Относно плацебо:
Според мен, ако колата е толкова зле, че да даде рязка граница в поведението, тази машина или каквато и да е процедура без сваляне на частите, няма да помогне съществено.
Всички тези неща се правят на загрял двигател. Тази тема за почистване с вода на двигател е стара, колкото форума.
Но тук се ползват и препарати, които допълнително помагат (за разлика от водородното почистване, където ти бичат пара до несвяс и ако го направиш 10часа, ще свали някой микрон).
Интейк, турбо, агр ... са една фурна, която пече и наслагва добре изпечени наслоявания. Можеш или да търкаш или да я загрееш яко и да пръснеш препарат.
При всички случаи, чисти се по-лесно когато е редовно.
П.с. С достатъчно четене, всичко може да си направи човек и сам. Препаратите се продават. Аз си бях харесал на JLM, но дилърът в Бг е сдал багажа. Ни вест, ни стон. Не ми се занимаваше с поръчки отвън.
VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
group® написа:Идните дни май ще сменим и маслото на халдекса на 25000км.
Надявам се, полезно инфо за колегите с 4motion:
В официалните сервизи процедурата по смяна на масло халдекс, не включва почистване на помпата.
Затова се натрупва нагар и има драми с халдекс 5 (няма филтър).
Радвам се, че реших да го сменя преждевременно. В D-bros (не е платена реклама - вярвам, че добрата работа трябва да се хвали. Лошата ...)
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Май всички имаме снимки от тази чакалня
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
group® написа:group® написа:Надявам се, полезно инфо за колегите с 4motion:
И за собствениците на Golf GTI Performance Pack / TCR / Clubsport, че предния VAQ диференциал си е Халдекс на предната ос :)
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Вече изпадам в безнадежност при избор на джанти
Прегледах толкова джанти, че всички са ми еднакви вече.
Принципно ме кефи идеята за офроуд джанти. Може би ще стои интересно. Но са много тежки, 5х112 са рядкост и с безумни офсети.
Единственото интересно, което намерих:
Но са от щатите. Цената не е толкова лоша, но с доставка и митница ще ми стъпят колкото да взема оригинални от RS
А все пак би било експеримент, защото нищо подобно няма из нета на лека кола.
В последните 2 вечери имам други фаворити, като аха да се навия и на другия ден размислям:
ЕТ искам да е около 30, максимум 35.
Искам да има грубоватост и простота в джантата. Да има остра линия, която да се върже с тези на колата.
Фен съм на петълочки (ако изключим офроуд джантите), но колата няма какво да предложи зад джантата
Гледам какво ли не вече, но има много малко материал за alltrack. Снимките с афтърмаркет джанти на В8 в нета са на нормалните пасати и даже low ride. Направо невъзможно да се ориентирам, какво и как ще седи на колата.
Някой срещал ли е от сайтовете за джанти, където да има alltrack на симулациите?
Максимумът, който намерих аз е това:
А при моята има още просвет и пластмасовите вежди, които променят играта.
Полезно би ми било и ако някой е попадал на alltrack с афтърмаркет джанти. Каквито и да са. Просто да се ориентирам кое, как седи?
Сигурно ще се появи въпрос, защо толкова държа на афтърмаркет. Е отговорът е прост:
В моя квартал има много олтраци. В това число и бял, с панорама и същите джанти, като моите. Само гредите му са различни.
Чувствам се като седмокласник, който е видял в училището си петокласник със същите маратонки.
Искам да си имам нещо уникално.
Това е
Edit:
Докато пишех поста се сетих да погледна Атлас.
Предвид дизайна, е най-близкото където мога да черпя идеи.
И нямаше как да не харесам това
Ясно, че тук концепцията е точно обратната на моята - големи гуми vs големи джанти.
Но самата идея за вдлъбнати джанти (дълбочина) ме радва много и обяснява, защо ми хареса autec-а.
Друг е въпросът, как ще седи на 18ки?!
Нещо не ми се минава на 19, 20...
Едит2:
Малко монолог става, но си отговарям сам
Тук има и олтрак на 3d конфигуратора (не го бях видял)
https://www.felgenshop.de/3d-felgenkonfigurator/
Едит3;
Поръчани са джанти. Нито едни от горните
Когато пристигнат ще се похваля със снимки.
Само ще кажа, че и те са експеримент с неясен резултат
Прегледах толкова джанти, че всички са ми еднакви вече.
Принципно ме кефи идеята за офроуд джанти. Може би ще стои интересно. Но са много тежки, 5х112 са рядкост и с безумни офсети.
Единственото интересно, което намерих:
Но са от щатите. Цената не е толкова лоша, но с доставка и митница ще ми стъпят колкото да взема оригинални от RS
А все пак би било експеримент, защото нищо подобно няма из нета на лека кола.
В последните 2 вечери имам други фаворити, като аха да се навия и на другия ден размислям:
ЕТ искам да е около 30, максимум 35.
Искам да има грубоватост и простота в джантата. Да има остра линия, която да се върже с тези на колата.
Фен съм на петълочки (ако изключим офроуд джантите), но колата няма какво да предложи зад джантата
Гледам какво ли не вече, но има много малко материал за alltrack. Снимките с афтърмаркет джанти на В8 в нета са на нормалните пасати и даже low ride. Направо невъзможно да се ориентирам, какво и как ще седи на колата.
Някой срещал ли е от сайтовете за джанти, където да има alltrack на симулациите?
Максимумът, който намерих аз е това:
А при моята има още просвет и пластмасовите вежди, които променят играта.
Полезно би ми било и ако някой е попадал на alltrack с афтърмаркет джанти. Каквито и да са. Просто да се ориентирам кое, как седи?
Сигурно ще се появи въпрос, защо толкова държа на афтърмаркет. Е отговорът е прост:
В моя квартал има много олтраци. В това число и бял, с панорама и същите джанти, като моите. Само гредите му са различни.
Чувствам се като седмокласник, който е видял в училището си петокласник със същите маратонки.
Искам да си имам нещо уникално.
Това е
Edit:
Докато пишех поста се сетих да погледна Атлас.
Предвид дизайна, е най-близкото където мога да черпя идеи.
И нямаше как да не харесам това
Ясно, че тук концепцията е точно обратната на моята - големи гуми vs големи джанти.
Но самата идея за вдлъбнати джанти (дълбочина) ме радва много и обяснява, защо ми хареса autec-а.
Друг е въпросът, как ще седи на 18ки?!
Нещо не ми се минава на 19, 20...
Едит2:
Малко монолог става, но си отговарям сам
Тук има и олтрак на 3d конфигуратора (не го бях видял)
https://www.felgenshop.de/3d-felgenkonfigurator/
Едит3;
Поръчани са джанти. Нито едни от горните
Когато пристигнат ще се похваля със снимки.
Само ще кажа, че и те са експеримент с неясен резултат
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Добре, че не е никоя от горните
Очаквам с нетърпение!
Очаквам с нетърпение!
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
dobrin написа:Добре, че не е никоя от горните
Е недей с лошо де
Всеки има право да се ближе под опашката.
Ако карах R, можех да я снижавам и слагам 20ки щеше да ми е по-лесно.
Тук си е експеримент всяка джанта извън стоковите.
И със сигурност на много хора няма да хареса.
Дано поне на мен ми допадне
Haters gonna hate .
Едит:
За съжаление се наложи да откажа поръчката за джантите, защото ми идва в повече вече
За джанти ще мисля, когато подкарам тая кола, както трябва и искам да бъде...
Налага се да сменя инжекторите.
Повече ще пиша в тази тема - viewtopic.php?f=24&t=486387&p=4803023#p4803023
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Нали съм малко алтав, та реших да тествам и друг софтуер. Естествено Рево. Още са ми малко впечатленията, но колата е доста мазна.
За пореден път съм супер доволен от Dbros! Бърза реакция и отговори на всичките ми въпроси. А те не са малко
За пореден път съм супер доволен от Dbros! Бърза реакция и отговори на всичките ми въпроси. А те не са малко
- astragt
- Мнения: 735
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
group® написа:Нали съм малко алтав, та реших да тествам и друг софтуер. Естествено Рево. Още са ми малко впечатленията, но колата е доста мазна.
