Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
- Tsankovski
- Мнения: 360
- Регистриран на: Пон 25 юли 2016 10:14
- Автомобил: VW Passat B5-5 Variant Тiptronic
- Двигател: AMX 2005 2-8 4motion Exclusive
- Местоположение: Русе
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Разбира се,колата е работна, но ми прави впечатление че много високи цени има за ремонти,всички бензинки ли са така капризни от тая генерация
- neo5
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
- Двигател: 2013 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Tsankovski написа:Разбира се,колата е работна, но ми прави впечатление че много високи цени има за ремонти,всички бензинки ли са така капризни от тая генерация
Явно да, скъпи са, абе колкото по-нова колата толкова всички гледат да те изменкат...
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11918
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Далеч съм от мисълта че няма и такива които да се опитат да те метнат и да изкарат пари на твой гръб, но съвременните двигатели са много усложнени заради екологията и са със скъпи части заврени на малоумни места та да се вдигне времето и цената за труд. Освен това от началото на октомври се забелязва значително покачване в проценти на цените на оригиналните части на всички марки. Въпреки това един бензинов е по евтин за поддръжка и ремонт от дизелов двигател
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Моят пасат (1.4 TSI 2013г 160кс CTHD) за 160000км по двигателя има сменени две водни помпи-първата по гаранция, втората сега.
Останалото - само консумативи (свещи, масло, филтри).
Не бих казал, че изисква много ремонти :)
Останалото - само консумативи (свещи, масло, филтри).
Не бих казал, че изисква много ремонти :)
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
nii написа:Моят пасат (1.4 TSI 2013г 160кс CTHD) за 160000км по двигателя има сменени две водни помпи-първата по гаранция, втората сега.
Останалото - само консумативи (свещи, масло, филтри).
Не бих казал, че изисква много ремонти :)
Колега, нали правим разлика между закупен нов и направени 160к и взет на 200+ и направени +++ километри след това.
Всички двигатели от последните 10 години до около 2л за масова употреба си имат определени капризи и заради допуските в тях, ако не се обслужват и гледат правилно почват драми. Както колегата Ода е споменал, вече просто защото е по-евтино и по-лесно и залагаш бомба, примерно се слагат пластмасови обтегачи на веригата, което няма абсолютно никакъв смисъл, ама като стане проблема с тях и мотора е за вторични. Както и масовото премахване на вихрови клапи, както и пластмасови водни помпи и хиляди, хиляди други дребни проблемчета. Автомобилите вече са направени да се замислиш да си го вземеш нов и да го продадеш след гаранцията от колкото да си купуваш втора употреба на 150-200к и да мислиш, че ще изкара още толкова без проблеми. Не на последно място има хора и хора, някой си сменят и поддържат автомобилите по книжка, някой по-често от книжката, някой когато нещо се счупи.
В случая на колегата neo, евала му правя, защото ако го сравня с такситата в София, направо ми се плаче. Базови дачии, базови сийдове, на половината таблата им светят като дискотека, вътре мизерия, колите на по над 350к вече. Пък заради конкуренцията цените са фиксирани, еми аз бих се возил в Пасата на колегата, защото се отнася отговорно към професията си и го работи гордо. Не се опитва да сцепи стотинката на 4, щот нали всичко за тази професия е лв/км.
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: Чет 24 юни 2010 21:59
- Автомобил: VAG 5+
- Двигател: engine19
- Местоположение: XackoBo
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
nii написа: сменени две водни помпи
Какви са причините за смяна, протичат ли ?
- nii
- Незабравим член
- Мнения: 4204
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
- Автомобил: Golf 2 Automatic
- Двигател: RP
- Местоположение: кръчмата
- Контакти:
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Първата помпа се раздрънча рязко и ненадейно, и то с такъв звук, сякаш ангренажната верига беше изпаднала. Там май се оказа че проблема не е в самата помпа, а в съединителя и шайбите към компресора. Понеже беше гаранционен и безплатен ремонта, не разпитвах особено...
Втората протече, само при студен двигател, и имаше едва доловим стържещ звук.
Втората протече, само при студен двигател, и имаше едва доловим стържещ звук.
- neo5
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
- Двигател: 2013 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Кайзен написа:369,72 € при предаване на твоя - https://www.autoteiledirekt.de/alanko-15896232.html
Благодаря колега, ще го имам напредвид. По-изгодно е!
- neo5
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
- Двигател: 2013 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
neo5 написа:Кайзен написа:369,72 € при предаване на твоя - https://www.autoteiledirekt.de/alanko-15896232.html
Благодаря колега, ще го имам напредвид. По-изгодно е!
