Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
totopz
Мнения: 58
Регистриран на: Пет 20 юли 2007 11:32
Автомобил: Vw Golf 2016
Двигател: 1600 TDI 7DSG
Местоположение: София
Контакти:

Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG

Мнениеот totopz » Пон 11 юли 2016 10:49


Да се похваля с новата колица. Колата е 1.6 дизел с 110 к.с. и 7-степенна DSG автоматична кутия.
Вече и направих 2000 км. и за сега върви много добре, но все още си я пазя и не съм и раздавал всичката газ.
Прикачени файлове
13613354_155488278204961_4344212658545983692_o.jpg




Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 967
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG

Мнениеот krraynov » Вто 12 юли 2016 6:09


Честито! И без аварийно шофиране!


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 7988
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG

Мнениеот Stivi » Вто 12 юли 2016 8:56


Хубаво ще е повечко такива теми да има във форума :th_up


Потребителски аватар
Snuupy
Мнения: 421
Регистриран на: Пон 26 яну 2015 0:15
Автомобил:
Двигател:

Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG

Мнениеот Snuupy » Вто 12 юли 2016 10:56


Като го покараш, кажи какъв разход ти дава градско и извън, защото заводски му дават изключително нисък разход, ще е интересно а се види, дали се доближава до него :)


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 7988
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG

Мнениеот Stivi » Вто 12 юли 2016 11:06


Няма коли които да се доближават до каталожния разход ако се карат като нормална кола, а не като тестов автомобил за икономично шофиране 1,5-2л отгоре е истината :a045


totopz
Мнения: 58
Регистриран на: Пет 20 юли 2007 11:32
Автомобил: Vw Golf 2016
Двигател: 1600 TDI 7DSG
Местоположение: София
Контакти:

Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG

Мнениеот totopz » Вто 12 юли 2016 11:12


Благодаря за пожеланията!

Разходът е далече от заводския. За градско нищо не мога да кажа, но извънградско ми дава все около 5.3/100, като по магистралите карам най-вече с 120 км/ч. През цялото време карам с пуснат климатик, може би и той качва нещичко. Показанията за среден разход на борд компютъра са грешни и показва с около 0.5/100 по-малко отколкото е реално.

За пример вчера направих един тест докато си прибирах старата кола от София към Пазарджик. Карах заедно с един колега. И двете коли бяха с пуснат климатик, и на двете занулихме борд компютрите преди да тръгнем, карахме заедно един зад друг в интервала 120 - 130 км/ч. Другата кола е Форд Фиеста бензин 1.25i 82 к.с. от 2012 г. Нейният борд компютър също лъже с около 0.5/100. Когато пристигнахме Голфът показваше 4.9/100, а фиестата 5.7/100. Разбира се и на двете реалният разход е +0.5 литра от горе.


Потребителски аватар
cHaunepucTa
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 24 ное 2010 13:30
Автомобил: Golf MK7 2016
Двигател: TDI

Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG

Мнениеот cHaunepucTa » Вто 12 юли 2016 12:57


Честито колега! Със здраве да си я караш.
Аз взех същата, само дето е ръчка :) Ще кача тема за близнака скоро...
Среден разход за първите 3000км - 5.5/100 по борд (горе-долу половината e градско в София)


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7633
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Arteon R-Line 2020 -BMW E46 330D+
Двигател: TSI DKZA
Местоположение: София

Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG

Мнениеот hooligan_sk » Вто 12 юли 2016 21:37


Честито! Много безпроблемни километри! Дай повече инфо за колата, повечко снимки! :th_up

На мен лично ми е любопитно как тръгва от място колата, като комбинация TDI/DSG/Start-stop?


totopz
Мнения: 58
Регистриран на: Пет 20 юли 2007 11:32
Автомобил: Vw Golf 2016
Двигател: 1600 TDI 7DSG
Местоположение: София
Контакти:

Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG

Мнениеот totopz » Сря 13 юли 2016 10:44


Start-stop системата гледам да я гася винаги като се кача в колата. Честно казано е бая дразнеща. Малко ми е тъпо, че тя взима решенията кога колата да гасне. Примерно като спра на някой светофар и видя, че ще чакам поне минута пак натискам копчето и колата загасва, но когато спирам някъде за няколко секунди не виждам смисъл и за това по-добре да не работи.

Още нещо, което ме издразни е, че когато системата е активна и спра пред гаража, сложа лоста в позиция P, за да отворя вратите на гаража колата изгасва, но понеже отварям шофьорската врата започва да пищи непрекъснато и след това като се върна в колата и сложа R или D колата не иска да запали. Трябваше да я изгася и запаля отново от ключа.

Иначе, когато колата е изгаснала си пали след подаване на газ и потегля. Хубавото е, че с Auto hold-а когато спра на светофар (с активна Start-stop система) колата загасва, аз си вдигам крака от спирачката и тя остава загаснала докато не подам газ да тръгна.

За самото потегляне от място с DSG не мога да кажа много, защото за момента още я галя и не и давам всичката газ. В моя случай колата си потегля доста плавно и приятно, много бързо минава от 1-ва на 2-ра и след това ускорявам бавно като за сега гледам да не превишавам 2500 оборота.

Имам и леко оплакване от DSG-то - доста често докато си карам бавно и спокойно из града държи колата на около 1200 оборота, при което тя хем е в турбо дупка, хем усещам, че се тормози, когато и подам леко газ.

Още нещо да споделя - возията е много кофти. Кофти е по нашите пътища пълни с неравности, фуги и т.н., иначе на гладък асфалт вози много добре. С 15-ки съм и след като взех колата и нагласих всички гуми на 2.4 бара както пише на колонката. Въпреки, че нещата се подобриха отново возеше като каруца. На табелката на колонката има още едни налягания, които се водят за комфортна возия те бяха по 2.1 бара. Понеже ми се видя малко, пък и пише, че щял да се повиши разхода нагласих гумите на 2.2 бара и може да се каже, че возията доста се подобри. Все още не е идеално, но и не ме дразни чак толкова много.
Имах мерак да си купя живот и здраве 16-ки джанти и гуми, но общо взето бързо ми се изпариха мераците след като видях, че дори с 15-ките има още какво да се желае от към комфорт.


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7633
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Arteon R-Line 2020 -BMW E46 330D+
Двигател: TSI DKZA
Местоположение: София

Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG

Мнениеот hooligan_sk » Сря 13 юли 2016 11:08


Странен ми е коментара за комфорта, общо взето в компактния клас неможеш да намериш повече. Еле пък сравнение с Фиеста... Аз лично от ГТИ-а на 17ки + адаптивно окачване съм много доволен, въпреки че го редувам с изключително мека и мазна баржа. :gruebel


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 7988
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG

Мнениеот Stivi » Сря 13 юли 2016 11:14


Онзи ден на светофар до бургаски МОЛ за включване в главния път на един голям мерц до мен за 10м му се гаси и стартира двигателя 5 пъти а чакането беше общо 30 сек :eek мерси за тая "екстра" ама какво да се прави,Европа казва че всички нови коли трябва да са с нея, и това е,вече всеки сам решава как да се избави от нея :wink


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3866
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG

Мнениеот Andonov » Сря 13 юли 2016 11:23


Тази екстра се изключва с бутон, поне при ВАГ, БМВ и др. така че не е проблем.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 7988
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG

Мнениеот Stivi » Сря 13 юли 2016 11:26


То е ясно че се изключва,но трябва да го правиш след всяко запалване което е малко досадно !


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7633
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Arteon R-Line 2020 -BMW E46 330D+
Двигател: TSI DKZA
Местоположение: София

Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG

Мнениеот hooligan_sk » Сря 13 юли 2016 11:55


Системата има смисъл, аз я изключвам само в ситуации с постоянно пъплещ трафик. Но ако колата ми беше автомат, вероятно щях да я гася веднага след всеки старт. Това е основната греда за автомата в момента - старт/стоп системата.


Потребителски аватар
cHaunepucTa
Мнения: 7
Регистриран на: Сря 24 ное 2010 13:30
Автомобил: Golf MK7 2016
Двигател: TDI

Re: Най-накрая Golf 1.6 TDI 7DSG

Мнениеот cHaunepucTa » Сря 13 юли 2016 13:37


totopz написа:Още нещо, което ме издразни е, че когато системата е активна и спра пред гаража, сложа лоста в позиция P, за да отворя вратите на гаража колата изгасва, но понеже отварям шофьорската врата започва да пищи непрекъснато и след това като се върна в колата и сложа R или D колата не иска да запали. Трябваше да я изгася и запаля отново от ключа.

Още нещо да споделя - возията е много кофти. Кофти е по нашите пътища пълни с неравности, фуги и т.н., иначе на гладък асфалт вози много добре. С 15-ки съм и след като взех колата и нагласих всички гуми на 2.4 бара както пише на колонката. Въпреки, че нещата се подобриха отново возеше като каруца. На табелката на колонката има още едни налягания, които се водят за комфортна возия те бяха по 2.1 бара. Понеже ми се видя малко, пък и пише, че щял да се повиши разхода нагласих гумите на 2.2 бара и може да се каже, че возията доста се подобри. Все още не е идеално, но и не ме дразни чак толкова много.
Имах мерак да си купя живот и здраве 16-ки джанти и гуми, но общо взето бързо ми се изпариха мераците след като видях, че дори с 15-ките има още какво да се желае от към комфорт.


Първо за старт-стопа - и мен ме дразни леко, но описаното от теб не е бъг, а фичър както се казва :)
Спираш, колата гасне, отваряш вратата и после ти пише да стартираш колата ръчно. Това го прави нарочно за да не слезеш от колата и да не се върнеш 1 час - вътре ще си духа климатика, колата ще си пали и гаси сама, а ти няма да си вътре :)

Относно возията - твърда е и на мен ми направи впечетление.
Четох по форумите и пише следното:
- налягане на гумите трябва да се оправи като излезе от завода, защото гумите са напомпани на макс
- при trendline и малките мотори, задното окачване е по-смотано и съответно по-евтино от всички други оборудвания(направи ли ти впечетление, че предницата влиза добре в дупки, а задницата леко подскача), така че е нормално да вози твърдо. По форумите разправят за independent rear suspension на високите нива, а torsion beam rear suspension за трендлайн.
И при мен е твърдо и малко се дразня, но пък в завоите влиза добре. Аз купих 16ки джанти точно заради това - иначе исках 17ки ама с тях нямаше да може да се живее...



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mirote4o и 13 госта