Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
- kazakstaneca
- Мнения: 179
- Регистриран на: Съб 02 фев 2008 21:14
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Възможно е да си им разменил местата да. Трябва да "прибереш" моста като обезвъздушаваш... Все едно колата е на земята, ако го правиш на крикове и амотисьорите са разпънати, кантара пропуска по-малко течност назад. Не знам дали изобщо пропуска при напълно вирната задница.
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Пропуска. Разменил съм ги. Вече съм сигурен...
Айде ся нови по-дълги жила и по-дълги маркучи :) яд ме е много, че си загубих целия ден днес :( най-тъпото е, че това съм го играл на другата ми Джета... Ама, сдухана работа.
Просто на този модел Лукас 38,маркучът е отгоре, а щуцерът се пада малко под него.
Айде ся нови по-дълги жила и по-дълги маркучи :) яд ме е много, че си загубих целия ден днес :( най-тъпото е, че това съм го играл на другата ми Джета... Ама, сдухана работа.
Просто на този модел Лукас 38,маркучът е отгоре, а щуцерът се пада малко под него.
- McLane
- Мнения: 245
- Регистриран на: Чет 04 ное 2021 5:20
- Автомобил: SeatToledo
- Двигател: AGN
- Местоположение: Шумен
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Честито за истинския автомобил от времето когато се правеха от инжинери ,а не от маркетингови директори с лакирани нокти .Четох ,че доста е седяла и не е карана ....та провери ли отводнителните канали под кората на чистачките ,че там може да е Содом и Гомор ?Аз лично като взема кола свалям и подкалниците ,че и там става като утайник .Лятото от моята извадих половин лопата с кал и листа .
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Благодаря, колега.
Подкалниците още не съм ги свалял. Но съм почистил под кората и съм отпушил дренажите. Не бяха чистени, разбира се. Вероятно някога е влизало вода оттам.
Относно спирачките - хрумна ми идея (след като получих някой жокер), как да остана с тези апарати - Лукас 38 (понеже ръчната им спирачка е решена много по-добре от на оригиналните - пружината е вътре в апарата, като при по-новите) и да останат разменени - ляв на местото на десен, за да не се налага да преправям тръби, да слагам по-дълги жила и т.н. Т.е. ръчната да си остане отгоре хваната, а спирачния маркуч да си влиза от долната страна под моста, както си е оригинално с 36-ците. Като го пробвам довечера, ще пиша дали има резултат :) Стремя се нещата да стават с минимално или никакво преправяне, доколкото и където е възможно. Освен това си ги рециклирах апаратите, подмених всичките им гумички, почистих ги, играх си половин ден с тях да се занимавам
Подкалниците още не съм ги свалял. Но съм почистил под кората и съм отпушил дренажите. Не бяха чистени, разбира се. Вероятно някога е влизало вода оттам.
Относно спирачките - хрумна ми идея (след като получих някой жокер), как да остана с тези апарати - Лукас 38 (понеже ръчната им спирачка е решена много по-добре от на оригиналните - пружината е вътре в апарата, като при по-новите) и да останат разменени - ляв на местото на десен, за да не се налага да преправям тръби, да слагам по-дълги жила и т.н. Т.е. ръчната да си остане отгоре хваната, а спирачния маркуч да си влиза от долната страна под моста, както си е оригинално с 36-ците. Като го пробвам довечера, ще пиша дали има резултат :) Стремя се нещата да стават с минимално или никакво преправяне, доколкото и където е възможно. Освен това си ги рециклирах апаратите, подмених всичките им гумички, почистих ги, играх си половин ден с тях да се занимавам
- McLane
- Мнения: 245
- Регистриран на: Чет 04 ное 2021 5:20
- Автомобил: SeatToledo
- Двигател: AGN
- Местоположение: Шумен
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Ако ти се занимава ги погледни ,там се събира всичкия прахоляк после като се напои с вода и няма съхнене.Там първо гният всички коли,после пробива в праговете и става сложна .Виж и дренажите на вратите да не са запушени.Пипкави неща са ,отнемат време но тенекеджиите взимат много скъпо .При мен половината тапи по купето липсваха и ги замених с такива за поповски метален профил.Отне ми 5 дена да свалям кори ,чистене ,...мацане с протекта 3в 1 и PU 50.
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Ъпдейт !!! Стана !!!!
Благодаря на Илиян (golfmk1), който дойде да помогне, че сам нямаше как да се справя. Та ситуацията е следната.
Тези апарати реално са наобратно - сложил съм левия на мястото на десния, за да пасне на маркучите и да не барам тръбите и жилата за ръчната. Просто трябва да се откачи от съпорта и да се завърти така, че щуцерът да сочи нагоре - в най-горна точка - и се обезвъздушават безпроблемно, въпреки, че са наобратно сложени.
Сега с тази помпа 24мм педалът има много малък ход, направо кове. Не съм я карал, вероятно утре ще я тествам, но ще кове повече от съвременна кола с тая помпа. Дано да не ми е дискомфортно като я карам.
Благодаря на Илиян (golfmk1), който дойде да помогне, че сам нямаше как да се справя. Та ситуацията е следната.
Тези апарати реално са наобратно - сложил съм левия на мястото на десния, за да пасне на маркучите и да не барам тръбите и жилата за ръчната. Просто трябва да се откачи от съпорта и да се завърти така, че щуцерът да сочи нагоре - в най-горна точка - и се обезвъздушават безпроблемно, въпреки, че са наобратно сложени.
Сега с тази помпа 24мм педалът има много малък ход, направо кове. Не съм я карал, вероятно утре ще я тествам, но ще кове повече от съвременна кола с тая помпа. Дано да не ми е дискомфортно като я карам.
