се почна:
- шлайфане на главата, нова гарнитура, свещи и ремък
- основен ремонт на стартер
- смяна на задно и средно гърне на генерация
- смяна на задни лагери, и накладки
- смяна на преден ляв лагер и тампони на носачите
- смяна на спирачни дискове и накладки
- закупуване и слагане на 4 чисто нови летни гуми
За съжаление, нямам снимки от всички тези манипулации.
Само иска да спомена, че не съм майстор, разбирам твърде малко и горните операции бяха извършвани от майстор.
Затова ще се радвам на всякакви съвети и помощ от ваша страна, но каквото немога, няма да правя сам.
Следва продължение...
![smile :smile](./images/smilies/icon_smile.gif)