Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Трябва и по-голямо серво с тази помпа. Сега си намалил хода на педала, но ти е необходим по-силен натиск върху него, за да постигнеш същото налягане в спирачната система. Науката хидравлика.
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Да, Ники. Вероятно си прав.
- matri19
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 14 ное 2013 18:51
- Автомобил: Vw Golf Mk2 g60
- Двигател: PG 16v G60
- Местоположение: Плевен
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
За по голямо серво ползвам от 16v passat и помпа от Audi coupe .
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Между другото ми се струва, че НЕ съм с най-малкото серво. Мисля, че на другата ми Джета е по-малко, ще ги сравня.
Но и така си е ОК колата. Ако сложа, каквото трябва серво - ще стане кофти, защото само като чукна спирачката и ще блокира колелата
Но и така си е ОК колата. Ако сложа, каквото трябва серво - ще стане кофти, защото само като чукна спирачката и ще блокира колелата
- kazakstaneca
- Мнения: 179
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Сервото ти е от големия вариант за мк2.
При мен ъпгрейда се получи много добре(G60 помпа, 280мм вентилирани), от към ход и усещане на педала. Аз лично предпочитам да упражнявам повече сила с крака си, по-добре мога да дозирам спирането.
Нека хората, които имат повече опит да споделят, но според мен с по-голямо серво, съответно с повече сила, ще блокираш лесно колелетата на мокра/хлъзгава настилка. При мен, хем с по-малка помпа от твоята имаше момент на изненада, говоря за настилка различна от суха.
При мен ъпгрейда се получи много добре(G60 помпа, 280мм вентилирани), от към ход и усещане на педала. Аз лично предпочитам да упражнявам повече сила с крака си, по-добре мога да дозирам спирането.
Нека хората, които имат повече опит да споделят, но според мен с по-голямо серво, съответно с повече сила, ще блокираш лесно колелетата на мокра/хлъзгава настилка. При мен, хем с по-малка помпа от твоята имаше момент на изненада, говоря за настилка различна от суха.
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Ще остане така със сигурност.
- caro
- Мнения: 556
- Регистриран на: Чет 04 окт 2007 20:14
- Автомобил: Golf 2- Audi Coupe -Audi 80 Avant
- Двигател: MH-1988 ACE-1994- 1Z-1994
- Местоположение: Шумен
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Джетата има ли ABS ? Само питам.
- McLane
- Мнения: 245
- Регистриран на: Чет 04 ное 2021 5:20
- Автомобил: SeatToledo
- Двигател: AGN
- Местоположение: Шумен
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
По-голямата помпа ще съдава съответно и по-голямо налягане .При по-малък натиск и ход на педала ще спира с далеч по-малко усилие .Аз не мисля ,че ще има ефект на забиване ,разбира се въпрос на свикване след като знаеш какъв е ефекта от ъпгрейта .Остава въпроса ако ти се наложи рязко спиране при нужда дали по-голямото налягане няма да надуе маркучите и да ги пръсне .
- stefan4o
- Мнения: 19149
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
caro написа:Джетата има ли ABS ? Само питам.
Не (и слава Богу).
Остава въпроса ако ти се наложи рязко спиране при нужда дали по-голямото налягане няма да надуе маркучите и да ги пръсне .
По-скоро има по-голям дебит, за налягането не съм сигурен, но вероятно да - като увеличим количеството, а оставим сечението на тръбата същото следва и налягането да се вдигне.
Но дори и да създава - нали маркучите, които се слагат на Т4 са подобни? Не вярвам да са по-различни - съвсем стандартни спирачни маркучи. Освен това, с наличното серво - няма как да озоря системата - тъй като трябва и с двата крака да скачам на педала Просто тази помпа пасна - иначе бях тръгнал за 20 или 22мм.
- McLane
- Мнения: 245
- Регистриран на: Чет 04 ное 2021 5:20
- Автомобил: SeatToledo
- Двигател: AGN
- Местоположение: Шумен
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
По-голяма помпа означава по-голямо бутало от там по-голям дебит и по-високо налягане с по-малко усилие ,свързани са нещата от физичните закони за течностите в херметически затворена среда.A T4 доколкото знам аз е микрубус с по-голямо тегло и по-голяма товароносимост :) .
-
- Мнения: 905
- Регистриран на: Чет 12 мар 2009 17:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: varna
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Такаа.. Налягането е равно на силата ( с която натискаш педала) разделена на площта на бутлалото. p = F/S. Откъдето излиза,че ако запазиш същата сила на натискане на педала и увеличиш площта ( диаметъра) на буталото, ще получиш по -малко налягане. ( Физика за 5 клас). За да получиш предишната сила на притискане в апаратите (ако са същите) трябва да натиснеш по - силно. Единственото което печелиш -с по-къс ход на педала ще местиш цилиндърчетата на апаратите поради увличения работен обем на помпата. Не мисля,че има някакво съществено значение. Има много проста формула, да провериш накъде си отишъл със смяната, но аз не можах да се справя с редактора да я напиша ( има квадрати). Ако те интересува ще се понапъна да я напиша.
- McLane
- Мнения: 245
- Регистриран на: Чет 04 ное 2021 5:20
- Автомобил: SeatToledo
- Двигател: AGN
- Местоположение: Шумен
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Първо в 5 клас не се учи физика :) ,второ когато увеличиш площта на буталото но запазиш диаметъра на тръбите казваш ще се намали налягането :) Ей за тва ги обичам тия форуми
- ktamen
- Мнения: 6152
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
McLane написа:По-голяма помпа означава по-голямо бутало от там по-голям дебит и по-високо налягане с по-малко усилие ,свързани са нещата от физичните закони за течностите в херметически затворена среда.A T4 доколкото знам аз е микрубус с по-голямо тегло и по-голяма товароносимост :) .
Такива физични закони няма
Бай Спиро много добре ти е обяснил какви са съществуващите физични закони, опитай да осмислиш това, дето ти е написал.
- McLane
- Мнения: 245
- Регистриран на: Чет 04 ное 2021 5:20
- Автомобил: SeatToledo
- Двигател: AGN
- Местоположение: Шумен
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Значи инжинерите във WV са се прецакали като са сложили такава помпа на Т4 ,а не от Поло например :)
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 139 госта