VW Arteon R-Line 2020
- w_smith
- Мнения: 2189
- Регистриран на: Сря 27 апр 2005 15:31
- Автомобил: Skoda Octavia 1U_Golf 3
- Двигател: ALH 2005_AHU 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Arteon R-Line 2020
Колега от Шкода форума си закара колата (Супърб тси 272 коня) в Холандия директно при TVS. Вероятно за да не се занимава с местния представител.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9869
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Arteon R-Line 2020
Има тема за тунинг на DSG - viewtopic.php?f=104&t=471700
Да не спамим тази на Веско!
Да не спамим тази на Веско!
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7820
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: VW Arteon R-Line 2020
Update
Колата е вече на 10 000км. Впечатления:
Положителни - комфортна е, много. Динамиката е съвсем адекватна, разхода също.
Отрицателни - DCC си е склонно към трополене, като на всеки ВАГ който съм карал. DQ381 и auto hold работят малко по-грубо спрямо DQ250 и auto hold-a на Б8 ТДИ. На лош път се чува леко потракване нейде вътре в таблото. В багажника положението е много по-евтино спрямо Пасат Б8(комби).
Като цяло съм много доволен, забележките ми са по-скоро типични за ценовия клас build quality несъвършенства. Метнах Llumar air blue фолио на стъклата на предните врати и ми се струва, че има смисъл. Вътре не пари толкова, когато е напечена от слънцето:
Някакви random снимки:
Предстои първо обслужване след 3-4000км.
Колата е вече на 10 000км. Впечатления:
Положителни - комфортна е, много. Динамиката е съвсем адекватна, разхода също.
Отрицателни - DCC си е склонно към трополене, като на всеки ВАГ който съм карал. DQ381 и auto hold работят малко по-грубо спрямо DQ250 и auto hold-a на Б8 ТДИ. На лош път се чува леко потракване нейде вътре в таблото. В багажника положението е много по-евтино спрямо Пасат Б8(комби).
Като цяло съм много доволен, забележките ми са по-скоро типични за ценовия клас build quality несъвършенства. Метнах Llumar air blue фолио на стъклата на предните врати и ми се струва, че има смисъл. Вътре не пари толкова, когато е напечена от слънцето:
Някакви random снимки:
Предстои първо обслужване след 3-4000км.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9869
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Arteon R-Line 2020
Имам спомен за подобно потракване в таблото, което споделяха собственици на Суперб. Малко вероятно, но е възможно да има нещо общо и в решението. Може да провериш.
Понеже е актуален въпрос, имаш ли право на избор за интервал на обслужване?
Понеже е актуален въпрос, имаш ли право на избор за интервал на обслужване?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7820
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: VW Arteon R-Line 2020
Имаш. А няма да те спрат и на 2000км да си я обслужваш, даже ще ти се зарадват. Аз лично си ги оставям на Long life и си ги облужвам преждевременно. Потракването е по-скоро нещо резониращо, когато стъпиш на грубите едри асфалти.. Но ще поровя из шкода форума.
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 17 юни 2015 19:32
- Автомобил: VW Polo GTI AW
- Двигател: EA888 gen3
Re: VW Arteon R-Line 2020
Привет и честита придобивка със здраве да си я карате и безаварийни километри!
Извинявам се малко ако ми е офф питането, но тъй като наскоро обслужвах Полото, а мотора е доста близък с вашият, аз го обслужих чак на 28000 км, с уверение от няколко сервиза на VW, да съм чакал индикатора за доливане на масло да светне, но лично моя не светна до самия край, масло не съм доливал, но го следя редовно,и просто вече наближаваше максималния и ме достраша да чакам. В сервизите единствено ми казаха, да не съм се притеснявал, мотора имал някакъв модул ли там какво е, който следял студени/топли стартове и прочее и за това уж интервала можел да достигне максималният.
Тъй като вие мислите доста по рано да смените маслото, до сега мотора как се е държал, доливане не сте правили предполагам?
