Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
- stefan4o
- Мнения: 19145
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
На мен не ми е нужен. Няма как да го изключа на фокуса.
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
То на Ситроен С 3/2018 не моа изключат индикацията за колана,ти искаш ABS да изключиш.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13433
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Zdravko Zankov написа:То на Ситроен С 3/2018 не моа изключат индикацията за колана,ти искаш ABS да изключиш.
А със закопчана сряана от колана закопчалка ?
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Така ше стане разбира се.
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
McLane написа:Разбира се :) Само че когато видиш Арч или Дженту инсталирано от теб на твой лаптоп или компютър тогава ще ми говориш за интелект .Или кога почнеш да човъркаш ИТ техника щото е "пила" кафе ,кола ,ракия и т.н .Сладур ,здраве и любов и не употребявайте алкохол и форуми еднорвременно :)
Интелигентният човек говори за неща, от които разбира. В кой курс си учил хидравлика и пневматика?
- stefan4o
- Мнения: 19145
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Предлагам да сменим малко темата.
Имам питане относно крепежите на пластмасовите вежди на калниците. Метални ли са тези нитове, с които са хванати или са пластмасови? Щото клоня към второто. Някой ако е пазарил подходящи от алиекспресс или някъде другаде - нека драсне някой ред. Ще ми спести доста време. Взех да гледам разни в али-то, ама ми се струват големички.
Ето такъв вариант също ме устройва:
https://markita.net/nit-plastmasov-9h0-7-cheren.html
Стига да пасне на отвора на калника и да държи хубаво веждата. Не се иска инструмент при монтаж. Подобни имам на другата джета на декоративните лайсни на рейлингите на предните седалки. Доста е удобно и се ползват многократно.
Такива ли са оригиналните:
https://closeclassic.com/golf-2/1576-ri ... -aile.html
Имам питане относно крепежите на пластмасовите вежди на калниците. Метални ли са тези нитове, с които са хванати или са пластмасови? Щото клоня към второто. Някой ако е пазарил подходящи от алиекспресс или някъде другаде - нека драсне някой ред. Ще ми спести доста време. Взех да гледам разни в али-то, ама ми се струват големички.
Ето такъв вариант също ме устройва:
https://markita.net/nit-plastmasov-9h0-7-cheren.html
Стига да пасне на отвора на калника и да държи хубаво веждата. Не се иска инструмент при монтаж. Подобни имам на другата джета на декоративните лайсни на рейлингите на предните седалки. Доста е удобно и се ползват многократно.
Такива ли са оригиналните:
https://closeclassic.com/golf-2/1576-ri ... -aile.html
- kazakstaneca
- Мнения: 179
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Оригиналните са такива да. Не знам този пластмасовия колко ще издържи, иначе са здрави, ползвал съм и аз, но на други места.
- stefan4o
- Мнения: 19145
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
А, заместител, който е достатъчно читав ?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11917
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Zdravko Zankov написа:Стефко,
Калин Одаджийски беше правил някакъв сериозен спирачен ъпгрейд,думите му бяха,На мокра настилка много лесно блокира колелата.
Та тия усилвания на спирачната система не са безобидни.
И какво имаш против ABS системата?
Така е, а всъщност само смених 256 мм дискове на 280 и блокирах кантара в отворено положение. Не стигнах до помпата от Т4 ама и не виждах смисъл от нея понеже на пасата сервото си е доста голямо и с неговата си помпа на 22,5 мм май беше си спира повече от добре. С блокирането на кантара в отворено положение накарах и задните колела да спират, защото преди това се скъсах да сменявам ръждясали дискове заради не редовното спиране отзад. Така предните и задните накладки се изразходват почти едновременно. Проблемът идва при мокър път, киша и позаледено. С много малък натиск блокират колелата и трябва с крака да го играеш АБС като отпускаш педала. При стандартно шофиране няма проблем, по скоро ако се наложи по бързо спиране трябва да преодоляваш себе си и да отпускаш педала докато се приближаваш до предната кола или завой и не трябва да скачаш на педала. Свиква се, ама все пак....
Ваското 1 е с яки спирачки там с дискове на 280, дву бутални апарати може би и помпа от Т4 ама има и абс от голф тройка ITT 20 или нещо такова се водеше. Така по става за каране. Иначе новата помпа и дискове не биха променили кой знае какво при Стефчо.
И относно дисковете отзад, аз бих си оставил барабаните, на тия коли с кантар са в пъти по добре барабаните и освен това ръчната кове в движение, на диск не ще.
- stefan4o
- Мнения: 19145
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Ода, какви барабани бре, човек? Колата си е със заводски дискове отзад.
И на диска си има хубава ръчна повЕрвай :) моите дискове си спират и на четирите колела, нямам ръждясали дискове и на двете ми бабички. На тази си й оставих кантара, на другата съм с рестриктори. Не се притеснявам от спирачки в завой.
И на диска си има хубава ръчна повЕрвай :) моите дискове си спират и на четирите колела, нямам ръждясали дискове и на двете ми бабички. На тази си й оставих кантара, на другата съм с рестриктори. Не се притеснявам от спирачки в завой.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
На Пасат B4 последните с дискове отзад нямат кантар, работата му я върши ABS. Но до определени години си имат кантар въпреки ABS.
-
- VW експерт
- Мнения: 12793
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Моят В4 с барабани отзад имаше кантар. И ABS.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Имах предвид, че и с дискове и ABS има и с кантар и без. Виждал съм ги лично и двата варианта, без кантар е на баща ми, а с кантар съм виждал на един познат. Като и двата бяха с еднакви мотори(1Z). В случая липса на кантар е по-добре, като това е още една полза от наличието на ABS - без него няма как да махнат кантара.
Отделно, още около началото на 90-те, VAG имат ABS, който има функция да го играе електронен блокаж на предния диференциал, като задейства спирачките на боксуващото колело. Било е опция за по-наточени варианти, и се среща рядко, но е показателно откога го има...
Отделно, още около началото на 90-те, VAG имат ABS, който има функция да го играе електронен блокаж на предния диференциал, като задейства спирачките на боксуващото колело. Било е опция за по-наточени варианти, и се среща рядко, но е показателно откога го има...
- stefan4o
- Мнения: 19145
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Има всякакви варианти. Първата ми Джета беше 1.3 карбуратор. Със стабилизираща щанга отпред, с барабани отзад и БЕЗ кантар заводски. Тръбите си стигаха до барабана отзад.
- habibis
- Мнения: 364
- Регистриран на: Чет 03 апр 2008 10:15
- Автомобил: Golf 1988
- Двигател: AFN
- Местоположение: София
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Това са ти нитовете, размера е взет от оригиналния.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 61 госта