Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
kazakstaneca
Мнения: 179
Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
Автомобил:
Двигател:

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот kazakstaneca » Сря 03 ное 2021 22:45


Възможно е да си им разменил местата да. Трябва да "прибереш" моста като обезвъздушаваш... Все едно колата е на земята, ако го правиш на крикове и амотисьорите са разпънати, кантара пропуска по-малко течност назад. Не знам дали изобщо пропуска при напълно вирната задница.




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот stefan4o » Сря 03 ное 2021 22:47


Пропуска. Разменил съм ги. Вече съм сигурен...
Айде ся нови по-дълги жила и по-дълги маркучи :) яд ме е много, че си загубих целия ден днес :( най-тъпото е, че това съм го играл на другата ми Джета... Ама, сдухана работа.
Просто на този модел Лукас 38,маркучът е отгоре, а щуцерът се пада малко под него.


Потребителски аватар
McLane
Мнения: 245
Регистриран на: Чет 04 ное 2021 5:20
Автомобил: SeatToledo
Двигател: AGN
Местоположение: Шумен

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот McLane » Чет 04 ное 2021 5:54


Честито за истинския автомобил от времето когато се правеха от инжинери ,а не от маркетингови директори с лакирани нокти .Четох ,че доста е седяла и не е карана ....та провери ли отводнителните канали под кората на чистачките ,че там може да е Содом и Гомор ?Аз лично като взема кола свалям и подкалниците ,че и там става като утайник .Лятото от моята извадих половин лопата с кал и листа .


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот stefan4o » Чет 04 ное 2021 8:45


Благодаря, колега.
Подкалниците още не съм ги свалял. Но съм почистил под кората и съм отпушил дренажите. Не бяха чистени, разбира се. Вероятно някога е влизало вода оттам.
Относно спирачките - хрумна ми идея (след като получих някой жокер), как да остана с тези апарати - Лукас 38 (понеже ръчната им спирачка е решена много по-добре от на оригиналните - пружината е вътре в апарата, като при по-новите) и да останат разменени - ляв на местото на десен, за да не се налага да преправям тръби, да слагам по-дълги жила и т.н. Т.е. ръчната да си остане отгоре хваната, а спирачния маркуч да си влиза от долната страна под моста, както си е оригинално с 36-ците. Като го пробвам довечера, ще пиша дали има резултат :) Стремя се нещата да стават с минимално или никакво преправяне, доколкото и където е възможно. Освен това си ги рециклирах апаратите, подмених всичките им гумички, почистих ги, играх си половин ден с тях да се занимавам :Mr Green Fun


Потребителски аватар
McLane
Мнения: 245
Регистриран на: Чет 04 ное 2021 5:20
Автомобил: SeatToledo
Двигател: AGN
Местоположение: Шумен

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот McLane » Чет 04 ное 2021 9:24


Ако ти се занимава ги погледни ,там се събира всичкия прахоляк после като се напои с вода и няма съхнене.Там първо гният всички коли,после пробива в праговете и става сложна .Виж и дренажите на вратите да не са запушени.Пипкави неща са ,отнемат време но тенекеджиите взимат много скъпо .При мен половината тапи по купето липсваха и ги замених с такива за поповски метален профил.Отне ми 5 дена да свалям кори ,чистене ,...мацане с протекта 3в 1 и PU 50.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот stefan4o » Чет 04 ное 2021 20:30


Ъпдейт !!! Стана !!!!
Благодаря на Илиян (golfmk1), който дойде да помогне, че сам нямаше как да се справя. Та ситуацията е следната.
Тези апарати реално са наобратно - сложил съм левия на мястото на десния, за да пасне на маркучите и да не барам тръбите и жилата за ръчната. Просто трябва да се откачи от съпорта и да се завърти така, че щуцерът да сочи нагоре - в най-горна точка - и се обезвъздушават безпроблемно, въпреки, че са наобратно сложени.
Сега с тази помпа 24мм педалът има много малък ход, направо кове. Не съм я карал, вероятно утре ще я тествам, но ще кове повече от съвременна кола с тая помпа. Дано да не ми е дискомфортно като я карам.

Последна промяна от stefan4o на Чет 04 ное 2021 21:03, променено общо 1 път.


cecoa1
VW експерт
VW експерт
Мнения: 1838
Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
Двигател: AVF

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот cecoa1 » Чет 04 ное 2021 20:38


Ще кове, ама ще е по-тежък.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот stefan4o » Чет 04 ное 2021 20:39


Тепърва ще разбера.... Тая кола заслужава най-малкото добри спирачки. Все пак е бегачка :mhihi


Потребителски аватар
McLane
Мнения: 245
Регистриран на: Чет 04 ное 2021 5:20
Автомобил: SeatToledo
Двигател: AGN
Местоположение: Шумен

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот McLane » Чет 04 ное 2021 20:40


stefan4o написа:Ъпдейт !!! Стана !!!!
Благодаря на Илиян, който дойде да помогне, че сам нямаше как да се справя. Та ситуацията е следната.
Тези апарати реално са наобратно - сложил съм левия на мястото на десния, за да пасне на маркучите и да не барам тръбите и жилата за ръчната. Просто трябва да се откачи от съпорта и да се завърти така, че щуцерът да сочи нагоре - в най-горна точка - и се обезвъздушават безпроблемно, въпреки, че са наобратно сложени.
Сега с тази помпа 24мм педалът има много малък ход, направо кове. Не съм я карал, вероятно утре ще я тествам, но ще кове повече от съвременна кола с тая помпа. Дано да не ми е дискомфортно като я карам.


Предполагам си сменил спирачната течност :icon_razz и не разчиташ на тази дето е кой знае от колко време в колата :)


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот stefan4o » Чет 04 ное 2021 20:49


Смених я - НЯКОЛКО ПЪТИ. Три дена се занимавам да я обезвъздушавам. Казанчето го почистих перфектно, системата е перфектно чиста. Два литра спирачна течност ми замина, освен тази, дето бях налял откогато сменях предните :mhihi


Потребителски аватар
McLane
Мнения: 245
Регистриран на: Чет 04 ное 2021 5:20
Автомобил: SeatToledo
Двигател: AGN
Местоположение: Шумен

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот McLane » Чет 04 ное 2021 20:53


:mrgreen Поне си я промил както трябва .Аз на моята мислех да я сменям ,ама ме насочиха към сервиз с машина ,за 10-15 минути е цялата процедура срещу 35 лева ,беше станала като бистра водица .А маслото в скоростната кутия течеше като казах за ракия


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот stefan4o » Чет 04 ное 2021 20:57


За 35 лева няма да легна под колата изобщо. Директно ще я закарам в сервиза :)
Аз ако за всичките неща трябваше и труд да плащам щеше да ми е златна досега тая кола, а тепърва почвам да харча по нея :) :mhihi Но скоро не съм чувал някой да иска 35 лева за труд. За двата лагера на главините да ми ги набият на пресата ми взеха 40лв, като им ги занесох разглобени :wink


Потребителски аватар
McLane
Мнения: 245
Регистриран на: Чет 04 ное 2021 5:20
Автомобил: SeatToledo
Двигател: AGN
Местоположение: Шумен

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот McLane » Чет 04 ное 2021 21:06


Има неща за които ще загубиш маса нерви и време .Аз още ме е яд ,че закарах ,моята на един пишман майстор да ми свали панела на климатроника .Да де ама човеко напъвал ,та счупил пластмасата на ценпралната конзола и ми вика "Ааааа то няма там винтове ами смо щипки и то всичко прегоряло "А то 4 щипки и 4 винта ,та си ясвалих ,лепих ,боядисвах и направо панел за климатроника от морга .Тенекиите както казах сам си ги чистих пред блока и половината съседи ме гледаха катоп полезно изкопаемо с въпроса "Ама там това трябва ли да се чисти " А цената от 35 кинта и мен ме учуди ,но като се замислиш 10 лева да е течността ,25 остават за техника .За 10-15 минути работа си е ок .Най-големия гъдел беше след един дъжд като намерих отпред и отзад вода в краката .Там между кората на вратата и тенекията дето държи целия механизъм се стича :mrgreen и една мацаница с PU 50 но поне закърпих положението .На пролет мисля да претапицирам корите и може и да сваля тенекията и да сложа нов слой ,че сега само замазах компрометираните места .


Потребителски аватар
mitko_belata
Мнения: 284
Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
Автомобил: JETTA MK2
Двигател: GX
Местоположение: Пловдив

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот mitko_belata » Чет 04 ное 2021 23:20


Интересно ми е как ще е с помпата от Т4 че мисля и аз да слагам такава чакам да споделиш мнение как спира с тази помпа че с 20мм помпа спира доволно но има доста ход педала с 256мм диск и отзад също диск с 38мм бутало на апарата


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19139
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета

Мнениеот stefan4o » Пет 05 ное 2021 6:53


С 20-милиметровата пак си спираше добре, след като сложих 256мм диск. Ще я покарам утре или довечера, че лигаво и мъгливо времето днес сутринта. Снощи, след като я оправихме, се качих да натисна педала - ами доста си е твърд и много малък ход има - наполовина.
Ъпдейт - днес покарах 10-15км с новите спирачки. Предалът определено стана по-твърд. Очаквах да няма почти никакъв празен ход, но не е точно така. Определено НЕ ми е дискомфортно, а и не кове при лек натиск, както си мислих, че ще е. Ще покарам още и ще споделя впечатления. Още не е хубаво да мачкам спирачката яко, по-натам ще пробвам.



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 197 госта