
Привет колеги,
Тъй като съм нов член на форума (или поне сега ставам активен), реших да ви представя личния ми проект, а именно - Таурег Т-рекс.
Колата започна живота си в моето семейство преди 6 години като напълно stock Туарег 3 V6.

След много размисли и страсти реших че искам да стане уникален (като тези от нета, но с мое виждане/поглед върху крайната визия).
Стъпка по стъпка променях колата до сегашната и визия. През последните 3 години съм направил/сменил следното:
*Двигател:
- Нови колектори
- Затваряане на вихрови клапи
- Писане на нов software
- Нова турбина с нов компютър за управление
- Затваряне на ДПФ/ЕГР филтри
- Махане на катализатор и слагане на права тръба с датчик (за да се избегне постоянната грешка на таблото)
- Основен ремонт на двигателя (сваляне, разглабяне, почистване, смяна на всички уплътнения и тн)
- Смяна на всички ролки + обтегач + ремък
- Нов (по-хубав) радиатор с ново казанче за антифриз
- Ново казанче за течност за чистачки + нов мотор
*Ходова част/спирачна система
- Нови носачи и втулки
- Нови амортисиори
- Нови макферсони
- Повдигачи за окачването
- Дискове/спирачна система от Porsche Cayenne
- Eibach Pro Series фланци (днес ги сложих

- Смяна на всички възможни тампони по окачването
- Нов пръстен на кардана
*Оптичен тунинг
- Предна броня без емблема (от Германия, не Китайска)
- Затъмняване на фаровете и стоповете с фолио + лак
- 6к лумена лед бар, монтиран зад долната част на предната броня с два режима на светене (дневни и пълна мощност)
Възможно е да изпускам нещо защото пиша темата на примависта, а всички ремонти и промени са отнели години. Предстои:
- Претапициране на тавана с черна алкантра
- Прахово боядисване на джантите в черен (не мат) цвят
- Рамбар отпред, отзад и отстрани (тип лайсна, ниско долу (пак черни)
- Реставрация на кожения салон и бутоните
- Боядисване на багажника/спойлер + релсите в... познахте - черно
Има още неща които съм планирал но всичко с времето. Работя с близък познат - майстор, който е в другия край на града (аз съм в Младост - той е в Люлин). Майстора е изпитан и има ред завършени уникални тунинг проекти зад гърба си, работи с най-големите спецове в почти всяка област и взима доста тънко за части и работа - затова и му се доверявам последните няколко години.
Колата в момента си прави километража, не хвърля масло като на умиргане, доста проходима е (ред изпитания и в дълбок пясък и в гората), седи стабилно на пътя и ми дава 13 градско. Прави от 0-100 по GPS и по апликация за ~7 секунди.
Сега идва ред и на малко снимки (всички са без фланците тъй като ги сложих днес и не съм имал време за фотосесия (колата наистина изглежда доста по агресивно и раздуто).




