Здравейте колеги ! От днес официално съм собственик на Голф 4 2.0 ! Сравнително бързо стана работата в КАТ и мина по вода (буквално цял ден не спира да вали), но все пак решихме да използваме услугите на регистратор за по-малко ядове.Гоуфчето много ме радва, но все още не съм го водил на сервиз, тези дни ще стане и ще видим къде има болежки.Днес ровя книжката с упътванията, но нещо не намирам код за радиото, явно няма да го бъде.Иначе чека още свети и на контакт изписва нещо за маслото (ще кача снимки).Като цяло ще ми трябва време да свикна защото разликата с опела на баща ми е огромна и педала на газта на голфа е много лек.
Благодаря отново на всички включили се в темата !
Това излиза при палене:
Към ключовете има в някакъв пластмасов такъв и някакъв код за проверка:
W397776 (шестицата е под лепенката)
В упътванията за радиото също има някакъв код (тепърва ще превеждам)
Малко е странен Гоуфу, с метални елементи е, но липсва подлакътник и подгрев.Така бил поръчан ?
Седалките също са интересни:
Каза, че топката била оригинална ?
Искаше ми се на да направя снимки и отвън, но просто времето не позволява.
Golf 4 2.0
- relaxxx
- Мнения: 1279
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
- Автомобил: 4x4
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Съвет при покупка на Golf 4
Честито, щракни я отвън. маслен сензор.Така дистанционно, датчика на картера, който е отдолу трябва да се смени.. но виж маслото как е дали е в норма.
Re: Съвет при покупка на Golf 4
Ivo_98 написа:Здравейте колеги ! От днес официално съм собственик на Голф 4 2.0 ! Сравнително бързо стана работата в КАТ и мина по вода (буквално цял ден не спира да вали), но все пак решихме да използваме услугите на регистратор за по-малко ядове.Гоуфчето много ме радва, но все още не съм го водил на сервиз, тези дни ще стане и ще видим къде има болежки.Днес ровя книжката с упътванията, но нещо не намирам код за радиото, явно няма да го бъде.Иначе чека още свети и на контакт изписва нещо за маслото (ще кача снимки).Като цяло ще ми трябва време да свикна защото разликата с опела на баща ми е огромна и педала на газта на голфа е много лек.
Благодаря отново на всички включили се в темата !
В упътванията за радиото също има някакъв код (тепърва ще превеждам)
Честито отново колега, кога за радиото на VW трябва да се намира на заглавните страници отначало или на последните в края. По средата няма да го намериш, нямам спомен дилърските ръководства от Австрия и Германия, дали съвпадат.
Кода на теория може да се декодира и чрез серийния номер на системата, но не съм ползвал лично и трябва някой да потвърди с какъв успех става това. Накратко, плащаш си и ти изкарва кода за радиото. На теория и в представителството могат да го правят това, но при нас в БГ за Г4 не знам, дали ще искат да се занимават.
Води когато можеш в сервиз, хубаво да я прегледат и да се види в какво състояние е, като недей да се демотивираш каквото и да и има, ще си я стегнеш и ще си я караш спокойно :) Добре дошъл !
Re: Golf 4 2.0
Датчик за нивона масло трябва да смениш. Следи си маслото на щеката, защото този мотор е известен с по-високия разход на масло.
- richko25
- Мнения: 392
- Регистриран на: Сря 09 дек 2009 12:28
- Автомобил: VAG
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Golf 4 2.0
Честито и от мен!Ще ти е приятно да караш Golf с този двигател.Кода на радиото е в книжките. Маслен сензор трябва да смениш. Подлакътник от нета за 40-50лв. си намираш и инсталираш.
Ето: viewtopic.php?t=8545
Ето: viewtopic.php?t=8545
- tdi fen
- Мнения: 4246
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Golf 4 2.0
честито и много безаврийни километри !
п.п моят съвет е преди на смениш маслото да налеeш качествена flush дабавка и да залошиш на по-качествено масло 5w40
п.п моят съвет е преди на смениш маслото да налеeш качествена flush дабавка и да залошиш на по-качествено масло 5w40
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf 4 2.0
Я, интересен Голф!
За датчика, първо виж кабелите към него. После тръгвай на смяна на тоя нещастен датчик.
С кой код на мотора е?
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Golf 4 2.0
За оборудването виж табелката с кодовете, и на този сайт http://prsearch.planetvag.com
Щом имаш книжките, трябва да я има и на тях... Иначе някъде в багажника...
Щом имаш книжките, трябва да я има и на тях... Иначе някъде в багажника...
Re: Golf 4 2.0
1 ден по-късно и 400 лв. по-малко, днес я взех от сервиза.Сменили са маслото, водната помпа, ангренаж.
Масления сензор не са го погледнали и все още е проблем, но ще го решавам на по-късен етап.От сервиза казаха, че ламбда сондата била за смяна (били две и поне едната е за смяна) и заради това светела лампичката на “check engine”.За сега ще карам така, уж не било проблем.Стартера за сега е най-зле и ще ми е приоритет.Малко ме притеснява борд компютъра и по-точно това което показва за разхода на горивото.Все още го разучавам, но показва два разхода (може би градско и извънградско), но и двата са стряскащи - 15/100 и 17/100.Надявам се като се покара известно време това да се промени.
Иначе щтракнах 2,3 снимки днес.Като пекна слънцето веднага излязоха всички драскотини.
Масления сензор не са го погледнали и все още е проблем, но ще го решавам на по-късен етап.От сервиза казаха, че ламбда сондата била за смяна (били две и поне едната е за смяна) и заради това светела лампичката на “check engine”.За сега ще карам така, уж не било проблем.Стартера за сега е най-зле и ще ми е приоритет.Малко ме притеснява борд компютъра и по-точно това което показва за разхода на горивото.Все още го разучавам, но показва два разхода (може би градско и извънградско), но и двата са стряскащи - 15/100 и 17/100.Надявам се като се покара известно време това да се промени.
Иначе щтракнах 2,3 снимки днес.Като пекна слънцето веднага излязоха всички драскотини.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Golf 4 2.0
Разхода на борда не е градско и извънградско, колата това няма как да го знае...
Единият разход се нулира всеки път когато колата не се кара за няколко часа. Другият разход се нулира ръчно(или като изключиш акумулатора), и е за по-дълъг период. За да видиш от кога не е нулиран, и за какъв период и пробег се отнася, просто сменяш с челните клавиши на лостчето на чистачките някои от другите параметри, които бордкомпютъра показва - време от последно нулиране и пробег от тогава. Принудителното нулиране и на двата става от бутона за превключване между тях, който е отдолу на лоста за чистачките, като го задържиш натиснат за 1-2 секунди.
Когато караш колата на късо, с много работа на място(още повече сега зимата понякога чистиш сняг или лед от стъклата, докато мотора е запален да загрява), е нормално да е висок средния разход. Неработеща ламбда също обикновено е причина за повишен разход.
Единият разход се нулира всеки път когато колата не се кара за няколко часа. Другият разход се нулира ръчно(или като изключиш акумулатора), и е за по-дълъг период. За да видиш от кога не е нулиран, и за какъв период и пробег се отнася, просто сменяш с челните клавиши на лостчето на чистачките някои от другите параметри, които бордкомпютъра показва - време от последно нулиране и пробег от тогава. Принудителното нулиране и на двата става от бутона за превключване между тях, който е отдолу на лоста за чистачките, като го задържиш натиснат за 1-2 секунди.
Когато караш колата на късо, с много работа на място(още повече сега зимата понякога чистиш сняг или лед от стъклата, докато мотора е запален да загрява), е нормално да е висок средния разход. Неработеща ламбда също обикновено е причина за повишен разход.
- tdi fen
- Мнения: 4246
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Golf 4 2.0
провери си нивото на маслото и го проверявай регулярно на около 1000 км
- stefan4o
- Мнения: 19142
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf 4 2.0
Ако имаш проблем с ламбда-сондата не очаквай нисък разход на гориво. А това, че отчита бедна или богата смес пък съвсем не значи, че проблемът е в нея.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Golf 4 2.0
tdi fen написа:провери си нивото на маслото и го проверявай регулярно на около 1000 км
2л двутаков двигател спрямо разхода на масло.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 44 госта