Последна промяна от stefan4o на Чет 04 ное 2021 21:03, променено общо 1 път.
-
- VW експерт
- Мнения: 1838
- Регистриран на: Пет 22 апр 2011 20:21
- Автомобил: Passat 4motion[откраднат вече]
- Двигател: AVF
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Ще кове, ама ще е по-тежък.
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Тепърва ще разбера.... Тая кола заслужава най-малкото добри спирачки. Все пак е бегачка
- McLane
- Мнения: 245
- Регистриран на: Чет 04 ное 2021 5:20
- Автомобил: SeatToledo
- Двигател: AGN
- Местоположение: Шумен
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
stefan4o написа:Ъпдейт !!! Стана !!!!
Благодаря на Илиян, който дойде да помогне, че сам нямаше как да се справя. Та ситуацията е следната.
Тези апарати реално са наобратно - сложил съм левия на мястото на десния, за да пасне на маркучите и да не барам тръбите и жилата за ръчната. Просто трябва да се откачи от съпорта и да се завърти така, че щуцерът да сочи нагоре - в най-горна точка - и се обезвъздушават безпроблемно, въпреки, че са наобратно сложени.
Сега с тази помпа 24мм педалът има много малък ход, направо кове. Не съм я карал, вероятно утре ще я тествам, но ще кове повече от съвременна кола с тая помпа. Дано да не ми е дискомфортно като я карам.
Предполагам си сменил спирачната течност и не разчиташ на тази дето е кой знае от колко време в колата :)
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Смених я - НЯКОЛКО ПЪТИ. Три дена се занимавам да я обезвъздушавам. Казанчето го почистих перфектно, системата е перфектно чиста. Два литра спирачна течност ми замина, освен тази, дето бях налял откогато сменях предните
- McLane
- Мнения: 245
- Регистриран на: Чет 04 ное 2021 5:20
- Автомобил: SeatToledo
- Двигател: AGN
- Местоположение: Шумен
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Поне си я промил както трябва .Аз на моята мислех да я сменям ,ама ме насочиха към сервиз с машина ,за 10-15 минути е цялата процедура срещу 35 лева ,беше станала като бистра водица .А маслото в скоростната кутия течеше като казах за ракия
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
За 35 лева няма да легна под колата изобщо. Директно ще я закарам в сервиза :)
Аз ако за всичките неща трябваше и труд да плащам щеше да ми е златна досега тая кола, а тепърва почвам да харча по нея :) Но скоро не съм чувал някой да иска 35 лева за труд. За двата лагера на главините да ми ги набият на пресата ми взеха 40лв, като им ги занесох разглобени
Аз ако за всичките неща трябваше и труд да плащам щеше да ми е златна досега тая кола, а тепърва почвам да харча по нея :) Но скоро не съм чувал някой да иска 35 лева за труд. За двата лагера на главините да ми ги набият на пресата ми взеха 40лв, като им ги занесох разглобени
- McLane
- Мнения: 245
- Регистриран на: Чет 04 ное 2021 5:20
- Автомобил: SeatToledo
- Двигател: AGN
- Местоположение: Шумен
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Има неща за които ще загубиш маса нерви и време .Аз още ме е яд ,че закарах ,моята на един пишман майстор да ми свали панела на климатроника .Да де ама човеко напъвал ,та счупил пластмасата на ценпралната конзола и ми вика "Ааааа то няма там винтове ами смо щипки и то всичко прегоряло "А то 4 щипки и 4 винта ,та си ясвалих ,лепих ,боядисвах и направо панел за климатроника от морга .Тенекиите както казах сам си ги чистих пред блока и половината съседи ме гледаха катоп полезно изкопаемо с въпроса "Ама там това трябва ли да се чисти " А цената от 35 кинта и мен ме учуди ,но като се замислиш 10 лева да е течността ,25 остават за техника .За 10-15 минути работа си е ок .Най-големия гъдел беше след един дъжд като намерих отпред и отзад вода в краката .Там между кората на вратата и тенекията дето държи целия механизъм се стича и една мацаница с PU 50 но поне закърпих положението .На пролет мисля да претапицирам корите и може и да сваля тенекията и да сложа нов слой ,че сега само замазах компрометираните места .
- mitko_belata
- Мнения: 284
- Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
- Автомобил: JETTA MK2
- Двигател: GX
- Местоположение: Пловдив
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
Интересно ми е как ще е с помпата от Т4 че мисля и аз да слагам такава чакам да споделиш мнение как спира с тази помпа че с 20мм помпа спира доволно но има доста ход педала с 256мм диск и отзад също диск с 38мм бутало на апарата
- stefan4o
- Мнения: 19139
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Новата ми придобивка - 16-волтова Джета
С 20-милиметровата пак си спираше добре, след като сложих 256мм диск. Ще я покарам утре или довечера, че лигаво и мъгливо времето днес сутринта. Снощи, след като я оправихме, се качих да натисна педала - ами доста си е твърд и много малък ход има - наполовина.
Ъпдейт - днес покарах 10-15км с новите спирачки. Предалът определено стана по-твърд. Очаквах да няма почти никакъв празен ход, но не е точно така. Определено НЕ ми е дискомфортно, а и не кове при лек натиск, както си мислих, че ще е. Ще покарам още и ще споделя впечатления. Още не е хубаво да мачкам спирачката яко, по-натам ще пробвам.
Ъпдейт - днес покарах 10-15км с новите спирачки. Предалът определено стана по-твърд. Очаквах да няма почти никакъв празен ход, но не е точно така. Определено НЕ ми е дискомфортно, а и не кове при лек натиск, както си мислих, че ще е. Ще покарам още и ще споделя впечатления. Още не е хубаво да мачкам спирачката яко, по-натам ще пробвам.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 197 госта