VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Много яко, само да успееш да изтърпиш бученето по асфалта
- imedarov
- Мнения: 1721
- Регистриран на: Чет 17 мар 2005 9:26
- Автомобил: Passat B8
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Кога пребоядиса колата??
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Въх! Брутално изглежда. Въпросите, които изникват за мен са няколко:
1. Тегло и баланс на тези гуми с джанти в сравнение със стандартна шосейна гума;
2. Щом тези спирачки събират джанта 16, дали не са прекалено слабички?
1. Тегло и баланс на тези гуми с джанти в сравнение със стандартна шосейна гума;
2. Щом тези спирачки събират джанта 16, дали не са прекалено слабички?
- group®
- Темерут
- Мнения: 9875
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Ода, тая е кафеджийка. Сигурно няма и ключ за тулето
Ванка, черна кола с цена под 1/2 милион не бих притежавал повече
Добри, със сигурност тежат. Но едва ли е нещо невиждано. Примерно колкото разликата между Претория и едни реплики (и не само реплики даже) - 3, 4кг на гума. Не претенциозен шофЕр няма да усети. Повече ще се усети бученето.
На този това му е летния комплект и сам казва, че извън пътя не ходи. То е видно от липсата на просвет. За пред кафето.
Но в щатите и Австралия има яко мания за офроуд джанти и гуми на олтраци (и не само).
Лично за мен, доста красиви попадения има.
Само дето още не ми стиска ...
И на стария ми пасат можеха да се набият точно определени 16ки. Малеят на размер спирачките, а и не са жълти
Ванка, черна кола с цена под 1/2 милион не бих притежавал повече
Добри, със сигурност тежат. Но едва ли е нещо невиждано. Примерно колкото разликата между Претория и едни реплики (и не само реплики даже) - 3, 4кг на гума. Не претенциозен шофЕр няма да усети. Повече ще се усети бученето.
На този това му е летния комплект и сам казва, че извън пътя не ходи. То е видно от липсата на просвет. За пред кафето.
Но в щатите и Австралия има яко мания за офроуд джанти и гуми на олтраци (и не само).
Лично за мен, доста красиви попадения има.
Само дето още не ми стиска ...
И на стария ми пасат можеха да се набият точно определени 16ки. Малеят на размер спирачките, а и не са жълти
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
group® написа:DoH_KuXoT написа:Dacia?
Нали казах в онази тема, че ще я поръчам.
Още на другия ден бях там.
Има някакви проценти да не я взема все пак, макар да съм я капарирал. Зависи от субсидиите, ама това си е друга тема...
-------
-------
Дунев измамници, декадърници и отрепки!
не знам коя е "онази тема" и за това споделям тук новина от вчера
за електрички скоро време ще дават субсидия 10к лева, което си е 30% на тази Дачия
- group®
- Темерут
- Мнения: 9875
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
VWGT написа:не знам коя е "онази тема" ...
Темата за Ауди. Не е ли логично
viewtopic.php?f=112&t=487000
Къде я видя тази новина?
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
примерно тук: https://www.expert.bg/macroview/transpo ... 93056.html
цялата схема изглежда е купуваш "труп" с регистрация преди 2005 за 500 лева, който връщаш на вторични и получаваш отстъпка 10к от нова електричка.
цялата схема изглежда е купуваш "труп" с регистрация преди 2005 за 500 лева, който връщаш на вторични и получаваш отстъпка 10к от нова електричка.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9875
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Малко ъпдейт на темата:
Със сигурност съм пропуснал някои неща в темата, а сега не ми се връща, затова само коледното глезене.
- масло двигател все си се сменя на по 6-7к км
- масло халдекс на 14к км
- масло скорости на 40к км
- смених биалетки, че звучеше като изтормозена дачия такси. Буквално за седмица - 10дни от леко хлоп, стана на дрън-дрон-бум-джас
- задни тампони на предни носачи (не ги бях и усетил). Дано не се разкърцат, че аз не съм за Р тампони
Иначе вече съм му врътнал 40++ хил км. Шибани дизели
п.с./офф - дачията я отказах. Не ме кефи. То тя и ще пристигне някъде догодина.
Едит: забравих да споделя, че смених две зимни гуми в началото на сезона. Историяте е, че когато купувах комплекта гуми, беше средата на зимата и нямаше 4 с еднакъв дот. Две бяха с по-стар (вече дори не помня точно кога). Понеже не ми харесаха нещо на вид тези две, а за мен са много важни зимните гуми, та поръчах 2 нови. Разликата в грайфера между двойките при монтажа беше под 2мм, което за халдекс кола не е драма (естествено, говорим за една марка, модел и индекси). Така ще мога догодина да взема още две пресни и реално е по-добре за моите нужди (карам доста на лед и непочистени пътища).
Със сигурност съм пропуснал някои неща в темата, а сега не ми се връща, затова само коледното глезене.
- масло двигател все си се сменя на по 6-7к км
- масло халдекс на 14к км
- масло скорости на 40к км
- смених биалетки, че звучеше като изтормозена дачия такси. Буквално за седмица - 10дни от леко хлоп, стана на дрън-дрон-бум-джас
- задни тампони на предни носачи (не ги бях и усетил). Дано не се разкърцат, че аз не съм за Р тампони
Иначе вече съм му врътнал 40++ хил км. Шибани дизели
п.с./офф - дачията я отказах. Не ме кефи. То тя и ще пристигне някъде догодина.
Едит: забравих да споделя, че смених две зимни гуми в началото на сезона. Историяте е, че когато купувах комплекта гуми, беше средата на зимата и нямаше 4 с еднакъв дот. Две бяха с по-стар (вече дори не помня точно кога). Понеже не ми харесаха нещо на вид тези две, а за мен са много важни зимните гуми, та поръчах 2 нови. Разликата в грайфера между двойките при монтажа беше под 2мм, което за халдекс кола не е драма (естествено, говорим за една марка, модел и индекси). Така ще мога догодина да взема още две пресни и реално е по-добре за моите нужди (карам доста на лед и непочистени пътища).
Последна промяна от group® на Чет 23 дек 2021 0:24, променено общо 2 пъти.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
В един идеален свят ако всички си поддържаха колите така ,нямаше да се виси по сервизите толкова често :) .Е има неизбежни ремонти заради карантията около двигателя но те се приемат в графата "консуматив" .
- group®
- Темерут
- Мнения: 9875
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Първо в тази ми тема ще бия алармата за проблема с охладителната система на нашите двигатели (оказва се на всички със силика). Мен този проблем ме държи вече над 3 седмици без кола и смяна на сервиза, в който я поддържах до сега, но доста лесно щяха да сменят гарнитура на глава за към 4000лв. Нещо, което нямаше да реши проблема!
А проблемът е с кипване на антифриза (високо налягане в охладителната система). Симптоми са загуба на антифриз, избива през разширителния съд/капачката.
Причината, която в много сервизи посочват е гарнитура на главата.
При мен я надуваха - не изпуска. Газ анализ - отрицателен. И пак за малко да ми сменят гарнитура, което е цифра, защото на EA288 искат да свалят целия двигател за тази процедура.
Благодарение на форуми (по света), открих и друга причина за високо налягане в охладителната система. Благодарение на приятели, разбрах за бюлетин в официалните ваг сервизи, че в голям процент от случаите нещата се свеждат до спукана торбичка със силика в разширителния съд. После топчетата тръгват в системата и запушват радиатора на парното. Там антифриза кипва и вдига налягане, а той избива през капачката.
Друго типично при мен беше, че проблемът започна щом минах на охлаждане в колата (климатик). Направих експеримент и не избиваше антифриза, когато е включено парното. Явно въздуха охлажда радиаторчето и не позволява да кипне антифриза.
В youtube е пълно с клипчета как се маха тази торбичка и какво се прави. Явно проблемът е популярен, освен в някои наши сервизи.
Надявам се да е полезна информацията и гугъл да я показва на хората, които се сблъскват с тази драма - загуба на антифриз.
А проблемът е с кипване на антифриза (високо налягане в охладителната система). Симптоми са загуба на антифриз, избива през разширителния съд/капачката.
Причината, която в много сервизи посочват е гарнитура на главата.
При мен я надуваха - не изпуска. Газ анализ - отрицателен. И пак за малко да ми сменят гарнитура, което е цифра, защото на EA288 искат да свалят целия двигател за тази процедура.
Благодарение на форуми (по света), открих и друга причина за високо налягане в охладителната система. Благодарение на приятели, разбрах за бюлетин в официалните ваг сервизи, че в голям процент от случаите нещата се свеждат до спукана торбичка със силика в разширителния съд. После топчетата тръгват в системата и запушват радиатора на парното. Там антифриза кипва и вдига налягане, а той избива през капачката.
Друго типично при мен беше, че проблемът започна щом минах на охлаждане в колата (климатик). Направих експеримент и не избиваше антифриза, когато е включено парното. Явно въздуха охлажда радиаторчето и не позволява да кипне антифриза.
В youtube е пълно с клипчета как се маха тази торбичка и какво се прави. Явно проблемът е популярен, освен в някои наши сервизи.
Надявам се да е полезна информацията и гугъл да я показва на хората, които се сблъскват с тази драма - загуба на антифриз.
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Tова съм го споделял във форума, не ти ли е попадало? https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=6&t=489294&p=4832051&hilit=Silica+bag#p4832051
- group®
- Темерут
- Мнения: 9875
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Не ми е попадало.
Вероятно защото и симптомите са други.
Интересното е, че тази силика прави различни бели. Явно зависи къде и как заседне. Аз с парното не съм имал драма. Загряването може да съм го пропуснал като симптом, защото съм с печка и я ползвам редовно.
В момента и друг колега има същия проблем, както моя.
Принципно е лесно, когато отидеш в сервиз с оплакване от парно/изстиваща кола. Трудното идва, когато има налягане в системата
Ето темата, която ме наведе на тази мисъл
https://forums.tdiclub.com/index.php?th ... le.483783/
Вероятно защото и симптомите са други.
Интересното е, че тази силика прави различни бели. Явно зависи къде и как заседне. Аз с парното не съм имал драма. Загряването може да съм го пропуснал като симптом, защото съм с печка и я ползвам редовно.
В момента и друг колега има същия проблем, както моя.
Принципно е лесно, когато отидеш в сервиз с оплакване от парно/изстиваща кола. Трудното идва, когато има налягане в системата
Ето темата, която ме наведе на тази мисъл
https://forums.tdiclub.com/index.php?th ... le.483783/
- alpinab
- Мнения: 570
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: CRL
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Т.e. като резюме на поколение агрегати ЕА288, независимо от конктретния код, премахваме торбичката със Силика.
Това го правим ако все още няма драми по възлите където би могло да се случи горното или друг проблем.
А ако вече се е случило е безценна насока за отремонтиране.
Едит: мнението ми беше по-скоро въпросително, дали правилно съм схванал превенцията.
Това го правим ако все още няма драми по възлите където би могло да се случи горното или друг проблем.
А ако вече се е случило е безценна насока за отремонтиране.
Едит: мнението ми беше по-скоро въпросително, дали правилно съм схванал превенцията.
Re: VW Passat B8 Alltrack 2.0TDI 190к.с.
Точно така, тази торбичка, когато и да я махнеш все е късно
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 159 госта