Поздрави,
Извинявам се малко ако ми е офф питането, но тъй като наскоро обслужвах Полото, а мотора е доста близък с вашият, аз го обслужих чак на 28000 км, с уверение от няколко сервиза на VW, да съм чакал индикатора за доливане на масло да светне, но лично моя не светна до самия край, масло не съм доливал, но го следя редовно,и просто вече наближаваше максималния и ме достраша да чакам. В сервизите единствено ми казаха, да не съм се притеснявал, мотора имал някакъв модул ли там какво е, който следял студени/топли стартове и прочее и за това уж интервала можел да достигне максималният.
Тъй като вие мислите доста по рано да смените маслото, до сега мотора как се е държал, доливане не сте правили предполагам?
Поздрави,
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7820
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: VW Arteon R-Line 2020
Държи се добре мотора, няма видим разход на масло. Има някаква малка вероятност да запазя колата и след гаранцията й, за това ще си я обслужвам както трябва - на около 250 мото часа. Толкова е реалистичния живот на този хидрокрак, който наливат в официалния сервиз, умножи ги по средната си скорост и ще получиш пробега за смяна.
- imedarov
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Arteon R-Line 2020
Веско, сега виждам темата
Със здраве и само положителни емоции да предизвиква в теб
Със здраве и само положителни емоции да предизвиква в теб
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7820
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: VW Arteon R-Line 2020
Благодаря Ванка
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: Сря 17 юни 2015 19:32
- Автомобил: VW Polo GTI AW
- Двигател: EA888 gen3
Re: VW Arteon R-Line 2020
hooligan_sk написа:Държи се добре мотора, няма видим разход на масло. Има някаква малка вероятност да запазя колата и след гаранцията й, за това ще си я обслужвам както трябва - на около 250 мото часа. Толкова е реалистичния живот на този хидрокрак, който наливат в официалния сервиз, умножи ги по средната си скорост и ще получиш пробега за смяна.
Привет,
Благодаря за отговора!
Ами говорих с доста хора по този въпрос, и в крайна сметка мисля да остана с този интервал и longlife масло, но мисля да сменям маслото при годишната инспекция, без значение от километрите тоест на 12 месеца. При условие, че колата се кара 50% градско и 50% извънградско, мисля че е оптимален вариант.
Имам един въпрос за Arteon-на. Тъй като двигателите са от последната генерация на EA888, и поне по полото забелязвам осезаемо влизане в работна температура доста по бързо. Какви температури държи маслото при магистрално шофиране 120-140 км/ч, в градско и при по спортно ? Влиза ли в някакви по извънредни високи стойности?
Защото доста хора ме плашат, че тези масла визират (0w20 и 0w30) били доста слаби при високи температури, и ако колата често влизала в много високи граници, било хубаво да се сменява маслото след това. Поне полото най много е достигало 106-108 градуса при по интензивно натискане.
Поздрави
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7820
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: VW Arteon R-Line 2020
Прегряването на маслото може да се случи при 120 градуса и нагоре... Повече от 105-108 не съм достигал мисля, но и не го следя особено.
Re: VW Arteon R-Line 2020
Малко отзиви за година ползване на автомобила...мотор, скоростна кутия, ходова част?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7820
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: VW Arteon R-Line 2020
За 17 000км, нямам някакви сериозни оплаквания. От време на време по груб асфалт нещо по интериора може да потрака. На павета има едно постоянно тропане от окачването, което изчезва в момента в който леко обереш педала на спирачките. Предполагам накладките стоят хлабаво по някаква причина, но ми се случва 3 пъти в годината и или забравям за него или не ми се занимава да я карам в Порше. Така си е от 0км. + по обикновен асфалт, дори лош, не се долавя. Клаксона понякога звучи гадно прегракнало, също се ползва рядко и не ми се занимава, а и напоследък е наред. Като цяло съм напълно доволен, за цената си на средно изпълнение Пасат, колата предлага много. Такива поскърцвания и потраквания в интериора, тоест пропуски в сглобката, съм намирал и в нови двойно по-скъпи аудита и мерцедеси.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7820
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: VW Arteon R-Line 2020
Честно казано, проверих го на 4к дали няма някакъв фабричен дефект, беше си на макс и повече не съм го гледал. На 12500км го смених, не е изпищяла до тогава, предполагам че няма. Но хубаво ми напомняш да я видя сега 5К след смяната как е.
ПС: На макс си е маслото, няма видим разход.
ПС: На макс си е маслото, няма видим разход.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта