Халдексите са почти еднакви на всички автомобили от VAG групата. Дори "тупалките" от RS сериите на Audi вече са със същия Халдекс.
Една снимка от събора в Калояново този уикенд. Бях решил да не изкарвам Пасата на пистата, защото исках да си пазя гумите, но когато заваля не можах да издържа психически и влязох да покарам.
- Снимка от Дани Василев
И впечатленията: Има 3 степени на ESP - нормално, изключено и напълно изключено. При натискане еднократно на копчето се изключва на 1 степен, а при задържане на копчето за няколко секунди се изключва на 2ра степен. Не знам дали е съвсем, защото така и не можах да се завъртя. При тотално изключване на ESP позволяваше и лек дрифт в завоите и доставяше голямо удоволствие.
Общо взето бях най-впечатлен когато на първия завой след правата при пороя, който се изсипваше колата успя да вземе завоя и да влезе в пътя, въпреки че бях 100% сигурен, че съм го изпуснал и отивам в тревата
На следващата обиколка я напънах още повече и отново го взе, но десните гуми излязоха около половин метър от асфалта и влязоха в тревата, но отново без завъртане или пълна загуба на управление - по-скоро недозавиване на цялата кола. Това беше и единственото напускане на очертанията на пистата за цялата сесия, въпреки пороя.
Много съм доволен от колата и това, което дава като сигурност и усещане за пътя в екстремни ситуации.