VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8375
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот samo_pechka » Чет 11 мар 2021 17:47


astragt написа:
group® написа:Ако не ме лъжат спомените, официално vw, ремап и гаранция се съчетават при АВТ.


Точно за ABT щях да пиша. Гледах, че при тях параметрите, които дават са едва +25 к.с. и +40 н.м. , горе-долу на половината на Рево-то.

Ще се усетят и толкова да са. Понеже диапазона в който ги отдава е благоприятен за лежерно каране. Това е щадящ на 100% тунинг. Вече с кормени филтри и попрежалена каляска , има драстични решения.
Гледал съм го АБТ. Може някой ден да се навия и аз .




Потребителски аватар
astragt
Мнения: 735
Регистриран на: Пет 19 май 2006 7:56
Автомобил: b8 alltrack
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот astragt » Чет 11 мар 2021 19:14


Да, така е, моята теория е, че тези мотори са леко "спънати" само и само да ги напъхат в еко нормите и тези ремапи пооправят нещата. Въпреки, че примерно АВТ пишат на хартия, че запазват CO2 емисиите, даже реално съпоставени към конска сила спадата. Ама не ми е ясно как ще върви повече пък ще отделя по-малко вредни емисии. Иначе ABT са много пестеливи в обещанията - динамиката 0-100км.ч. е едва с 2/10 по-добра. Аз си мисля, че ABT и Рево са достатъчно квалитетни и вероятно предложенията са им много подобни, та тук идва въпросът как коли с Рево дават такива добри времена (колегата от шкода форума и един руски пасат) повече от секунда по-добра динамика 0-100.

Screenshot_20210311_185716.jpg


Потребителски аватар
Bogdan88
Мнения: 28
Регистриран на: Съб 17 окт 2020 15:17
Автомобил: Passat B8
Двигател: CUAA
Местоположение: София

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот Bogdan88 » Чет 11 мар 2021 20:12


Ех.. мине не мине и ме зачесва и мен за един чип тунинг, особено като напишете така :gruebel от прочетеното май е по-добре revo, някой с конкретно мнение по въпроса?


Потребителски аватар
steich
Мнения: 146
Регистриран на: Съб 09 юли 2005 23:49
Автомобил: Passat B8 2 TDI 190hp DSG 2017
Двигател: DFCA
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот steich » Чет 11 мар 2021 20:41


Нещо от рода на + 25-30 hp 50-60 nm Safety е нещо оптимално с цел подобряване на динамиката, запазване на екологията и естествено без да се завиши разхода и скъси ресурса на мотора ... дори при запазване на стила на каране и разхода пада. Друг е въпроса че след това на 99% не се кара по същия начин. Не знам какви са им цените на Рево и АБТ ... но не е непостижимо като параметри и предполагам на 50% от ценита им.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9873
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот group® » Чет 11 мар 2021 23:37


Кой, колко коня и какъв маркетинг впряга, за нас обикновените потребители няма смисъл.
Едното е точно цената. И тя при всички (за АВТ не знам) си е около 1000лв.
По-важното е съпорта. За софийска област Рево е най-разумния избор.
Дброс е сериозен сервиз и се радвам на съпорта им.
За другите региони не знам, но имайте едно на ум, че може да се наложи повече от едно посещение icon_idea

Офф: в годините софтуерния тунинг намалява като възможности, защото самият производител изцежда доста двигателите. Екология -да, но там развиха доста нещата в периферията (катализатори, адблу, дпф, егр-и, цикли, дозиране ...). Вече повече се пази ресурса. Могат да надуят турбината и да има голяма разлика, но после?
Та важното е кой, колко тества и как се подсигурява преди да пусне продукт. А не какви числа обещава.


