Passat B6 2.0TDI Sportline - първият ми vw

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
zdravkop64
Мнения: 223
Регистриран на: Сря 10 юли 2019 8:12
Автомобил: Passat B6 4motion
Двигател: AXZ 2009

Re: Passat B6 2.0TDI Sportline - първият ми vw

Мнениеот zdravkop64 » Сря 07 юли 2021 8:58


Значи моят пасат е наполовина пасат- само комби е. :mhihi Пусни една тема за пасата и в Опел форума, за да станат дружки с моята. :wink




Потребителски аватар
hudson
Мнения: 35
Регистриран на: Вто 20 апр 2021 7:58
Автомобил: Passat b6
Двигател: CBAB 2009
Местоположение: Пазарджик

Re: Passat B6 2.0TDI Sportline - първият ми vw

Мнениеот hudson » Пет 01 окт 2021 13:31


Имам питане - какво означава да мига бутона на ръчната след задействане?
Единствената разлика с нормалното задействане беше, че спрях колата под наклон.
Заради мигащата ръчна се подсигурих и с камък пред гумата. После я задействах на равно място - нямаше мигане.


Потребителски аватар
shagy
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 08 юни 2017 3:55
Автомобил: Bora 1_8 20 V
Двигател: AGN

Re: Passat B6 2.0TDI Sportline - първият ми vw

Мнениеот shagy » Съб 02 окт 2021 7:04


единият (или и двата не дай боже) апарат за ръчната прави мизерии, (при служебния беше се случило това) или не знам дали е възможно но, ако накладките ти са заминали може да не затяга хубаво.
Р.S. хубава колица си взел дълги без аварийни и щастливи километри ти желая.


Потребителски аватар
hudson
Мнения: 35
Регистриран на: Вто 20 апр 2021 7:58
Автомобил: Passat b6
Двигател: CBAB 2009
Местоположение: Пазарджик

Re: Passat B6 2.0TDI Sportline - първият ми vw

Мнениеот hudson » Пон 04 окт 2021 17:05


Мизерии в смисъл?
Механично или електрически?
Ръчкахме ги с вагкома - нито имаха записани грешки, нито пък излезе нещо при тестовете. Накладките са над 60% със сигурност.
Не връщат добре обаче, което почти със сигурност е проблем на хидравличния цилиндър (най-вероятно корозия).
И защо мигаще само при спиране при наклон? Вярно, не беше малък - около 40 градуса


Запрян
Мнения: 115
Регистриран на: Съб 28 авг 2021 12:52
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 2.0TDI Sportline - първият ми vw

Мнениеот Запрян » Пон 04 окт 2021 17:31


Ниво спирачна течност, елементарно но проверявал ли си?


Потребителски аватар
hudson
Мнения: 35
Регистриран на: Вто 20 апр 2021 7:58
Автомобил: Passat b6
Двигател: CBAB 2009
Местоположение: Пазарджик

Re: Passat B6 2.0TDI Sportline - първият ми vw

Мнениеот hudson » Чет 07 окт 2021 7:12


Спирачната течност не е проверена - направо е смемена.
Има ли начин да се направи така, че бутоните на волана да работят, без двигателя да е включен? Идеята е щом включиш радиото, да работят и бутоните на волана.


Потребителски аватар
hudson
Мнения: 35
Регистриран на: Вто 20 апр 2021 7:58
Автомобил: Passat b6
Двигател: CBAB 2009
Местоположение: Пазарджик

Re: Passat B6 2.0TDI Sportline - първият ми vw

Мнениеот hudson » Пон 22 ное 2021 11:26


С намаляването на деня, си припомних нещо което знаех отпреди да купя колата - обикновените фарове на шестиците са зле. От помътняването на пластмасата отпред и най-вече от опичането на огледалния слой на рефлектора. Вариантите бяха два - рециклиране на моите или нови. Понеже цената на два ОЕМ фара се доближава до 50% от стойността на колата, а афтърмаркет фаровете светят, но не осветяват (според мен поне), избрах вариант едно - рециклиране.
Съжалявам че не снимах - почти целия рефлектор беше почернял.
Послушах и съвета на момчето което ми направи рециклирането и монтирах ксенон на 4300К. Като се възползвахме от малкия размер на баластите и ги монтирахме вътре във фара. Нищо не е рязано или пробивано, така че винаги мога да се върна на халогенна крушка.
Разликата преди и след в осветяването е трудна за описване, затова ще пробвам с една дума - прогледнах.

Тук вече съм монтирал първия:
BF0F825A-D7EC-4AD7-8A1A-C99ABCD4AF34.jpeg


Преди да сложа и десния, намерих от къде ми се губи течността за чистачките:
8F16F1A5-28A4-4996-8F73-1B2C2FC2B3E5.jpeg


И по-точно:
B5E5AC7F-4F6E-499A-9EFE-121EB9EA54C6.jpeg


Според мен е дефект в самия маркуч, защото няма как да се притисне там (в гофре, заедно с другия маркуч и сноп кабели), а и се вижда как е раздуло отвътре навън.

Много е полезно да имаш приятел стругар:
5BD19A70-8D9E-45AE-B499-D99F3F670BAE.jpeg

Особено такъв, който си разбира от работата. Нипела пасна перфектно, не се наложи да използвам лепилото което бях приготвил.

Сега ми остава само да се справя със задържането на задните спирачни апарати. И смяната на маслото наближава вече. Някакви препоръки за това? Вискозитета ще е 5W30, марката - чудя се дали да не пробвам Ravinol? Знам че трябва да подходящо за DPF, но не знам дали и как е отбелязано на етикета.


Потребителски аватар
McLane
Мнения: 245
Регистриран на: Чет 04 ное 2021 5:20
Автомобил: SeatToledo
Двигател: AGN
Местоположение: Шумен

Re: Passat B6 2.0TDI Sportline - първият ми vw

Мнениеот McLane » Пон 22 ное 2021 12:01


Малко офтопик ,колата изглежда супер.Дълги и безаварийни км .Изчисти ли боклуците под кората на чистачките и съответно дренажните отвори и сваляне на подкалниците ,че там понякога става сметище ?


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6062
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 2.0TDI Sportline - първият ми vw

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 22 ное 2021 12:05


Гледаш да е 504/507 спецификация по VW


Потребителски аватар
hudson
Мнения: 35
Регистриран на: Вто 20 апр 2021 7:58
Автомобил: Passat b6
Двигател: CBAB 2009
Местоположение: Пазарджик

Re: Passat B6 2.0TDI Sportline - първият ми vw

Мнениеот hudson » Пон 22 ное 2021 13:04


McLane написа:Малко офтопик ,колата изглежда супер.Дълги и безаварийни км .Изчисти ли боклуците под кората на чистачките и съответно дренажните отвори и сваляне на подкалниците ,че там понякога става сметище ?

Боклуци под чистачките не съм видял да има, а подкалниците съм ги разкачил само отпред, колкото да отвия болтовете на бронята. Засега не съм имал проблем с наводняване от запушване на дренажите, предполагам няма и да имам - колата стои в гараж.


DoH_KuXoT написа:Гледаш да е 504/507 спецификация по VW

Това са последните три цифри от спицификацията нали?


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6062
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B6 2.0TDI Sportline - първият ми vw

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 22 ное 2021 13:14


:arrow
Прикачени файлове
IMG_20211122_131351.jpg


Потребителски аватар
McLane
Мнения: 245
Регистриран на: Чет 04 ное 2021 5:20
Автомобил: SeatToledo
Двигател: AGN
Местоположение: Шумен

Re: Passat B6 2.0TDI Sportline - първият ми vw

Мнениеот McLane » Пон 22 ное 2021 13:36


hudson написа:
McLane написа:Малко офтопик ,колата изглежда супер.Дълги и безаварийни км .Изчисти ли боклуците под кората на чистачките и съответно дренажните отвори и сваляне на подкалниците ,че там понякога става сметище ?

Боклуци под чистачките не съм видял да има, а подкалниците съм ги разкачил само отпред, колкото да отвия болтовете на бронята. Засега не съм имал проблем с наводняване от запушване на дренажите, предполагам няма и да имам - колата стои в гараж.


DoH_KuXoT написа:Гледаш да е 504/507 спецификация по VW

Това са последните три цифри от спицификацията нали?



Ако и предишния собственик я е държал в гараж няма да има . Но пък по вътрешния ръб на веждите всички коли трупат прахоляк ,мокри се и съхне бавно .Винаги като взема кола и обслужа ДВГ и всички течности свалям корите отпред и отзад .Чистене ,боядисване и пръскане с консервант


Потребителски аватар
hudson
Мнения: 35
Регистриран на: Вто 20 апр 2021 7:58
Автомобил: Passat b6
Двигател: CBAB 2009
Местоположение: Пазарджик

Re: Passat B6 2.0TDI Sportline - първият ми vw

Мнениеот hudson » Вто 28 дек 2021 17:29


Според колата, а и според записките от предишния собственик, наближи време за за смяна на масло. Антифриза ми се видя мътен и затова реших да сменя и него.
Поръчах всичко от аутодок:
678EE6E9-3516-45D3-B73D-A7D771CD2CFA.jpeg


Филтъра на купето и горивния бяха най-мръсни. Първия предполагам че са го пропуснали предишната смяна, а горивния или е пропуснат и той, или никой не си е направил труда да изчисти тялото под филтърния елемент - беше пълно с нещо като тиня.
Чудя се дали да спазвам зададения сервизен интервал от 15к км или да сменям на 10…
Трите филтъра ги взех UFI,защото има лепенка на тялото на горивния от същата марка. Уж италиански, но въздушния е китайски, масления е полски, а горивния от Мароко… глобализация, кво да се прави.


zdravkop64
Мнения: 223
Регистриран на: Сря 10 юли 2019 8:12
Автомобил: Passat B6 4motion
Двигател: AXZ 2009

Re: Passat B6 2.0TDI Sportline - първият ми vw

Мнениеот zdravkop64 » Сря 29 дек 2021 10:20


Добре си обслужваш пасатора, както винаги. Според мен си сменяй на 10 000 км масълцето, нищо, че го дават на 15. И аз го сменям на 10.


Потребителски аватар
hudson
Мнения: 35
Регистриран на: Вто 20 апр 2021 7:58
Автомобил: Passat b6
Двигател: CBAB 2009
Местоположение: Пазарджик

Re: Passat B6 2.0TDI Sportline - първият ми vw

Мнениеот hudson » Сря 29 дек 2021 21:49


Слушаме се, засега :biggrin
След първото захлаждане, установих че двузоновия климатроник е прекалено двузонов - отдясно духаше почти хладно. Първо се усъмних в клапите и сервомоторите им, но те си бяха ОК.
Тук е мястото да благодаря на колегата zfa159 :bowdown безпогрешно и категорично обвини за проблемите ми радиаторчето на парното. Докато ми остане време да го сменя, установих че при температура под нулата, вече и отляво температурта падна, а от дясно си беше направо студено.
Обаче открих, че смяната на радиаторчето е лековита процедура.
Предния ден си бях сецнал кръста, но след няколко часа протегнат да ръчкам тръбите зад двигателя или заел поза от йога долу при педалите, забравих за кръста, защото вече бях схванат навсякъде :mhihi
Открих и още нещо - колкото и лесно да изглежда в ютуб, на практика не е така.
Ноооо съм много доволен от резултата - калориферчето вече прави баня в колата. :wink



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 110 госта