Passat b3 дълго очакваният...-----> Bora 1.8 20V

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19136
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Passat b3 дълго очакваният...

Мнениеот stefan4o » Съб 02 окт 2021 16:42


Нямате си друга работа, явно :mhihi При положение, че го има готово - купуваш и още 5 години поне не го мислиш.




Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12787
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat b3 дълго очакваният...

Мнениеот Zdravko Zankov » Съб 02 окт 2021 21:21


Следваш консуматорското общество Стефане.


Потребителски аватар
shagy
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 08 юни 2017 3:55
Автомобил: Bora 1_8 20 V
Двигател: AGN

Re: Passat b3 дълго очакваният...

Мнениеот shagy » Нед 14 ное 2021 16:02


Привет на всички, няма кой знае какви промени по колата, наливам си А95/пропан и си карам, след няколко "забележки от органите на реда" си смених лед светлинките (уж дето се водят дневни) с някви "по-иновативни" 2в1 (демек с мигач и то бягащ :mhihi ) според мене доста добре се получи.
Прикачени файлове
IMG_20211006_144522.jpg

[ Play Quicktime file ] VID_20211007_134337.mp4 [ 6.76 MiB | Видяна 5041 пъти ]

IMG_20211007_134203.jpg


Потребителски аватар
shagy
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 08 юни 2017 3:55
Автомобил: Bora 1_8 20 V
Двигател: AGN

Re: Passat b3 дълго очакваният...

Мнениеот shagy » Нед 14 ное 2021 16:09


имам и едно питане, искам някакси да си монтирам поставки за чаши, за целта съм се спрял за поставки от бора/Г4 да ги вградя някъде по конзолата не знам дали ще успея, но ще пробвам. някой, ако има по-добри идеи моля да ги сподели.


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12787
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat b3 дълго очакваният...

Мнениеот Zdravko Zankov » Нед 14 ное 2021 17:24


Най-доброто място за чашка с кафе е при ръчната спирачка.


Потребителски аватар
shagy
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 08 юни 2017 3:55
Автомобил: Bora 1_8 20 V
Двигател: AGN

Re: Passat b3 дълго очакваният...

Мнениеот shagy » Пон 15 ное 2021 14:58


но сигурно няма да има някаква версия тип оригинал в смисъл от пасатори, и трябва преправяне предполагам?


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19136
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Passat b3 дълго очакваният...

Мнениеот stefan4o » Пон 15 ное 2021 17:02


Има, оригинален подлакътник. Но няма да ти хареса цената.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11917
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Passat b3 дълго очакваният...

Мнениеот К.Одаджийски » Вто 16 ное 2021 8:12


Аз навремето ги мислех всякакви варианти, обаче пластмасите по таблото са калпави нямаше да издържат или трябваше отливане на елементи от други материали с изработка на калъпи, преправка на СД от компютър, абе много неща и нищо не ми допадна. Взех и подлакътник от Б4 щото от Б3 май няма. Той обаче стои много назад заради ръчната спирачка и държача за чаши е отзад, махнах го. Най удобното място което намерих е просто една от тия пластмасовите държачи за чаши закачен на вратата на жабката. С тънко двойно лепещо тиксо го бях залепил от вътрешната страна на капака за да не изпада при отваряне на жабката и това е


Потребителски аватар
shagy
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 08 юни 2017 3:55
Автомобил: Bora 1_8 20 V
Двигател: AGN

Re: Passat b3 дълго очакваният...

Мнениеот shagy » Пет 19 ное 2021 16:35


и такаа, спирам да мисля за поставката, появи се по-сериозен проблем, вчера докато се прибирам от работа нещо под капака изпука веднага отбивам настрани и виждам, че наркучето от снимка 1 от ограденото място е изскочило от съединението, бутам го обратно на мястото му, оглеждам се за други дефекти видимо нищо, паля всичко изглежда нормално тръгвам и на второто кръстовище колата вдига обороти на празен ход (около 2000 оборота), върви нормално иначе, днеска пак на път към вкъщи пак изпука по същия начин обаче този път другият маркуч към маслоохладителя спукан, обграденото място от снимка 2. Та въпросът ми е освен дебитомер какво още ? трябва ли да се притеснявам много (от финансова гледна точка) :mhihi :mhihi
Прикачени файлове
IMG_20211119_153109~3.jpg
снимка 1
IMG_20211119_153109~2.jpg
снимка 2


Zdravko Zankov
VW експерт
VW експерт
Мнения: 12787
Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: AQY 2001
Местоположение: Враца

Re: Passat b3 дълго очакваният...

Мнениеот Zdravko Zankov » Пет 19 ное 2021 17:22


К.Одаджийски написа: Взех и подлакътник от Б4 щото от Б3 май няма.

Има от В3,доста е грозен.Но е удобен.Съжалявам,че нямам снимки от моя бивш Пасат.В4 с монтиран оригинален подлакътник от В3.Имаше си лепенки VW/Audi.Закрепваше се за седалката,долу при шината.


Потребителски аватар
К.Одаджийски
VW експерт
VW експерт
Мнения: 11917
Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
Двигател: B207L + PF 1989
Местоположение: София / Берковица

Re: Passat b3 дълго очакваният...

Мнениеот К.Одаджийски » Пон 22 ное 2021 8:15


shagy написа:и такаа, спирам да мисля за поставката, появи се по-сериозен проблем, вчера докато се прибирам от работа нещо под капака изпука веднага отбивам настрани и виждам, че наркучето от снимка 1 от ограденото място е изскочило от съединението, бутам го обратно на мястото му, оглеждам се за други дефекти видимо нищо, паля всичко изглежда нормално тръгвам и на второто кръстовище колата вдига обороти на празен ход (около 2000 оборота), върви нормално иначе, днеска пак на път към вкъщи пак изпука по същия начин обаче този път другият маркуч към маслоохладителя спукан, обграденото място от снимка 2. Та въпросът ми е освен дебитомер какво още ? трябва ли да се притеснявам много (от финансова гледна точка)

Предполагам само че гърми газовата уредба и ти вади маркучите за картерната вентилация понеже са без скоби и са размекнати от маслото, защото виждам че имаш кихалка, но явно нейната гумичка е по стегната от тия маркучи. Та провери кабелите и свещите първо, после настройката на изпарителя, да не е бедна сместта, щото а гръмне още няколко пъти и изкриви клапата на дебитомера, това ще и е, освен ако не намериш нов здрав дебитомер


Потребителски аватар
shagy
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 08 юни 2017 3:55
Автомобил: Bora 1_8 20 V
Двигател: AGN

Re: Passat b3 дълго очакваният...

Мнениеот shagy » Вто 14 дек 2021 23:33


Привет на всички, доста дълго четиво ще има, гърмежите и маркуча за картерната вентилация са оправени, смених свещи, кабели капачка диститбутор, палец, маркуча спукания също. нещата се оправиха до някъде, вече гърмежи няма мощ има, но проблема с оборотите си седи, проверих маркучите към инжекциона (вакууми и прочеи) и при работещ и при спрян двигател не можах да хвана нещо нередно, и преди да проверя клапана на дебитомера се сетих да измъкна буксата и хоп всичко точно, успях да намеря по нета 2 здрави дебитомера вече са в багажника но по това време когато все вали още не съм се хванал да го сменя щот нямам и гараж. нещо ми изписва някаква грешка и не мога да кача снимки.


А между другото се появи и друг проблем, който вече и той е отстранен, а именно със съединителят, отивам на работа спирам никакви проблеми качвам се след работа и педала на съединителя остава на половина долу, прибрах се до вкъщи и когато паркирах останах съвсем без съединител, докосвам педала пада до ламарина и си остава там, попитах един двама казаха ми на 90% е долна помпа, е да ама не нали съм малко карък и попаднах при останалите 10%, първо тръгнах си взех на марката аутофрен ремонтен кит... греда. ужким по каталог ама различен диметър на уплътненията, втори магазин втори комплект този път ми казаха, че са били 2 размера за сп. с-ма АТЕ и FАG поръчвам по-големия размер..... пак греда на горната помпа единият к-маншет съвсем друг и вътрешните диаметри не пасват, 2 поръчки по интернет на марките топран и егр беше мисля или епр същата боза и накрая си взех 2 нови помпи и си реших проблема, а и искам да благодаря на бившият собственик, чухме се по телефона ими обясни кое, как, що.
Прикачени файлове
IMG_20211204_130227.jpg
IMG_20211204_130213.jpg
IMG_20211204_130150.jpg
IMG_20211204_131542.jpg
IMG_20211204_130146.jpg

Последна промяна от shagy на Пон 10 яну 2022 14:06, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
shagy
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 08 юни 2017 3:55
Автомобил: Bora 1_8 20 V
Двигател: AGN

Re: Passat b3 дълго очакваният...

Мнениеот shagy » Пон 10 яну 2022 14:01


Здравейте фенове, имам питане относно филтър купе, прилагам снимка какъв вид е моят, някак странен та въпроса ми е дали мога да сменя стойката/клетката или както и да се нарича това нещо със стандартен правоъгълен филтър?
Прикачени файлове
IMG_20220102_155629.jpg
IMG_20220102_155634.jpg


Потребителски аватар
DoH_KuXoT
Мнения: 6059
Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 14:01
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat b3 дълго очакваният...

Мнениеот DoH_KuXoT » Пон 10 яну 2022 14:05


може разбира се, сменя се за 5 минути, само си намери от донор, съветвам те отдолу да го обмажеш със силикон на дебело преди монтажа, защото едва ли уплътнението ще е читаво, а от там се наводняват често тия пасати. На моя В4 бях прекарал кабел за усилвател от там и бях се наводнил стабилно на първия дъжд :)


Потребителски аватар
shagy
Мнения: 8
Регистриран на: Чет 08 юни 2017 3:55
Автомобил: Bora 1_8 20 V
Двигател: AGN

Re: Passat b3 дълго очакваният...

Мнениеот shagy » Пон 10 яну 2022 14:10


благодаря колега, щом става ще се стори



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта