Bordeaux Red Golf MK4 .:R Line by Sashundera
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 03 фев 2018 10:29
- Автомобил: Bordeaux Red Golf MK4
- Двигател: GTI TDI
Re: Bordeaux Red Golf MK4 .:R Line by Sashundera
Дискове пристигнати, чакащи монтаж утре, с огромното съдействие на radi_nrj без него тия спирачки нямаше да бъдат факт
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 03 фев 2018 10:29
- Автомобил: Bordeaux Red Golf MK4
- Двигател: GTI TDI
Re: Bordeaux Red Golf MK4 .:R Line by Sashundera
Айде и на воланите
П.с: търся носачи от с3, ако някой гледащ темата случайно има излишни или знае някой
- Ivo_Dinkov
- Мнения: 1352
- Регистриран на: Вто 28 дек 2004 10:54
- Автомобил: Audi Quattro Turbo
- Двигател: BGB
- Местоположение: София/Плевен
- Контакти:
Re: Bordeaux Red Golf MK4 .:R Line by Sashundera
Трябваше просто да копираш Р- визията на волана, баджовете са по 90лв ОЕМ, така е нито риба, нито рак, нито щука, ако перефразирам онази басня.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 03 фев 2018 10:29
- Автомобил: Bordeaux Red Golf MK4
- Двигател: GTI TDI
Re: Bordeaux Red Golf MK4 .:R Line by Sashundera
Една емблема волан не прави... и така си ми харесва :) Стария беше отвратителен, много се радвам че се отвървах от него.
- Tipsy
- Мнения: 1073
- Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ
Re: Bordeaux Red Golf MK4 .:R Line by Sashundera
sashundera написа:П.с: търся носачи от с3, ако някой гледащ темата случайно има излишни или знае някой
Имам десен с малкия преден тампон/преди фейса/ и ляв с големия преден тампон /след фейса/. За съжаление два еднакви нямам.
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 03 фев 2018 10:29
- Автомобил: Bordeaux Red Golf MK4
- Двигател: GTI TDI
Re: Bordeaux Red Golf MK4 .:R Line by Sashundera
С тази снимки считам приключението 3 години пълно с труд, мъка, амбиции, неразумно хвърляне на финанси и старание за приключено.
Е разбира се това е голф, винаги ще има какво още да се прави, но поне основното е готово. Винаги ми остава плана за засилване на мотора по-натам и след това настина се спирам.
Благодаря на всички който са прочели темата, за хвалбите, както и на тези които ми писаха, наистина не съм очаквал толкова подкрепа.
Утре, събота и неделя всеки е свободен да заповяда да разгледа ако желае и да си лафим, мястото и събитието си го знаете.
Последна промяна от sashundera на Сря 15 май 2019 18:30, променено общо 3 пъти.
- Dobsuna
- Мнения: 38
- Регистриран на: Пон 13 дек 2010 11:47
- Автомобил: VW GOLF MK3
- Двигател:
- Местоположение: Bulgaria / Казанлък / Пловдив
Re: Bordeaux Red Golf MK4 .:R Line by Sashundera
ГОЛЯМО БРАВО ОТ МЕН! Разбирам те напълно Ти 3 години,а аз вече 6 със 3ката откакто ме хванаха лудите духове заради този сайт И аз съм се запътил натам,ще видим догодина! Радвам се,че си пуснал тема тук,вчера я четох и нещото което най ми бодна очите е цветът (обичам червено и тъмните му нюанси ) и Rвете на стоповете ! Смърт ! Утре сутринта съм там и ....гласа ми определено виказа теб... WE Built IT
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 03 фев 2018 10:29
- Автомобил: Bordeaux Red Golf MK4
- Двигател: GTI TDI
Golf MK4 Bordeaux Edition
Година по-късно :)
- matri19
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 14 ное 2013 18:51
- Автомобил: Vw Golf Mk2 g60
- Двигател: PG 16v G60
- Местоположение: Плевен
Re: Bordeaux Red Golf MK4 .:R Line by Sashundera
Страшна лъскачка Евала!
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Съб 09 юни 2018 21:23
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Bordeaux Red Golf MK4 .:R Line by Sashundera
Много е готина, а този цвят направо убива. Браво колега!
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 03 фев 2018 10:29
- Автомобил: Bordeaux Red Golf MK4
- Двигател: GTI TDI
Re: Bordeaux Red Golf MK4 .:R Line by Sashundera
End of the year update. За идващия сезон 2021 джантите бяха заменени с подобни Silver Cut 3SDM 0.01, стоповете с Magneti Pirelli и от известно време фаровете с Bosch който премина пълно рециклиране и в комбинация от лед крушки за дългите резултата на пътя е брутален. Един два пъти ми гърмяха баласти понеже са стари но се случва. Доста промених концепцията и много ми хареса как стана.
Колата вече е близо 250 коня на мотор с GTB2056VL турбина с водно охлаждане, напълно рециклирана с нови части от ядрото до вала на геометрията и топлата част, наредена с фланци към колектора и даунпайпа и генерация на 76. Използван е "обратен колектор" от пасат 131 с цел по-къси турбо пътища и резултата е налице. Наскоро елиминирах и някой силиконови колена като ги заменихме със заварки за да елиминираме още загуби.
Мотора е след основен ремонт и вече няма нищо общо с AJM. След нова гарнитурата на главата и болтове от ARL за главата купих цялата инсталация с релета и фланец за допълнителни свещи за антифриза от ARL. След интервенции с ваг ком и промяна на някой карти, системата започва да загрява антифриза веднага и изключва като стигне 80 градуса. Резултата е супер бързо загряване на TDI-то, което разбира се няма EGR дори и през зимата! Алтернатора беше сменен с 120 амперов да държи на натоварването както и новата музика която е към 600 вата RMS.
Ще се търси по-голямо гърне че това в момента ми малее. Дюзите са AL като даже не са изтаванени, след месец два като оправя някой дреболии предстой посещение на дино стенд. Предната броня беше заменена с SRS текова в която едва побрах кулера с 300 мъки.
По окачването успях да сложа дълго търсената задна разпънка, резултата на пътя с комбинация с KW-то и полиуретановите тампони и предната разпънка е брутална. Колата е залепена за пътя дори и с кофти гуми и съм влизал в завой със скорост с която не съм имал смелост да вляза преди. Най-стабилната кола на предно която някога съм карал. Опълчих се че даже и наказах жестоко някой коли с доста повече коне от мойте в гонки различни от това да караш направо .
За 2021 предстой повдигане на мотора, монтаж на хибриден стоманен картер и да се разкара металната кора отдолу която само загрява ненужно колата при висок load, ColorMFA табло с брутална подсветка и стрелки от 6ца GTI, мултимедия която още избирам и други изненади.
И поредното постижение за голфа - вече е на календар :)
Колата вече е близо 250 коня на мотор с GTB2056VL турбина с водно охлаждане, напълно рециклирана с нови части от ядрото до вала на геометрията и топлата част, наредена с фланци към колектора и даунпайпа и генерация на 76. Използван е "обратен колектор" от пасат 131 с цел по-къси турбо пътища и резултата е налице. Наскоро елиминирах и някой силиконови колена като ги заменихме със заварки за да елиминираме още загуби.
Мотора е след основен ремонт и вече няма нищо общо с AJM. След нова гарнитурата на главата и болтове от ARL за главата купих цялата инсталация с релета и фланец за допълнителни свещи за антифриза от ARL. След интервенции с ваг ком и промяна на някой карти, системата започва да загрява антифриза веднага и изключва като стигне 80 градуса. Резултата е супер бързо загряване на TDI-то, което разбира се няма EGR дори и през зимата! Алтернатора беше сменен с 120 амперов да държи на натоварването както и новата музика която е към 600 вата RMS.
Ще се търси по-голямо гърне че това в момента ми малее. Дюзите са AL като даже не са изтаванени, след месец два като оправя някой дреболии предстой посещение на дино стенд. Предната броня беше заменена с SRS текова в която едва побрах кулера с 300 мъки.
По окачването успях да сложа дълго търсената задна разпънка, резултата на пътя с комбинация с KW-то и полиуретановите тампони и предната разпънка е брутална. Колата е залепена за пътя дори и с кофти гуми и съм влизал в завой със скорост с която не съм имал смелост да вляза преди. Най-стабилната кола на предно която някога съм карал. Опълчих се че даже и наказах жестоко някой коли с доста повече коне от мойте в гонки различни от това да караш направо .
За 2021 предстой повдигане на мотора, монтаж на хибриден стоманен картер и да се разкара металната кора отдолу която само загрява ненужно колата при висок load, ColorMFA табло с брутална подсветка и стрелки от 6ца GTI, мултимедия която още избирам и други изненади.
И поредното постижение за голфа - вече е на календар :)
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: Bordeaux Red Golf MK4 .:R Line by Sashundera
Поздравления за джантите и най-вече за стоповете, вече няма NFS тунинг и изглежда супер
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: Съб 03 фев 2018 10:29
- Автомобил: Bordeaux Red Golf MK4
- Двигател: GTI TDI
Re: Bordeaux Red Golf MK4 .:R Line by Sashundera
Седя си и се кефя на снимките на календара..
..и ми се натъкват на очите тия две дати..
и си мисля ... дали да не..?
..и ми се натъкват на очите тия две дати..
и си мисля ... дали да не..?
- NikolaVW2552
- Мнения: 0
- Регистриран на: Съб 09 яну 2021 19:49
- Автомобил: Golf MK4 BlackEdition-R Line
- Двигател: TDI
Re: Bordeaux Red Golf MK4 .:R Line by Sashundera
Колега от къде си взел R Line бронята и лакираните R стопове най вече стоповете :)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта