Не комерсиалния мк2 синхро г60
- Ник никишето
- Мнения: 652
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: golf limited edition
- Двигател: 3g 1989
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Не комерсиалния мк2 лимитед
Пешка златен си ! За буталата ме заинтригува много мотора не отговаря на купето и си мислих да прехвърля всичко на блока дето е на колата но горая с парите за тунинг гарнитурата дето платих над 100евраци лагери и тн ще го оставя този мотор така ще го сложа на купето му на което бях затрил документите но на Коледа ставали чудеса и сега са налични . Би ли ми споделил само бутала или с биели от АГУ и дали трябва да правя по блока нещо имам няколко Кр за донори за глава и шайбите и тн . По отношение за климатика на г60- ми и на черния звяр правих ретрофит само компресорите с дехидратор смених промих системите и духнаха на 8градуса което е чук останаха ми оригинални части от климатик на ралито и ще ги ползвам за проекта килера и водния радиатор са оригиналните и ще остана с г ладера имам няколко в резерва и звука е уникален . Поздрави
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3000
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Не комерсиалния мк2 лимитед
няма никакво преправяне. може и само бутала, може и с биели от 1.8т в комплект. Ако ползваш само бутала, трябва да гледаш да са с 20мм бутален болт, щото има 1.8т с 18 или 19мм, (един от двата размера е не помня вече)
тия старите кондензатори са ти серпентина и кпд-то им е много ниско. съветвам те да минеш на варианта, който ти споменах.
тия старите кондензатори са ти серпентина и кпд-то им е много ниско. съветвам те да минеш на варианта, който ти споменах.
- Ник никишето
- Мнения: 652
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: golf limited edition
- Двигател: 3g 1989
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Не комерсиалния мк2 лимитед
Вътрешното тяло ще го рециклирам клапи и ще купя от мк3 кондензатор нов не са кой знае колко скъпи . А след като сложа биели с бутала от АГУ гарнитурата пак ли тунинг за разреждане или стандартната от г60 ? Блока ми 1П и няма пръскачки на буталата надявам се да не фатално ще сложа допълнително охлаждане на маслото с термостат от гти мк1 с по сериозена пита
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3000
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Не комерсиалния мк2 лимитед
сглобяваш с нормална метална гарнитура. хубаво е да си с блок с пръскалки, особено на по-напънат мотор
- Ник никишето
- Мнения: 652
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: golf limited edition
- Двигател: 3g 1989
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Не комерсиалния мк2 лимитед
0.8мах 0.9 с този г-ладер с малка шайба портван и полиран с големия рали кулер дузпите са ми от ровър гти турбо 250цц мега 2 ехтра с 16на 16 карта ще гонят 250 магарета за евридейка ще ми е тамън че сегашната ми евридейка е малък женски битъл спорт 1.8 турбо и ще я оставя на моята любов да си раздава газ
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3000
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Не комерсиалния мк2 лимитед
приготви други дюзи - поне 100 кубика отгоре
за 0.6 -0.7 бара може да минеш и без разреждане на мотора, хем ще запазиш чувствително живота компресора, по-високата степен си има доста предимства - пъргавина, разход, мощност. Ти си знаеш де...
за 0.6 -0.7 бара може да минеш и без разреждане на мотора, хем ще запазиш чувствително живота компресора, по-високата степен си има доста предимства - пъргавина, разход, мощност. Ти си знаеш де...
- Ник никишето
- Мнения: 652
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: golf limited edition
- Двигател: 3g 1989
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Не комерсиалния мк2 лимитед
Празнични дни няма нищо по хубаво да почоплим днес запалих колата и бих няколко прекъсвача .... Запалих и г60 и забелязах че дигиталното табло при включване на фарове полудяват оборотите така стана и при мигачи . Кардинално решение да изтръгна инсталацията и на топло почна едно четене и мерене и мултиплицирах инсталацията една за проекта и тази на г60 утре ще тествам и се надявам да е отстранен проблема
- Sasho_T3+Corrado
- Мнения: 266
- Регистриран на: Пет 21 окт 2011 21:57
- Автомобил: VW Golf 3 GTI VW CORRADO 16V
- Двигател: 2E - 9А 1993 9A+ 1995
- Местоположение: с. Драговищица, Костинброд
- Контакти:
Re: Не комерсиалния мк2 лимитед
Успя ли да подкараш дигитала?
- Ник никишето
- Мнения: 652
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: golf limited edition
- Двигател: 3g 1989
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Не комерсиалния мк2 лимитед
С 300 зора много ровене Да ,но при прибиране на Бошон таблото пак се бъгна .Смених таблото и неможах да събера кабелите и се ядосвам ще свалям таблото да ги наместя първо тях
- Ник никишето
- Мнения: 652
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: golf limited edition
- Двигател: 3g 1989
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Не комерсиалния мк2 лимитед
Тапицер -дългия с битъла или почвам от зад на пред ,понеже на тоя студ си почивам и от скука захващам седалките да ги направя както казах . Купих инсталация и подгрев оригинални за да ги вградя в неоригиналного рекаро . Поръчах и шинни за монтаж в мк2 който са много скъпи но пък ще си е здраво и естетически добре (опита с ръчно правени от колеги и приятели се има косури а аз ненавиждам такива) . Дясната седалка я разглобих и свалих средните части с алкантара за проба ,разпраните седалки от мк3 ги прах на ръка с четка прах и сапун след 10 плакнене и търкане спря да бълва чернилка много фекални бяха . Утре ще поставя подгрева и ще шия дано стане добре и оправдае средствата това начинание .
- Ник никишето
- Мнения: 652
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: golf limited edition
- Двигател: 3g 1989
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Не комерсиалния мк2 лимитед
Преди пране
- Ник никишето
- Мнения: 652
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: golf limited edition
- Двигател: 3g 1989
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Не комерсиалния мк2 лимитед
Днес получих и колет с нещо много маняшко дигитален километраж до 8к с перфектен дисплей и на много малко километри почти пълен комплект без датчика понеже го отказах ( тамън доставката влезе в бюджета ) така или иначе съм с друг тип кутия и датчика е 10 лв не 70 gbp което си е жива далавера успях да го включа ! Докато жената се чуди как появилите съм си дам парите за тази глупост и още повече се нацупи като разбра че няма да има почивка с спа и очаквам бой но съм доволен и проекта ще е :)
- Ник никишето
- Мнения: 652
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: golf limited edition
- Двигател: 3g 1989
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Не комерсиалния мк2 лимитед
Да изтърся праха от темата . За съжаление ударих греда с легализирането на 3 от проектите дето творя и се отказах да се боря с вятърни мелници да благодарим на малоумните ни управляващи К*Р за тях нямам право да ползвам колата по пътищата и е била опасна! защото в тяхните документи няма голф 2 211коня има само 161пс г60 . Колата е разглобена и оригиналния мотор е ревизиран и разреден с метална гарнитура и се сдоби с периферия от г60 с ревизиран компресор . Коша го освежих , кардана го пратих за ревизия нов съединител и скорости от пасат синхро г60 с нови семеринги дифа също го обслужих както и климатика клапи и 2 нови радиатора и до тук за сега
- Ник никишето
- Мнения: 652
- Регистриран на: Чет 23 фев 2012 22:28
- Автомобил: golf limited edition
- Двигател: 3g 1989
- Местоположение: СОФИЯ
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 2 госта