^^
^^Благодаря ви !
Golf 4 2.0
Re: Golf 4 2.0
Утре ще си взема ELM327 за 10лв., човека от който си купих Голфа имаше някаква подобна джаджа и я свързваше с телефона си и му излизаха всички грешки.Ще пробвам да видим дали ще ми свърши работа пък ако ли не здраве да е.Някой ползвал ли ли го е ?
Re: Golf 4 2.0
Ползвали сме го, показва типови грешки в P код, трява да си ги проверяваш отделно. Също така препоръчително е да не си вземаш версия 2.х защото има проблеми.
За Фолксваген специализираният софтуер се казва VAG-COM на Ross-tech, където можеш да пипаш и по настройки. За живи данни, по-добре компютър с кабел вагком. Иначе за някоя статична грешка, няма проблем ELM 327. Поздрави и късмет, да оправиш голфчето :)
За Фолксваген специализираният софтуер се казва VAG-COM на Ross-tech, където можеш да пипаш и по настройки. За живи данни, по-добре компютър с кабел вагком. Иначе за някоя статична грешка, няма проблем ELM 327. Поздрави и късмет, да оправиш голфчето :)
-
- VW експерт
- Мнения: 12794
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Golf 4 2.0
Купи си кабел,остави това Елм.
Re: Golf 4 2.0
Взех я “джаджата”, сложих я в конектора и греда - умния ми айфон не я поддържа.Взех на бащата андроида и стана работата, но приложението е съвсем различно и не се ориентирах особено.Намери ми само 2 грешки, но ми излиза инфо само за Хонда, Субару и още 2 марки. Рових се половин час, но не успях да го направя да ми излиза за моята кола.Отказах се най-накрая...кодовете. са P0140 и P0141
И нещо по междудругото.Качваме се в колата измръзнали от студ викам да пуснем малко климатика.Нали в сервиза смениха въздушния филтър няма да има проблем.Пускам го аз и гледам няква умряла муха на решетката. Викам си сега ще пусна вентилатора на висока степен да я издуха.Пускам го аз, мухата изфръкна ама като почнаха да летят едни прахоляци, едни дунапрени...по-големите парчета заседнаха на решетката и с една пръчица ги изкарах, но най-вероятно има още.Това нормално ли е при сменен филтър ? Представям си какво щеше да бъде ако не го бях сменил.
И нещо по междудругото.Качваме се в колата измръзнали от студ викам да пуснем малко климатика.Нали в сервиза смениха въздушния филтър няма да има проблем.Пускам го аз и гледам няква умряла муха на решетката. Викам си сега ще пусна вентилатора на висока степен да я издуха.Пускам го аз, мухата изфръкна ама като почнаха да летят едни прахоляци, едни дунапрени...по-големите парчета заседнаха на решетката и с една пръчица ги изкарах, но най-вероятно има още.Това нормално ли е при сменен филтър ? Представям си какво щеше да бъде ако не го бях сменил.
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf 4 2.0
Да, нормално е. Приготви се за сваляне на табло и облепяне на клапите. Добре дошъл в автомобилния свят.
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Съб 29 дек 2012 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pazardjik
Re: Golf 4 2.0
Колега кажи сега до тук колко ти излезе тоя чайник?
Re: Golf 4 2.0
Почвам да се плаша вече. Днеска и борд компютъра ми изкара акъла с общия разход на гориво - 31л./100 !
Иначе да сметнем дотук:
1.Колата - 3100 лв.
2.Еко такса - 310 лв.
3.Застраховка, регистрация и общо в КАТ заедно с пари за регистратора - 230 лв.
4.Сервиз - 450лв. - масло, масло на скоростна кутия, филтри, ангренаж, ремъци, ролки.
Аптечки, пожарогасители, течност за чистачки няма да ги броя.
Все още ме чакат проблемите свързани с “check engine”, смяна на ламбда сонда и стартера който се чува на заклано почти всеки път. Важното е да се усмихваме !
Иначе да сметнем дотук:
1.Колата - 3100 лв.
2.Еко такса - 310 лв.
3.Застраховка, регистрация и общо в КАТ заедно с пари за регистратора - 230 лв.
4.Сервиз - 450лв. - масло, масло на скоростна кутия, филтри, ангренаж, ремъци, ролки.
Аптечки, пожарогасители, течност за чистачки няма да ги броя.
Все още ме чакат проблемите свързани с “check engine”, смяна на ламбда сонда и стартера който се чува на заклано почти всеки път. Важното е да се усмихваме !
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Golf 4 2.0
Мани го тоя борд... карал си на късо с много работа на място.
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Golf 4 2.0
Ще подминеш 5к, докато стане за каране. Аз за същите пари в момента продавам кола на друга марка, която реално само се "качваш и караш"... Всичко съм сменил с ново по нея, включително и 4 чисто нови зимни гуми, винетка, ГО, ГТП и т.н..
Но, всеки си шета на акъла ;)
Но, всеки си шета на акъла ;)
- tdi fen
- Мнения: 4249
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Golf 4 2.0
по-грешките проблемът е във втората сонда втората грешка е за подгрева на втората сонда огледай хубаво буксата и жиците и,също дали катализатора си е на мястото,ако го няма нормално да излиза първата грешка
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Съб 29 дек 2012 10:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pazardjik
Re: Golf 4 2.0
Значи дойде на моята теория ,че за под 4,5 к . няма да намериш добра кола ,а камо ли перфектна.Е за това трябва колите да се продават с гаранция и задължително проверени, макар и по-скъпи!!!Но понеже българина не вярва ,ще си страда още дълго!!!
- tdi fen
- Мнения: 4249
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Golf 4 2.0
при мен се вижда всичко и от телефона и от компютъра