За съжаление най-големите проблеми на колата оставаха - ръждата,следите от градушка,износения съединител,течащата рейка.От купето трябваше да бъдат сменени праговете,предните калници,задния капак и предната броня.Оттам следваше и нещо което мислех, че ще избегна - цялостното боядисване.Преди него обаче исках напълно направена техническата част - съединител,рейка,спирачен ъпгрейт,смяна на окачването с регулиращо и друго средно и задно гърне.Процесът беше доста дълъг и в комбинация с малкото свободно време се проточи около две години.


-нови прагове:

-смяна на предните калници с оригинални в добро състояние и след това намиране на ляв с правоъгълен мигач без отвор за антена:


-смяна и на задния капак с оригинален с трети стоп и спойлер:

-таванът беше изправен с pdr :