За пореден път съм супер доволен от Dbros! Бърза реакция и отговори на всичките ми въпроси. А те не са малко
Ти разбиваш! :) Хайде ще чакаме отзиви, че да знаем кой софт да изберем :)
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Това си е личен избор. Аз съм доволен и от двата софта.
Нещо по-интересно се сетих да споделя.
Графика от дино. Пунктираните линии са оригинален софт и износените инжектори. Следващите са с нови инжектори и оригинален софт. А най-голямата мощност е с новите инжектори и предишния ремапнат софт.
Като се вземе предвид, че това са bhp, диното е песимистично и тук е със зимните гуми, които са значително по-големи и тежки, реалната сила е била към 220к.с.
Сега с ревото не знам и нямам намерение повече да меря на дино. Най-малко, защото друго дино ще даде толкова различни резултати, че няма да е коректно сравнението.
Затова си карам с мерене на гъзомер и това е
Дет се казва - Баба ми на село, каруцата все с дино я е мЕрила.
Нещо по-интересно се сетих да споделя.
Графика от дино. Пунктираните линии са оригинален софт и износените инжектори. Следващите са с нови инжектори и оригинален софт. А най-голямата мощност е с новите инжектори и предишния ремапнат софт.
Като се вземе предвид, че това са bhp, диното е песимистично и тук е със зимните гуми, които са значително по-големи и тежки, реалната сила е била към 220к.с.
Сега с ревото не знам и нямам намерение повече да меря на дино. Най-малко, защото друго дино ще даде толкова различни резултати, че няма да е коректно сравнението.
Затова си карам с мерене на гъзомер и това е
Дет се казва - Баба ми на село, каруцата все с дино я е мЕрила.
- astragt
- Мнения: 735
- Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
- Автомобил: b8 alltrack
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
group® написа:Това си е личен избор. Аз съм доволен и от двата софта.
Нещо по-интересно се сетих да споделя.
Графика от дино.
Интересно сравнение, излиза, че с изнсените дюзи в диапазона до 1800 оборота е имала по-голяма мощност.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9873
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Проблемните инжектори бяха с много големи разминавания от нормата точно в ниски и средни диапазони. Пропускали са повече гориво там.
Но това не е хубава мощност. Както виждаш, прави един пик. Оттам сондата казва, че е твърде богата смес и започват корекции.
Тези двигатели са страшно зависими от прецизната работа на всички системи. Не можеш да ги излъжеш просто с повечко гориво и въздух.
Интересен факт за тези мотори е, че за тях всичко приключва със стейдж 1 и максимум спортен филтър.
Няма готови решения, няма разработки.
Теоритично може да се започне с някакъв къстъм даунпайп (ако прежалиш екологията), но натам всичко ще е проба/грешка. Просто няма какво да направиш смислено
Но това не е хубава мощност. Както виждаш, прави един пик. Оттам сондата казва, че е твърде богата смес и започват корекции.
Тези двигатели са страшно зависими от прецизната работа на всички системи. Не можеш да ги излъжеш просто с повечко гориво и въздух.
Интересен факт за тези мотори е, че за тях всичко приключва със стейдж 1 и максимум спортен филтър.
Няма готови решения, няма разработки.
Теоритично може да се започне с някакъв къстъм даунпайп (ако прежалиш екологията), но натам всичко ще е проба/грешка. Просто няма какво да направиш смислено
-
- Мнения: 719
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Галине, софта на скоростната кутия и той ли е Рево сега?
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
group® написа:Проблемните инжектори бяха с много големи разминавания от нормата точно в ниски и средни диапазони. Пропускали са повече гориво там.
Но това не е хубава мощност. Както виждаш, прави един пик. Оттам сондата казва, че е твърде богата смес и започват корекции.
Тези двигатели са страшно зависими от прецизната работа на всички системи. Не можеш да ги излъжеш просто с повечко гориво и въздух.
Интересен факт за тези мотори е, че за тях всичко приключва със стейдж 1 и максимум спортен филтър.
Няма готови решения, няма разработки.
Теоритично може да се започне с някакъв къстъм даунпайп (ако прежалиш екологията), но натам всичко ще е проба/грешка. Просто няма какво да направиш смислено
Предполагам си чел темата за препекания супърб на Явор ? Той мисля е със същия мотор и мина през това.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1257
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Какво ще рече препекан супърб ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта