VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau
- Sarafov_03
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau
Интересно, тубата е различна, но и аз сложих VMP юни месец, вече почти 5000 км.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9875
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau
Моята туба почти свърши.
Сега съм на най-дългия си пробег от почти 10к
Супер яко е да си имаш туба. Взех си и филтри напред. Сменям, като ми доскучее
Сега съм на най-дългия си пробег от почти 10к
Супер яко е да си имаш туба. Взех си и филтри напред. Сменям, като ми доскучее
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau
За първи път ползвам Ravenol, така че не мога да кажа нищо за тубата. Пристигна от ATO24.de.
Предишната смяна ми беше с Мотул Специфик 504-507 5w30 и не съм забелязал нещо нередно с него или пък да е изчезвало, въпреки че се е случвало да шофирам продължително време при доста високи скорости. Единствената причина за смяната беше препоръки от форума и промоцията на ATO24, което направи маслото на много добра цена.
Гледам, че VW преминават към масла 0w30 и 0w20 дори, но не мисля, че това е наистина по-добре за живота и работата на двигателя, затова си продължавам с 5w30.
Другата кола е T-ROC 1.5 TSI и на него в Порше му наливат 0w30, но той минава много малко километри и релано маслото се сменя на 7-8 000 км (всяка година), но планирам и на него да му сипвам от тубата Ravenol VMP 5w30.
Предишната смяна ми беше с Мотул Специфик 504-507 5w30 и не съм забелязал нещо нередно с него или пък да е изчезвало, въпреки че се е случвало да шофирам продължително време при доста високи скорости. Единствената причина за смяната беше препоръки от форума и промоцията на ATO24, което направи маслото на много добра цена.
Гледам, че VW преминават към масла 0w30 и 0w20 дори, но не мисля, че това е наистина по-добре за живота и работата на двигателя, затова си продължавам с 5w30.
Другата кола е T-ROC 1.5 TSI и на него в Порше му наливат 0w30, но той минава много малко километри и релано маслото се сменя на 7-8 000 км (всяка година), но планирам и на него да му сипвам от тубата Ravenol VMP 5w30.
Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau
Има ли записан срок на годност след отварянето някъде по тубата?
- jordan17772
- Мнения: 671
- Регистриран на: Пет 01 ное 2013 22:55
- Автомобил: Golf IV 105ps + Passat B6 200ps
- Двигател: BCB + CAWB
Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau
DoH_KuXoT написа:Има ли записан срок на годност след отварянето някъде по тубата?
Добре е до 3 години от датата на производство да се сипе в двигателя. Отварянето не влияе на срока на годност на маслото.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau
Погледнах тубата. Няма такива инструкции.
- Прикачени файлове
-
- VMP 5w30
- A0ED5FFB-4825-4E97-A5A0-50A7A4F5C490.jpeg (93.97 KиБ) Видяна 5706 пъти
-
- VMP 5w30
- 88D17556-2ABD-482B-B36F-8AE7DF35461C.jpeg (85.06 KиБ) Видяна 5706 пъти
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau
Тъй като това мнение е от ноември 2020 и измина година и месец отгоре, да тегля чертата за 2021:Vlad777 написа:За момента нямам какво да поддържам по Пасата, защото всичко му е наред. Вчера му взех едни гумени стелки тип леген, взех и препарат за поддръжка на кожата. Пуснах прахосмукачка на труднодостъпните места. Намазах уплътненията със силикон. Краси - neon - ми залепи фолио на задната броня където може да се надраска при товарене в багажника.
В момента е на 125 000 км
- маслото е сменено последно началото на тази година на 115 000 км - ще го сменям сам на 130 000.
- масло DSG също е сменено на 115 000 - следваща смяна ще е на 175 000
- масло диференциал е сменено на 85 000 - ще го сменям пак на 145 000
- спирачна течност е сменена 2019 г - ще я сменям пак догодина
- ангренажен ремък на този двигател се сменя на 7 год или 210 000 км, което ще е 2023 г.
Евентуално ще сменя чистачките след зимата, за да има все пак какво да правя по него
- Колата е вече на 142000 км - изминал съм 17000 за 13 месеца.
- Смених два пъти масло на 130 000 и на 141 000
- Обслужих Халдекс-а на 137 000
- Миналата зима сложих нови зимни гуми HANKOOK W330 Winter icept evo3, които в началото бяха супер шумни (мнение тук). Тази година вече не са шумни и съм доволен.
- Смених спирачната течност (на 2 год.)
- Смених антифриза (на 5 год.)
- Смених бравата на задния капак тема тук
- Смених чистачките - заложих на SWF
- Тези дни ще сменям предни дискове и накладки, които вече са в багажника - ATE Powerdisc 24.0325-0158.1 + ATE обикновени накладки 13.0460-2785.2. (Исках да сложа и накладки Ate Ceramic, но се оказа, че в комбинация с Powerdisc ще се появят шумове и се отказах.) Ще пиша отделно за избора и смяната.
Та това е за тази година (да се надяваме, че няма да има изненади в оставащите дни ). За догодина се планират смени на масло и филтри и масло DSG.
- Ивайло Димов
- предупреждение за БАН
- Мнения: 1519
- Регистриран на: Пон 31 май 2021 19:02
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: 1800 -20V -AGN -1999
- Местоположение: Шумен
Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau
ATE са най-близко до оригинала според мненията на повечето майстори по сервизите .Лично аз антифриза го сменям на 3 години но ползвам G12 .
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau
Преди Коледа успях да сменя дисковете и накладките. Пиша чак сега, защото исках да понатрупам малко впечатления след подмяната.
Както писах и по-горе, реших да заложа на Ate, въпреки че от няколко места чувам, че напоследък са станали доста шумни и свирят. Гледах и четох и установих, че самите Ате предупреждават, че при използването на Ate Power Disc в комбинация с Ate Ceramic накладки може да се получи свирене при спиране. Затова реших да не ползвам Ceramic накладки, а обикновено Ate. Предимството на Ceramic серията всъщност е, че не отделят прах и не цапат джантите. Иначе според Ate представянето им е на същото ниво като спиране.
Старите дискове не бяха особено зле, сигурно някой би ги карал още, но им бях вдигнал мерника така или иначе, защото колата не спираше добре и имаше едно бучене при натискане на спирачката при високи скорости (спиране от 140+).
Накладките определено си бяха отишли и датчикът се беше протрил и затова ми светна и лампата
А това са новите накладки и дискове за сравнение
След смяната покарах спокойно, както е по предписание, за да се напаснат, а наскоро ходих до Боровец и съм много доволен от резултата. Колата вече спира както трябва и бученето при восока скорост изчезна. Засега свирене няма.
Следващата стъпка ще бъде да сменя и задните дискове и накладки, за да знам, че по спирачките няма да има какво да се прави в близко бъдеще.
Както писах и по-горе, реших да заложа на Ate, въпреки че от няколко места чувам, че напоследък са станали доста шумни и свирят. Гледах и четох и установих, че самите Ате предупреждават, че при използването на Ate Power Disc в комбинация с Ate Ceramic накладки може да се получи свирене при спиране. Затова реших да не ползвам Ceramic накладки, а обикновено Ate. Предимството на Ceramic серията всъщност е, че не отделят прах и не цапат джантите. Иначе според Ate представянето им е на същото ниво като спиране.
Старите дискове не бяха особено зле, сигурно някой би ги карал още, но им бях вдигнал мерника така или иначе, защото колата не спираше добре и имаше едно бучене при натискане на спирачката при високи скорости (спиране от 140+).
Накладките определено си бяха отишли и датчикът се беше протрил и затова ми светна и лампата
А това са новите накладки и дискове за сравнение
След смяната покарах спокойно, както е по предписание, за да се напаснат, а наскоро ходих до Боровец и съм много доволен от резултата. Колата вече спира както трябва и бученето при восока скорост изчезна. Засега свирене няма.
Следващата стъпка ще бъде да сменя и задните дискове и накладки, за да знам, че по спирачките няма да има какво да се прави в близко бъдеще.
- Sarafov_03
- Мнения: 425
- Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau
Закача ли се на компютър за смяната?
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau
За предните - не. За задните ще е по-лесно с комп, отколкото да демонтирам машинките на ръчната спирачка от апарата.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau
Днес измих и почистих летните джанти от тежестите за баланс. Като се махнат тежестите, най- добре се маха лепенката под тях с бензин. Пробвах доста други препарати, но бензина - намазваш и след 5 мин пада с пластмасова шпатулка.
Новите гуми чакат в сервиза и сме готови за сезона на пътуванията
Новите гуми чакат в сервиза и сме готови за сезона на пътуванията
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau
Hankook Ventus Prime 2 235/45/18 94W SealGuard бяха старите гуми (произведени в Унгария). Протекторът беше намалял и сцеплението не беше на топ ниво при сериозен дъжд. SealGuard технологията представлява мек и лепкав вътрешен слой, подобен на дзифт, който запечатва евентуален пробив (вижда се на едната от снимките). Не съм имал проблем със спадане, въпреки че намерихме рапидка в една от гумите при демонтажа.
Минусът на тази технология е, че гумата става по тежка (не съм ги мерил, но така ми се стори докато ги премятах).
Като цяло съм доволен от гумата - TREADWEAR е 300 и държи прилично. Сигурно бих си купил пак модел на Hankook, но в случая заложих на Conti, които се появиха на добра цена през февруари месец.
Минусът на тази технология е, че гумата става по тежка (не съм ги мерил, но така ми се стори докато ги премятах).
Като цяло съм доволен от гумата - TREADWEAR е 300 и държи прилично. Сигурно бих си купил пак модел на Hankook, но в случая заложих на Conti, които се появиха на добра цена през февруари месец.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19698
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau
ContiSportContact 5 235/45/18 94V са новите гуми. Това е стар модел (представен някъде 2013), но продължава да се произвежда и да е актуален. (След него има SportContact 6 и 7, но те не се предлагат в този размер).
Опциите от Конти в размера са EcoContact 6, PremiumContact 6 и ContiSportContact 5. Аз се спрях на спорта Гумата е с TREADWEAR 280, което означава, че може да се очаква по-добро сцепление от Ханкука. (то със сигурност ще е по-добро, защото все пак Ханкука беше стар, а контито е ново). Произведени миналата година август в Чехия, а аз ги поръчах в началото на февруари от avtogumi.bg.
Поседяха почти 2 месеца и ги монтирах в понеделник - първите ми впечателния са отлични, но до момента не съм пътувал някъде с много завои или пък по магистралата на дъжд, за да мога да дам кой-знае каква оценка. Не са шумни - това поне го видях вече.
Багажникът на Пасата си е голям - събира и 4-те гуми без проблем:
И вече с монтираните джанти Monterey с летните гуми.
Опциите от Конти в размера са EcoContact 6, PremiumContact 6 и ContiSportContact 5. Аз се спрях на спорта Гумата е с TREADWEAR 280, което означава, че може да се очаква по-добро сцепление от Ханкука. (то със сигурност ще е по-добро, защото все пак Ханкука беше стар, а контито е ново). Произведени миналата година август в Чехия, а аз ги поръчах в началото на февруари от avtogumi.bg.
Поседяха почти 2 месеца и ги монтирах в понеделник - първите ми впечателния са отлични, но до момента не съм пътувал някъде с много завои или пък по магистралата на дъжд, за да мога да дам кой-знае каква оценка. Не са шумни - това поне го видях вече.
Багажникът на Пасата си е голям - събира и 4-те гуми без проблем:
И вече с монтираните джанти Monterey с летните гуми.
- tdi fen
- Мнения: 4253
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau
последният ми кокнтинетал беше Чешки и не ми хареса някак материала беше много твърд вместо черни седяха кафеникави сравнително бързо се появиха микро пукнатини по тях
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 126 госта