Здравейте колеги,
ще Ви представя накратко моят автомобил, както и работата по него.
Закупих го от автокъща в гр. Русе с любезното съдействие на моя добър приятел Христо от Русе Ауто и EliPavlova. Стори ми се доста запазен с изключение на разбития маховик и износените спирачни дискове, но и двете неща бяха предвидени за подмяна. Автомобила остана няколко дни за обслужване, смяна на съединителя и смяна на дръжката на багажника. След като бе готов, Ели ми го докара лично в гр. Плевен украсен с панделка :)
Това са първите снимки още преди регистрацията
Както винаги започнах със смяната на предни и задни дискове и накладки. Наложи се и смяна на задните маркучи и рем. комплект на задния лав апарат.
Следващата задача бе да се раздвижат машинките на фаровете
Моят Golf mk5 2.0 16V TDI
- ceci4
- Мнения: 885
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 20:09
- Автомобил: VW Golf V TDI 16V
- Двигател: BKD 2004
- Местоположение: Плевен
Re: Моят Golf mk5 2.0 16V TDI
След възстановителните работи, започнаха и подобренията. Инсталирах мултимедия с Андроид и баскасата от предния Голф.
Когато дойде време за първите му летни обувки, се сдобих с оригинални лети джанти 7Jx17 Classixs
След това добавих плафони в краката отпред и отзад (footwell)
Когато дойде време за първите му летни обувки, се сдобих с оригинални лети джанти 7Jx17 Classixs
След това добавих плафони в краката отпред и отзад (footwell)
- ceci4
- Мнения: 885
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 20:09
- Автомобил: VW Golf V TDI 16V
- Двигател: BKD 2004
- Местоположение: Плевен
Re: Моят Golf mk5 2.0 16V TDI
Инсталирах и темпомат
Смених подгревните свещи, защото 3 от старите бяха дефектирали
Колата имаше и проблем с полусъединителя. Когато натиснеш педала до долу, съединителя отделя. Ако при потегляне с полусъединител се наложи на натиснеш отново до долу преди да си пуснал педала до горе, съединителя обаче не отделяше. При тези приплъзвания по светофари и паркинги се налагаше да гася мотора, за да не се блъсна. Напомпваш съединителя 3, 4 пъти и тогава палех пак. В последсвие се разбра, че първичния вал на скоростната кутия се е отлепил и се движеше осово около 10-12mm.
Смених подгревните свещи, защото 3 от старите бяха дефектирали
Колата имаше и проблем с полусъединителя. Когато натиснеш педала до долу, съединителя отделя. Ако при потегляне с полусъединител се наложи на натиснеш отново до долу преди да си пуснал педала до горе, съединителя обаче не отделяше. При тези приплъзвания по светофари и паркинги се налагаше да гася мотора, за да не се блъсна. Напомпваш съединителя 3, 4 пъти и тогава палех пак. В последсвие се разбра, че първичния вал на скоростната кутия се е отлепил и се движеше осово около 10-12mm.
- ceci4
- Мнения: 885
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 20:09
- Автомобил: VW Golf V TDI 16V
- Двигател: BKD 2004
- Местоположение: Плевен
Re: Моят Golf mk5 2.0 16V TDI
След дълго отлагане, в което се опитвах да свикна с оригиналния волан, за да запазя еърбега и сигурността си, накрая се предадох и си поръчах фланец и спортен волан. Мога да кажа, че се родих отново, особено при карането по планински пътища. Който е карал със спортен волан, ще ме разбере.
Смених и избледняващия при загряване дисплей на таблото
Нови тампони и за кутията в събфрейма
Смених и избледняващия при загряване дисплей на таблото
Нови тампони и за кутията в събфрейма
- ceci4
- Мнения: 885
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 20:09
- Автомобил: VW Golf V TDI 16V
- Двигател: BKD 2004
- Местоположение: Плевен
Re: Моят Golf mk5 2.0 16V TDI
След една случка, в която детенце с колело спря точно зад задната ми броня без да го виждам, а щях да паркирам назад, се реших да си инсталирам задна камера. Така и така имах вече мултимедия.
Наложи се да изместя линиите в приложението на камерата, защото камерката беше в единия плафон за задния номер.
Още една повреда се наложи да се отстранява. Бравата на задна лява врата не работеше. След опит за поправка, все пак се наложи да се смени с нова
Наложи се да изместя линиите в приложението на камерата, защото камерката беше в единия плафон за задния номер.
Още една повреда се наложи да се отстранява. Бравата на задна лява врата не работеше. След опит за поправка, все пак се наложи да се смени с нова
- ceci4
- Мнения: 885
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 20:09
- Автомобил: VW Golf V TDI 16V
- Двигател: BKD 2004
- Местоположение: Плевен
Re: Моят Golf mk5 2.0 16V TDI
Много ме дразнеше, че казанчето за течността на чистачките е в калника, а като по-ранен екземпляр, моят Голф нямаше датчик за ниво. Много неприятно ми напомняше на френски автомобил. Значи трябваше да се постави датчик. След необходимото окабеляване до таблото и настройката с VCDS, това бе коригирано.
Инсталирах и AUX и USB портове към мултимедията
Смяна на левия тампон на мотора
Инсталирах и AUX и USB портове към мултимедията
Смяна на левия тампон на мотора
- ceci4
- Мнения: 885
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 20:09
- Автомобил: VW Golf V TDI 16V
- Двигател: BKD 2004
- Местоположение: Плевен
Re: Моят Golf mk5 2.0 16V TDI
Въпреки коригирането на окабеляването на мултимедията, тя все пак продължаваше да консумира ток, а в зимния период или при няколкодневни престои това си беше проблем. Окончателното решение бе добавянето на модифициране време-реле, което разпадаше захранването 30 мин. след изваждането на ключа. Скрих платката зад жабката, като при отварянето и дори можех да я наблюдавам.
След като камерката в плафона си влоши изображението, я смених с друга в центално положение заедно с LED плафони за номера
Успях да си намеря табчетата за решетките на въздуховодите
Дреболии като нови предни амортисьори, предна камера, ключ стил Голф 7, премахване на буквите от задния капак и други ще оставя без снимки.
След като камерката в плафона си влоши изображението, я смених с друга в центално положение заедно с LED плафони за номера
Успях да си намеря табчетата за решетките на въздуховодите
Дреболии като нови предни амортисьори, предна камера, ключ стил Голф 7, премахване на буквите от задния капак и други ще оставя без снимки.
Последна промяна от ceci4 на Чет 27 юни 2019 20:40, променено общо 1 път.
- ceci4
- Мнения: 885
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 20:09
- Автомобил: VW Golf V TDI 16V
- Двигател: BKD 2004
- Местоположение: Плевен
Re: Моят Golf mk5 2.0 16V TDI
Заглеждах се по доста GTI-та и проекти и след първото за мен посещение на събора във Worthersee, реших да направя тази крачка - смяна на предната и задната броня в стил GTI. Плюс полиране на фарове и стопове
Последна промяна от ceci4 на Чет 27 юни 2019 20:44, променено общо 1 път.
- slavi tsvetkov
- Мнения: 933
- Регистриран на: Нед 19 мар 2006 21:46
- Автомобил: 2020 VW GOLF TSI GTI PP 245
- Двигател: 2020
- Местоположение: London
- Контакти:
Re: Моят Golf mk5 2.0 16V TDI
Браво Цеци, хубаво голфче
- ceci4
- Мнения: 885
- Регистриран на: Сря 25 май 2005 20:09
- Автомобил: VW Golf V TDI 16V
- Двигател: BKD 2004
- Местоположение: Плевен
Re: Моят Golf mk5 2.0 16V TDI
Накрайниците довършени. Задната дръжка боядисана в цвета на колата и залепена 3D хром емблема (напук на всички чужди мнения) :)
- nikolay_ss
- Мнения: 1011
- Регистриран на: Чет 02 яну 2014 7:02
- Автомобил: Touareg 7P6
- Двигател:
Re: Моят Golf mk5 2.0 16V TDI
Супер е, браво
- matri19
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 14 ное 2013 18:51
- Автомобил: Vw Golf Mk2 g60
- Двигател: PG 16v G60
- Местоположение: Плевен
Re: Моят Golf mk5 2.0 16V TDI
Браво за работата рядко заглеждам голф 5
аз съм от плевен, но не съм виждал колата
много безаварийни километри с количката
аз съм от плевен, но не съм виждал колата
много безаварийни километри с количката
- buller
- Мнения: 2164
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Моят Golf mk5 2.0 16V TDI
Браво, колега!
Рядко пиша в такива теми, защото повечето коли стават кич. Още повече за Голф 5.
Но, колата ти има стил и визия
Много безаварийни пътувания ти желая
Рядко пиша в такива теми, защото повечето коли стават кич. Още повече за Голф 5.
Но, колата ти има стил и визия
Много безаварийни пътувания ти желая
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 162 госта