VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
group®
Темерут
Мнения: 9872
Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
Автомобил: Passat B8 Alltrack
Двигател: DFCA
Местоположение: София

Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau

Мнениеот group® » Пет 22 яну 2021 23:16


Vlad777 написа:... а аз винаги си пускам Waze щом вляза в колата...

И аз ползвам Waze, но си имам актив дисплея.
Само когато пусна да ме навигира Waze, ми изписва това за навигацията на медията и нямам актива дисплея.

Това с реотаните сигурен ли, че е така? Знам, че има някаква система за подгряване още при студена кола, но мисля е малко по-различно.




Потребителски аватар
Sarafov_03
Мнения: 425
Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau

Мнениеот Sarafov_03 » Съб 23 яну 2021 10:13


Това е отоплението, има го в менюто на навигацията. Излиза като "електрически нагревател автоматично" (тоест може да махнеш отметката да не се включва). При b7 беше под 5 градуса, тук не знам дали е същото.
На моята мога да гледам фабричната навигация на централния дисплей при работещ Waze.


Потребителски аватар
netizen
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1257
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
Автомобил: Skoda Kodiaq
Двигател: DFHA
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau

Мнениеот netizen » Съб 23 яну 2021 10:25


Изображение

Waze и навито на колата могат да работят едновременно, но само едната навигация може да рутира в този момент. Най-често карам с навито на колата, а waze в бекграунд ми обажда за засади.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19687
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau

Мнениеот Vlad777 » Съб 23 яну 2021 10:47


Аз имам бързи точки запазени в Waze - местата където ходя най-често и общо взето го ползвам постоянно като навигация. Даже още преди да вляза в колата, докато вървя към нея задавам къде отивам и давам "Go". Ще пробвам и при мен ако не съм задал маршрут на Waze дали ще се появява картата на VW навигацията горе.


Потребителски аватар
Sarafov_03
Мнения: 425
Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau

Мнениеот Sarafov_03 » Съб 23 яну 2021 12:42


А, още едно табло с плексиглас, не можах да хвана кога и на кои модели го слагат...


Потребителски аватар
Bogdan88
Мнения: 28
Регистриран на: Съб 17 окт 2020 15:17
Автомобил: Passat B8
Двигател: CUAA
Местоположение: София

Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau

Мнениеот Bogdan88 » Съб 23 яну 2021 17:31


Здравейте. При мен е същото: няма как да гледам фабричната навигация, когато ме навигира друга през carplay. Аз не я и ползвам никога, честно казано, и съм само на waze. Даже на първата ми б8 нямах фабрична навигация, а имах дигитално табло. Относно отоплението, абсолютно вярно е, че едното е на самите дюзи за въздух (стандартно за всички дизели), а печката няма нищо общо и е благинка от съвсем друго ниво за негаражни коли като моята. Таблото от плексиглас е head up display, показва скорост, завой от навигация (само фабрична мисля, мога да потвърдя) и ограничението. Карам си с него, но незнам бих ли го конфигурирал ако имам избор.


Потребителски аватар
DarK_JeDi
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 24 яну 2010 16:22
Автомобил: Френски Пасат
Двигател: ТурбоБензинБезГаз
Местоположение: София

Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau

Мнениеот DarK_JeDi » Съб 23 яну 2021 23:05


Bogdan88, въпросният на плексиглас е пред актив инфо дисплеяна някои модели, нещо като предпазен слой, като пред аналоговите табла. Това, за което говориш ти, е head up display.

Относно реотаните, дали е правилно да се приеме, че ги има стандартно на дизеловите модели или е добавка?

Честно казано, щеше да е изненада да има RemoteUI интеграция към актив инфо дисплея на B8, защото това тепърва навлиза в акаунтите модели от висок клас. Иначе, Waze FTW!!! :beer


Потребителски аватар
Bogdan88
Мнения: 28
Регистриран на: Съб 17 окт 2020 15:17
Автомобил: Passat B8
Двигател: CUAA
Местоположение: София

Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau

Мнениеот Bogdan88 » Съб 23 яну 2021 23:32


Аха, сега разбирам. Незнам явно за въпросния плексиглас.. Когато си конфигурирах колата юни 2017 съм 100% сигурен, че ел. отопление на въздуха не беше екстра в конфигуратора, защото бая добре го бях разучил.


dzrasd
Мнения: 48
Регистриран на: Вто 10 окт 2017 21:52
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau

Мнениеот dzrasd » Нед 24 яну 2021 22:31


Има вариант, в който навгиацията с Waze да е активна на централния екран, а на Active Info Display да показва фабричната навигация. Това обаче работеше до Август 2020, когато от Waze ъпдейтнаха апп-а си и вече това не работи. За да си го активирате трябва да изтриете Waze, да си свалите последната версия, при която работеше (Август/Юли 2020, от ApkMirror например) и да спрете автоматичните ъпдейти на Waze.

Активирането на двете навигации наведнъж е много лесно - Стартирайте навигация на някъде през Andoird Auto + Waze. После натиснете горе в ляво и от "history" отново цъкнете същото място, което сте задали първоначално, след тотва кликнете "New Drive". Сега и двете навигации ще са активни, като Waze ще е с активиран routing.

Между другото до колкото знам във форума на Waze има тема по темата с призив да го оправят, НО може и да не се случи, защото всъщност това е било Бъг - Waze не е пращал към HeadUnit-a информация, че стартира наново навигацията след като в същата секунда я спира (процеса с кликането на същата дестинация от History и стартиране на "new drive" описан по-горе). Така че може и да не го "оправят".


Потребителски аватар
Sarafov_03
Мнения: 425
Регистриран на: Съб 17 окт 2015 12:00
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau

Мнениеот Sarafov_03 » Нед 28 фев 2021 13:30


Да споделя и моя опит с Ад Блу- то. Когато я купих беше пълна (или почти- забелязах, че показваше оставащи 8000 км), после изписвайки около 3500 си взех превантивно една туба и преди месец реших да долея. За да не я препълня, налях около половината и ми показа оставащи 5500 км. След няколко дена не се промениха показанията, и изсипах и останалата част, надявайки се да покаже поне 8-9000, но остана същото. Тази седмица минах около 1000 км.- на таблото е все същата цифра- оставащи 5500 км., не мърда на никъде. Не знам какво плицикане чува в резервоара сензора, но и така ме устройва, стига да не даде някаква грешка.


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19687
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau

Мнениеот Vlad777 » Вто 08 юни 2021 6:29


За изминалите 7 месеца навъртях 12 000 км. и колата вече е на 137 000 км. Доволен съм и не съм имал никакви проблеми. Удоволствие е да се движиш с този автомобил :biggrin

На 130 000 си смених сам двигателното масло и всичките филтри (15 000 пробег от предишната смяна). След това смених и антифриза, защото колата вече е на 5 г., а остарял и некачествен антифриз може да е причина за дефектиране на водната помпа.

Вчера бях в D-BROS, където смениха и маслото на Haldex-а с оригинално, както и спирачна течност (последно сменена преди 2 години) - избрах ATE SL.6.

Интересното за Haldex-a е, че маслото е сменяно преди това само веднъж на третата година (както е по предписание), когато колата е била на 86 000 км. Две години и 50 000 км по-късно цедката беше доста задръстена. Вероятно при предишната смяна на маслото цедката не е била чистена - не знам. Нужно е да се разглоби и да се почисти цедката, което оскъпява малко, защото изисква допълнителен ремонтен комплект болтове (общо 240 лв беше смяната), но на фона на потенциалните проблеми с Haldex-a е препоръчително да се извърши по този начин. Ето и снимка:
4105C3D8-AD54-4C0D-ADB6-9CD00BBE0A23.jpeg
Haldex


Потребителски аватар
iliankocov
Мнения: 1363
Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
Автомобил: Golf 2 Edition One
Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
Местоположение: Враца

Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau

Мнениеот iliankocov » Вто 08 юни 2021 19:54


Vlad777 написа:За изминалите 7 месеца навъртях 12 000 км. и колата вече е на 137 000 км. Доволен съм и не съм имал никакви проблеми. Удоволствие е да се движиш с този автомобил :biggrin

На 130 000 си смених сам двигателното масло и всичките филтри (15 000 пробег от предишната смяна). След това смених и антифриза, защото колата вече е на 5 г., а остарял и некачествен антифриз може да е причина за дефектиране на водната помпа.

Вчера бях в D-BROS, където смениха и маслото на Haldex-а с оригинално, както и спирачна течност (последно сменена преди 2 години) - избрах ATE SL.6.

Интересното за Haldex-a е, че маслото е сменяно преди това само веднъж на третата година (както е по предписание), когато колата е била на 86 000 км. Две години и 50 000 км по-късно цедката беше доста задръстена. Вероятно при предишната смяна на маслото цедката не е била чистена - не знам. Нужно е да се разглоби и да се почисти цедката, което оскъпява малко, защото изисква допълнителен ремонтен комплект болтове (общо 240 лв беше смяната), но на фона на потенциалните проблеми с Haldex-a е препоръчително да се извърши по този начин. Ето и снимка:
4105C3D8-AD54-4C0D-ADB6-9CD00BBE0A23.jpeg


Ако е наистина чистена тая цедка преди 50к, то си представям каква ще е съдбата на Халдексите на тези пасати, когато станат масови в БГ...


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19687
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau

Мнениеот Vlad777 » Пон 14 юни 2021 10:04


Халдексите са почти еднакви на всички автомобили от VAG групата. Дори "тупалките" от RS сериите на Audi вече са със същия Халдекс.

Една снимка от събора в Калояново този уикенд. Бях решил да не изкарвам Пасата на пистата, защото исках да си пазя гумите, но когато заваля не можах да издържа психически и влязох да покарам. :mhihi
Passat-B8.jpg
Снимка от Дани Василев


И впечатленията: Има 3 степени на ESP - нормално, изключено и напълно изключено. При натискане еднократно на копчето се изключва на 1 степен, а при задържане на копчето за няколко секунди се изключва на 2ра степен. Не знам дали е съвсем, защото така и не можах да се завъртя. При тотално изключване на ESP позволяваше и лек дрифт в завоите и доставяше голямо удоволствие. :Mr Green Fun

Общо взето бях най-впечатлен когато на първия завой след правата при пороя, който се изсипваше колата успя да вземе завоя и да влезе в пътя, въпреки че бях 100% сигурен, че съм го изпуснал и отивам в тревата :horror :horror

На следващата обиколка я напънах още повече и отново го взе, но десните гуми излязоха около половин метър от асфалта и влязоха в тревата, но отново без завъртане или пълна загуба на управление - по-скоро недозавиване на цялата кола. Това беше и единственото напускане на очертанията на пистата за цялата сесия, въпреки пороя.

Много съм доволен от колата и това, което дава като сигурност и усещане за пътя в екстремни ситуации. :th_up


!R1
Мнения: 121
Регистриран на: Нед 07 фев 2021 23:50
Автомобил:
Двигател:

Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau

Мнениеот !R1 » Пон 14 юни 2021 10:33


Поздравления за фотографа! :th_up


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 19687
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
Местоположение: София
Контакти:

Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau

Мнениеот Vlad777 » Пон 20 сеп 2021 8:34


Колата мина над 10000 км от предишната смяна на маслото (март месец) и реших да пробвам с Ravenol, което поръчах от Германия. При предишната смяна смених горивния филтър и затова при тази отсъства.
Прикачени файлове
07914D24-0AEF-4D4C-94A2-3DB7E5CBC231.jpeg
Mahle
07914D24-0AEF-4D4C-94A2-3DB7E5CBC231.jpeg (103.33 KиБ) Видяна 3800 пъти



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 156 госта