Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
Tsankovski
Мнения: 360
Регистриран на: Пон 25 юли 2016 10:14
Автомобил: VW Passat B5-5 Variant Тiptronic
Двигател: AMX 2005 2-8 4motion Exclusive
Местоположение: Русе

Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7

Мнениеот Tsankovski » Пон 15 ное 2021 0:35


Разбира се,колата е работна, но ми прави впечатление че много високи цени има за ремонти,всички бензинки ли са така капризни от тая генерация




Потребителски аватар
neo5
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
Двигател: 2013 Декември
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7

Мнениеот neo5 » Пон 15 ное 2021 2:02


Tsankovski написа:Разбира се,колата е работна, но ми прави впечатление че много високи цени има за ремонти,всички бензинки ли са така капризни от тая генерация


Явно да, скъпи са, абе колкото по-нова колата толкова всички гледат да те изменкат... :cry


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11917
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 15 ное 2021 8:00


Далеч съм от мисълта че няма и такива които да се опитат да те метнат и да изкарат пари на твой гръб, но съвременните двигатели са много усложнени заради екологията и са със скъпи части заврени на малоумни места та да се вдигне времето и цената за труд. Освен това от началото на октомври се забелязва значително покачване в проценти на цените на оригиналните части на всички марки. Въпреки това един бензинов е по евтин за поддръжка и ремонт от дизелов двигател


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4204
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7

Мнениеот nii » Пон 15 ное 2021 9:34


Моят пасат (1.4 TSI 2013г 160кс CTHD) за 160000км по двигателя има сменени две водни помпи-първата по гаранция, втората сега.
Останалото - само консумативи (свещи, масло, филтри).
Не бих казал, че изисква много ремонти :)


thanis
Мнения: 1336
Регистриран на: Пет 21 юли 2017 9:36
Автомобил: Polo 9N
Двигател: BBY 2004

Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7

Мнениеот thanis » Пон 15 ное 2021 10:16


nii написа:Моят пасат (1.4 TSI 2013г 160кс CTHD) за 160000км по двигателя има сменени две водни помпи-първата по гаранция, втората сега.
Останалото - само консумативи (свещи, масло, филтри).
Не бих казал, че изисква много ремонти :)



Колега, нали правим разлика между закупен нов и направени 160к и взет на 200+ и направени +++ километри след това.

Всички двигатели от последните 10 години до около 2л за масова употреба си имат определени капризи и заради допуските в тях, ако не се обслужват и гледат правилно почват драми. Както колегата Ода е споменал, вече просто защото е по-евтино и по-лесно и залагаш бомба, примерно се слагат пластмасови обтегачи на веригата, което няма абсолютно никакъв смисъл, ама като стане проблема с тях и мотора е за вторични. Както и масовото премахване на вихрови клапи, както и пластмасови водни помпи и хиляди, хиляди други дребни проблемчета. Автомобилите вече са направени да се замислиш да си го вземеш нов и да го продадеш след гаранцията от колкото да си купуваш втора употреба на 150-200к и да мислиш, че ще изкара още толкова без проблеми. Не на последно място има хора и хора, някой си сменят и поддържат автомобилите по книжка, някой по-често от книжката, някой когато нещо се счупи.

В случая на колегата neo, евала му правя, защото ако го сравня с такситата в София, направо ми се плаче. Базови дачии, базови сийдове, на половината таблата им светят като дискотека, вътре мизерия, колите на по над 350к вече. Пък заради конкуренцията цените са фиксирани, еми аз бих се возил в Пасата на колегата, защото се отнася отговорно към професията си и го работи гордо. Не се опитва да сцепи стотинката на 4, щот нали всичко за тази професия е лв/км.


deas
Мнения: 99
Регистриран на: Чет 24 юни 2010 21:59
Автомобил: VAG 5+
Двигател: engine19
Местоположение: XackoBo

Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7

Мнениеот deas » Пон 15 ное 2021 10:26


nii написа: сменени две водни помпи


Какви са причините за смяна, протичат ли ?


Потребителски аватар
nii
Незабравим член
Мнения: 4204
Регистриран на: Пон 24 яну 2005 13:33
Автомобил: Golf 2 Automatic
Двигател: RP
Местоположение: кръчмата
Контакти:

Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7

Мнениеот nii » Пон 15 ное 2021 11:18


Първата помпа се раздрънча рязко и ненадейно, и то с такъв звук, сякаш ангренажната верига беше изпаднала. Там май се оказа че проблема не е в самата помпа, а в съединителя и шайбите към компресора. Понеже беше гаранционен и безплатен ремонта, не разпитвах особено...
Втората протече, само при студен двигател, и имаше едва доловим стържещ звук.


Потребителски аватар
neo5
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
Двигател: 2013 Декември
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7

Мнениеот neo5 » Вто 16 ное 2021 7:24


Кайзен написа:369,72 € при предаване на твоя - https://www.autoteiledirekt.de/alanko-15896232.html


Благодаря колега, ще го имам напредвид. По-изгодно е! :bowdown


Потребителски аватар
neo5
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
Двигател: 2013 Декември
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7

Мнениеот neo5 » Съб 20 ное 2021 6:15


neo5 написа:
Кайзен написа:369,72 € при предаване на твоя - https://www.autoteiledirekt.de/alanko-15896232.html


Благодаря колега, ще го имам напредвид. По-изгодно е! :bowdown


Оказа се, че на турбото му няма нищо (не, че сме го отваряли или тествали), но e затлачен филтъра на картерните газове


владислав
Мнения: 668
Регистриран на: Чет 05 мар 2009 10:58
Автомобил: Seat Leon ST
Двигател: CAXC 2015 - TDI CRB
Местоположение: София

Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7

Мнениеот владислав » Съб 20 ное 2021 14:49


Къде е този филтър? Може ли да обясниш.


Потребителски аватар
neo5
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
Двигател: 2013 Декември
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7

Мнениеот neo5 » Съб 20 ное 2021 16:10


Явно е това, на лесно място бил

https://www.youtube.com/watch?v=ZamYG7sLtfI


Потребителски аватар
neo5
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
Двигател: 2013 Декември
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7

Мнениеот neo5 » Съб 20 ное 2021 16:13


neo5 написа:Явно е това, на лесно място бил

https://www.youtube.com/watch?v=ZamYG7sLtfI

То, това е от Голф клипа ама пак се добива представа, дано и на пасата да е някъде там :)


Потребителски аватар
neo5
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
Двигател: 2013 Декември
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7

Мнениеот neo5 » Нед 21 ное 2021 5:30


Новата ми яхта майче (трябва да си возя клиентите сигурно на 1000$ / км :mhihi :mhihi :mhihi
Изображение Изображение
Изображение


Потребителски аватар
neo5
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
Двигател: 2013 Декември
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7

Мнениеот neo5 » Нед 21 ное 2021 5:34


Акция: БАКШИШ :mhihi
Изображение Изображение


Потребителски аватар
neo5
Мнения: 67
Регистриран на: Сря 20 фев 2013 17:46
Автомобил: Passat B7 1-4 TSI EcoFuel
Двигател: 2013 Декември
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Моето такси - Пасат В7 1.4 TSI DSG7

Мнениеот neo5 » Пон 22 ное 2021 5:14


В Пристанище Варна-изток пристигна регистрираният под флага на Каймановите острови малък пътнически кораб LAUREN L.
Голяма яхта или малък пътнически кораб? И двете определения са верни!
LAUREN L е потеглил от италианското пристанище Positano точно преди един месец и без да спира в други портове, пристигна във Варна.
По непотвърдена информация, яхтата няма да бърза да отплава.
Корабът е построен през 2002 г. като SUN BAY II в Cassens Werft - Emden, Германия. Дължината му е 88,5 м, широчината - 14,24 м, газенето 3,90 м (Gross Tonnage: 2991; Summer DWT: 445 t). През 2003 г. плава под името CORINTHIAN, през 2008 г. - CONSTELLATION, през 2009 г. - LAUREN L BB, а през 2013 г. - LAUREN L.
Главният двигател е MAK, с мощност 1850 KW. С него развива скорост до 15 възла. Собственик на яхтата е регистрираната на остров Ман, Великобритания, компания Bellini Yachting - Douglas, а мениджър - регистрираната в САЩ фирма Megayacht Technical Services International - Fort Lauderdale Fl!
Съдът разполага със стабилизираща система.
Суперяхтата се отдава седмично под наем за 695 000 евро!


Изображение


Моя баща навремето си е построил яхта, 10 метрова (3.25м. широчина; газене във вода- 1,20 метра), ходил е с нея до Одеса, Севастопол... има 5-6 дървени или стъклени купи, за 1во,2ро,3то място на Регатите във Варна, но както и да е, това е друга тема за в друг форум :)

Името й: ИХТИС-33

Ихтис (др.-греч. Ίχθύς — рыба) — древний акроним (монограмма) имени Иисуса Христа, состоящий из начальных букв слов: Ἰησοῦς Χριστός, Θεοῦ Υἱός, Σωτήρ (Иисус Христос Божий Сын Спаситель).
Часто изображался аллегорическим образом в виде рыбы.



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 96 госта