След първият ми по-дълъг трип от 500км от вчера съм доста впечатлен от DSG-то, тъй като до сега не съм карал кола оборудвана с него.
В стандартен режим е доста плавна и дори при изпреварвания сменя почти неусетно. В спортен режим ги сменя малко по-отчетливо и агресивно и при изпреварване закъснението почти не се усеща, особено при правилна работа с десния крак. За момента единствено ме подразни по-рязката и осезателна смяна от по-висока към по-ниска предавка при път със спускане, изкачване и завой в режим спорт, доакто пък в нормален режим държи висока предавка и доста често оборотите са недостатъчни, но пък това може да идва донякъде и от самият мен и от това, че все още не съм свикнал да я карам по-най добрият начин. Но като цяло единственото ми сравнение е с автоматична кутия ZF8 HP75 2ро поколение от 2020 с която е оборудван служебният ми автомобил и бих казал, че DSG-то е мнооого точки напред при удоволствието от шофирането и смяната на предавките.