Здравейте,
Учудващо е че чак сега съм със ВАГ автомобил.По принцип за мен няма лош автомобил,и затова никога не съм се влияел от мнения за японки ,италианки или каквито и да е нарочени автомобили.Верен на принципа че всичко е добро стига да е добре поддържано съм имал всякакви мпс-та.Руски,английски ,италианки ,немски естествено но VW никога.
Та ето че от известно време съм със Polo 9N-1.4 TDI,2004 г че и в синьо
Въпреки че бях се зарекъл да не взимам 3ри цилиндрова кола,ето че така се случиха нещата.
Причината да се сдобия с това поло е че имам Mercedes C и смятам да го продавам и да мина на по-нов ,по-висок клас ,дано пак да е мерц ,но и пасата също е в таргет групата на разглежданите модели.Та докато това се случи взех от колега тяхното събиращо прах поло.
Та какво да кажа ,приятно бях изненадан от динамиката му,двигателя добре се държи.Кат цяло прилична колица.Имам дребни неща за оправяне които смятам чрез съвети от тук да ги реша бързо.
1.Не работеха чистачки поради клеясване – това вече го оправих.
2.Много неприятно е работата на вентилатора на отоплението – на първа степен работи на макс, другите са нормално но първата я няма( т.е доста дразнещо) Има сменяван някакъв модул ,ще го снимам да кажете този ли е ,и да го взимам и да го решавам този проблем.
3.В района на София-Люлин като цяло читав сервиз.Къде? Иска ми се една диагностика да му направя на двигателя да видя какво ще покаже.
Също така може да ме светнете за добър магазин за VW.
4.Много бавно загрява ,така ли е нормално или да се ориентирам към смяна на термостата?
Следващото което съм решил е да му почистя ЕГРа.
Друго няма или поне не се сещам засега.
Поздрави от мен
Три цилиндрово Polo 9n 1.4 TDI или никога не казвай никога.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Три цилиндрово Polo 9n 1.4 TDI или никога не казвай никога.
Здравей колега и честито. Аз от 6 години карам 1,4тди. Като цяло съм доволен, нямам абсолютно никакви проблеми с тая кола. Само наливам нафта и карам. Единственото, което ме дразни в тая кола е, че няма 6та скорост, щото често пътувам далече с него. Да е бърза, силна кола- не е, но мен вървенето ме устройва. По проблема ти за парното- трябва да извадиш панела с врътките, и да видиш отзад закакво става дума- да не са начупени пластините. То уж е с врътки, ама по таблото всичко е електронно. За бавното загряване- да такива са- зимата докато загреят ще стане пролет. Ако имаш проблем с термостата загрей го на 90 градуса, вкарай някъде на надолнище 5та, и ако стрелката тръгне да пада(без парното да е пуснато)- за смяна е. Тия тди-та имат едни подгревни свещи на антифриза( незнам дали всички- мойта има) и те се включват на студен мотор, ако е под -1градус, така е зададено при мен, което е тъпотия и трябва да го направя на поне 5 градуса, ама все забравям за тва като ида в сервиз да сменям маслата...
Вички тдита на място сутрин ако ги чакаш да загреят- ще стане обед. Тия загряват само в движение. Дори и тия свещи да се пуснат- почва да духа топло вътре, ама температурата на мотора си е на кокал.
Вички тдита на място сутрин ако ги чакаш да загреят- ще стане обед. Тия загряват само в движение. Дори и тия свещи да се пуснат- почва да духа топло вътре, ама температурата на мотора си е на кокал.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Три цилиндрово Polo 9n 1.4 TDI или никога не казвай никога.
Е ти пък сега 6-та скорост. Който иска кола с много предавки да я кара с 1500-2000 оборота на магистралата си взема малко по-големичка кубатура и с повечко скорости. Идеята на този двигател не е да е магистрална бегачка. Неслучайно се монтира само в най-малките ФВ-та Лупо и Поло, Фабия.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Три цилиндрово Polo 9n 1.4 TDI или никога не казвай никога.
Знам, ама пуст мерак. Днес пак пътувах от Кърджали до Бургас и обратно.. над 500км, от които 300 магистрала. на 120- 3000об.. на 140 към 3500... не че му е проблем да държи тая скорост- никак даже, ама ми се иска да му лепна 6та на 140 и да е под 3000 об.
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Три цилиндрово Polo 9n 1.4 TDI или никога не казвай никога.
Освен по-нисък шум в купето друг келипир няма да има от тая работа. Даже и това не е сигурно, щото при по-ниския клас коли шумоизолацията си личи - въздушната струя си се чува доста.
Re: Три цилиндрово Polo 9n 1.4 TDI или никога не казвай никога.
Ето това е сменяно -резистор на вентилатора но пак не е работи добре вентилаторчето - 1ва степен фучи на макс.
Слагам линк че още не съм се научил да прикачам снимки тук.-https://ru.aliexpress.com/item/Heater-Fan-Blower-Motor-Tandem-Resistor-Regulator-FOR-VW-POLO-GOL-AUDI-A1-A2-SKODA-FABIA/32440013421.html
Слагам линк че още не съм се научил да прикачам снимки тук.-https://ru.aliexpress.com/item/Heater-Fan-Blower-Motor-Tandem-Resistor-Regulator-FOR-VW-POLO-GOL-AUDI-A1-A2-SKODA-FABIA/32440013421.html
- stefan4o
- Мнения: 19150
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Три цилиндрово Polo 9n 1.4 TDI или никога не казвай никога.
Вероятно е да има нещо подменено,разменено по букси. На другите степени как е?
Re: Три цилиндрово Polo 9n 1.4 TDI или никога не казвай никога.
Другите са добре,вървят във възходящ ред както трябва,само първата дето е тиха на практика е на макс.
Последна промяна от IvanMan на Вто 08 яну 2019 11:19, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон нов "отговор"!
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон нов "отговор"!
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Три цилиндрово Polo 9n 1.4 TDI или никога не казвай никога.
Супер е колега, със здраве да я караш. Тва с ремаркето ли я снима
Re: Три цилиндрово Polo 9n 1.4 TDI или никога не казвай никога.
Благодаря ,и не ремаркето не е мое.Съседски паметник е с неясна съдба.Стои с години и само пречи.
Re: Три цилиндрово Polo 9n 1.4 TDI или никога не казвай никога.
Здравейте,един проблем се опитвам да реша и той е че нямам зумер на запалени фарове при отворена врата,както и мигачи и аварийки не се чува никакво цък-цък.
Какво направих - разглобих таблото с уредите и отзад дето е зумера неможах да открия нищо нередно.Прилагам снимки.Нещо предпазител да не е ?Даже и незнам къде са те ,ще погледна в нета.
Какво направих - разглобих таблото с уредите и отзад дето е зумера неможах да открия нищо нередно.Прилагам снимки.Нещо предпазител да не е ?Даже и незнам къде са те ,ще погледна в нета.
- toraborat
- Мнения: 934
- Регистриран на: Пет 19 апр 2013 22:09
- Автомобил: VW Bora
- Двигател: ASZ 2002
- Местоположение: София
Re: Три цилиндрово Polo 9n 1.4 TDI или никога не казвай никога.
Я, на сестра ми полото? Не помня номера ама май по това време го продаде, честито колега! Вярно нямаше зумер. Резистора аз го сменях, после пак седя така една година и пак същото. Перката явно клеясва и по-трудно се върти като седи така, раздвижих я веднъж и всичко работеше. Не ти трябва цял резистор, само термозащитата, малкия елемент на края. Даже виж дали няма няколко в пепелника/жабката, бях накупил :) Диагностики правех през няколко месеца, нищо не излизаше, но наистина не се караше изобщо тая кола и може пак да я провериш.
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Три цилиндрово Polo 9n 1.4 TDI или никога не казвай никога.
Любимия ми двигател 1.4 турбо, това си е ракета ако е в Лупо
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Три цилиндрово Polo 9n 1.4 TDI или никога не казвай никога.
Ако познаваш някой- да я закачите- вижте тоя зумер да не е спрян софтуерно. Май има опция да се спира. При мен така са деактивирани лампите и пищенето за коланите. При контакт не светят, не писка. В един сервиз я бяхме закачили и майстора ровна из програмата и ги активира, След една седмица пак ги деактивира
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 108 госта