Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
neo5
Мнения: 36
Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
Двигател: 2013 Декември
Местоположение: Варна
Контакти:

Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7

Мнениеот neo5 » Вто 03 ное 2020 2:11


IMG-20210308-144120.jpg
Колеги, помагайте! До 2-3 дена смятам да закупувам пасат б7 1.4 tsi с DSG7..... за такси да го правя. Толкова ли са зле тея 7-ем степенните кутии, да знам дали изобщо да вземам такъв пасат. Имал съм един пасат, но той си беше 2.0 170к.с. DSG-6. - никакви проблеми с него, обаче... Много съм наплашен напоследък, ако ли не, да си вземам един туран 1.4 с 6 степенната кутия и да ми е мирна главата. Таксиметров шофьор съм и за година и 4 месеца (105 000км) само една верига се е сменяло на тоя туран 2012-та; 1.4 TSI (обаче ръчка), здрави машини са деба, нямат чупене. П.П. То и няма много какво да се счупи де...
Този пасат съм набелязал попринцип - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 3905987969
Прикачени файлове
123554295_4014484641913906_4713137193738895007_n.jpg

Последна промяна от neo5 на Пет 02 апр 2021 14:41, променено общо 4 пъти.




Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 18741
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 R-line 4m DFCA
Двигател: MK2 Golf RP+PG Jetta PB coupe
Местоположение: София
Контакти:

Re: Покупка на Пасат В7 1.4 TSI с DSG7

Мнениеот Vlad777 » Вто 03 ное 2020 10:15


Според мен на този Passat точно му започват ремонтите на скоростната кутия. Те се случват обикновено между 180 и 230 хиляди километра. Като цяло не е кой знае какъв проблем - сменят се съединителите, обслужва се и продължаваш да караш. При 1.4 TSI от време на време се сменя и веригата.

https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=1&t=481408


Потребителски аватар
neo5
Мнения: 36
Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
Двигател: 2013 Декември
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Покупка на Пасат В7 1.4 TSI с DSG7

Мнениеот neo5 » Вто 03 ное 2020 17:19


Vlad777 написа:Според мен на този Passat точно му започват ремонтите на скоростната кутия. Те се случват обикновено между 180 и 230 хиляди километра. Като цяло не е кой знае какъв проблем - сменят се съединителите, обслужва се и продължаваш да караш. При 1.4 TSI от време на време се сменя и веригата.

https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=1&t=481408


Благодаря за инфото колега, горе долу колко излиза смяната на съединителите и обслужването?!


Потребителски аватар
Vlad777
King of the Road
King of the Road
Мнения: 18741
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
Автомобил: Passat B8 R-line 4m DFCA
Двигател: MK2 Golf RP+PG Jetta PB coupe
Местоположение: София
Контакти:

Re: Покупка на Пасат В7 1.4 TSI с DSG7

Мнениеот Vlad777 » Вто 03 ное 2020 17:37


Колега, следи и тази тема. :arrow https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=87&t=485749

Съединителите са около 1500 лв. Смяната на маслото нямам представа. А ако замине мехатроника не е евтино...


Потребителски аватар
neo5
Мнения: 36
Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
Двигател: 2013 Декември
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Покупка на Пасат В7 1.4 TSI с DSG7

Мнениеот neo5 » Вто 22 дек 2020 11:58


Здравейте колеги, колата вече стана жълта, вече чакам от общината за лиценза за такси. Остана само обслужването, намерил съм части (съединител + маховик) с 35% отстъпка, но от М и Д Ауто(Варна) ми казаха, че няма да се занимават с мои части да обслужват колата, тъй като ако стане нещо да са несъвместими, кой щял да плаща повторното отваряне на кутията. Та за техни части + труд + обслужване на кутията (7 степенната) ми искат 2400 лв. Давайте някъде съвети, къде мога да отида с мои части да ми сменят консумативите, защото ми излизат 1120 лв. съединител и маховик на Luk!? :eek :rolleyes


Изображение Изображение
Изображение Изображение


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4180
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Re: Покупка на Пасат В7 1.4 TSI с DSG7

Мнениеот nii » Вто 22 дек 2020 22:16


Ако не прави проблеми защо ще я пипаш? Карай докато не се се прцака и тогава я прави.
Нищо не и пречи да мине още толкова км ..


Потребителски аватар
neo5
Мнения: 36
Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
Двигател: 2013 Декември
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Покупка на Пасат В7 1.4 TSI с DSG7

Мнениеот neo5 » Сря 23 дек 2020 3:10


Заминал ми е съединителя, от 1-ва на 2-ра тресе (макар и лекичко), на 3-та съвсеем леко и нататък няма ядове, няма никакви трептения след 3тата! Усеща се, че приплъзва и е тръгнал да заминава, после на диагностика показа също, че е съединителя и каквото и да е, особено като такси, смятам, че до 20-30 000 км. ще е тотал заминал вече, дано да се бъркам. А иначе съединителят като е износен, не пречи ли това на мехатроника, да го товари?!
П.П. Ето я колицата с оригиналния цвят като беше, пп. и този златен металик дето го измислих изобщо не е зле, ама и тъмносинята перла не лъжеше :mhihi

Изображение Изображение Изображение


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4180
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Re: Покупка на Пасат В7 1.4 TSI с DSG7

Мнениеот nii » Сря 23 дек 2020 12:29


Преди да го сменяш му направи едно продухване с компресор.
Като цяло DSG-7 тресе на ниски предавки защото механизмите за компенсиране на износването се задръстват с прах и спират да работят.
След продухване ще върви нормално около 10000км и пак ще започне да тресе. После повтаряш процедурата:

прави се при хубаво време (над 4-5 градуса), навън, с маска на лицето.
Двигателя на празен ход, скоростите на Р, желателно да не е карана колата преди процедурата (да са студени съединителите).
отгоре на кутията над съединителите има една дупка с размер на кибритена кутия, при мен поне има пластмасова решетка, духаш в нея БЕЗ ДА БЪРКАШ ВЪТРЕ !!!!!
налягането на въздуха трябва да е високо, аз бича на 9 бара и става добре.
Духаш докато не спре да излиза прах.


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 5332
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Покупка на Пасат В7 1.4 TSI с DSG7

Мнениеот DoH_KuXoT » Сря 23 дек 2020 13:59


Това по твои писания в другата тема го правим вече 3 пъти на пасат 1.6tdi , кара по 20-30 хил и пак се повтаря процедурата, но вече сме едни 70хил км бонус , откакто съединителя беше набеден за смяна в порше софия юг , така че благодаря и подкрепям казаното!!! 100% вярно!

Последна промяна от DoH_KuXoT на Чет 24 дек 2020 8:52, променено общо 1 път.


deas
Мнения: 70
Регистриран на: Чет 24 юни 2010 21:59
Автомобил: VAG 5+
Двигател: BJB
Местоположение: XackoBo

Re: Покупка на Пасат В7 1.4 TSI с DSG7

Мнениеот deas » Сря 23 дек 2020 15:41


Това продухване само за DSG 7 ли важи или за всички DSG


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4180
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Re: Покупка на Пасат В7 1.4 TSI с DSG7

Мнениеот nii » Сря 23 дек 2020 16:41


Само за кутии със сухи съединители (а такива май са само DSG7 които се слагат на двигатели с до 250нМ)
На тези с мокри съединители не се задържа прах и нямаш достъп до дисковете, но те нямат проблем с притрисане на ниски предавки.


Потребителски аватар
neo5
Мнения: 36
Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
Двигател: 2013 Декември
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Покупка на Пасат В7 1.4 TSI с DSG7

Мнениеот neo5 » Чет 24 дек 2020 3:09


nii написа:Преди да го сменяш му направи едно продухване с компресор.
Като цяло DSG-7 тресе на ниски предавки защото механизмите за компенсиране на износването се задръстват с прах и спират да работят.
След продухване ще върви нормално около 10000км и пак ще започне да тресе. После повтаряш процедурата:

прави се при хубаво време (над 4-5 градуса), навън, с маска на лицето.
Двигателя на празен ход, скоростите на Р, желателно да не е карана колата преди процедурата (да са студени съединителите).
отгоре на кутията над съединителите има една дупка с размер на кибритена кутия, при мен поне има пластмасова решетка, духаш в нея БЕЗ ДА БЪРКАШ ВЪТРЕ !!!!!
налягането на въздуха трябва да е високо, аз бича на 9 бара и става добре.
Духаш докато не спре да излиза прах.


Добре, благодаря колега! Ще видя да я направя тази процедура и после ще кажа какво е станало :rolleyes :th_up


Потребителски аватар
dobrin
Мнения: 29672
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил: VW Golf MK2 GTI
Двигател: PB 112+
Местоположение: София
Контакти:

Re: Покупка на Пасат В7 1.4 TSI с DSG7

Мнениеот dobrin » Чет 24 дек 2020 8:02


Процедурата е отдавна изпитана (първо от руснаците естествено, мисля, че бях пускал клип в някоя от темите). Важи за скоростна кутия DQ200 със седем предавки и сухите съединители, най-често монтирана на 1,6 дизел и 1,4 бензин в Пасат Б7, Голф 7 и т.н. Да не се бърка с другите седемстепенни DSG кутии (като DQ 381 например, монтирана в Тигуан, Голф 7,5, Пасат Б8 и други).


Потребителски аватар
neo5
Мнения: 36
Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
Двигател: 2013 Декември
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Покупка на Пасат В7 1.4 TSI с DSG7

Мнениеот neo5 » Пет 25 дек 2020 15:12


Здравейте отново! Забравих да спомена, че онзи ден отворих най-накрая плафона и видях, че си стои микрофона на Bluethoot-a там, а нямам микрофон ...като се опитам да провеждам разговори през колата ( Аз чувам абсолютно добре, но отсреща мен-не)!!!
На бордовия нищо не ми показва, да имам изгорял микрофон..., кабелите бяха наред, буксите хубаво вкарани отново ( казвам отново, защото беше разглобена колата за пребоядисване) И все пак нещо стана откакто си я взех от бояджията, въпроса ми е, какво се е променило, че да нямам сега микрофон?! :eek Да не би да се запуска от някъде пак тоя микрофон пуст като веднъж е откачан, или пък да се обучава? :rolleyes :rolleyes


Изображение


Потребителски аватар
neo5
Мнения: 36
Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
Двигател: 2013 Декември
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Покупка на Пасат В7 1.4 TSI с DSG7

Мнениеот neo5 » Пет 25 дек 2020 15:33


Тази панорама е доста добра, ама как се цапа... замислям да му слагам някаква стелка горе, да не се цапа чак толкова бързо, че от тоя трафик на булеварда се запа мигновенно. :mhihi
Изображение
Изображение



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: ip_man32 и 8 госта