п.с. малко ме притеснява това въодушевление на всички. Очаквате чудеса, а реалността е, че всичко трае дни. Екзалтират се хора и правят тестове, а после? Същото е като да се качиш от кола със 110к.с. на такава със 170. Еуфория, кефиш се и свикваш. Така е и това. Но тук си изпъваш мотора и трябва да можеш да се сблъскаш и с цената icon_idea При колегите от Шкода виждам прекомерно много ентусиазъм и тук започва ... Колата е друга, но до време. После пак скука :wink
Тунингът е сложен и скъп спорт :a045


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Skoda Kodiaq
Двигател: DFHA
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот netizen » Пет 12 мар 2021 7:17


Да наблегнем на скъп :Mr Green Fun
И , че "дизел бегачка няма" :Mr Green Fun

Мнението ми е, че за дизел един ремап е крайно необходим и крайно достатъчен. Не бива да се залита по нещо различно от Stage1 защото е , да речем финансово не особено смислено :th_up


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот DoH_KuXoT » Пет 12 мар 2021 9:56


:Mr Green Fun


Потребителски аватар
Snuupy
Мнения: 471
Регистриран на: Пон 26 яну 2015 0:15
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот Snuupy » Пет 12 мар 2021 11:43


Да се включа и аз по темата, като човек с два бивши рематнати дизела и един настоящ...

След ремап, колите винаги стават в пъти по-приятни за спокойно шофиране - мощността и лекотата, която идва в ниските обороти е страхотна, както каза колега по-горе, ако караш спокойно, разхода ти пада дори..

Еластичността в скорости над 100км/ч също е страхотна, колата става много по-пъргава и сигурна.

Като цяло, една добра инвестиция за мен лично!

А, че дизели бегачки няма... това е някакъв лаф от времето на социализма в България ли?

Нека се погледне мотора на VAG 3.0TDI Bi-Turbo 313к.с. - заводското му ускорение от 5сек до 100км/ч и какви варианти за тунинг има и можем да поспорим :th_up


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9873
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот group® » Съб 13 мар 2021 19:53


Пускам тук един проект с добро описание на тунинга при ЕА288 (има и видеа), защото може да е полезно за някой.
А и потвърждава думите ми, че всичко приключва със стейдж 1 :icon_lol
След това филмът е нереален и икономически безсмислен icon_idea
https://www.darksidedevelopments.co.uk/ ... cuna-cupa/

Но има и добра информация, кое е добро и кое не при тези двигатели.

п.с. Ако четете внимателно, ще разберете защо обещанията за 240 к.с. от сток мптор са невъзможни. Не и на истинско мерене.


Потребителски аватар
shagy
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 08 юни 2017 3:55
Автомобил: Bora 1_8 20 V
Двигател: AGN

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот shagy » Съб 13 мар 2021 21:37


[quote="Snuupy"]

Да се включа и аз по темата, като човек с два бивши рематнати дизела и един настоящ...

След ремап, колите винаги стават в пъти по-приятни за спокойно шофиране - мощността и лекотата, която идва в ниските обороти е страхотна, както каза колега по-горе, ако караш спокойно, разхода ти пада дори..

Еластичността в скорости над 100км/ч също е страхотна, колата става много по-пъргава и сигурна.

Като цяло, една добра инвестиция за мен лично!

Напълно съм съгласен и аз, преди месец пасатора(б6) на калеко го ремапнаха от стоковите 105 на 140, колата се осъзна, че е кола. същото сториха и с голфа на един колега само, че той скокна на 170 (и го посъветвах да мисли и поразпита за съединител)


Потребителски аватар
Snuupy
Мнения: 471
Регистриран на: Пон 26 яну 2015 0:15
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот Snuupy » Съб 13 мар 2021 22:42


group® написа:Пускам тук един проект с добро описание на тунинга при ЕА288 (има и видеа), защото може да е полезно за някой.
А и потвърждава думите ми, че всичко приключва със стейдж 1 :icon_lol
След това филмът е нереален и икономически безсмислен icon_idea
https://www.darksidedevelopments.co.uk/ ... cuna-cupa/

Но има и добра информация, кое е добро и кое не при тези двигатели.

п.с. Ако четете внимателно, ще разберете защо обещанията за 240 к.с. от сток мптор са невъзможни. Не и на истинско мерене.


"With a custom tune we can take this engine to 210-215bhp whilst maintaining safe EGTs. " - пълен bullshit... познат с 3.0TDI 313к.с. и много лек ремап, понеже колата е с ДПФ, казва, че EGT-тата му скачат и компа му реже мощността по някое време... Safe EGT's - само с махнат DPF.

Този мотор може много да се направи, просто трябва да се махнат екологии, други турбини и прочее, все неща, които трябва да ти е това идеята, още при купуването на колата, иначе е безмислено и стават хиляди левове разход, но чак нереален... просто са 2-3000лв в тунинг. Като погледнеш, че като си купиш нова кола за 80 000лв, инвестираш през годините още 5000-10000лв (за 10 години) и я продадеш за 15-18 хиляди на втора ръка - не е ли нереален разход? :mrgreen


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9873
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот group® » Нед 14 мар 2021 1:15


Май не обичаш да четеш :icon_lol
Както и да е. Не искам темата ми да се превръща в дискусия. Има достатъчно такива.
Дал съм инфо, всеки да си го пресява, както иска..
Ако трябва, може да се направи нова тема :wink


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9873
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот group® » Пет 19 мар 2021 12:55


Да дам отчет и за още една лека и превантивна интервенция:
Смених дебитомер, без причина :Mr Green Fun
Принципно доста важен за дизела елемент, който не искам да се докаже с изявен проблем.
За разлика от бензиновите двигатели, тук ламбдата няма такава 'власт', че да компенсира грешки на дебитомера.
А той сдава багажа тихо и незабелязано. Коварен датчик. В него е и датчик за температурата на входящия въздух, който също е доста важен за правилната горивна смес.
В общи линии, всички други датчици по тази кола си сигнализират, ако има проблем. Тези за налягане са доста корави и трудно дефектират.
Дебитомера няма и референтни стойности. Тоест не знаеш какво и как да гледаш, че да го хванеш в лъжа.

Затова реших да си спестя бъдещи главоболия, с оглед на пробега.
Цената му е към 200лв на Бош. Реално разликата с 'оригиналния' от Порше е липсата на ВАГ емблема. Същото, както с инжекторите. А разликата в цената е сериозна (не знам точно колко, но вероятно х2).

Прави ми впечатление, че стария даваше доста вариращи стойности на температурата. Менеше бързо 10 - 5 - 25 градуса. Сега няма такива скокове - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 и после обратно. Бавно и без големи стъпки. Вероятно се е шашкал компа. Реална разлика не се усеща, но все пак не ми се струва яко. А и ако се усети разлика, значи съм закъснял със смяната :mrgreen

Основната ми цел е да запазя и поддържам работата на двигателя възможно най-близо до стойностите на нов двигател. Само така може да избегнат скъпите проблеми с еко системите - егр-и, дпф, катализатори ...


Потребителски аватар
Snuupy
Мнения: 471
Регистриран на: Пон 26 яну 2015 0:15
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот Snuupy » Пет 19 мар 2021 15:19


group® написа:Дебитомера няма и референтни стойности. Тоест не знаеш какво и как да гледаш, че да го хванеш в лъжа.

Всъщност, ти нямаш познанията, не че няма референтни стойности. Ако нямаше, инженерите как са го поставили? Сложили са го на колата, и каквото покаже, така ли?

Всъщност, ето как се изчисляват стойности на дебитомер:

Основно правило за въздушния поток на удар за нормална плътност на въздуха (0,84 mg). (mg/impulse).

Така че грубият въздушен поток, ако всичко е на 100%, трябва да бъде единичен цилиндър с капацитет 545 кубика (за 2.2HDI) / 0,84 х налягането на турбото в Bar дава въздуха в цилиндъра в mg.

В моят случай при около 3000 оборота:

545/0.84 x 2.2 bar = 1557mg/impulse

Направил съм ти изчисленията на базата на моя мотор. Направи същите на твоят и ще видиш, че по формулата стойностите ще са близки до изчислената стойност.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9873
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот group® » Пет 19 мар 2021 16:09


Snuupy написа:Всъщност, ти нямаш познанията...


Всъщност, това ми изтърка клавиатурата да го повтарям. Че не разбирам!
Но не разбирам също, на теб какъв ти е проблема с мен, че ми влизаш с бутонките напред?

Какво ми изчисляваш точно? Искана въздушна маса или какво? И то очевидно някъде далеч след турбото?
Със сигурност не ми изчисляваш, търсената от мен маса въздух, която минава през входната тръба след въздушен филтър (преди турбото*), запушен на 23%, при 62км/ч, на 650 м надморска височина и 970hPa, с влажност от 73% и западен вятър при движение на изток, примерно. Защото май това е търсената стойност? Или не разбирам?
Разбра ли ме? Защото аз теб не те разбирам, какво искаш да ми кажеш?

*преди турбото, защото някъде точно преди него ще добавим и известно количество отработени газове от егр, а някъде след това още известно количество пак такива...



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 161 госта