Първият ми VW - Golf MK6 TSI 1.4

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
sashok_bg
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 28 апр 2019 20:56
Автомобил:
Двигател:

Първият ми VW - Golf MK6 TSI 1.4

Мнениеот sashok_bg » Сря 01 май 2019 8:24


Здравейте колеги,

Преди няколко месеца се сдобих с първия си VW автомобил и бих искал да споделя радост и впечатления с Вас.

Става дума за Golf MK6 TSI 1.4 (122hp) 2010г Comfort Line на 85000 км.

Изображение

От няколкото хиляди километра, които навъртях и сравнявайки с предходните ми коли (Clio 2 и BMW e36) мога да кажа че става дума за един много уравновесен, икономичен и безопасен автомобил.
Не е нито много голям, нито твърде малък - лесен е за каране (критерият е приятелката ми :mhihi ), на дълго разстояние колата пее и двигателят позволява добро ускорение и поддържане на скорост бидейки
икономичен.

Екипирана с доста удобства и електроника, с които се свиква бързо, но остава лесна за поддръжка за разлика от други модерни коли.
Маслото и филтрите се сменят лесно, не е нужно да ходя на сервиз за смяна на крушка и тн. Преди седмица точно смених маслото и сложих кастролско.

Круиз контрола е страшно удобен за дълъг път но пък не е много икономичен понеже ще се опитва да държи 130 и на равно и на нагорнище.
Мултимедиата е на ниво и работи със СД карта разпознава и телефона през блутут.
Има дори и автоматична спирачка при тръгване на нагорнище - жената е див фен :mhihi !
Фаровете и чистачките са със сензор и се пускат автоматично. За съжаление този на чистачките не е много прецизен но върши работа.

Изображение

Малък бемол за мен е турбото на двигателя.
Разбирам, че без него е невъзможно да се постигне такава мощност с такъв малък разход и обем, но усещам доста отчетлива дупка или "преминаване" в продължение на 1-2 секунди преди въртящият момент на двигателя да набере мощност.

Другият минус е навигацията, която е практически неизползваема. Малък екран и резолюция и лагва много. Отделно картите струват много скъпо !

Като цяло колата е супер. Усеща се качество и детайл както отвън, така и в интериора. Надяваме се да я караме дълги години на дълги пътешествия :)
Ако някой има същата или подобна и иска да сподели - пишете :)

Поздрави !
Александър




Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Първият ми VW - Golf MK6 TSI 1.4

Мнениеот vucata » Сря 01 май 2019 9:56


Честито за Голфа. Аз карах такъв 2 години като служебен....Не знам защо, но водната им помпа протичаше още преди смяна на маслото. За разход на масло няма да коментирам. Доливахме повече от литър на месец. Наистина ги карахме доста душмански но факт беше, че не е много сполучлив този двигател.


sashok_bg
Мнения: 1
Регистриран на: Нед 28 апр 2019 20:56
Автомобил:
Двигател:

Re: Първият ми VW - Golf MK6 TSI 1.4

Мнениеот sashok_bg » Чет 02 май 2019 7:39


vucata написа:...


Вярно е, че смучи масло - четох в упътването че може да гори до половин литър на 1000км, но сигурно зависи от начина на каране защото при мен е доста по-малко.
Ще видим как се държи занапред :smile


DRAGSTER
Мнения: 87
Регистриран на: Вто 09 дек 2008 18:26
Автомобил: Jetta
Двигател: CABD
Местоположение: София

Re: Първият ми VW - Golf MK6 TSI 1.4

Мнениеот DRAGSTER » Съб 02 ное 2019 10:10


Честито колега и аз отскоро минах на vw, но джета с по-големия двигател-160к.с. Много се оплакват, но да чукна на дърво, колата пее. Имах зор с клапата за въздух към турбото, но е смених и се оправи. Масло, филтри лесно се сменят. Масло за 3000км.почти не е пипала. Кара се предимно извънградско. Много икономичен мотор-на дълго съм стигал до под 6.5л. Мойта има и компресор и не се усеща лаг. Не трябва да се юрка, докато не е загряла. И твойта много да ти служи, безаварийно. Добри са колите, но си искат внимание.


Потребителски аватар
stoi4o.d
Мнения: 3332
Регистриран на: Съб 27 фев 2010 17:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Първият ми VW - Golf MK6 TSI 1.4

Мнениеот stoi4o.d » Съб 02 ное 2019 18:37


Честит ГОЛФ! Много е хубав!
Колега мислиш ли да сменяш вариатор, обтегач, плъзгач и верига (актуални цени части труд ако знаеш да споделиш)? Иначе 160кс е по-проблемен и този tsi122 e по за препоръчване. А за турбото, ако сменяш комплект верига, се препоръчва смяна на термощит на маслопровода


DRAGSTER
Мнения: 87
Регистриран на: Вто 09 дек 2008 18:26
Автомобил: Jetta
Двигател: CABD
Местоположение: София

Re: Първият ми VW - Golf MK6 TSI 1.4

Мнениеот DRAGSTER » Пон 04 ное 2019 14:04


На моята веригата е сменяна на 94х.км гаранционно. По принцип основно от нея се явяват и др. дефекти по вариатори, обтегачи, банани и пр. Под изпълнителят е произвел некачествено-по звената й, отливки, мустаци и др. При работещи добре части-не се сменя задължително всичко. Трябва да се следи охлаждане и турбопътища, защото и температурата на буталната група е по-висока и от мех. компресор. Малко диагностика и всичко ще е наред. Стига с това наше черногледство. И още-не трябва да се юрка незагрял. При паркиране--ръчна преди изключване. Маслото--смяна до 15х.км.,независимо от качествата му. Смяна филтър и по-възможност хубав бензин.



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 40 госта