Оказа се, че на турбото му няма нищо (не, че сме го отваряли или тествали), но e затлачен филтъра на картерните газове
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
- Автомобил: Seat Leon ST
- Двигател: CAXC 2015 - TDI CRB
- Местоположение: София
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Къде е този филтър? Може ли да обясниш.
- neo5
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
- Двигател: 2013 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
То, това е от Голф клипа ама пак се добива представа, дано и на пасата да е някъде там :)
- neo5
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
- Двигател: 2013 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Новата ми яхта майче (трябва да си возя клиентите сигурно на 1000$ / км
- neo5
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
- Двигател: 2013 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
Акция: БАКШИШ
- neo5
- Мнения: 67
- Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
- Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
- Двигател: 2013 Декември
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7
В Пристанище Варна-изток пристигна регистрираният под флага на Каймановите острови малък пътнически кораб LAUREN L.
Голяма яхта или малък пътнически кораб? И двете определения са верни!
LAUREN L е потеглил от италианското пристанище Positano точно преди един месец и без да спира в други портове, пристигна във Варна.
По непотвърдена информация, яхтата няма да бърза да отплава.
Корабът е построен през 2002 г. като SUN BAY II в Cassens Werft - Emden, Германия. Дължината му е 88,5 м, широчината - 14,24 м, газенето 3,90 м (Gross Tonnage: 2991; Summer DWT: 445 t). През 2003 г. плава под името CORINTHIAN, през 2008 г. - CONSTELLATION, през 2009 г. - LAUREN L BB, а през 2013 г. - LAUREN L.
Главният двигател е MAK, с мощност 1850 KW. С него развива скорост до 15 възла. Собственик на яхтата е регистрираната на остров Ман, Великобритания, компания Bellini Yachting - Douglas, а мениджър - регистрираната в САЩ фирма Megayacht Technical Services International - Fort Lauderdale Fl!
Съдът разполага със стабилизираща система.
Суперяхтата се отдава седмично под наем за 695 000 евро!
Моя баща навремето си е построил яхта, 10 метрова (3.25м. широчина; газене във вода- 1,20 метра), ходил е с нея до Одеса, Севастопол... има 5-6 дървени или стъклени купи, за 1во,2ро,3то място на Регатите във Варна, но както и да е, това е друга тема за в друг форум :)
Името й: ИХТИС-33
Ихтис (др.-греч. Ίχθύς — рыба) — древний акроним (монограмма) имени Иисуса Христа, состоящий из начальных букв слов: Ἰησοῦς Χριστός, Θεοῦ Υἱός, Σωτήρ (Иисус Христос Божий Сын Спаситель).
Часто изображался аллегорическим образом в виде рыбы.
Голяма яхта или малък пътнически кораб? И двете определения са верни!
LAUREN L е потеглил от италианското пристанище Positano точно преди един месец и без да спира в други портове, пристигна във Варна.
По непотвърдена информация, яхтата няма да бърза да отплава.
Корабът е построен през 2002 г. като SUN BAY II в Cassens Werft - Emden, Германия. Дължината му е 88,5 м, широчината - 14,24 м, газенето 3,90 м (Gross Tonnage: 2991; Summer DWT: 445 t). През 2003 г. плава под името CORINTHIAN, през 2008 г. - CONSTELLATION, през 2009 г. - LAUREN L BB, а през 2013 г. - LAUREN L.
Главният двигател е MAK, с мощност 1850 KW. С него развива скорост до 15 възла. Собственик на яхтата е регистрираната на остров Ман, Великобритания, компания Bellini Yachting - Douglas, а мениджър - регистрираната в САЩ фирма Megayacht Technical Services International - Fort Lauderdale Fl!
Съдът разполага със стабилизираща система.
Суперяхтата се отдава седмично под наем за 695 000 евро!
Моя баща навремето си е построил яхта, 10 метрова (3.25м. широчина; газене във вода- 1,20 метра), ходил е с нея до Одеса, Севастопол... има 5-6 дървени или стъклени купи, за 1во,2ро,3то място на Регатите във Варна, но както и да е, това е друга тема за в друг форум :)
Името й: ИХТИС-33
Ихтис (др.-греч. Ίχθύς — рыба) — древний акроним (монограмма) имени Иисуса Христа, состоящий из начальных букв слов: Ἰησοῦς Χριστός, Θεοῦ Υἱός, Σωτήρ (Иисус Христос Божий Сын Спаситель).
Часто изображался аллегорическим образом в виде рыбы.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта