VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9873
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот group® » Пет 10 юни 2022 21:29


Само да добавя, че на не всички видове съдове може да се махне. На едни се вижда и лесно се маха, на другите са някъде в страницата.
Продават съдове без силика.
Другото важно е, че след махане на силиката антифриза трябва да се сменя на някакъв период (2г примерно - не съм проучвал точно кога е добре). С G13 и силика се води, че не се сменя.




Потребителски аватар
VWGT
Мнения: 6154
Регистриран на: Пет 09 дек 2005 10:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот VWGT » Пет 10 юни 2022 23:42


А защо се къса торбичката?


Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2846
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот Чудомир » Пет 10 юни 2022 23:59


group®, съжалявам, че пак има ходене по мъките. Но: не помня кога за последно четох за по-голяма глупост от това със силиката. За първи път чувам, вече половин час чета за този невероятен бисер на немското инженерство и ... :screwy :banghead :dummy

Изображение

Дали със съвременните средства за комп. симулация не може да се изчисли издържливостта и процеса на стареене на мрежова преграда от пластмаса с дебелина около милиметър, изложена на почти постоянно термично натоварване в диапазона 100-110 градуса и непрекъснати вибрации?

Общо взето звучи като bananaware product, който е бил обявен за неуспешен и не след дълго се е преминало от Г13 със силика резрвоар към G12Evo с разтворени силика примеси.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9873
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот group® » Вто 05 юли 2022 22:38


Чудомир написа:group®, съжалявам, че пак има ходене по мъките.

Има. И не че нещо, но колата ми е безупречно поддържана и преди мен и най вече при мен, но ... Толкова си може VW...


П.с. Само да кажа, че макар при мен да се оказа гарнитура глава, все още съм на мнение, че системата е достатъчно сложна за да избягате от сервиз, който с лека ръка слага тази диагноза!
Прикачени файлове
IMG-874c9f54b5dd8383cafd89bd3c7386bc-V.jpg
IMG-9bbe2514b14d8479ab479f366f0fd3c8-V.jpg
IMG-f7042fd1e63182625e6bdcc1231a4550-V.jpg
IMG-f0740830d4d7fd2488bbae0954bce403-V.jpg
IMG-5ae4140c1bdb78c1ff91b73af323c11f-V.jpg


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6060
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 06 юли 2022 6:44


Сега и гарнитура ли , това твоя Пасат ли е ?


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9873
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот group® » Сря 06 юли 2022 21:41


Моя е :confused


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4246
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот tdi fen » Сря 06 юли 2022 21:53


на този двигател слабото звено е водната помпа идват от Западна Европа прегрявани и радостта от пукупката не трае дълго


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9873
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот group® » Сря 06 юли 2022 22:39


Моята я карам над 50000км.
Никога не е имало загуба на антифриз.
Температурата никога не се е вдигала.
Водната помпа не е дефектирала.
Отделно, имам цялата история на колата и преди мен.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1258
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Skoda Kodiaq
Двигател: DFHA
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот netizen » Чет 07 юли 2022 6:28


Всъщност водна помпа сменяна ли е? Кога?
На моята кола си показа рогата малко преди 90хил км.


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9873
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот group® » Чет 07 юли 2022 9:47


Смених я преди 30000км.
Водната помпа или тече, или прегрява колата.
При мен не е имало нито едното. Просто я смених с ангренажа.


Потребителски аватар
fur1ous
Мнения: 1345
Регистриран на: Пет 14 окт 2011 15:21
Автомобил: Golf3 - Seat Exeo - Seat Leon
Двигател: 1Z - CFMA - AUQ
Местоположение: София

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот fur1ous » Чет 07 юли 2022 9:48


Същия антифриз ли наляха?


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9873
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот group® » Чет 07 юли 2022 9:59


Ако питаш дали са върнали стария - не.
Ако питаш дали е бил G13 или са го сменили с G12+, честно казано не знам. Мисля и в документацията на официалния сервиз не пишеше. Не съм и питал, защото не знаех тогава за драмите с G13.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8382
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот samo_pechka » Чет 07 юли 2022 10:22


Ех... кофти, много неприятен проблем, ще се оправи, ама с цената на доста пари, а що да е така.....
Няколко пъти съм засичал тоя проблем със силиката. Все се каня на моя кош да го видя де е и да се опитам да го премахна .
П.п. случайно някой да знае по надлъжните ЕА288 дали е лесно или се взима друг казан? Това лято съм му се заканил и до месец ще съм го махнал, че ми писна от подобрения по ФВ .


Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9873
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот group® » Чет 07 юли 2022 10:31


В моя случай силиката няма отношение към същинския проблем. Вероятно може да е обратното - заради налягането в системата от гарнитурата да се е скъсала торбичката.
Но това са догадки.

Добрата новина във сичко е, че поне е видим проблема с гарнитурата.
Защото не винаги се виждат ясни следи. Не са малко случаите да се смени гарнитура и да продължи драмата :bishop


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8382
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.

Мнениеот samo_pechka » Чет 07 юли 2022 10:39


Да, възможно е, има различни сценарии за случката, но да си признаем, че силиката в антифриза е еб@ти умната идея за слагането ѝ.
П.п. нещо се затруднявам да открия де е при надлъжните и дали е лесно махането му...
След малко ще дигна капака и с едно фенерче ще отгледам.
Май ще се сменя казан превантивно....
group® написа:Продават съдове без силика.
Другото важно е, че след махане на силиката антифриза трябва да се сменя на някакъв период (2г примерно - не съм проучвал точно кога е добре). С G13 и силика се води, че не се сменя.

Леко ме озадачи това. Не можем ли да му шибнем Г12 след това?
Аз отделно бях засякъл една тема преди време, че тръгва ръжда ( вероятно Г13 не е съвсем безобидна) и как се е борил колега с проблема, ся да намеря и темата....
П.п.2 намерих темата, но е ставало въпрос за предния дизел май ( ЕА189 ? ) , а той с какъв антифриз е бил точно ... https://community.dieselschrauber.org/v ... hp?t=30013



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: negodnika и 37 госта